-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz rob210 #28800 üzenetére
Én tavaly Prevent klímatisztító spray-t vettem, bár nem volt szaga a klímámnak, azért kipróbáltam mit csinál.
Utána volt egy enyhe citrus szag az autóban, illetve kicsit frissebb volt az illata a klíma által betolt levegőnek.Hogy ténylegesen mennyi értelme volt azt nemtudom.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
asha07lcc
tag
2003 Renault Kangoo 1,5 dci a forgalmi 65 lovas a z oldalán 80 le.
200k van benne. Tegnapelőtt pálya 130-al és város vegyesen 400 km. Pálya utá nem pöccre hanem 3-4 átforgatásra de indult, utolsó út üzemmelegen. leállítottam majd 3-4-5 óra múlva nem indult csak pörgeti az önindító. Motor átforog üzemanyaggal félig van.Hibajel semmi.
Van valakinek ötlete?
Jöhet privátban is. Holnap , már mennie kellene az a utónak. de teljesen hülye vagyok hozzá, csak hajtottam. (nem műszakilag tehát nem béna vagyok, hanem nem érdeket az autó megkapta a friss olajat szűrőket és ennyi. Gázolajszűrő azt sem tudom hol van.(de, megtaláltam9nagynyomású szivattyú 8200057225 számú Delphi.
Gázolaj elosztó(?) 820057345
Vákuum pumpa 8200113585
Motorkód(motorszám?) K9KA704Hibajel semmi.
Van valakinek ötlete?
Jöhet privátban is. -
Sly189
senior tag
Ha most vennék kocsit, bepróbálkoznék egy ilyennel... hiába az ára
3.0 V6 dCi-ről ritkán hallani, tud valaki jót - rosszat mondani róluk?
-
giigz
veterán
-
Sly189
senior tag
Köszi, átolvastam, hát frankó de kevés hozzá a bontott alkatrész
Akárki akármit mondd, a Renault is ugyan olyan minőségű kocsikat gyárt mint a többi... Csak nem kerül annyival többe, mint amennyivel a nagyobb gyártók gyártmányai jobbak.
Csak tudnám a renault.hu n miért nem hozza a Latitűűdöt mint modell....
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Nagyobb katyunal szokott olyat csinalni, hogy elmegy egy kicsit a bal ajtoban levo hangszoro hangja, ez sima erintkezesi gond, megoldas kontakt spray?
-
ThodEE
őstag
Nem próbálnám ki a helyedben, inkább nézd meg hogy a hangszórónál a sarut(ritkább esetben csavar) nem e lötyög rajta, rosszabb esetben lehet kábel csere is a vége.
(#28816) rob210
Igen sejtettem hogy nem hülyeségből mondtad, de mikor bekentük akkor még nem tudtuk, gumik is le lettek kenve
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
aktív tag
Penteken voltam szerelonel a kocsival:
Az elsovel (aki igazabol egy bontos) atcsereltuk az osszes gyujtotrafot, de semmi valtozas nem jelentkezett, alapjaraton beremeg a kocsi.Atmentem egy szervizbe, ahol gepre tettek a kocsit, volt par tarolt hiba pl.: lambdaszonda, de semmi konkret hibat nem lattak. Atcsereltettem a gyertyakat, mert nagyon sz.rul neztek mar ki. Ez sem segitett.
Annyit tanacsoltak, hogy az autopalyan kergessem meg a kocsit, 4-esbe 140-el vagy 40km-en keresztul.Mivel igy is ketszer kellett tankolnom, igy nem akartam nagyon kergetni a kocsit, csak neha meghuzattam, de a 700km alatt nem sok minden valtozott. Ja, de egyvalami: Pest utan kigyulladt a motor+service lampa. Sztem a lambaszonda lehet az, mert ilyenkor (mar 2-3x volt ilyen) csokken a fogyasztas. Tegnap Tescoba vettem kis adalekot, hatha segit. Ha nem, akkor a szervizbe ajanlottak valami motortisztitot, amit allitolag az Opel hivatalosan is elismert.
Mondjuk jo lehuzo volt az a szerviz: 14eFt-ot hagytam ott 4 db beru gyertaert (Unixtol jott, honlap szerint kedvezmeny nelkul 1.866.- Ft darabja).Aztan meg van egy masik problemam: Nem megy az ablakmoso. Nem hallom a motor hangjat sem. Biztositek szerintem jo, mert a service manual szerint azon a bizositekon van meg a radio meg par dolog, es azok mennek.
Csereljem a szivattyut?
-
giigz
veterán
válasz SocketA #28819 üzenetére
Ja, minden bizonnyal szivattyu
Egyebkent a kikormolas egyes esetekben ajanlatos, nem tudom neked milyen a vezetesi stilusod, milyen fordulatszamtartomanyban hasznalod a kocsit.
A valto attetedet sem tudom pontosan, de ha hasonlo mint az 1.4 1.6 kocsiknal szokott lenni, akkor autopalyan 5.-ben 4000-es fordulat korul vagy inkabb 4250-4500-nal, es igy mesz mondjuk 50-100 km-t, az biztos lerendezi az olyan piszkokat, amik varosi hasznalatnal leragadnak.
Ha 50 km-t megteszel igy, +1-2 liter benzint egetsz el, szerintem azt a 400-800 Ft-ot megerte volna, legalabbis azok utan amennyit a szerelonel hagysz, es amennyiben kocsi van, ezen mar ne muljon...
-
aktív tag
5-ben 4000-et forog 130nal (ora szerint, GPS szerint ez 123). De ez nem volt neki eleg. A szerelo 140-et mondott 4-esbe. Ott azert mar nem 1-2 literrel fogyaszt tobbet... mind1, varom a csodat a Tescos adalektol
A szervizes csoka meg el akarta velem hitetni, hogy a Renaultnal ez normalis, hogy alapjaraton remeg a kocsi... idiotak. Es meg 7eFt-ot elkertek a gyertyacsere + diag -ert.
-
-
aktív tag
Ha nem javul meg, akkor majd elmegyek oda diagra, de mas miatt nem szeretek odajarni, mert rohadt dragak.
Nyaron beszeltem vele, amikor a valtot csereltettem. 60eFt lett volna csak a munkadij. A szerelomnel meg kevesebb, mint 60eFt-bol kijott a bontott valto, kuplungszerkezett, tarcsa, kinyomo.
Aztan nemreg hivtam megint, hogy beazik a kocsi. Maga a szerelo ismeros mondta, hogy ne vigyem oda, mert sokba fog kerulni. Talaltam egy masik szerelot, akivel 5 ora alatt lebontottuk a kocsi elejet. Mindezert HAROM EZER Forintot kert el (ebbol 1800 a tomitoanyag)
Penteken amugy azert nem vittem Kalydi-hoz, mert nem volt idom. Amugy jobban jartam volna, lehet ott tudtak volna valami ertelmeset is mondani, azon kivul, hogy "A Renault az ilyen" meg hogy "kormoljam ki".
-
rob210
Topikgazda
válasz SocketA #28823 üzenetére
Ez a kikormolósdi lassan kimehetne már a köztudatból.
Ha szétkapod a fojtószelepet és kitakarítod az megoldhatja a problémádat.
A neten van egy csomó leírás, hogy csináld, 1 óra alatt az analfabéta szerelők is megvannak vele.Szerintem ezzel kezd.
Ha nem segít akkor marad a lambdaszonda csere, de ez csak akkor ha alapjáratod is ingadozik.
Ha az alapjárat nem ingadozik akkor nem lehet lambdaszonda, mert az abba is beleszól.És most megnéztem, hogy II-esed van
Renault power
-
aktív tag
válasz rob210 #28824 üzenetére
A leiras alapjan a pillangoszelepet nem nehez megtakaritani, lehet ranezek majd. De kerdeztem ket szerelot is, Ok nem tartjak ezt valoszinunek.
Szerintuk inkabb a szelepeken van egy kis kosz/korom, ami miatt nem zarul teljesen jol, es picit benzin a kipufban is berobban. Ok ezert ajanljak a "kikormolast" -
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Sgt. Chris
aktív tag
Na a hétvégén megint aláfeküdtem a kocsinak...mert csak zavar ez a "morgás", ami behallatszik. Bár Rob a torziós rúdra tippelt, én hosszas fülelés után erre az alkatrészre tippelek, ami a képen látszik...
Nem tudom ugyan mi az, de az tuti, hogy az a kék színű valami hozzáér a rugóhoz a belső oldalán és arra tippelek, hogy mint egy hangvilla, ez okozza a fémes "morgást"... A jobb hátsó részen nem ér hozzá ugyanez az alkatrész...
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
rob210
Topikgazda
válasz eTrade #28836 üzenetére
Persze
Pénteken megvolt azóta 221 kilométert kapott semmi baja vele.
Ezek szerint valóban ezt szereti.
Csendesebb lett a régi már kicsit meg volt égve, ideje volt cserélni.
Szerelem volt ez az autó első látásra és eddig nem bántam meg.
Szombaton a vezérlés is le lesz cserélve és kimegyünk vele a világbólRenault power
-
aktív tag
Es Neked is csak alapjaraton? Neked is egy hangyanyit alabbesik a fordulatszam? Mert nekem eddig mindig pont 750-en allt, most egy milimeterrel alatta van ( a mutato kozepe).
En meg gondolkozok, hogy mit kellene csinalni. Elmenni Renaulthoz is egy diagra, vagy pillangoszelepet megtakaritani. Bar az sztem emelne az alapjaratot. Meg olvasgatom a forumokat.
Hetvegen szerintem kicsit kihuzatom majd, meglatjuk. Ha nem segit, akkor lehet megyek egy diagra meg, mert en lattam a gepet olyan, hogy "misfiring". Vagy lehet, hogy majd veszek egy komolyann motortisztitot.
(Amugy autokereskedokben volt egy olyan resz, ahol Edd egy teljes motorpucolast csinalt. Kivancsi lennek, hol csinalnak meg olyat.)
-
rob210
Topikgazda
-
aktív tag
válasz rob210 #28840 üzenetére
Iiiiiigeeeeen! Te is nezed?! Legjobb sorozat. Csak tehetnek mar korabbra is, ne hajnal 1-re
Mennyibe faj egy ilyen "gyomormosas"?
Szerk: Es egy sima uzemanyagtisztito mennyire lehet hatasos?
Azt hiszem az autoszerelo srac errol mondta azt, hogy az Opel felvette hivatalos javitonak: [link]
[ Szerkesztve ]
-
benvolio
őstag
Sziasztok!
Keresek Megane I-hez hátsó ablaktörlő kart Miskolc közelébe! Egyszerűen sehol nem találok. Ha valaki tud itt a közelben eladót akkor szóljatok!
Üdv! -
Laraxior
titán
A kipufogórendszerben a középdobnak van valami fojtószerepe? Márhogy a gázkibocsátásnál. Ki akarom szedetni, vagy egy kisebbre cseréltetni
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
rob210
Topikgazda
válasz Laraxior #28845 üzenetére
Ha szabályos vizsgára viszed a kocsit akkor én nem piszkálnám a helyedben.
Ha megveszed rá a vizsgát akkor vetesd ki de ilyen esetben a katalizátort szokták kivenni az teljesítmény növekedéssel jár, a középső dob kivétele max hangosodást fog eredményezni.Én ezektől a kókány mókolásoktól, maximálisan elzárkózom.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest