-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
_NCT
őstag
Ha az előző tulaj 10 éves gumikkal mászkált és arra sajnálta a pénzt, majd pont a vezérlést csináltatta meg normálisan mi? Első dolgom lett volna cserélni, akárki akármit mond... Én is így tettem...
FRENK1988: használt alkatrészeket akárhonnan keríthet...
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Jelen helyzetben teljesen mindegy mit csinált, mit nem csinált az előző tulaj a kocsival, ha 100% biztos vagyok abban, hogy mikor lett cserélve a vezérlés, akkor fölösleges idő előtt kicserélnem, főleg úgy, hogy az elmúlt félévben 200.000 Ft-ot költöttem az autóra, biztos nem fogom elkezdeni az alkatrészeket (jelen esetben vezérlést) idő előtt cserélni.
Szerk.: Egyébként azt a 10 éves gumit ilyen szempontból nézve teljesen megértem, amikor megvette a kocsit megvette mellé télre ezeket a Kormoran gumikat, és amikor a gumik 8-9 évesek voltak (de még a profiljuk így is 4-6 mm volt), akkor úgy volt vele, hogy nem vesz most új gumikat, ezzel kihúz még 1 vagy 2 telet, és egyébként is, a következő 1-2 évben gyűjti a pénzt, nem költ a kocsira semmit, a gumi még bőven elmegy 1-2 szezont, nincs rajta sérülés, profil bőven megvan, max. öreg egy kicsit, és majd utána úgy is jön az új autó, majd költ arra...
Legalábbis én ha tudnám hogy 8 éves gumi van a kocsimon, de 1-2 év múlva eladom, biztos nem költenék semmit a kocsira, és szintén nem vennék új gumikat rá.
[ Szerkesztve ]
-
Sly189
senior tag
Sokat gumiztunk feldobnék egy új témát.
Megane 2esem van, és ilyen az első lámpa kialakítása: (kép lentebb)
Izzókat szeretnék bele venni, tompítottat.
Mivel ez ilyen projektoros / lencsés kialakítású, azon gondolkoztam hogy jól mutatna egy
Osram Cool Blue Intense? 5190Ft a tescoba
Vagy ti mit ajánlotok?Távolsági fényszóró csere esetleg? - valami tapasztaltan jó ( ez lehet olcsóbb minőségű is )
-
Füge007
senior tag
válasz Sly189 #25254 üzenetére
Osram Cool Blue Intense tacskó helyett
Jól mutat, nem rossz, használtam én is, szép hideg fénye van.
Füge
-
giigz
veterán
Én a GE Megalight Ultra +90%-ot 900 Ft-ért vettem egy aukción a Vaterán, azóta sem értem, hogy lehetett ilyen olcsó...
-
válasz Sly189 #25254 üzenetére
Én már írtam régebben, hogy végigpróbáltam szinte az összes osram/tungsram (ge) izzót, de ebben a projektoros lámpában egyik sem volt meggyőző. Sima síküvegesben jók voltak m1 ph2.
Ami eddig tetszett, az egy kölcsönbe kapott hod izzó volt, egy ilyenre majd lehet benevezek: [link]Ja egyébként "philips diamond vision" kellene ebay-ről, na arra keress rá, olyan fénye van, hogy besz@rsz.
mod2.: amúgy meg projis lámpába xenon való, azzal lenne az igazi....
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
Sly189
senior tag
válasz Sly189 #25260 üzenetére
Még annyit, hogy,... miként érdemes szerelni az izzót? így?
http://www.youtube.com/watch?v=m-b_cj7ehNA
Vagy ez fail nagyon ? Pár csavart leszed és lejön az egész eleje és tárulj szezám...
Vagy a felemelős alulról vakon piszkálós?
Grátisz kérdés, jelenleg nagyon lefelé világít a lámpa, hogy tudok rajta állítani? ( azon kívül hogy jól megpakolom téglával a csomagtartót )
[ Szerkesztve ]
-
Savanya
addikt
válasz Sly189 #25261 üzenetére
Grátisz kérdésre : Nekem pont fordítva van , túl fel világit és 1-2es állásba kell a magasságállítót raknom hogy ne vakítsa a szemből jövőket . Tudom ez nem válasz ,de kíváncsi vagyok egy szakértő válaszra .
Nekem a régebbi Megane II-m van és a fényerővel tökéletesen elégedett vagyok , igen erős az eddigi autóim után .Más : Esetleg ha valaki tudna egy jó kormánykapcsolót és üzemanyag szintjelző jeladót kérem értesítsen . Nem kapcsolja be az első helyzetjelzőket a kapcsoló , de tompítottnál már égnek az első helyzetjelzők is . Szerelő szerint ne törődjek vele mert a légzsák átvezetőm még tökéletes és van másfél év a műszakiig .
Üzemanyagjelzőm meg furán működik mert ha fél fölött van a tank normálisan jelez ,de ha fél alá fogy egyből háromnegyedre ugrik és ott marad .[ Szerkesztve ]
Mobilszámom: 70-516-8068
-
válasz Sly189 #25261 üzenetére
Nem kell felemelni, kitekered a kormányt és simán a szerelőnyíláson keresztül kicseréled. Elsőre lehet sokáig fog tartani, de ha ráérzel, akkor menni fog. Nekem max. 5 perc a 2 izzó cseréje.
A másikra pedig, a lámpa tetején van egy luk, benne mélyebben egy torx hely, ott tudod állítani kézzel a magasságot, egy hosszabb (torx) csavarhúzó kell majd hozzá. Az általad linkelt videón ha jól látom (mobilról vagyok) 1:48-nál rakja az ujját a csávó az említett luk mellé. (a patentra mutat, de az ujja bal oldalán ott a luk)
(#25262) Savanya: vaterán bajuszkapcsolót szoktam látni, első körben nézd meg ott
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz Sly189 #25260 üzenetére
Gagyi xenont akár 6-8k körül is lehet venni, normálisabbakat 20k körül.
Viszont ahhoz, hogy hivatalos legyen igen sokba kerülne, már végigjártam, mert mindenképpen azt akartam, de letettem róla.Kellene lámpa, mosó, gyári izzó+trafó, szintező, ez vagy 100k-ba lenne.
Nemhivatalosan, mosó, izzó+trafó, blöff szintező ez meg 20-30k-ból kijönne, viszont lehetne vele 10-20-30k csekkeket, esetleg rendszámlevételt gyűjteni.
Így feladtam, ennyit nem ér.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Sly189
senior tag
Igen közben én is utána jártam, sajnos nem szeretek magyarázkodni ilyen dolgok miatt, úgy hogy hagyom én is.
Kézifék - könyöklő távolságot néztem, de nem mértem és nem fényképeztem ( egész nap Rush )
Egyébként a vateras srác azt írta, hogy belehet építeni azt amit tervezek venni.
-
-cobra-
aktív tag
Izzó témában az alábbi fórumot érdemes olvasgatni. [link]
Röviden összefoglalva:
-ha jól akarsz látni, akkor Osram Night Breaker Plus vagy Unlimited
-ha a kékes szín a lényeg, akkor Osram Cool Blue (ezzel nem fogsz jobban látni mint egy hagyományossal)
-a csoda HODnak is megfejtették a titkát, baromira nem 55W-os, hanem jóval több, innen a nagyobb fényerő
-vagy amit még ajánlanak (saját felelősségre ugye), az az Osram Offroad 65W-os izzója, fényerőben ez többet tud mint az 50W-os húzott izzók -
giigz
veterán
Ja még annyit, DOT 3713
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Elvezd ki!
Na, mostmar terjunk ra komoly temakra is
Megane II tulajdonosok: kerlek nezzetek mar meg nekem, hogy Nektek az alvazon az elso kerek mogott minden lyukban van dugo? Mert nekem mindket oldalt hianyzik az egyikbol.
Bar amikor tegnap elott kiszedtem a karpitot szaritani arra lettem figyelmes, hogy a kormany mogotti reszen is van nedvesseg nyoma.
Lehet, hogy a szelvedon jon at a viz? Vagy valahol a tuzfalon a muszerfal mogott?!
Vagy alulrol, a lyukon at? -
aktív tag
válasz rob210 #25275 üzenetére
Koszi a tippet, ellenorzom! De nem tudom, oda honnan kerulne viz.
De ahogy irtam is: Amikor felneztem, a pedalok felett, a kormany mogotti barna szigetelesen is lattam viz nyomait. Szoval most ablak kornyeke, vagy tuzfal magasabb reszeire gyanakszom. Ott jon be valahol, es a kerekdob belso reszenel (a kuplung mellett) folyhatott le a labternel levo tarolorekeszhez.
Mert a furcsa, hogy most csak es kizarolag a tarolorekesznel volt elazva, tehat a bal oldali resz, bal oldala. A kardanalagut mellett nem.Meg egy kerdes:
Nyar elott (amikor osszetortek a kocsi ajtajat) akkor megcsinaltattam a rozsdat a vezeto ules alatt.
Szerintem szep munkat vegeztek, de most, hogy kiszedtem a szivacsot, megint latok kis barnasagot. Viszont itt a szivacs is nagyon "rozsdas", mert regen itt volt egy nagyobb folt, allitolag rossz minosegu hegesztes kezdett rozsdasodni.A kerdesem, hogy ez most rozsda megint, csak csak a szivacs szinezhette el a festest?
-
aktív tag
Koszi sracok! Majd lehet veszek akkor ilyet, aztan ha legkozelebb szetszedem (de remelem legalabb a telet kibirja beazas nelkul, mert nincs kedvem -20 fokban szetkapni), akkor atdorzsolom vele. Ha csak elszinezodes, akkor nem baj, hogy rajta hagyom most, ugye?
Ha meg rozsda, akkor ugyis mind1 -
giigz
veterán
válasz rob210 #25284 üzenetére
Egyébként ha már a rozsdánál tartunk, az ilyen kisebb rozsdákat szerinted hogy érdemes javítani? Biztos nem fogom elvinni szakemberhez 10k+-ért, nekem annyit nem ér, hogy most egy pici rozsdafolttal kevesebb legyen, viszont ha itthon meg tudnám csinálni, akkor csak jó lenne
Szerinted mi lenne a legoptimálisabb menete a dolognak?
Én a következő variációk valamelyikére gondoltam:
1. Lecsiszolom, rá noverox, azt száradás/megkötés után lecsiszolom, majd a megfelelő színű spray-vel lefújom. (Így elég értelmetlennek tűnik egyébként... )
2. Noverox a rozsdára, utána csiszolom, fújom.
3. Lecsiszolom, valamilyen alapozót ráfújok/kenek, utána festés.Vagy máshogy kellene?
[ Szerkesztve ]
-
-
SZATA
senior tag
válasz rob210 #25290 üzenetére
És mi van akkor, ha csak egy pöttyön látszik a rozsda, mert a festék alatt van? Hány fok kell a Noveroxnak?
-
rob210
Topikgazda
-
giigz
veterán
Ha 48 óráig (tehát 2 napig egyfolytában ) égve hagyok egy 5W-os izzót (ha jól tudom ennyi az utastér világítás), az mennyire meríti le az aksit kb.?