-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
Az a baj, hogy hiába a kevés futás, a gumi az öregszik és veszít a rugalmassagabol, ami egy óvatlan pillanatban könnyen szakadashoz vezethet.
5 év után akkor is ajánlott lenne cserélni, ha be se volt ez alatt indítva a kocsi.
De reméljük Nálad minden oké lesz.
Nálam 2 hét múlva kész lesz a turbó, olaj cserével, szűrőstül, aztán a következő projekt a vezérlés lesz, ha megmarad a kocsi.
Viszont nagyon bánt az alacsony felszereltség, még a sofor ablak se automata, pillanatnyi fogyirol meg csak ne is almodjak. Úgyhogy erősen bizonytalan vagyok a jövőjében...
Rob:
Örök hála, mester.[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Ha nem figyelnék a szíj öregedésére, akkor 8-9 éves koráig is az a vezérlés lenne benne, ott körül gyűlik ki a 100k km. De tisztában vagyok azzal, hogy max. 5-6 évente kell cserélni a vezérlést, ezért valószínűleg jövőre megejtem a vez. cserét.
Felszereltség ide vagy oda, a jelenlegi autód áráért milyen jobbat tudnál kapni? Szerintem semmilyent
[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
Kompromisszum az árért cserébe Inkább örülj neki, hogy kevesebb dolog romolhat el benne Mert a Laguna nagyon foglalkozós autó, nagyon kell szeretni, meg foglalkozni vele Francia ribi
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Ck.
addikt
Igazából azon gondolkozok, hogy eladom, az ár töredekebol megcsinaltatok 1-2 apróságot az A6-on, aztán kihozom es azzal járok. A másik opció, hogy eladom a Lagunat, hozzateszek még 100-200 ezret es veszek kint egy 2002-2003-as Audit, Mergat vagy Bömbit olyan 500 ezerért.
Laraxior: Igen, ez a bajom, nagyon pöcsölős autó. A Megane-nal fele annyi bajom se volt, mint a Lagunaval. Viszont a kényelem...na annak nincs párja.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Most komolyan a fagyálló folyadékon megy az agyalás uram ? Full mind1 mit teszel bele nálunk mínusz -15 nél nem lesz hidegebb a lényeg csak annyi hogy valaki megmérje hogy hány fokot tud de pl segítek a tescos cuccok ami -35 az -19 körül szokott lenni én is azt teszem bele semmi baja nincs
-
Laraxior
titán
Bizony, bizony a francia autók a legkényelmesebbek. Cserébe baromi megbízhatatlanok De engem nem érdekel, én nagyon szeretem, ha pöcsölni kell vele, hát legyen
(#24256) tresh: Na ja, szerintem is csak humbug, hogy ilyet vegyél bele, meg olyat vegyél bele. Mert nincsen olyan minősítése.... minek oda minősítés? Ne fagyjon meg a hűtővíz. Kb ennyi. Gondolom nem árulnak olyat ami szétmarja az autót
[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
rob210
Topikgazda
válasz Laraxior #24257 üzenetére
Hát akkor tisztázzunk valamit és ez Treshnek is szól.
Én csak azoknak írtam akik hosszú távon gondolkoznak a kocsival.
Nekem anno a golf sajnos "gondos" gazdától volt.
1 év alatt 6szor cseréltem fagyálót a kocsiba mire azt mertem mondani, hogy elfogadható és nem fog beállni a vízpumpám.Nem kevés rozsda volt benne.
Még átmosást is csináltam benne kétszer, mert iszonyatos lé jött ki belőle.Szóval egyértelműen állíthatom nem humbuk.
Ha elkezd korrodálni a blokk a nem megfelelő hűtőfolyadék miatt akkor igen komoly szopinger lehet belőle.Egyik ismerősöm, Horvátországban ragadt a fabiaval, mert ott adta meg magát a vízpumpa, na neki is kb. olyan víz volt benne, hogy az inkább fémlé volt hamarosan ki is kellett cseréltetnie a hűtőjét is.
De persze mindenki azt csinál amit akar én nem győzködök senkit.
Renault power
-
giigz
veterán
És belülről is 10/10 lett a Megane RS [link]
Hihetetlen, mennyire eltalálta a Reanult a Clio-t és a Megane-t is
-
FerNandor
őstag
mostanában nem érek rá, de most kaptok egy képet [link]
az autó amúgy szépen megy. szép az ablak, szépen töröl az ablaktörlö. szóval minden ok.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
SZATA
senior tag
válasz rob210 #24240 üzenetére
Köszi!
A vaterán ennél az eladónál van nagyobb kiszerelés is, csak példaként tettem be, és nem az ára miatt néztem, hanem a közelség miatt.Pont ezt néztem amit linkeltél. Ha a ZSU-n rendelek akkor kérhetem a kiszállítást egy partnerhez is? Azért érdekes, mert a Mogauto is partner, de ott drágább.
-
Sly189
senior tag
Sziasztok gondoltam becsekkolok itt is
Sikeresen és kényelmesen kiértem Stuttgartba az 1.5dCi 86le Megane kombimnal. Csomagtartó tele kb 100kg pakk 3 személlyel 1300km letudva 62liter maxxmotion dieselbol. 110-130 as tempóval haladva. KÜLÖN KÖSZÖNET KOAN- NAK A PÉNTEK ESTI TEMPOMAT BESZERELÉSERT
NAGYON KÉNYELMES VOLT TEMPOMATTAL JÖNNI.München után odazugattam 3800as fordulatot ( tovább nem volt szívem taposni neki) 170et ment
-
rob210
Topikgazda
Na idén még sem jutok ki a renault napra gyereknek 39.5 a láza, marha boldog vagyok legjobb időzítés.
Renault power
-
Dareios 86
csendes tag
Sziasztok!Azt szeretném kérdezni hogy van egy 2003 Renault Thalia 1.5 DCI-m és érdeklődnék hogy milyen sűrűségű olajat érdemes az autóba rakni 5w/40 vagy pedig 10w/40 és melyik a márka a legbeváltabb.Most Mobil1 5w/40 es van benne de a szerelőm szerinte a 10w/40 az jobb lenne.Várom a véleményeket.Ja és nincs valakinek eladó nívópálcája ehhez az autó typ-hoz,porlasztó cserénél sikeresen eltört. Megjavítottam de kétszer kihúztam és ugyanúgy eltört. Előre is köszönöm a válaszokat.
-
giigz
veterán
válasz Dareios 86 #24269 üzenetére
Ha nem eszi az olajat es nincs benne sok km, akkor 5W is lehet, de ha mar szokta csipegetni, akkor lehet 10W jobb, egyebkent kb. mindegy. Ha sok km, es kopott a motor, akkor meg xado olaj vagy xado kezeles.
Ar/ertek aranyban a legjobb a Mobil es a Total.
-
rob210
Topikgazda
válasz Dareios 86 #24269 üzenetére
Én télre az 5W40 et tenném, jobb a hideg indítási értéke.
Persze ha már kopott a motor akkor lehet 10W40-is.Renault power
-
giigz
veterán
válasz kisninja #24274 üzenetére
Hát, már benzint sem. Annyira...
8,2 volt az átlagom a rossz alapjárattal, fals levegővel, előtte sokszor a 9 literbe is belekóstolt, régi szűrőkkel, olajjal. Aztán már beállt ez a 8,2 liter, az új alapjárati motorral, ami még nem oldotta meg a problémát, de legalább már volt alapjárati szabályozás, akkor olyan 7,4-8 literrel el tudtam járni.
Most viszont a jó alapjárattal fals levegő nélkül még nem mértem, valamelyik nap teletankoltam, majd a következő teletanknál tudok mondani fogyi adatot
-
Laraxior
titán
Ha leszedik a szelepfedeleimet tömítés céljából, akkor onnan már nem nagyon munka a hengerfejek sem ugye? Márhogy azoknak a tömítésének a megvizsgálása. Gondoltam egybekötném a kellemest a hasznossal, ha már egyszer bontják...
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz Mágus2 #24278 üzenetére
és akkor honnan tudom, hogy rendben vannak? Mert nekem is fogy a hűtővizem... Már nem olyan mértékben, de azért tölteni kell utána.
[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz Mágus2 #24280 üzenetére
Hát füstölnek a kipufogók amikor beindítom reggel hidegben De csak addig amíg el nem éri az alapjáratot. Az eléggé stabil, csak minimálisan mozog a mutató, annyin van amennyi a kiskönyvben van írva, 650, vagy 750, nem tudom. Folyni nem tudom hogy folyik-e mert a motor alatt van valami műanyag lemez.
[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Laraxior #24281 üzenetére
Nem a párára gondolok, ez egyértelműen fehér füst lenne. Mennyi fogyott, milyen távon, vagy akkor is fogy, ha áll az autó? Ha meghajtod, melegszik? Ekkor kellene igazán fehéren füstölnie. A kiegyenlítő tartály fedele zár rendesen, nem ott fő ki? Hosszabb út után érdemes megnézni, ha nem tartja a nyomást, akkor csak kupakot kell cserélni.
-
Laraxior
titán
válasz Mágus2 #24282 üzenetére
Amióta megvan mentem vele kb 6000km-t. Azóta asszem kétszer töltöttem bele, de nem emlékszem, hogy mennyit.
A fedél az biztosan zár, mert ki szoktam nyitni melegen is, és elég nehezen lehet kicsavarni, tehát a nyomás megvan
Ha kitaposom a belét akkor se füstöl Tehát akkor az rendben van.Síkhülye vagyok a szekérhez, de nagyon azon vagyok hogy rendbe legyen mindene, és már nagyon közel járok hozzá, nem szeretnék semmi meglepetést
De akkor úgyfest megnyugodhatok"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz Mágus2 #24284 üzenetére
Az is meg én is ha odabasz a kezemnek, mert lcsúszik a rongy amivel csavarom
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
rob210
Topikgazda
válasz Laraxior #24285 üzenetére
A szelepfedél leszedése után a hengerfej leszedése valóban nem nagy munka, csak nem egészséges.
Ki kell szedni a hengerfejcsavarokat abból újat kell venni és a tömítésből is.
Ez nálad ugye a V motornak köszönhetően nem 1 garnitura és nem is olcsó.
Gondold meg jól, mit csinálsz.
Én amíg nincs vele gond nem piszkálnám a helyedben.
Ráadásul a vezérlést is meg kell bontani.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
tresh
addikt
-
Nordik
őstag
Szilentek közül a Clioba mennyi van és minél? Ezeket otthon is ki tudnánk cserélni?
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #24289 üzenetére
Ki lehet cserélni de vagy prés kell hozzá, vagy krova és egy kis kreativitás.
Azaz a krovával és egy csavarral meg alátétekkel be tudod húzni a helyére az új szilentet.
Mennyi van ez jó kérdés, mire gondolsz?
Mert van torony szilent oldalanként 1, aztán a lengőkarban van 3-3 oldalanként, meg a stabrúdnál is 2-2 oldalanként.
Szóval jó lenne tudni mire gondolsz, de cserélhető mindegyik otthon.Renault power
-
Nordik
őstag
válasz rob210 #24290 üzenetére
Csak úgy érdeklődök, hogy mennyire nagy munka ezeket cserélni, mert gondolom ennyi idős autónál már valószínű kellene és nem is nagy összeg, viszont biztos sokat dobna a futóművön.
De lehet akkor elviszem szakihoz, hogy nézze át a futóművet és beszéljük át mit kellene cserélni. Meg akarok egy futóműbeállítást is csináltatni, tehát azelőtt jó lenne ezeket cserélni ha kell.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
A palyan leeloztem egy Rav4-et, 160-ig mentunk egyutt, utana 170-nel elmentem mellette
Rendes volt, h nem nyomta tovabb, ugy orultem
Szerk: A fogyimeresemnek viszont nem tett jot...
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Hat igen, de ezen a szakaszon meg sosem lattam merest, telepitett sincs, egy par km-es elkerulo resz.
Egy csekkel mar magasabb lenne a havi fogyasztasom mint Laranak, olyan bo 15 liter korul
Na meg most nem akarok hulyeseget irni, de 150 alatt nincs bunti, arra rajon a 3 km/h hibahatar, tehat valos 153-ig nincs gond, es az oram szerint 160-nal kb. 150-nel megyek, tehat buntetheto sebesseggel kb. felpercig mentem, vagy meg addig sem, nagyon nagy szerencsetlenseg kell ahhoz, h pont akkor szaladjak bele...
-
_NCT
őstag
-
giigz
veterán
Na belement a 2. tubus Xado...
-
giigz
veterán
válasz rob210 #24296 üzenetére
Azért, mert egyszer megyek vele 140 fölött, sőt ha 6000-nél mennék vele akár több percet, attól még a következő 4-5 évben én ezt a kocsit tudom majd használni, hengerfejes így is, akkor meg mind1 Persze ezt az utolsó részt csak viccből írtam, de attól, hogy egyszer egy kocsi megy a végsebessége körül, még nem lesz baja. Ezen a rövid autópályás szakaszon én sem szoktam 140 fölött menni, de most ott volt az a Rav 4, kíváncsi voltam mennyivel megy. Ja, a fordulatszám olyan 4.800-5.000 körül volt, 6.000-nél elvileg 205-tel menne...
GPS szerint olyan 165 körül lehetett, óra szerint 175 volt kb. Még ment volna egyébként, de tényleg nem jönne jól most egy csekk, így elvettem...
ThodEE: Nekem ez nem lejtős rész volt, GPS szerint 165 körül lehetett, de még ment volna feljebb. Mondjuk nekem most eléggé rendben van a kocsi, nemrég volt új olaj, szűrők, szelephézag beállítva, most már a Xado is hat, na meg a gyorsulásom a gyári értéken van, tehát 230k km után olyan ereje van, mintha 15-16 éve a gyárból kigurulás után mértem volna...
[ Szerkesztve ]