Új hozzászólás Aktív témák

  • Syl

    nagyúr

    válasz Viktor0610 #89042 üzenetére

    Az én meglátásom szerint a telefonos ügyfélszolgálat menürendszere szándékosan olyanra van megtervezve, hogy az embernek elvegye a kedvét az egész ügyintézéstől. Percekig bolyongok a menüben, mire találok egy (általában az ügyhöz semmilyen formában nem kötődő) menüpontot, ahol emberrel tudok beszélni. És akkor kezdődik a kálvária. Mert olyan flegma az ember, hogy az előre telefonszámos azonosítás és szóbeli tájékoztatás után sem volt tisztában azzal, előfizetésről vagy feltöltőkártyáról beszélek... Mintha nem is rám figyelt volna, hanem focit nézett közben...
    Áááá... Inkább bemegyek a legközelebbi üzletbe és megkérem a lányokat a panaszfelvételre...

    Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.

Új hozzászólás Aktív témák