-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
4Grider
nagyúr
-
esbii22
őstag
válasz donjohnson #88403 üzenetére
Persze erre én is gondoltam, de más megoldást keresek.
Tavaly ősszel volt utoljára frissítés a tvhez.
iPhone 11 128 GB White, Apple Watch SE 44mm, Hyundai i30 II. gen.
-
Bl.Gyo.
őstag
válasz esbii22 #88400 üzenetére
[link] < xiaomi mi tv sticket használok régóta és teljesen elégedett vagyok vele. android fut rajta my tv telepíthető rá ami tökéletesen fut, és sok minden más is, beépített chromecast. van hozzá távirányító így nem kell tökölni telefonnal átküldeni képet vagy bármivel, natívan megy minden róla. jó kis cucc.
van ebből újabb verzió is, meg mi box is többet tud, drágábban.
bátran ajánlom, megéri![ Szerkesztve ]
-
MadMancs
veterán
Na ezt nem értem.
Vagy Voda, vagy Yettel, de valamelyik rosszul számoln.
"Nyaralok", zenélgetünk. 3 nap alatt elfogyott Yettel 24Gb net, plusz csak tegnap 5 óra alatt +4Gb illetve ma délelőtt még 4ből 2.7Gb. na mondom ennek fele se tréfa. Eszembe jutott elhoztam magammal Voda 100Gb Business Mobilnet Pro kártyámat is. Dél óta szól youtube (direkt 480p mint eddig). Fogyott 2.9Gb. 7 óra alatt. Laptop 3Gb mutat fogyasztott adatnak. Nekem ebből az jön le hogy Yettel nem kicsit csak forgalommal.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
LowLiike
csendes újonc
Játékra melyik Yettel mobilnet csomag lenne a jobb? A 250mbs fel/le vagy a korlátlan (nem tudom hírtelen a nevét? Gondolom a korlátlan fel/le az gyorsabb (vagy nem ) sajnos itt vidéken nincs kiépítve vezetékes hálozatuk. Csak ilyen gagyi szolgáltatóké amivel borzalmas a gaming....
-
Fecó88
tag
válasz MadMancs #88407 üzenetére
Mért nem váltasz yettel prime csomagra és nem kell számolgatni az adat mennyiséget 10 ezer oszt korlátlan net meg 250 perc beszélgetés. Annyival nem olcsóbbak már ezek a korlátolt nettek pláne hogy ha még plusz adatot is veszel hogy ne érje meg egy korlátlan netes csomag. De én ezt mindenki maga dönti el.
Ipone13 Samsung Galaxy A22 5g Samsung galaxy tab s6
-
MadMancs
veterán
válasz Fecó88 #88409 üzenetére
Mert Prime nem üzleti.
Elszámolás miatt csak üzleti megoldások jöhetnek szóba.
Egyébként elég 24Gb, évente 3 alkalommal 2 hét amikor nincs semmi vezetékes lehetőségem.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
DrBubo77
addikt
Úgy tudom, online nem lehet flottás előfizetéssel készüléket venni. Visszahívás kéréssel lehet úgy rendelni, hogy flottás maradjon az előfizetés, de a rendelés online-nak minősüljön?
ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)
-
Bl.Gyo.
őstag
válasz LowLiike #88408 üzenetére
én sokat játszottam online játékokkal mobil neten. mindegy milyen csomag, amire pénzed van. nem fogyasztanak sokat az online játékok pl. egy CoD. kb. max 30kbyte/s jön le meg megy fel egyszerre folyamatosan. tehát max 50-60kbyte/s folyamatos adatforgalom amíg játszol. 60kbye/s meg bármilyen csomagban elérhető, a lényeg hogy meg legyen ez a sávszélesség a játéknak akkor nem laggolsz. ez általában meg van adva a játékhoz hogy online játékhoz milyen sávsélességre van szüksége. te tudod mennyit játszol, és kizárólag játékra kell akkor ki lehet számolni mekkora/hány GB-os net kell neked ehez. szerintem 5-10Gb/hó elég erre ha csak játszol rajta. ha pl. a játék időközönként frissít is netről akkor több GB csomag kell neked, attól függ mekkora frissítések.
ha nem akarsz ezekkel foglalkozni és a pénz nem számít, akkor valami korlátlan netet nézel, azt kész. de a net nem lesz stabilabb ha korlátlan, csak az adat mennyiségbe lesz jobb.[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
-
tomp
félisten
válasz Viktor0610 #88416 üzenetére
Azért vicces, hogy Telenor MyTV Otthon app van még mindig AndroidTV-n.
-
MODERÁTOR
-
Bl.Gyo.
őstag
válasz Viktor0610 #88418 üzenetére
Kösz az infót le is frissítettem a mi tv stick-en. Nincs sok változás csak a kéket zöldre cserélték, meg más a bejelentkező kép.
-
bopeti98
őstag
Csak kíváncsiságból kérdem, igazából nincs jelentősége, de mi az oka annak, hogy két különböző IP-t látnak Yetteles mobilnetnél (online APN-es) a weboldalak?
Tehát pl whatismyipaddress.com meg a speedtest által kiírt publikus IP nem ugyan az. De pl az ipaddress.my ugyan azt írja ki, mint a speedtest, de a Google fiók bejelentkezési logjainál már az látszik, amit a whatismyipaddress.com mutat.
Bizonyos szolgáltatásokat, weboldalakat másik irányba NAT-olnak? Vagy miért van ez? -
leo81
aktív tag
-
4Grider
nagyúr
válasz bopeti98 #88420 üzenetére
Online apn használata esetén ugyanaz van mint a Telekomnál: Nat-olt ip-t kap az eszközöd. Ezért a két ip.
Szerk.:
Az egyik kívülről látszik (emögött ugye többen osztoztok), a másikat az eszközöd kapja. Ami kívülről néz (pl. whatismyapaddress.com) az a külső ip-det látja, ami pedig az eszközödön van, az meg az eszközödét (de akár a szolgáltatás/alkalmazás képes lehet arra is, hogy a saját szerverén keresztül kívülről látható ip-t is megjelenítse).[ Szerkesztve ]
-
bopeti98
őstag
válasz 4Grider #88422 üzenetére
Ezt értem, de nem NAT-olt IP-t mutatnak ezek a weboldalak (tudtommal a NAT mögött lévő belső IP-t nem is láthatják), hanem két különböző publikus IP-t. Mintha két különböző irányba NAT-olnák a forgalmat, attól függően, épp mit nyitok meg.
Tehát megnézek két különböző IP ellenőrző oldalt, és nem ugyanazt a publikus IP-t mutatják.[ Szerkesztve ]
-
bopeti98
őstag
-
LazaEdit
friss újonc
Sziasztok!
Szeretném, hogy minél többen olvasnák a panaszom (talán felfigyel a szolgáltató) ezért közzéteszem az ügyfélszolgálatra írt e-mailt:
2022.04.05-én 06.10 kor kaptam egy sms-t miszerint PlayltAll szolgáltatásra feliratkoztam ill. számlázásra került (599ft). Mivel én ilyesmit nem kértem felhívtam ügyfélszolgálatukat, hogy panaszomat bejelentsem. Az ügyfélszolgálatos közölte, hogy nem tudja törölni, de tiltsak le egy bizonyos szolgáltatást (az sem tudom milyen szolgáltatásom volt ez, de bosszant, hogy így esetlegesen nem tudok online parkoló jegyet venni - az ügyfélszolgálatos mondta). És azzal az információval szolgált, hogy amennyiben kiszámlázzák az összeget reklamáljam meg. A számla érkezésekor ismét felhívtam az ügyfélszolgálatot, egy kevésbé megértő hölgy (burkoltan tudatva, hogy milyen elmaradott vagyok, miszerint - ezt a nemes gesztust hogy van egy ilyen szolgáltatás amit csak úgy a JÓVÁHAGYÁSOM ÉS MEGERŐSÍTÉSEM NÉLKÜL a telefonszámlámon kiegyenlíthetek - nem ismerek) tudtomra adta, hogy nem tehetek semmit. Felháborodásom után megjegyezte, "írjak e-mailt". Írok: inkorrektnek tartom az egészet! -
4Grider
nagyúr
válasz LazaEdit #88430 üzenetére
Ez egy nagyon régi történet. Itt nem a szolgáltató a lehúzó, hanem az a cég aki visszaél bizonyos telefonok biztonsági hibájával. Biztos lehetsz benne, hogy a szolgáltatód erről számlát kap, ergo joggal vonja le az egyenlegedből annak díját. Persze van rajta árrése, de ez nem elég arra, hogy a téged megóvjon a biztonsági hibával bíró készülékedtől.
-
prozodus
őstag
válasz LazaEdit #88430 üzenetére
Velem a tré csinált hasonlót sok éve: Egy ... üfsz bekapcsolt vmit, amit nem kértem, nem is tudtam róla, h létezik, de akkor se akartam volna, és még csak értesítő sms se róla, smi; véletlenül fedeztem fel pár hónap után. 5 év levelezésbe telt, míg visszaadták a pénzemet, mert a pár hónap után hiába reklamáltam azonnal, még az igazamat bizonyító hangfelvételt is eltüntették hirtelen... Egyszerűen nevetséges volt az egész...
De most pár hónapja is nagyot alakítottak, mikor a panaszban közölt adatoknak utána se néztek, csak válaszoltak hülyeségeket, de ez még a jobbik eset, mert jóváírtak egy részleges kártérítést ("mert fontos az elégedettségem"), amiről utólag kiderült, h nem is keletkezett vjában kár, csak nem volt teljes a kezdeti információ, és ezért úgy tűnt...
A Pannon is csinált anno olyanokat, h kedve szt kapcsolgatta ki pl a roamingot, amikor még még fizetős volt a bekapcsolása... Nem kicsit voltam dühös, mikor indulás előtti este kiderült, h megint kikapcsolták, és újra fizethetek a bekapcsolásért... És alig akarták visszakapcsolni is... H majd x nap múlva tudja, meg ilyenek... És jé, mégiscsak be tudta kapcsolni, amikor végül felemeltem a hangom...
A tanulság: Nagyon nem mindegy, ki veszi fel a panaszod, mert összevissza kezelik. Úh van, h érdemes többször telefonálni, írni, és akkor belefuthatsz olyanba is, aki elrendezi. És most nemcsak az ilyen pénzes hibákra gondolok, a múltkor a banknál szívtam, h uazzal az app-hibával 4-5x be kellett mennem, mert ugye csak személyesen..., míg végre akadt vki, aki vban tudta, mi a megoldás, és nemcsak félnapra oldotta meg a problémát...[ Szerkesztve ]
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
4Grider
nagyúr
válasz Somatom #88432 üzenetére
Ha lesz feljelentés és adatkérés, akkor a szolgáltató minden bizonnyal rendelkezésre fog állni. Ezek a csalók pont arra utaznak, hogy heti 600 Ft-ért nem fogja őket senki feljelenteni. Ha pedig igen, még mindig a kezükben van a telefon által küldött visszaigazolás, aminek sértetti közbenjárásával kapcsolatban bizonyára majd kirendelnek egy több százezerért, egy-két milkáért dolgozó biztonsági szakértőt...
-
Somatom
veterán
válasz 4Grider #88434 üzenetére
Nem kell károsultja legyek egy bűncselekménynek ahhoz, hogy feljelentést tegyek. Elég, ha tudomással bírok róla. Vajon a Yettel nem tudna róla? Nem értem ezt a hozzáállást. Az ő előfizetőiről van szó, közvetve pedig az ő hírnevéről. Így még a bűnrészesség gyanúja is felmerülhet.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
asdf_
veterán
válasz 4Grider #88431 üzenetére
A Telekom már megszüntette az emeltdíjas sms-t, gondolom többet szoptak vele, mint amennyi haszon volt belőle. Csak követni kéne a jó példát. Vagy ha nem egypálcás seggfejek ülnének a Kossuth téren, akkor az Informatikai és hírközlési bizottság (ha van még ilyen egyáltalán) javasolná az NMHH-nak, hogy úgy ahogy van tiltsák be a 06 90-et meg a 06 91-et és kész, december 31-én záróra, semmilyen érdemi hasznot nem szolgálnak ezek a szolgáltatások, épp ideje elbúcsúzni tőlük. Külön imádnám, hogy pl. a Wizzair így kötelező lenne alapdíjas ügyfélszolgálatot fenntartani (az emeltdíjas ügyfélszolgálatnak amúgy szintén tiltottnak kéne lennie már régóta).
[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz Somatom #88435 üzenetére
Gondolod a szolgáltató belát a telefonok operációs rendszerébe és tudja, hogy melyik, milyen biztonsági réseket, trójai falovakat tartalmaz? Főleg az olyanok, amik soha nem is voltak forgalomban az adott szolgáltatónál? Neki abból kell kiindulnia, hogy a mobilvásárlást az ügyfél vagy olyan valaki kezdeményezte, aki a készülékhez hozzáfért, ergo az ő dolga a szolgáltatás biztosítása. Én is csak azért ismerem ezt a lehúzó bagázst, mert a nem kicsi flottánkban is volt egy-két trójais kínai telefon, amik ezt bekapták évekkel ezelőtt.
@asdf_:
Ez nem emelt díjas sms szolgáltatás.[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz LazaEdit #88430 üzenetére
Meg is találtam a PlayitAll-al kapcsolatos megoldásunkat:
https://prohardver.hu/tema/nagy_pannon_topic/hsz_84384-84384.html
És ez nem tiltja le a parkolási lehetőségeidet. -
-
4Grider
nagyúr
válasz Somatom #88439 üzenetére
Szerinted hány olyan panasz érkezik egy szolgáltatóhoz, ami arról szól, hogy az ügyfélnek vagy érdekkörének nem volt köze egy telefonos megrendeléshez? Nem is merem megsaccolni, hogy ezek hány százalékában van igaza az ügyfélnek...
Ez ráadásul egy jól kitalált csalás, a szolgáltató a háttérben időről időre és országról országra változik. Még az sem kizárt, hogy a csalást nem maga az aktuális szolgáltató csináltatja, hanem a magas értékesítési jutalékkal dolgozó orosz és távol-keleti alvállalkozói.
Igazából a megoldás az lenne, ha a mobil piactér szolgáltatás alapból nem lenne bekapcsolva senki előfizetésén. De akkor meg jönnének az ügyfélszolgálati hívások, hogy miért nem működik itt meg ott a fizetés... -
4Grider
nagyúr
válasz #76055552 #88447 üzenetére
Elég egyértelmű mit akartam mondani. Ez egy marketing szöveg volt, véletlenül sem a Telenor adta ki. A fortumo szolgáltató cég, logikus, hogy szerződnek vele mobilszolgáltatók, ha megkeresi őket. A flottánkban talán ha 3 készüléket érintett a probléma, mind elavult kínai vacak volt, szerintem még mobilnet sem volt rajtuk, de persze wifin lógtak.
-
CellWalker
junior tag
Üdv 'szomszéd'
Hasonlóak a tapasztalataim a 1907-es toronnyal kapcsolatban.
A hálózatmodernizációs beavatkozás előtti héten már történt valami a B3-mal, mintha felcserélődtek volna a szektorok.
Azóta pedig - elnézést az esetleges pongyola fogalmazás miatt - mintha duplán üzemelne a B3-as sáv, tiszta interferencia az egész, borzasztó SNR értékekkel. Hiába a 3CA, nagyon gyenge a kapcsolat.Számomra az lett a 'megoldás', úgy a telefon, mint az otthonnetes B818-as modem esetében, hogy letiltottam a B3-at.
A B1-B20 CA azóta szépen működik, nagyjából úgy, mint a beavatkozás előtt a B3-B20.
Megtennéd, hogy kipróbálod ezt te is?
Ha esetleg nálad is hasonló az eredmény, lehet érdemes lenne ezt valahogy a műszaki csapat felé jelezni. -
félisten
Üdv! Először azt hittem telefon hibám lesz, de mint kiderült nem csak engem érint yettel alatt és (ez nem biztos) egy adott készülék alatt. Realme GT2 PRO. A mobnet elszáll. Látszólag minden jó de nincs adatforgalom. Megoldás a repülőgép üzemmód be-ki vagy a telefon ki-be kapcs. Nem billenti ki a VoLTE OFF/On sem pedig a hálózat választás variálása sem (2-3-4-5G).
Ez nem akkor baj ha nem jön meg a Messenger üzenet, ez akkor baj ha a munkámban a diszpécser üzen és nem látom. Saját részről. Másnál hasonló?
Ergo néha, speedtestet futtatok, hogy még online vagyok e.
A hiba régen nem volt, pár napja létezik és tud kellemetlen helyzeteket okozni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- LEGO klub
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...