Új hozzászólás Aktív témák

  • Bailey

    senior tag

    Ha valaki CIB mobilalkalmazásban szeretne kártyás egyenleget tölteni, csak akkor tegye, ha nem sürgős a feltöltés. Délelőtt töltöttem egy telefonszámra, de még azóta sem érkezett meg az összeg. A Telenornár délelőtt azt mondták, csak a CIB-nél van ilyen hiba. Látta az ügyintéző a feltöltést, de nem íródik jóvá, mert egyeztetés alatt a státusza. És azt mondta, egyébként is 3 munkanapjuk van, hogy megjelenjen az összeg az egyenlegen, ami így 2019-ben egy rossz vicc kategória. A CIB-nél azt mondták, az ő részükről elment az utalás, már el is lett könyvelve a számlán, és tudnak róla, hogy a Telenor esetében néha napok alatt íródik jóvá az összeg, de ez a Telenor hibája nem az övék.

Új hozzászólás Aktív témák