Új hozzászólás Aktív témák

  • atala

    addikt

    Gondoltam leírom a történetem, hogy más ne járjon így.
    2 hete szám hordozással át hoztuk a kicsi lányom előfizetését Hello kártyás díjcsomaggal a Tenorhoz.
    Az ügyintéző feltöltette 5000 Ft-al a kártyát, és kifizettette a 489 Ft kártya díjat.

    Tegnap a nagyobbik lányomnak a számát is áthoztuk. Mondja az ügyintéző (másik volt), hogy mennyivel töltsük fel, elég lesz 3000 Ft? Jó, akkor kérek 3000 Ft-ot.
    Mondjuk, hogy mi van a kártya díjával. "Ja, azt nem kell kifizetni." Mondom, két hete még kellett.

    Kiderült a balfék ügyintéző az első esetben nem Hello kártyás csomagra kötötte a szerződést, hanem a régi kártyás alapcsomagra, (és csak a szám hordozásnál lett át váltva a hello kártyás díjcsomagra) a réginek volt 489 Ft kártya díja.

    Állítólag az új hello kártyás díjcsomag bevezetésével nem is lehet a régit megkötni. Akkor meg hogy sikerült az ügyintézőnek?
    A másik, hogy hogy lehet ilyen balfék, hogy konkrétan megmondtuk, hogy a Hello kártyás díjcsomagot szeretnénk. Erre megköti a régire, és átviszi az újra.
    Ezt nevezem lehúzásnak! Most nem azért az 500 Ft-ért, de akkor is.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák