Új hozzászólás Aktív témák

  • #43960832

    törölt tag

    Pannon bácsi megszerezte nálam az eddigi legnagyobb fekete pontot a tegnapi napon.

    Január 9-én kötöttem Djuice Free Generation előfizetést 2 készülékkel, aminek ugye a lényege, hogy a két szám 0Ft-ért beszél egymást között. Tegnap hozza a postás a számlát, csináltak egy 3 napos számlázási ciklust, ami 11-ével zárul. (hogy miért, vagy hogy ezt ki találja ki, arra nem tudtam rájönni) A számla végösszege 2228 Ft. Ezt már csak azért sem értettem, mert ugye az első havidíjat befizettem a szerződéskötéskor, és kizárólag az ingyen hívható számmal beszéltem a 3 nap alatt. Most regisztráltam pannonline-on (miután elmentem a pannonba ügyfélszintű jelszót igényelni), és látom, hogy az ingyen beszélést a 2 szám között csak jan 12-én aktiválták, ezért amit beszéltem szépen kiszámlázták 1 óra 55 perc hétvégi hívásként.

    Kérdésem az, hogy mit lehet ilyenkor tenni? Lehet-e egyáltalán? Számíthatok rá, hogy jóváírják valahogy? Mert én úgy kötöttem az előfizetést, hogy a vásárlástól kezdve ingyen beszél a 2 szám egymás közt, nem pedig rá 3 napra aktiválják.

Új hozzászólás Aktív témák