-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
Én mondjuk jogszabályi idézetet kérnék, hogy ugyan miért is kéne leadnom a telefont, ha ilyet nem tudnak, de át sem veszik, máris bejegyzés a vásárlók könyvébe, hogy jótállási kötelezettségének nem kívánt eleget tenni, és a másolat már repülne is az NFH-nak. Csakazértis alapon, leszarom mennyibe kerül egy új töltő.
-
wwenigma
Jómunkásember
Ők meg téged sz@rnak le és elküldik bevizsgálni hogy télleg sz@r-e az adott telefonnal mivel annak a tartozéka. Nehéz megérteni?
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
asdf_
veterán
válasz wwenigma #21252 üzenetére
Ha beadok egy hibás töltőt, ami _semmilyen_ telefont nem tölt, ahhoz minek is az én telefonom? Tölt? Nem. Hibás? Igen. Cserélni kell? Igen. Nem olyan ördöglakat ez, az 5V méréséhez nem kell a telefon. Nem hogy az enyém, de egyetlen sem. Egy jó aljzat, két kivezetés meg egy multiméter.
[ Szerkesztve ]
-
wwenigma
Jómunkásember
Ezt mondja meg a szakszervíz, a töltő a telefonod tartozéka. Ennyi.
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
darvinya
titán
Későbbre gondoltam a garinál, nem most.
Én már nem egyszer javítottam ilyet így tudom mi a hibája.
A garizást is innét tudom.Allee szerviz egyből cseréli a töltőt.
(#21251) asdf_
A telefon és töltő egy egység, emiatt külön nem adható (elvileg).
Így a gari szervizelés csak is egységben végezhető.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
asdf_
veterán
válasz wwenigma #21254 üzenetére
És? Hol van az előírva, hogy tartozékot magával a fő termékkel lehet (sőt, kell) csak javításra leadni ha elromlik? Elromlott? Igen. A jótállásra kötelezett feladata kimentenie magát a javítás alól ha nem kíván jótállásban javítani (pl. annak bizonyításával, hogy hibátlan a termék vagy pedig én okoztam a hibát)? Igen. Akkor hol nem szarom le, hogy hogyan bizonyítja be, hogy hibátlan a termék? Semmi közöm hozzá, ő dolguk, oldják meg ahogy akarják, őket kötelezi a törvény erre. Remélem nem gondolod komolyan, hogy ha van egy hibás tv távirányító, ahhoz le kéne adni a tv-t is javításra. Vagy surround szettnél egy hangszóró hibás és az összeset
[ Szerkesztve ]
-
wwenigma
Jómunkásember
Tolto nelkul amugy sem tudnad hasznalni, szoval nem ertem miert ekkora problema hogy le kell adni...
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
Varszegig
veterán
válasz darvinya #21264 üzenetére
Honnan veszel megint ekkora baromságot???
Olvasnovaló. -
darvinya
titán
válasz Varszegig #21265 üzenetére
Khm…idézet
Milyen készülékekre igényelhető a szolgáltatás?
Mobiltelefon / Érintőképernyős
GT-I8750 (ATIV S)
GT-I9100 (Galaxy S II)
GT-I9250 (Galaxy Nexus)
GT-I9300 (Galaxy S III)
GT-I9305 (Galaxy S III LTE)
GT-I9505 (Galaxy S 4)
GT-N7000 (Galaxy Note)
GT-N7100 (Galaxy Note II)Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
asdf_
veterán
válasz darvinya #21260 üzenetére
Nézd, hobbiszinten vagy 5 éve foglalkozom fogyasztóvédelemmel, ismerem -ha nem is szó szerint, de elég jól-, ami ide vonatkozik jogszabályilag. És ugyan nem vagyok tévedhetetlen, de marhára nem rémlik, hogy olyan lenne benne, hogy meghibásodás esetén mindent le kéne adni a szervizben. Ha szerinted igen, akkor légy oly drága, idézd is a jogszabályt, mely ezt előírja, mert anélkül nem tudom komolyan venni mondandódat.
-
darvinya
titán
válasz Varszegig #21268 üzenetére
Idézet:
A feleségem töltője a ludas, 600szor kell bedugni mire tölteni kezd.Enyém:
Prémium garihoz bizonyos összeget kell előtte költeni.Maga az S3 talán 40eFt-os készülék.
(#21267) asdf_
Műszaki előírás között nézd, ne a fogy.véd-nél, mert az csak a garizásról szól.
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Varszegig
veterán
válasz darvinya #21269 üzenetére
Idézet, innen indultunk:
"Sziasztok!
Hibás galaxy s3 töltőt csak szervízben cserélnek, vagy a boltjaikban is kicserélik?"A házhozjövő gari vonatkozik az S3-ra (te magad másoltad be). Milyen egyéb összeget akarsz még költeni??? Tökmindegy mennyibe kerül az S3, házhozjön a szerelő, és neki ez a fontos. Persze meg kell venni az S3-at, ha nem veszed meg, nincs rá gari. Most te tényleg csak trllkodni jársz ide?
[ Szerkesztve ]
-
madmike
őstag
válasz csernak75 #21191 üzenetére
Nekem sem müködik az adatforgalom lekérés, de én nem kaptam olyan sms-t, hogy korlátlanná tették volna a netem (Hipernet M)
Most akkor megint korlátlan minden Telenoros mobilnet?"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz madmike #21272 üzenetére
online.telenor.hu és ott megnézed hogy a korlátlan adat opcio aktiválva van e. Tudtommal csak a Smarttarifa és a Smarttarifa Extra dijcsomagokra aktiválták de nem elképzelhetetlen hogy másban is.
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
asdf_
veterán
válasz Outlander #21271 üzenetére
Nézd, attól, mert egy cég ráírja a garjegyére (tényleg van ilyen), hogy neki eredeti csomagolásban kell visszavinni a hibás cuccot, meg számlát is kérnek, nem elég a jótállási jegy (az első év kötelező jótállás időszakában), attól ezt.még nem kérik jogosan. Tehát ha engem lepattintanak készülék nélkül egy hibás töltővel, az még nem azt bizonyítja, hogy az adott eljárás jogszerű, csak azt, hogy tényleg megteszik...
-
vj0c1
aktív tag
válasz darvinya #21269 üzenetére
Ha tudom, hogy ebből ekkora vita lesz...
Két galaxy s3at vettem részletre júli 1-jén, egyet a feleségemnek, egyet magamnak. Mindkettő egy évig havi 6-6k, azaz összesen 72 ropi készülékenként. Igazából mar nem sokkal a vétel után (kb 2-3 hét) jelentkezett egyébként a hiba, csak akkor még elszórtabban, aztán kis idő múlva állt be a mostani állapot, hogy a nagyon sokadik bedugás után hajlandó csak elkezdeni tölteni. És igen, ha egyszer van rá lehetőség, hogy a garancia miatt ingyen cserélik, akkor én azért nem rohannék egyből töltőt venni, csak ha ne adj isten kiderül, hogy tényleg a telefonnal együtt veszik vissza és nem két percre.[ Szerkesztve ]
"Régen az égre néztünk, és azon töprengtünk, hogy hol a helyünk a csillagok között. Most lefelé nézünk, és csak fészkelődünk itt a porban."
-
-
tomp
félisten
Metróban DC-HSPA hálózat van a telenornak.
Mérések alapján a tarifacsomagok max 8,5Mbitet kapnak maximum.
Munkából hazafele megnéztem a sebességet. 7,1Mbit. Kollégám is megnézte. Neki 6,37Mbit volt.(Galaxy S2 ami HSPA+) Kíváncsiságból elindítottuk egyszerre. Érdekes jelenség volt. Majdnem feleződött a sebesség. Nekem 3,41 neki 3,92Mbit volt. Ha az egyikünk a mérést leállította, akkor a másik telefon megugrott.
Azaz hiába van több kakaó a hálózatban, megvan határozva 1 cellán a maximális "korlátlan net" sebesség.
Ügyes! -
l.sebestyen
senior tag
Telenor szeret lapatintani mindenkit, én a Z10-em két hét után vittem vissza, hogy nem tölt 100%ekig, meg hogy recseg a hangszóró, 1honap után kaptam vissza egy szakvélemény el, hogy nem tapasztalható hiba. Én vagyok a hülye mert a hangszórót kicseréltem 8ezerer a blackberry szervizbe, a töltés probléma azóta is van, de mint kiderult ez szoftver bug. A Telenor hozzaalasa egy trágya! Van egy garis 2honapos telefonom ami olyan mint ha nem lenne rajt gari, mert 2 dolog is volt ami már egyenként is meg állja a helyet mint hiba, és ahhoz hogy jó legyen meg én fizettem. Az életbe nem veszek a Telenor tol telefont többet!!!
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz l.sebestyen #21281 üzenetére
Mar elnezest, de ha a SZAKSZERVIZ azt mondja hogy te vagy a hülye és a teló jó, akkor a Telenornak ehhez mi köze?
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
atosan
addikt
Van itt Telenor szaki?
Olyan kérdésem volna, hogy a Telenor boltban (gondolom ők csak értékesítők) mikor odahozza az eladó az általam kiválasztott telefont, azt ki lehet próbálni mielőtt kifizetem? Nekem ez volna a természetes. Viszont mikor egy éve vásároltam a telóm, a hölgy azt mondta nem tehetem bele a sim kártyám, míg ki nem fizettem. Kibontotta, hogy a sorozatszámot beírhassa, vissza a dobozba, és viszlát. Ma ugyan ezt láttam mikor bementem befizetni a számlám. Az előttem lévő ügyféllel csinálták, sőt, azt javasolták otthon tegye töltőre 8-10 órára, addig be se kapcsolja.Maine coon
-
l.sebestyen
senior tag
A telefont a Telenor tol vásároltam az hogy ők hova küldik szervizbe engem nem érdekel, a lényeg úgy kaptam vissza a telefont, hogy ugyan olyan szar volt mint mikor bevittem. A Telenor központjába volt a telefon nem is blackberry szervizbe, mondta az ügyfél szolgálatos srác aki vissza adta. Egyébként valóban én vagyok a hülye nem a Telenor mert addig kellett volna ütnöm az asztalt míg nem adnak egy új telefont, Telekomnál ez nem lett volna téma, és még 30 napot se kellett volna rá várnom. Egyébként nem a Telenor akarom lejaratni egyszerűen leirtam én hogy jártam velük.
-
kbn
csendes tag
Ebben a csodás megújult online ügyfélszolgálatban sem találok olyan menüpontot, ahol le tudnám kérni, mennyi maradt a Praktikum+NET feltöltésekhez kapott adatforgalmi keretemből. Lehet béna vagyok, de a májmenüből sem tudtam lekérni sehol.
Első kérdésem: meg lehet ezt valahol tudni, vagy titkos?
Második kérdésem: ÁSZF szövegezése nem egyértelmű, az ilyen feltöltéskor kapott keretek mikor évülnek el:
1.) hónapfordulókor ("kártáys ciklus vége")?
2.) ha az adott feltöltés felhasznlási ideje lejár, függetlenül attól, hogy egy későbbi feltöltéssel ez meghosszabbodott?
3.) bármeddig érvényes, míg akár csak évente 3.000 Ft-tal meg van hosszabbítva a kártya?Márciusban vettem tartaléknak a kártyát, rögtön feltölöttem 5000 Ft-tal, majd augusztusban újabb 5000 Ft-tal, ezekből minimális beszélgetés mellett vonatjegyeket vettem. Most hány MB-om lehet rajta?
A kártya mellé járt fél éven belül felhasználható 10 MB keret, még ez sem járt le, tehát a netre lehet, hogy csak emiatt tudok felcsatlakozni.
Köszönöm.
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz axioma #21284 üzenetére
Hülye hasonlat, mivel itt egy szakszervíz van, amit jó eséllyel az adott márka választ nem pedig a Telenor...
Amugy mi ez hogy mindenki sz@rozik agyba főbe?
l.sebestyen: nem, ha átvételkor még mindig fennállt a szóbanforgó hiba, akkor miért nem dobtad vissza kapásból? Nem az asztalt kell ütni, gondolkodni kell...
kbn: telefonos ugyfélszolgálat mit mondott?
cigam: FYI most álltak át az uj feluletre, engedtessék meg hogy az átállás idejére ne legyen elérhető...
[ Szerkesztve ]
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
Balázs1986
addikt
Sziasztok!
Telenor flottában vagyok 2006 óta, általában 2 évente így szoktam cserélni a telefonokat is, bónusz programban. A legutóbbi hűségem valamikor áprilisban járt le. Most gondoltam, megújítom, és veszek egy telót. Viszont most, amikor nézegettem az árakat, jött a kiírás, hogy nem vagyok jogosult, nézzem meg az előfizetői információkat. Megnéztem, és a DPI aktiválási ideje 2011 áprilisa helyett 2013 július. Na most, akkortájt valóban jött egy levél, miszerint megújították a csomagot: olcsóbbak a percdíjak, kaptam 200Mb mobilnetet, meg cserébe 700Ft-tal többet fizetek. De ez elvileg automatikus megújítás volt, vagy elfogadom visszajelzés nélkül, vagy kilépek a csomagból. Az eddigi 2 év most akkor nem elszámolható? Megéri ezzel bemenni ügyfélszolgálatra megkérdezni, mi a helyzet, vagy úgyis elzavarnak?
(Gondolom, azt nem kell mondanom, hogy módosított előfizetői szerződést természetesen nem tettek elérhetővé )[ Szerkesztve ]
-
l.sebestyen
senior tag
válasz wwenigma #21288 üzenetére
És ha visszadobom mi történik? 30 napig volt náluk és semmit nem csináltak, adjam vissza még 30 napra, és kapjak megint egy papírt miszerint minden rendben, és eltelt 60 nap, van egy 154000ft-os telefonom, ami 3 hónapos, abból kettőt szervízben volt, egyet, használtam, és szar.
Gondolkodtam, ezért hoztam inkább el, és megcsináltattam, pénzért máshol. -
novake
tag
válasz Balázs1986 #21289 üzenetére
Szia. Szerintem kérj visszahívást facebookon privát üzenetben az ügyfélszolgálattól és kérdezd meg ott.
-
-
axioma
veterán
válasz wwenigma #21288 üzenetére
Tok mind1, hogy az adott hasonlat jo-e. A javitasert az elso, torvenyileg jaro 1 evben az ott meghatarozott feltetelekkel a kereskedo felel, ami jelen esetben a szolgaltato. Ha ez nem tetszik, vagy nem tudja betartani, akkor nem kell az adott aruval kereskedni. Nezz szet a fogy.ved. temaban!
Masreszt ha en kereskedo vagyok, es az altalam felvett es latott hibajelenseg tapasztalhato mikor a keszulek visszajon, akkor nem b*szom oda az ugyfelnek, ezt is elinteztuk jelszoval, hanem visszakuldom ke're's es varakozas nelkul. Felteve, ha teljesiteni akarom a vallalt kotelezettsegeimet. Raadasul torekedni kell a 15 napon beluli javitasra (torekves igazolando!), plusz a javitas csak akkor alkalmazhato a tobbi jotallasi lehetoseg kozul, ha az az ugyfelnek okozott tul nagy kenyelmetlenseg nelkul megoldhato. Ha nem, cserelje vagy penz vissza, de ha az uf. fizetett a termekert ES a jotallasert (kotelezoen benne van), akkor arra jogosult ezert cserebe, hogy rendeltetesszeruen hasznalhassa.
Az, hogy a telenor magasrol tesz a hatalyos jogszabalyokra (ld. netes rendeles elallas...), attol hogy ezt a nem tudatos vasarlokkal megteheti, egyaltalan nincs igaza.
Nem csak a telenorra szarozunk, minden inkorrekt gyartora, kereskedore, szolgaltatora megvan ez, csak ide a topikcim miatt a telenorral kapcsolatosakat szurjuk le. A forumokban mindig csak a hiba jelenik meg, ha minden jol megy, miert koptatnank a billentyuzetet? Azt meg el kell ismerni, hogy amig nem vagyunk eleg tudatosak, addig sajna amelyik csak tud es megengedheti maganak, az kihasznalja az ugyfelek informaciohianyat, valamint adott esetben kiszolgaltatottsagat. (Nem veletlen, hogy az EU 1 evben akarja a mobilcegek husegidejeit maximalizalni, kepzelheted hogy milyen mertekben van belole problema, ha ilyen szintre emeltek.) -
nggabi
nagyúr
válasz Balázs1986 #21289 üzenetére
de a hűséget nem hosdzabbították meg. legalábbis én nem tudok ilyenről.
"szenyor dzsíííí"
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz axioma #21293 üzenetére
Jelentsetek fel Jelen esetben az ugyfel sem ellenkezett amikor visszakapta a telot, ergo nem volt baja atvetelkor.
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
axioma
veterán
válasz wwenigma #21296 üzenetére
Nincs idom mindenkit feljelentgetni, aki kart okoz nekem, nemhogy aki barkinek... Amugy az atlaghoz kepest eleg sok feljelentest irok, es a Telenor mar a Controlnal eljutott odaig, hogy ott all a levelezesunk, hogy hazugsagot valaszoltak, visszairtuk hogy olvasni tanuljanak mar meg, es nem jott valasz, ez a szerencsejuk hogy nem volt apropo amikor csakazertis nekialltam volna a mnhh-nak elkuldeni - tobbek kozott, meg fogyved - az ugyet. Buktunk rajta 6e-et, mert hazudtak konkretan. De ha nagyon feszegeted, megnezhetem, hogy meg mindig hazudnak-e, es akkor mehet a feljelentes... az hogy 8 honapja nem valaszolnak az onmagaban is feljelentesi ok lehetne ugyebar.
-
nggabi
nagyúr
válasz Balázs1986 #21298 üzenetére
onlineban nem enged vásárolni de személyesen menni fog.
"szenyor dzsíííí"
-
Balázs1986
addikt
válasz nggabi #21299 üzenetére
Sőt, talán még úgy sem: végül felhívtam a Telenort, azt mondták, hogy elviekben személyesen vásárolhatok, viszont előtte a vásárlással kapcsolatban van még valami amiről nem tudnak információt adni (így arról sem, hogy bónuszban mennyi kedvezményem lenne), ezzel kapcsolatban fel kell keresnem a DPI tulajdonosát
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- iPhone topik
- Gaming notebook topik
- OLED TV topic
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Ülésezik a hardveregylet
- Autós topik
- További aktív témák...
- Olympus M.ZUIKO DIGITAL 25mm f/1.8 objektív
- Xiaomi Redmi 9 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell Latitude E7450 Full i7-5600U, 16GB DDR3, 512GB SSD, FHD IPS, Nvidia, HUN Vil.Bill. Új
- Dell Latitude 7310 i7-10610U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Privacy, HUN Vil.Bill, NBD, Új Állapot
- Dell Latitude 7310 2in1 Alu i7-10810U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Touch, HUN Vil.Bill.