-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Outlander
őstag
Egy újabb elégedett ügyfél szavait hallottuk...
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
Outlander
őstag
-
Outlander
őstag
válasz vilmos.nagy #19603 üzenetére
Kicsit visszaolvastam, mert unatkoztam, rád bukkantam...
Nos, nálam pont ugyanez van/volt, csak az enyém decemberi,
Én bevittem mindent, de csak a kis füzet kellett, illetve a teló, még a hátlapot is visszaadták...
Csere teló van, ami éppen van nekik erre a célra, általában valami "ecccerű".
Majd kérdezik a hiba leírását...
Nyomatékosan mondjad meg, írják bele, h véletlenszerűen újraindul, és szar...
"NE FRISSÍTSENEK RAJTA SZOFTVERT, MERT FOS, NEM SZOFTVER HIBA!'"Én mellékeltem levelet, hogy mikén lehet előcsalni a hibát, illetve beleírtam, h nem vagyok debil kis unoka, vagy meszes nagymama, nem user error, és szoftverfrissítés nem oldja meg, mert azon túl vagyok...
Kb holnap lesz egy hete h leadtam...
Jah, minden bolt heti egyszer ürit, csütörtök vagy péntek, akkor viszik, az addig leadott telókat szervizbe,
senki, de senki nem tudja megmondani h ki a hivatalos szerviz, se személyesen, se telón a callcenteres,... teljes debil társaság...
De több mint valószínű h az ecare lesz az...ui: ha 30 naptári napot meghaladja a szervizelés, kötelesek újat adni...
[ Szerkesztve ]
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
Outlander
őstag
Ez egy fél igazság... valóban törekednie kell 15 napon belülre...
Ellenben ha 30 napon túl megy, még mindig az a gyakorlat, h inkább cserélik
Illetve, ha 2-3 szervizes javítás után is, bizonyíthatóan, még mindig hibás, szintén cserélik újra...
Vagy elállhatsz a szerződéstől....Aki akarja megkeresheti az ide tartozó részeket a fogyasztóvédelem honlapján, vagy a tudatosvásárló vagyok.hu-n...
Ptk , 306. § , , 151/2003. kormányrendelet, stb....
Vicces, h sokan védik a "szolgáltatókat", hol ott az ügyfélnek, még mindig ugyanannyi, hanem több joga van...
Nem kell mindig mindenbe beletörődni....
[ Szerkesztve ]
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
Outlander
őstag
Melyik "oldalon" jobb fenyegetőzni?!
1, A számlás ügyintézős oldalon?
2, A telenor online-on belépve a panasz fül alatt?!
3, Facebookon nyilvánosan?
A kérdés teljesen komoly...
Azt nem mondom h személyesen vagy telefonon, mert a telefonos soha semmiben nem tud segíteni, sztem azt egy másik cég csinálja, akinek fogalma sincs semmiről...
Személyesen meg mindig megy hamuka...Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
Outlander
őstag
-
Outlander
őstag
válasz wwenigma #20033 üzenetére
Ezzel tudod az a problémám, h én mint egy másik szolgáltató szervize csatoltam egy fél hivatalos papírt, melyben kifejtettem h "bla..bla"...
Aztán helyszínen kézhez kapva, ismét produkálta, természetesen ezt is beleírtuk, és ismét elküldtük...meg még más papirokat is.
Azt nem értem h miért nehéz felfogni h engem nem érdekel az ő szervizük, az egy dolog.. természetesen nekik az a mérvadó.... de mivel h én a telenortól vásároltam egy terméket... és nem müködik, a szolgáltatást sem tudom használni, így igenis velük van problémám.
Most ez olyan, mintha egy pcboltban vettél volna valamit, amit tönkrement, beviszed gariztatni, ott is előjön a hiba... de széttárt kézzel aztmondja a bolt h.. hmmm a nagyker szerint jó..
Kit érdekel? Az már az ő meccsük, nem az enyém...
Na mindegy, ez nem ide téma, a feltett kérdésre válaszolj ha tudsz...
#20037) wwenigma
Te télleg ennyire debil vagy?! Visszakaptam, bő 2 perc múlva már írtuk is az új papírokat h beadom... ezt írtma a másik a topikban is... miért nehéz felfogni?!
[ Szerkesztve ]
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
Outlander
őstag
válasz wwenigma #20039 üzenetére
"A "debil" részt még van időd kiszerkeszteni..".
Rögtön miután kiszerkesztetted a balf@szt...
Téma részemről lezárva...
De egyébként miért akarsz meggyőzni olyan dolgokról, amikkel te nem foglalkozol nap mint nap és fogalmad sincs?
Én sem megyek be kórházba operálni...[ Szerkesztve ]
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
Outlander
őstag
válasz krisztian112 #20047 üzenetére
28.000 ft-os hitelt?
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
Outlander
őstag
Háááát.... ha értelmesen végig gondoljuk, akkor ugye minimum a hátralévő havidíjakat ki kell pengetni egyben...
20k-ért... ha lehetne, akkor én is felmondanám...
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
Outlander
őstag
válasz psycroptic #20129 üzenetére
Igen.
Vegyél kint egy kártyát, a telenoros meg égesd el.. mert annak egy havi költsége kevesebb, mint a telenor 1 éves költsége...
[ Szerkesztve ]
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
Outlander
őstag
Most elég sok helyen nincsen net, kár rajta agyalni, h virus vagy modem vagy gép hiba-e.
Központilag nincs, a telenornál...Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
Outlander
őstag
Látom, most nagy divatja lett ismét a hitelnek...
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
Outlander
őstag
válasz Ace owner #20477 üzenetére
Inkább örülj h nem Blade 3-ast hoztál el... googlizz rá.
Egyébként, megvettél valamit, "tudatosan", most ráébredtél szerződés aláírás után, y idővel, h még sem azt vagy úgy akartad?!
Komolyabb költségek nélkül semmit nem tudsz csinálni... Így jártál...Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
Outlander
őstag
válasz BigBlackDog #20492 üzenetére
Beviszed a telód...
Jobb helyeken/kirendeltségeken megvárható, rosszabbak elszállítják, ott megcsinálják , majd visszaküldik és szólnak neked, helytől függően ez a variáció lehet akár két hét is...A függetlenítést nem te végzed, így semmilyen kódot vagy akármit nem kapsz...
Én csak akkor függetlenítenék a telenorral, ha egyéb esetben a készülék hozzájuk garanciális, és (jóval) többet ér, mint maga a függetlenítés...
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
Outlander
őstag
Az milyen már h a telenor mindig mindenkit letegez?!
És ha nem engedtem meg neki?!(#20494) BigBlackDog
Ha beviszed, akkor kiderül... telefon függő a dolog... valamit kódolnak, valami másik romot is kap....
Illetve akkor kiderül h ők helyben megtudják-e oldani, vagy tovább küldik..[ Szerkesztve ]
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
Outlander
őstag
válasz BigBlackDog #20510 üzenetére
Eddig bármit kérdeztem Telenoros üzletekben, mindig más választ kaptam üzletenként, ügyintézőnként.Vajon más szolgáltatóknál (pl. Tré mobile) is így működhet ez?!
Nem, ez telenor sajátosság, debil, béna, ratardált társaság...
A héten postázzák/ták a a tarifa váltazás leveleket... kiváncsi vagyok h kötbér nélkül el lehet-e innen menni, végre...
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
Outlander
őstag
válasz tomi5244 #20534 üzenetére
Ha mázlid van, akkor 1 max 2 ezer ft-al tudsz többért venni telót, mint egy új előfizető...
Tavaly év elején, még volt értelme, aztán változtattak rajta, gyakorlatilag 0 a kedvezmény.... nem értem h miért, de már télleg arra hajtanak, h ne legyen ügyfél...
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
Outlander
őstag
válasz Atesz 666 #20689 üzenetére
Ennél cégnél, soha semmit nem lehet tudni...
Nekem már olyan is volt, h nem bírtak beazonosítani, mert a jogsim angol, a személyim német, az út levelem meg lejárt...
Pedig mind hármon az én fejem volt, adatok is stimmeltek, kódomat is tudtam...
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
Outlander
őstag
válasz randras #20692 üzenetére
Persze... csak tudod, mikor saját magam vagyok, és saját magam aláírása azonos, illetve tudom az adataimat, még a titkos kgb kódot is... akkor ez eléggé vicces...
Ezért, konkrétan nem neheztelek rájuk.... csak megemlítettem.
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
Outlander
őstag
válasz Mclovin #20717 üzenetére
Nem akarok flémelni, de pl a T-mobile nem is igazán szokott javítani... inkább alapból cserélik a hibás telókat.
Természetesen nem mindet, de pl ilyen náluk nincs, mint nálam...Az h a telenor, a csodálatos telemaxxal összefogva ordenáré igénytelenül dolgoznak, az megint csak nem bug, ha fjicsör a telenor részéről, egy újabb ok, amiért lehet őket imádni.
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
Outlander
őstag
Ha kipipálom a "Netroaming-figyelő: LEMONDÁS " menüpontot, akkor ugye azzal lehet megszüntetni az állandó sms-zést a 20% alatti neted, meg hamarosan elfogysz, netnélkül leszel, meghalsz izé, hozé... ugye?!
Köszi.
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
-
Outlander
őstag
válasz ntomka #21057 üzenetére
A buktató az, h én már ezt 1-2 hete megkaptam sms-ben... csak akkor aznap meg holnapi napra volt az akció.
Na szóval a buktató az h kifuttatnak egy pár telót, és csak azokra él a kedvezmény...
A kifuttatás alatt azt kell érteni, amit vagy azért nem vesznek, mert rohadt drága, vagy pedig tömegesen hibásak, lásd zte blade 3....
Sokan mentek el tőlük, illetve mindenki fikázza nem véletlenül... nagy volt az átvándorlás, kevés az ügyfél..
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
Outlander
őstag
Most megint jött sms.... gondolom akkor többen fognak még kapni...
Bár én kiemelt fekete listás ügyfél vagyok, idén volt egy kis hibás készülékes, nem javítjuk, bíróságos balhénk...
ui: az oldal ideiglenes nem elérhető... vagy frissítik, vagy véget ért az akció!
[ Szerkesztve ]
Work until You no longer have to Introduce Yourself.