Új hozzászólás Aktív témák

  • Outlander

    őstag

    válasz vilmos.nagy #19603 üzenetére

    Kicsit visszaolvastam, mert unatkoztam, rád bukkantam... :)

    Nos, nálam pont ugyanez van/volt, csak az enyém decemberi,

    Én bevittem mindent, de csak a kis füzet kellett, illetve a teló, még a hátlapot is visszaadták...

    Csere teló van, ami éppen van nekik erre a célra, általában valami "ecccerű".

    Majd kérdezik a hiba leírását...
    Nyomatékosan mondjad meg, írják bele, h véletlenszerűen újraindul, és szar...
    "NE FRISSÍTSENEK RAJTA SZOFTVERT, MERT FOS, NEM SZOFTVER HIBA!'"

    Én mellékeltem levelet, hogy mikén lehet előcsalni a hibát, illetve beleírtam, h nem vagyok debil kis unoka, vagy meszes nagymama, nem user error, és szoftverfrissítés nem oldja meg, mert azon túl vagyok...

    Kb holnap lesz egy hete h leadtam...

    Jah, minden bolt heti egyszer ürit, csütörtök vagy péntek, akkor viszik, az addig leadott telókat szervizbe,
    senki, de senki nem tudja megmondani h ki a hivatalos szerviz, se személyesen, se telón a callcenteres,... teljes debil társaság...
    De több mint valószínű h az ecare lesz az...

    ui: ha 30 naptári napot meghaladja a szervizelés, kötelesek újat adni...

    [ Szerkesztve ]

    Work until You no longer have to Introduce Yourself.

Új hozzászólás Aktív témák