-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz Varszegig #20296 üzenetére
User error mert nem itt kell sirni hanem a hibabejelentőn ha zavar...
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
bopeti98
őstag
Mekkora egy fos ez a korlátlan beszélgetés akár 1 évig külön havidíj nélkül...
Ismerősöm megrendelte a Smarttarifa 2-re és így 2 hónapig ingyen van de panaszkodik hogy a hívás fél óránként vagy még sűrűbben megszakad és ha újrahívja a másik félt megint levonja a kapcsolási díjat. Nagyon jó...[ Szerkesztve ]
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz bopeti98 #20303 üzenetére
[link] Sőt a hivasminosegre / megszakadt hivasok szamara vonatkozo minosegi mutatojuk is van..
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
club1
veterán
válasz bopeti98 #20303 üzenetére
User-error, mert képes volt ehhez a fos szolgáltatóhoz jönni. Egyébként meg kapcsolja ki a WCDMA (3G) hálózatok használatát a mobiltelefonján, és máris sokkal kevesebb lesz a hívásszakadás. Tudhatná, hogy ennél a szolgáltatónál nem megoldott a problémamentes 3G-2G váltogatás (ez is user-error, csak hogy le legyen írva még egyszer), a 3G hálózatuk lefedettsége meg csak térképen akkora...
-
wwenigma
Jómunkásember
De miért nem lehet a megfelelő helyen panaszkodni? Ilyenre hivatkozva szvsz akár fel is mondható a hűségnyilatkozat. Továbbra is user error. Nekem miért nem szakadozgat, miert mukodik jol? Tudhatnád hogy akinek baja van annak hangja is, ott vannak a megfelelő csatornák a probléma megoldására. Vagy lehet fosozni meg szarozni meg telenyomorozni bőszen.... mindenki nyugodtan minősítse saját magát, arra az egyre nem tudok gyógyírt...
[ Szerkesztve ]
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
csernak75
senior tag
A 3G lefedetséghez annyit szeretnék hozzá tenni hogy nem mindegy hogy milyel telóval ill. modemmel nézzük.
Pl. Mikor Putnokról megyek Barcikára (táv kb.15 km és közben nincs 3g torony csak a 2 városban igaz mind a kettő donbon van) ha a telefonom nézem (HTC One X) a középső 3-4 km-en nincs jel, addig a kis hordozható wifi (ZTE MF 60) még itt is 1-2 csík-os jelet mutat és 1-3 Mbps-a sebesség.
Ez nem kötekedés csak egy érdekesség.
[ Szerkesztve ]
-
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz axioma #20308 üzenetére
Pont ezt irtam, hogy amennyiben az altaluk ASZF-ben meghatarozott minosegi mutatók nem teljesulnek,véleményem szerint erre hivatkozással felmondható akár a szerződés is és lehet menni jobb szolgáltatóhoz.
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
bopeti98
őstag
válasz wwenigma #20306 üzenetére
Tett már hibabejelentést de tudtommal ezen a fórumon azért van Telenor topic hogy az emberek a Telenorral kapcsolatos tapasztalatait, véleményeit, kérdéseit beírják ide és nem azért hogy mindenki ezt a sz@r céget dicsérje...
(#20305) club1 Ezt majd mondom neki de milyen fail már hogy ha telefonálni akar akkor 2G-re kell állítani a telefon, ha mobilnetezni akkor meg 3G-re.
[ Szerkesztve ]
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz Vangelis #20311 üzenetére
Van különbség a tudatos fikázás (amit sajnos páran mesteri szintre fejlesztettek) és a tapasztalat-megosztás között. Azt pedig kétlem hogy a fórum üzemeltető egyetértenének a fentivel.
bopeti98: no és megoldották? Ha nem akkor jelezted ismét? Ha ismételten nem oldották meg, fellapoztad az ASZF-et és esetleg megsértették valamely vállalt minőségi mutatót? Erre hivatkozva volt kísérlet átmenni másik, perfektebb szolgáltatóhoz? Érted miről beszélek?
[ Szerkesztve ]
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
-
bopeti98
őstag
válasz wwenigma #20312 üzenetére
Ne E/2-be írj hanem E/3-ba. Ismerősömről van szó. Én már megszabadultam ezektől.
Egyébként már durva hogy mennyire véded a telenort. Értem én hogy elégedett vagy velük amivel nincs probléma de nem tudom miért baj neked ha valaki leírja ide a panaszát a fórumba. Nem mindenki lehet elégedett mindennel.
Ismerősöm bejelentésének hatására nem hiszem hogy máris optimizálják az évek óta optimizálatlan hálózatukat. Az ÁSZF-be lévő minőségmutatót meg nem nehéz teljesíteni... -
wwenigma
Jómunkásember
válasz pinnacle #20313 üzenetére
Megkérdeztél mindenkit?
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz pinnacle #20316 üzenetére
Hol dícsértem?
mod: tessek az osszes itteni hsz-em.
bopeti98: fenti link neked is szól, lehet mazsolázgatni belőle. Optimalizálatlan hálózatról szólva meg, igazából gondolom Te is Telenoros vagy (mérőemberke aki az országot járja) ha ezt igy ki mered jelenteni. Most nem találom a telefonhivasokra vonatkozó minőségi célértékeket (nem teljesulo hivas, megszakadó hívások, etc) de kérésre szerintem megkapja bárki akit érdekel. Legalábbis megmondják hol keresd. De ha csak siman bejelenti a hibát akkor is (és ez részletezve van ASZF-ben) készül jegyzőkönyv és kivizsgálják.
[ Szerkesztve ]
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
Nekem eddig jobbnak tűnik a Telenor féle Hipernet (lassú HSDPA modemmel) mint a Vodafone mobilinternetje, mindezt jóval nagyobb adatforgalmi keret mellett...
Tegyük azt hozzá, hogy én nem vártam semelyiktől sem sokat, ezért olyan nagyot nem is csalódtam...Kár hogy nem tudtam még szerezni egy szaros LTE modemet...
J.[ Szerkesztve ]
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz zoli62 #20321 üzenetére
Végülis csak facebook/twitter/iwiw illetve ingyenes szám (1220) meg telenor online reggel van kapcsolatfelvételi lehetőség vagy reg nélkül itt. De ne foglalkozz vele... fikazni jöttél nem kommunikálni.
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
club1
veterán
válasz wwenigma #20324 üzenetére
Jellemzően a Telenor Online-on feltett problémás kérdésekre kb. 20-30 múlva reagálnak, a regisztráció nélkül a honlapon feltett kérdésekre viszont elég gyakran soha. Tehát ha érdemi ügyintézést akarsz, marad a 1220 (meg sok türelem, hogy kapcsoljanak egy élő és hozzáértő ügyintézőt). Persze nekünk vállalati előfizetőknek egyszerűbb az ügyintézés, persze csak addig amíg nem ütközünk a bele a Telenor ügynemvitel furcsaságaiba.
-
LámaZ
addikt
válasz zoli62 #20321 üzenetére
Minek a francba kell neked az e-mail cím, azért, hogy spammel eláraszd őket?
Van Elektronikus űrlap, azon keresztül tudsz üzenni nekik a honlapjukon.
"Ügyfélkapcsolat
Az alábbi oldalakon különböző elektronikus űrlapokon keresztül tud nekünk üzenni, illetve panaszbejelentést tenni.
Kérjük, válasszon a bal oldali menüben, hogy mivel kapcsolatban kíván érdeklődni. A kitöltött adatlap sikeres elküldése után kérését feldolgozzuk, majd munkatársunk hamarosan kapcsolatba lép Önnel.
Az ügyfélkapcsolati oldalak megtekintése és igénybevétele regisztrációhoz és megfelelő jogosultságokhoz kötött. Ha a bal oldali menüben nem talál egyetlen menüpontot sem, akkor Ön nem jogosult egyetlen elektronikus űrlap igénybevételére sem."Én többször megtettem, és válaszoltak rá. Ha a telefonszámod megadod, akkor fel is hívnak.
Mit akarsz ennél többet? Csomót a kákán?[ Szerkesztve ]
Legyen minden jó!
-
LámaZ
addikt
Ha még nem vagy Telenor-ügyfél, akkor ezen a lapon tudod felvenni velük a kapcsolatot. Ehhez nem kell semmiféle regisztráció vagy bejelentkezés.
Amíg nem voltam Telenor-ügyfél, ilyen űrlapon üzentem nekik, és válaszoltak rá, igaz nem pár napon belül, hanem a törvény által előírt 30 napon belül.
Mit akarsz ennél többet? Csomót a kákán?Ha gyorsabb választ kívánsz, menj be személyesen az ügyfélszolgálatra, vagy hívd fel a Telefonos ügyfélszolgálatot a 1220-as számon, vagy a Telenor Infovonalat a +36 20 2000 000-ás számon.
Vagy írj hagyományos levelet a
Telenor Magyarország Zrt.
2045 Törökbálint, Pannon út 1.
címre.Elegem van ebből a sok nyavalygásból és nyafogásból.
A lényeg érdekel![ Szerkesztve ]
Legyen minden jó!
-
zoli62
addikt
Például minden magára valamit adó cégnek van elektronikus (email) elérhetősége, a Telenort kivéve. Aztán azért is, mert klétrdést nem csak egy Telenor ügyfél tehet fel, hanem a leendő előfizető is, erre viszont az úrlapon nincs lehetőség, és telefonon is elutasítanak ilyen esetekben. Mint club1 is írta, a lakossági érdeklődésekre szinte soha nem válaszolnak, és én is ezt tapasztaltam.
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
Ezt mondom én is sőt lakossági előfizetőként se erőltetik a válaszadást, ha meg telefonon nem meglevő ügyfélként kérdezel valamit, akor elhajtanak. Másrészt a törvényben leírt 30 nap egy maximum, nem azt jelenti, hogy mindig ennyi idő alatt kell válaszolni. A társszolgáltatóknál az esetek egy jelentős részében érdekes módon ez fele annyi idő alatt sikerül. Az meg, hogy nincs ügyfélszolgálati email cím, a cég részéről egy évekkel ezelőtti hülye vezetői döntés volt.
[ Szerkesztve ]
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz zoli62 #20332 üzenetére
Ha hagyod magad, megérdemled. Miért vagy még Telenor előfizető?
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
bopeti98
őstag
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz bopeti98 #20334 üzenetére
Hát, LOL kérdésre LOL válasz... milyen teló?
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
Vangelis
nagyúr
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz bopeti98 #20338 üzenetére
Az inkább garis történet szvsz, nem szolgáltató hiba.
Vangelis: én örülnék neki a legjobban.
pinnacle: biztos van jobb de a telefonalasi szokasaimnak megfelel az a dijcsomag amit hasznalok és egyéb problémám sincs velük. Most moroghatnék hogy Nagycsécs központjában pár méteren nincs mobilhálózat vagy a nyéki autopalya lehajtónál 2 torony között vagyunk nagyon és csak EDGE van de minek. Ha itthon vagy frekventalt helyen lenne problemam, azt meg higgadtan lefightolnam velük. Keresés az oldal jobb felső sarkában levő gyorskeresés mező melletti "opciok" feliratu gomb alatt, "részletes keresés" majd meg lehet adni amit szeretnél.
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
Qru
MODERÁTOR
Tarifacsomag váltáshoz kell vmi extra adat/papaír? Kaptam a Telenortól egy levelet amiben jobb csomagot ajánlanak mint amim van és váltanék. Ha 1220-at felhívom akkor ott el tudom intézni egyszerűen?
#nincsbennetarcsi
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz bopeti98 #20344 üzenetére
Mondjuk a Telenor arulta és a topikjában sem lelem hogy bajod lett volna vele (igazabol egy deka hsz-ed sincs ott) szoval jahh.
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
betyarr
veterán
üdv!
a telenor praktikum meddig marad életképes (talán ez a rendelkezésre állási idő?) egy feltöltéssel?1 évig?mondjuk egy 3000ft-os feltöltéssel?
-
asdf_
veterán
válasz betyarr #20346 üzenetére
Sorry, nem neked, csak a sok evidens megoldasu kerdes hozza ki belolem: tenyleg olyan nehez lenne az ilyen faek egyszerusegu kerdeseknel az itteni kerdesfelteves helyett a szolgaltato weboldalan megkeresni az infot?
Google: telenor feltoltokartya rendelkezesre allas, elso talalat megnyit, elolvas, orul...[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
Ugyfelszintu jelszo birtokaban szerintem azt csinalsz, amit akarsz (ergo 1220 es telefonon szerzodest kotsz, de csodalkoznek, ha a promoanyag pont azt az apro lenyegtelen infot nem kozolne, hogy hogyan kontaktolj veluk a szerzodeskotes erdekeben ), ha nincs jelszavad, akkor marad a seta a bemutatoterembe/viszonteladohoz.
-
jenei1994
addikt
Sziasztok!
A telenor is 2 év gyári garanciát ad a készülékekre?