-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
LámaZ
addikt
Szervusztok!
Az első hozzászólásba illene beleírni pár alapvető információt.
Pl. a mobilinternet beállítási lehetőségeit (APN-név stb.).
Az APN-név a Hipernetnél "net", most már tudom, de ha olyan eszközöm van, amelynél nem lehet a PAP/CHAP-t választani, hanem csak az egyiket, soha nem tudom, hogy melyik a jó.[ Szerkesztve ]
Legyen minden jó!
-
LámaZ
addikt
-
LámaZ
addikt
válasz alba-regia #19158 üzenetére
A jó szándék szerintem megvan bennük. Akár éjjel is visszahívnak, ha reklamálsz, nagyon elfoglaltak amúgy.
Nekem a SIM-kártyát is kicserélték ennél a múlt héten rendelt Hipernetnél, pedig szerintem csak az APN-nevet kellett megadni, nem azzal volt a baj.
Most már csak a notebokommal kell összehoznom.Legyen minden jó!
-
LámaZ
addikt
válasz garcia66 #19189 üzenetére
Nekem ezekkel működik:
Még annyi, hogy androidos telefonon első alkalommal regisztrálni kell a hálózaton: Több - Mobilhálózatok - Mobilszolgáltatók.
Ja, és ha gagyi GSM/3G-antennája van a telefonodnak/tabletednek/notebookodnak vagy az USB-modemednek, azért ne itt reklamálj.[ Szerkesztve ]
Legyen minden jó!
-
LámaZ
addikt
Másnak is vacakol csúcsidőben, este 8 körül a Hipernet?
Mert ez egyáltalán nem vicces. Legalább a honlapok bejöhetnének.Legyen minden jó!
-
LámaZ
addikt
Jöttem siránkozni.
Igaz ugyan, hogy a Telenornál havi 990 ft-ért 100 GB éjszakai adatforgalmat tudsz venni a mobilinternetedhez, de éjszaka a fiúk a bányában dolgoznak (karbantartási munkákat végeznek) elég sokszor. Ezzel számolni kell!
Legyen minden jó!
-
LámaZ
addikt
"ha nem adod vissza időben, utána már 2 évig fizetni kell a havidíjakat akár használod az előfizetést, akár nem"
Ez fájt!
Nekem Active volt, amelyet 900 ft-ért Mediumra váltottam, mert kevésnek bizonyult.
Bármikor felmondhatom, nincs hűségidő.
Ha hűségidőt vállalsz, Extra kedvezményeket kapsz, ennyi a különbség.[ Szerkesztve ]
Legyen minden jó!
-
LámaZ
addikt
válasz 1NST1G8R #20177 üzenetére
Éccaka: reggel 8-tól éjfélig.
Számlaforduló akkor van, amikor aláírtad a papírt.
Ezt én speciel soha nem fogom megérteni. Mert a logikám azt diktálja, hogy 1-től 28/29/30/31-ig legyen a számlázási időszak; de lehet, hogy így jobban eloszlik a kiszámlázással járó feladat, kisebb a pc-ik terhelése.Legyen minden jó!
-
LámaZ
addikt
válasz joysefke #20176 üzenetére
A Huawei E220 modemet nem kell leszarosozni, mert szerintem ez volt minden idők legsikeresebb mobilnetes modeme, és talán még ma is a legelterjedtebb.
Az azonban engem is érdekelne, hogy létezik-e LTE-s wifi hotszpot, mert én per pillanat a Huawei E5830-ast használom a Hipernet Mediumomhoz, ami „csak” 3G-s, bár egyelőre meg vagyok vele elégedve maximálisan.
[ Szerkesztve ]
Legyen minden jó!
-
LámaZ
addikt
-
LámaZ
addikt
„Az LTE-t nem tudod használni HSPA+-os 3G modemmel, ahhoz 4G/LTE modem kell.”
Ez itt a lényeg!
Én amúgy rájöttem, hogy itthon felesleges lenne lecserélnem a wifi hotszpotot, mert itt, rögzített helyen mindig bejön a 3G.A gond a mobiltelefonnal van, amellyel mozgok. Át is kapcsol elég sokszor Edge-re (ami igazából lehet, hogy csak GPRS), és ilyenkor a Voip-beszélgetések sajnos szakadoznak.
Tehát, ősz vége felé, amikor aktuális lesz, le fogom cserélni a 3G-s androidos okostelómat egy olyanra, amely tudja az LTE-t.
[ Szerkesztve ]
Legyen minden jó!
-
LámaZ
addikt
válasz Varszegig #20196 üzenetére
Szia!
Nekem csak pár hónapig volt dolgom egy mainframe-mel, amely valamilyen IBM volt, még 1994-ben.
COBOL meg db2 volt rajta, meg ilyenek.
Nem vagyok nagy ász a témában, ezért nem vitatkozom veled.
A számlaállomány előállítása biztos gyerekmunka lenne egy nagygépnek, de még a középgépeknek is.
Megkockáztatom, hogy 1-2 milliós ügyfélállományt, amennyi itt Magyarországon lehet, az én DualCore-os PC-m is le tudna kezelni.
Tehát, visszavonom ezennel ünnepélyesen a korábbi állításom. Nem a számítástechnika a szűk keresztmetszet, hanem a kapcsolódó adminisztratív cuccok. Vagy lehet ez sem igaz, és tulajdonképpen így jött nekik össze, nem akarták bonyolítani a dolgokat azzal, hogy mindenkinek elsejétől hó végéig csináljanak elszámolást.
Vagy az is lehet, hogy a döntéshozók kockát vetettek, amikor ez szóba került. :-D[ Szerkesztve ]
Legyen minden jó!
-
LámaZ
addikt
válasz 1NST1G8R #20211 üzenetére
Miért ragaszkodsz görcsösen a téveszmédhez?
Az éjjeli 100 gb éjféltől reggel 8-ig használható fel. Hányszor írjam le? Ha még 10x megkérdezed, és én 10x leírom, attól szerethetőbb leszek?
A nyári időszámítás meg itt nem számít. Találj ki valami hihetőbbet! Lehet, hogy egy kis manó torrentezik minden este 11-től a neteden.
Na, ugye mily kedves vagyok? :-DUi. A honlapon néztem most meg az éjszakát. Ha a kollégának egyedi szerződése van, vagy nem frissült a honlap, én mosom kezeimet.
[ Szerkesztve ]
Legyen minden jó!
-
LámaZ
addikt
válasz zoli62 #20321 üzenetére
Minek a francba kell neked az e-mail cím, azért, hogy spammel eláraszd őket?
Van Elektronikus űrlap, azon keresztül tudsz üzenni nekik a honlapjukon.
"Ügyfélkapcsolat
Az alábbi oldalakon különböző elektronikus űrlapokon keresztül tud nekünk üzenni, illetve panaszbejelentést tenni.
Kérjük, válasszon a bal oldali menüben, hogy mivel kapcsolatban kíván érdeklődni. A kitöltött adatlap sikeres elküldése után kérését feldolgozzuk, majd munkatársunk hamarosan kapcsolatba lép Önnel.
Az ügyfélkapcsolati oldalak megtekintése és igénybevétele regisztrációhoz és megfelelő jogosultságokhoz kötött. Ha a bal oldali menüben nem talál egyetlen menüpontot sem, akkor Ön nem jogosult egyetlen elektronikus űrlap igénybevételére sem."Én többször megtettem, és válaszoltak rá. Ha a telefonszámod megadod, akkor fel is hívnak.
Mit akarsz ennél többet? Csomót a kákán?[ Szerkesztve ]
Legyen minden jó!
-
LámaZ
addikt
Ha még nem vagy Telenor-ügyfél, akkor ezen a lapon tudod felvenni velük a kapcsolatot. Ehhez nem kell semmiféle regisztráció vagy bejelentkezés.
Amíg nem voltam Telenor-ügyfél, ilyen űrlapon üzentem nekik, és válaszoltak rá, igaz nem pár napon belül, hanem a törvény által előírt 30 napon belül.
Mit akarsz ennél többet? Csomót a kákán?Ha gyorsabb választ kívánsz, menj be személyesen az ügyfélszolgálatra, vagy hívd fel a Telefonos ügyfélszolgálatot a 1220-as számon, vagy a Telenor Infovonalat a +36 20 2000 000-ás számon.
Vagy írj hagyományos levelet a
Telenor Magyarország Zrt.
2045 Törökbálint, Pannon út 1.
címre.Elegem van ebből a sok nyavalygásból és nyafogásból.
A lényeg érdekel![ Szerkesztve ]
Legyen minden jó!
-
LámaZ
addikt
válasz zoli62 #20330 üzenetére
Össze-vissza beszélsz.
Tévedés ne essék, én nem vagyok a Telenor fogadatlan prókátora, mindössze szeretem a tárgyilagosságot.Egyébként, az e-mailekkel annyi gond van, hogy nagyon sok tekintélyes cég felszámolta az ügyfélkapcsolati e-mail címét.
Próbálj e-mailt küldeni a Google-nek, a Microsoft-nak, a Tesco-nak...
A Microsoft pl. még a székhelyét sem tünteti fel, azt sem tudod hol vannak.
Ezeknél a cégeknél még kapcsolatfelvételi űrlap sincs.Én előfizetője voltam a Google egyik szolgáltatásának, és mivel csak elektronikus nyugtát adnak, reklamálni akartam, hogy számlát kérek. Azóta sem sikerült, lehetetlen bárkit elérni tőlük. Pedig ugye fizetős ügyfelük vagyok. Le sem sz-nak.
Maga a cég off-shore címen van bejegyezve amúgy, ezért is évi 2,5% körüli adót fizet.[ Szerkesztve ]
Legyen minden jó!
-
LámaZ
addikt
válasz madmike #20522 üzenetére
Én személyesen egy wifi hotszpotot (Huawei E5830 3G modem) használok most már 3 hónapja a Hipernet-tel, ezzel osztom meg a mobilnetet.
Modem és rúter egyben. Előnye, hogy hordozható, hátránya, hogy nem tudja az LTE-t.Legyen minden jó!
-
LámaZ
addikt
A problémám a következő:
2013.03.30. óta vagyok a Telenor előfizetője, Hipernet Active-val kezdtem, amit mára upgradeltem Mediumra. Mivel a nappali 10 GB mellé megrendeltem az éjszakai 100 GB-ot is, havonta most majdnem 6000 ft-ot fizetek nekik.
2013.03.30.-án határozatlan idejű előfizetést kötöttem (tehát nem feltöltőkártyás ügyfél vagyok), és mivel volt saját mobil Wifi hotspotom, nem kértem tőlük semmilyen eszközt a mobiltelefon hálózat eléréséhez.Mivel idén július 28-án a WiFi hotspotommal gond volt (mint kiderült, aksit kellett benne cserélni), úgy döntöttem, hogy kérek a Telenortól egy USB-sticket, és azzal netezem tovább.
Nem szerettem volna sokat fizetni az USB-stickért (az ember ugye, ha a szolgáltató drágán adja az eszközt, akkor inkább megveszi apróhirdető oldalon), ezért felhívtam a Telenor ügyfélszolgálatát, hogy milyen feltételekkel kaphatom meg az említett eszközt. Az ügyfélszolgálatos hölgy elmondta, hogy az eszköz ingyenes, tehát csak be kell fáradnom egy értékesítő helyre, és kész.
Be is mentem a Pólus Centerben található Telenor boltba, ahol az eladó meggyőzött, hogy sokkal előnyösebb számomra, ha USB-stick helyett egy 4G-re (LTE) alkalmas WiFi hotspotot veszek. Gyorsan elém is tett pár papírt, és mondta, hogy írjam alá, és vihetem az eszközt, amelyet - ha nem vagyok vele megelégedve – 30 napon belül visszavihetek.Kb. nyolc napig használtam a WiFi hotspotot, és mivel egy IP kamerát kellett volna beüzemelnem és beállítanom, kiderült, hogy ezt a LAN-porttal nem rendelkező WiFi hotspottal nem tudom megtenni, emiatt úgy döntöttem, hogy visszaviszem az eszközt, és vásárolok máshol egy LAN-porttal is felszerelt 3G routert. Így is tettem, és augusztus 6. körül újból bementem a Telenor boltba (közben volt egy hétvége is). Előtte persze megint telefonáltam az ügyfélszolgálatra, ahol közölték velem, hogy igen, valóban látja rendszer a júl. 28-i vásárlásom, és hogy 2 évre kötöttem hűségszerződést. Miféle hűségszerződés? - mondom én -, ilyent én nem írtam alá. De igen! - erősködött a hölgy. Ekkor figyelmesen elolvastam a szerződést, és megdöbbenve láttam, hogy – anélkül, hogy tájékoztattak volna erről a fontos kitételről – olyan szerződést írattak alá velem, amelyben újabb 2 évre leköteleztem magam a cégnél.
No, ekkor már tényleg úgy határoztam, hogy visszaviszem az eszközt, és felmondom a hűségszerződést, persze a határozatlan idejű előfizetést megtartom.Bementem a Pólus Centerben található boltba, ahol újabb meglepetés ért: az eladó közölte velem, hogy a visszavételi garancia nálam nem érvényesíthető, mert a 30 napos visszavétel csak az interneten vagy telefonon keresztül vásárolt eszközökre érvényes, személyesen vásárolt eszközöknél csak 5 nap a visszavételi lehetőség.
Panaszt tettem a Telenornál, amelyre a napokban jött a válasz, hogy a hűségszerződésem nem tudják megszüntetni, bla-bla.
Úgy döntöttem, hogy első körben a fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulok, annak ellenére, hogy tudom, egy
sóhivatalról van szó, amely csak nagyon ritka esetben segít ténylegesen a károsultakon, és valószínűleg azt fogja tanácsolni, hogy forduljak a - nekem fantomszerűnek tűnő, korábbi hasonló esetekből ismert – Békéltető Testülethez. Természetesen, végig fogom járni a bürokrácia eme útvesztőit, kész vagyok akár bírósághoz is fordulni. Az ügy érdekessége, hogy nem akarom lemondani az előfizetésem, csupán a korábbi állapot visszaállítását fogom kérni (határozatlan idejű előfizetés a két éves hűségnek nevezett rabság helyett).
Úgy érzem, hogy a hiányos tájékoztatás révén a Telenor becsapott engem.Nektek mi a véleményetek erről az esetről?
[ Szerkesztve ]
Legyen minden jó!
-
LámaZ
addikt
válasz dptrsk #26690 üzenetére
Én 2001. óta vagyok a Vodafone ügyfele (hang alapú hívások).
Mondjuk ott soha nem voltam havi előfizető, „csak” vitamaxos, tehát nem volt lehetőségük nagyon trükközni. Azt akarom csak ezzel mondani, hogy alapvetően hűséges típus vagyok.A Telenort azonban, ha letelik ez a kicsalt 2 év hűségidő, azonnal otthagyom, mint szart az útszélen. Egyébként meg, lehet hogy maradtam volna náluk is újabb 10 évig...
[ Szerkesztve ]
Legyen minden jó!
-
LámaZ
addikt
Két problémám van most a Telenorral, és azért írom be ide, hogy megkérdezzem, mással fordult-e elő ilyen.
1. Van egy Hipernet Medium csomagom. A havi adatkeret 10 GB. Ha elfogyott lassítják a sebességet. Van egy olyan extra szolgáltatás havi 1 490 Ft-ért, hogy „Korlátlan böngészés és e-mail”. Ezt írják: „A szolgáltatás megrendelésével az e-mailezés és böngészés az adatforgalmi keret felhasználása után is lassítás nélkül, korlátlanul tovább használható belföldön. Korlátlan forgalomtípusba tartoznak belföldön a képi és szöveges tartalmak böngészése, valamint az e-mailezés.” Egy nagy lófaszt!
Megrendeltem kb. egy hete, és a rendeléseim között szerepel, tehát aktiválták, de a böngészés irtózatosan lelassult, nem érzek semmilyen különbséget ahhoz képest, mint amikor korlátozva van a sebesség.2. Van egy Klikk csomagom is, amely ugye 100 MB/hó. Amikor elfogy a keret 80%-a, értesítenek egy... – izé, ha csak egy volna! – SMS-ben. Én ma 12 db. SMS-t kaptam, de ugyanezt művelik minden hónapban, sőt, amikor megrendeltem a 3baráti 20-ast, akkor is végigjátszották ezt. Ugyanígy 10, 11 vagy 12 SMS-t küldtek. Ezekhez az SMS-ekhez hozzájön még az aktiválásról kapott SMS, meg egykét ajánlatról kapott SMS is.
Meg vannak ezek bolondulva! Ez zaklatás. Hogy merészelik ezt csinálni?[ Szerkesztve ]
Legyen minden jó!
-
LámaZ
addikt
válasz Viktor0610 #31285 üzenetére
Bejelentettem mindkét problémát a neten, gondolom két hónap múlva majd írnak egy semmitmondó választ.
Ilyenkor illene adni valamiféle kedvezményt, de ezek még elnézést sem szoktak kérni.Legyen minden jó!
-
LámaZ
addikt
válasz #79335424 #31288 üzenetére
Fenéket!
Nem várom el, hogy korlátlan böngészés címszó alatt videózzak, csak hírlapokat néznék meg webáruházakat.
Ez a Prohardver sem jön be rendesen.De mást mondok: ezek a telenoros idióták arra nem képesek rájönni maguktól – megint én javasoljam nekik? ott egye meg a fene a sok hülyéjét, akiket zsíros állásokba felvesznek a még hülyébb multis vezérek! –, hogy az ő saját honlapjuk a www.telenor.hu és ennek aldoménjei mindenféle korlátozás esetén is gyorsan bejöjjön, hisz a számlaadatok megtekintése, ne adj isten, új csomag megrendelése, vagy korlát esetén extra 1 GB megrendelése gyorsan nyélbe üthető legyen. Ezeknek a marháknak nem érdekük, hogy pénzt kapjanak? (Mert ugye ügyfélelégedettségről felesleges beszélni.)
Legyen minden jó!
-
LámaZ
addikt
Hoppá!
Válaszoltak a levelemre valamit:
„Nagyon sajnáljuk, hogy szolgáltatásainkkal kapcsolatban problémát tapasztal, és köszönjük, hogy levelével hozzánk fordult.
Adminisztrációs rendszerünkben levele alapján az érintett, +3620/ xxx xxxx-as GSM-számú előfizetése beazonosítása sajnos sikertelen volt. Amennyiben az Ön előfizetésével kapcsolatban további kérdései merülnének fel, kérjük, jelen levelünkre válaszolva küldje el részünkre az érintett telefonszámot, valamint a hozzá tartozó jelszót.”Eleve be voltam jelentkezve a MyTelenorba, onnan írtam nekik. Akkor, mi a francért nem tudtak beazonosítani?
De, OK, elküldöm a TelenorHUInternetUgyfelszolgalat@telenor.hu címre a telefonszámomat, a jelszavamat (eleve jelszót kérni e-mailben: necces!), sőt, az ügyfélszámomat is.
Erre kapok egy újabb levelet a no-reply@telenor.hu címről (ami persze lehet, hogy csak valamiféle másolatra ment levélre a válasz, bár eredetileg én a fent említett másik e-mail címre küldtem a választ, ugye):
„Köszönjük, hogy hozzánk fordult levelével, azonban megkeresését ezen a címen már nem tudjuk fogadni.
Kérjük, hogy ügyfélszolgálatunkkal az internetes honlapunkon (http://www.telenor.hu/ugyfelszolgalat/elerhetoseg/) található űrlapokon keresztül szíveskedjen felvenni a kapcsolatot, ezzel is segítve a gyorsabb és hatékonyabb ügyintézést.”Micsoda? Bújócskázunk? Lementünk ovisba?
Na, jó, megvárom a végét, hadd lássuk sül-e ki még valami ebből, vagy megint be kell menni az ügyfélszolgálatra.
Ma bent voltam amúgy az ügyfélszolgálaton, de széttárt karokkal fogadott a kedves hölgy, ő nem tud tenni semmit.[ Szerkesztve ]
Legyen minden jó!
-
LámaZ
addikt
Jut eszembe:
Lassan 4 éve vagyok Telenor Hipernet előfizető (az első kb. 2 évben Active, utána Medium), de soha senki nem hívta fel a figyelmemet arra, hogy kedvezménykeretem van.
OK, ott van a honlapon:
„Active: 1300 Ft extra kedvezmény keret
Medium: 2300 Ft extra kedvezmény keret”
de fene tudta mi ez, mire vonatkozik. Emlékszem, amikor először megrendeltem a szolgáltatást, azt gondoltam, hogy ez egyszeri, a szolgáltatás megrendelésekor igénybe vehető kedvezménykeret. Most, a múlt héten tudtam meg, hogy ez havi keret. OK, a 100 GB-os éjszakai extra forgalom ebből fedeződött, emiatt nem kellett az alapdíjon felül még fizetnem kb. 1000 ft-ot, de ki a fene tudta ezt is.Bezzeg, ha az adatkeretem 80%-át elhasználom a Klikknél, tudnak 12 SMS-t küldeni, de emlékeztetni arra, hogy a Hipernet-es havi kedvezménykeretemet nem használtam fel, arról nincs értesítés.
Legyen minden jó!
-
LámaZ
addikt
válasz Grougon #31330 üzenetére
Én a negyedik emeleten lakom, és a Huawei E5372-es 4G modemrúter az ablakba van kitéve. Állandóan töltésen van.
Bazi erős.
Amikor megyek haza, az épület ellentétes oldalán, sőt, az utca másik oldalán már kapcsolódik a mobilom a hálózatra. Ez hogy lehet?[ Szerkesztve ]
Legyen minden jó!