Új hozzászólás Aktív témák

  • Amilo02

    aktív tag

    válasz mzso #26340 üzenetére

    Ez egy nagyon bosszantó helyzet, sajnos volt benne részem. Online megveszel valamit, kifizeted és kapsz egy hibásat.
    Na itt kell odafigyelni:
    Ha úgy küldöd vissza(tegyük fel 14 napon belül), h hibás a termék, onnantól elindul a xarakodás. Bevizsgálás, e-mail üzenetek sokasága, huza-vona stb….. Aztán úgy is te jössz ki belőle xarul. Vagy azért xarul mert eltelt rengeteg idő és addig benne áll a pénzed, vagy megállapítják, h az így jó aztán megy tovább a sok b.ziság.
    De ha csak sima elállással küldöd vissza, akkor mindenképpen visszakapod a vételárat. Ebben az esetben a legtöbb helyen a postaköltséget bukod, mivel nem kötelesek azt visszatéríteni.
    Alza/Emaggal szerencsés a helyzet, Boxba beleteszed és viszik is vissza ingyen, visszatérítésnél a postaköltséget is visszakapod.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák