Új hozzászólás Aktív témák

  • Darthforce92

    tag

    Sziasztok!
    Szeretném a véleményeteket kérni az alábbi üggyel kapcsolatban.
    Dolgozói kedvezmény keretében Hollandiából tudok kedvezményes termékeket rendelni.
    A terméket egy nagyon tróger futár cég intézi ,aki kiadja helyi alvállalkozóknak a házhozszállítást.
    A futárcég globális multi, az én munkaadóm szintén multi az alvállalkozó egy magyar kft.
    A csomagok rendszeresen sérülten érkeznek. Ezek néha esztétikai jellegűek néha tenyérnyi lyukak tátonganak a többszázezres termékek dobozain.
    Legutóbb a termék oldalán egy villástargonca nyoma tátongott ,teljesen beszakadva, az alján pedig a villa nyomás nyoma.

    Az ügyfélszolgálat sokadik alkalomra azzal pattint le, hogy a munkáltatómmal vannak szerződésben és én még panaszt sem tehetek , nincs semmi kötelezettségük stb stb.
    A termék az én nevemre jön/jött.
    A futár úgy adta át ,hogy a raklapon az át volt mozgatva, hogy a sérülést eltitkolja és aláírással igazoltam az átvételt.
    4 en voltunk ott és 4en fedeztük fel a hibát ,mert 6 termék érkezett.
    Az emailben kérésem ellenére nem tájékoztattak semmilyen állampolgári jogorvoslati lehetőségemről és a káresetek kezelésével kapcsolatos kérdésemre annyi volt a válaszuk, hogy a futárok nem rendelkeznek semmilyen kárelismerő formanyomtatvánnyal és nem is kérhetnék ilyet.

    Szerintetek hogyan járjak el?

    Az említett csomag:

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák