Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • EmberXY

    addikt

    válasz Darthforce92 #25228 üzenetére

    Szia!
    Véleményem szerint a legkézenfekvőbb az lett volna, ha nem veszed át a küldeményt (gondolom valamilyen módon igazolnod kell, hogy átvetted, stb), ha így viszik vissza a depójukba, akkor bizonyára rögtön megtalálták volna, hogy ki a hibás.

    Up the Irons!

  • MCGaiwer

    addikt

    válasz Darthforce92 #25228 üzenetére

    Csak erre reagálok:
    Az ügyfélszolgálat sokadik alkalomra azzal pattint le, hogy a munkáltatómmal vannak szerződésben és én még panaszt sem tehetek , nincs semmi kötelezettségük stb stb.

    Ez tipikus tévhit és ügyféllerázó szöveg. Nem kell, hogy szerződésben álljon a címzettel a cég, az számít, hogy kinek a tulajdonában okoznak kárt. Akinek a tulajdonában kárt okoznak, annak tartoznak kártérítéssel is, függetlenül attól, hogy szerződésben állnak-e vele vagy sem.

    Ennek ismeretében az a kérdés, ki a tulajdonosa az adott tárgynak. Mivel te megvetted, kifizetted, talán tulajdont igazoló számlát is kaptál, így egyértelműen a te tulajdonodba került a termék a feladás pillanatában (birtokba pedig az átvételkor), ezért feléd tartoznak kártérítési kötelezettséggel.

    Legközelebbi átvételkor meg tessék kibontani a csomagolást. Ha lerakja a futár a raklapot, és nem akarja megvárni, míg megnézed, egyszerűen tagadd meg az aláírást. Mivel a termék igazoltan a te neveden van már (számla), és igazoltan a birtokodba is került (ott van az udvarodban a raklapon), így el sem szállíthatja csak azért, mert nem írtad alá az átvételt (te nem vagy velük szerződésben ugyebár, semmi sem kötelez, hogy aláírj bármilyen papírjukat miután odaadták a terméket). Ha akarja az aláírásod majd megvárja, míg megnézed legalább a csomagolást rendesen, ha meg nem akarja megvárni, huzzon a francba, a termék marad nálad.

    [ Szerkesztve ]

    Amazon.co.uk, £50 értékű Gift Card cserélhető/eladó

Új hozzászólás Aktív témák