Új hozzászólás Aktív témák

  • haddent

    addikt

    szerk.: csak sikerült másik topikba beküldenem, mint ahova terveztem, elnézést. átraktam offtopikba, ha zavaró töröljétek pls, átrakom oda ahova szerintem "jobban illik" :R

    Sziasztok!
    Nem kifejezetten garanciális kérdés, de nem találtam jobban illő topikot, illetve ez egészen aktívnak tűnik, valami köze meg csak van hozzá, hátha tudtok segíteni..
    Szóval történt a dolog, hogy vásároltam egy terméket néháyn tízezres nagyságrendben egy magyar webshopból. Elmentem, átvettem, hazavittem, használtam ésszel, pár napon belül visszacsomagoltam 100% sértetlenül, teljesen gyári és sértetlen állapotban, visszavittem, mondtam, hogy szeretnék élni a 14 napon belüli elállási jogommal, elfogadták. Egyeztetés után 24 órán belül megkaptam a "minuszos számlát".
    Na itt kezdődik a ge*#**ég.. eleve a számla természetesen, nyilván centire kimérve, a visszavitel napjától 14 napra lett kiállítva. Értem én, hogy törvényileg nekem 14 napom van visszavinni, nekik pedig átvételtől számítva 14 napjuk visszafizetni, de azért ez mocskos pofátlanság véleményem szerint. Nagyon normálisan, tisztelettel álltam hozzá/juk, a termék sértetlen volt, és mondom, néhány napot volt nálam, nem vált be..
    Na oké, nem szóltam egy szót sem, hiszen törvényileg megtehetik. Letelt a 14. nap, azaz az a nap, amelyre ki lett állítva a minusz számla. Utalás sehol. Direkt beléptem a netbankba is természetesen, mert van, hogy az SMS késik stb. Semmi..

    Mit tudok ilyenkor tenni? Kihez forduljak? Perelni nem fogok az összeg mértéke miatt nyilván, mert egy egyszer ügyvédi konzultáció több :DDD De egyrészt elvből sem hagynám el, másrészt azért annyira nem is kevés az összeg, illetve nem szeretem a mocskos pofátlanságot, főleg, ha én tisztelettel és normálisan állok valamihez, valakihez.. Milyen szervezethez érdemes fordulni?

    Köszönöm! :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák