-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
veterán
-
senior tag
válasz Steven #119609 üzenetére
Bocs, de szerintem az ilyen feltételezéseknek semmi értelmük és félreviszik a szituációk valós megértését..
Valójában a BMW-s pont azért előzőtt meg titeket mert 'csak' motorral voltatok és pont mert csak 50-el 'tötymörögtetek'... Ha autóval lettél volna szerintem simán nem előz meg mert Ti is talán 50-nél gyorsabban mentek, nem fér el mellettetek annyira sem mint ha csak motort kellett volna előznie és ugye beláthatatlan útszakasz következik. Akkor egyszerűen nem is lett volna szituáció..Ja, hogy ez is egy feltételezés? Lehet..
[ Szerkesztve ]
-
Chris0321
addikt
válasz Steven #119821 üzenetére
Az a baj, hogy vannak emberek akik megszerzik ugyan a jogsit de nem igazán látják át a dolgokat. Pl. idősebbik húgom mindig látta, hogy én és a kisebbik húgom (mindkettőnknek volt saját autója) mindig levágunk egy bizonyos belátható kanyart mikor nem jött szembe senki. Egyszer jöttünk haza valahonnan, kérte húgomat had vezethessen. Megengedte neki, jött egy kanyar és ő mint ahogy tőlünk is látta ráhúzott a felezőre. Az aprócska probléma az volt, hogy jött ott egy kamion és csak milimétereken múlott, hogy nem lett oda a tükör. Persze mikor a rákérdeztünk mit csinál nem értette a kérdést mivel mi is így szoktunk kanyarodni.
-
-
Madwe
nagyúr
válasz Steven #120240 üzenetére
Állítható tcs nem árt, főleg terepre. De ahogy az abs, a tcs sem árt egy kezdőnek, szvsz jobb ha ilyennel kezdi kiismerni a mikéntjét a dolgoknak, s késöbb ha szükségesnek érzi, kikapcsolja (már ha lehet ) persze ha valaki rutinosabb s késöbb vált ilyenre ahol nem állítható, ptt megértem h zavarja végülis, értem amit mondasz
[ Szerkesztve ]
-
fattyu
veterán
válasz Steven #120240 üzenetére
nincs olyan alacsony állása sem ahol már tényleg csak akkor ugat bele ha baj van?
nekem is van tcs meg abs nyolcvannégy szenzorral a supermotoban, de a sport mód tcs engem még nem zavart meg.
az abst meg nem akarom kikapcsolni.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
fattyu
veterán
válasz Steven #120243 üzenetére
értelek. én is elektronika nlkül éltem túl 17 évet agyatlanul közlekedve. az absnek nagyon örülök hogy van de az is a sport módban van és eddig a kapubeálló kavicsos porosán szólt bele egyszer 3kmhról féket húzva
ha érezném hogy beleszól és kikapcsolhatatlan valószínű morci lennék én is. de ezen minden kikapcsolható.akik ezeken nőnek fel: én is úgy vélem hogy nem a saját határait fogja tudni és nem lesz a kezében a határon fékezés sem. meg a mi az ami már büntet kanyarból kifelé. mondjuk ez ugye csak a huncutul közlekedőknek gond aki nem megy határon annak kevésbé.
a nettó motorkezelésben ügyetlenebb motorosok lesznek de kevesebb halott.szerintem
én 955 triumphról előtte meg cbr 900ról ültem át supermotora. az utazósebesség 140-150 picit uncsi, de a robbanékonysága hangja kezelhetősége könnyűsége kárpótol. engem.
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Steven #120243 üzenetére
s4/v2
Eleg nagy kulonbseg van, pl hogy a keveshengeresnek egyenesebb szokott lenni a nyomatekgorbeje, ezert nem erzed annyira erosnek, mint egy elbszott folyamatosan emelkedo s4 nyomatekgorbet.
A v2 nem tud annyit porogni, mint a s4, ezert kisebb a loereje, kb ugyanahhoz a nyomatekhoz, ezert mas a valtoattetel is. A v2 nek alul nagyobb ereje van, es nincs tuzijatek a fordulatszam emelkedesevel, de attol az meg baromira megy, csak nem rug hatba, amitol azt erzed, hogy teret ugrasz.
Mindket motor fotengelyen ~100Nm-t produkal.
Szoval elegge becsapos. Egyaltalan nem 600 ashoz hasonlitanam, ha az s4, mert annak aztan alul semmi nincs.Fattyu:
Mondjuk attol meg el lehet esni kanyarbol kifele tcs-el is, a regebbiekkel - gondolok itt a 2012 koruli motorokra, kawa zx10 amin az egyik kollegam hozott ossze lowside ot, de osszehohatsz hside-ot panigale v2 vel is. Olyat nemreg lattam.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
senior tag
válasz Steven #120255 üzenetére
No kíváncsi voltam, ezekben a mostani V-strom-okban valóban van egy s más szabályzó elektronika..
[link]Amúgy erről a motorelektronika / vezetési asszisztens témáról mindig az az eset jut eszembe, mikor anno 2007-2011 körül a MotoGP-ben a Ducatis Casey Stoner és az 'öreg' motoros Rossi között volt egy nagy különbség: Előbbi teljesen rábízta magát a motorelektronikára, utóbbi meg mivel egy 'inkább analóg' világban tanult motorozni kevésbé tette ezt - és alulmaradt a versengésben..
Ez egy korábbi ehhez kapcsolódó cikk, ( [link] )
idézem:
"
Az elektronikával kapcsolatos gondolatok itt még nem érnek véget. Nemrég egy, a Totalbike-hoz közeli, igencsak nagy műszaki tapasztalatokkal bíró szakértővel volt szerencsém eltölteni egy estét, akivel szóba került a MotoGP versenyzők elektronikához fűződő viszonya. Szemrebbenés nélkül azon a véleményen volt, hogy Marc Márquez nagyjából Casey Stoner örökségét fejlesztette tökélyre, amely azon alapszik, a versenyző miként képes megbízni száz százalékban a köré fejlesztett elektronikában. Azt már eddig is sokan sejtették, hogy Stoner ezt még viszonylag vadparaszt módjára intézte, és nagyjából a futam elején ütközésig húzta a gázt, a többit pedig megoldotta a számítógép. Kérem az ellentábort, ne dobáljon emiatt tojással, csak azt írom le, amit anno sokan ki is jelentettek – viszont Márquez a jelenben ettől sokkal szofisztikáltabban, bár hasonló bizalommal használja.
" -
vlevi
nagyúr
válasz Steven #120243 üzenetére
Én a múlt héten mentem fél órát az új 1050-es V-Strom XT-vel.
Sajnos nem figyeltem, hogy milyen motormódban, meg izé, hogy volt állítva, de emlékeim szerint a 2 évvel ezelőtti, még kereklámpás dodókacsa fejű 1000-es jobb volt.
Mintha az üléspozicó is más lenne, valahogy nem éreztem rajta azt a hűdenagyon terebélyes helyet, amit annak idején a 2004-es, 650-es V-Stromon tapasztaltam.
Alacsony fordulaton, elinduláskor furcsán dadogós volt, lehet, csak elszoktam 1 év alatt a két hengertől.
Motorfék viszont van, gáz elengedésére azonnal bebólint, nem úgy mint a 3 hengeres Tracer. Persze biztos van olyan motorfék üzemmód, amivel ez szabályozható. Traceren ilyen variálási lehetőség nem nagyon van, habár A módban agresszívabb valamivel. De nem annyira, mint az MT09
Erőben tényleg nem éreztem olyan fickósnak mint a Tracer900-at. Igaz, az húszegynéháyn kilóval könnyebb, és majdnem ennyivel több ló, és persze a nyomatékgörbe is más. Ja, és lehet, hogy erre is van valami harciasabb motormód, de nem próbáltam, nekem a Tracer STD módja tökéletesen megfelel, azt nem szoktam állítgatni.
Annak idején, amikor egymás után kipróbáltam Kecskeméten a V-Strom 1000-t, és a Tracer900-at, akkor a Tracer900 volt a furcsa, de aztán még 1-2 alkalommal el tudtam vinni 1-1 rövid körre, és akkor megtetszett, és azt vettem, de mostmár, hogy próbáltam az 1050 V-Stromot, már nem bánom.
Egyébként hallottam valahol olyan véleményt, hogy a korábbi ezredeshez képest beáldoztak egy kicsit az alacsonyan ébredő nyomatékból a csúcsteljesítmény növelésének érdekében. Nem tudom ebből mi igaz. -
Shin Chen
tag
válasz Steven #120240 üzenetére
Nekem az xt660z-ben (elméletileg?) nincs elektronika, de mivel kezdő motoros vagyok nem is érzem a hiányát. Anno oktatáson az ABS sem jött elő a CB600F-nél, valszeg a finom fékezéseim miatt, amit az autóból vittem.
Alapból az elektronika hiánya miatt vettem, hosszabb off-road túrákra, stb.
Amit tapasztaltam közúton a visszaváltásos, nagy gázos kipörgés és az erőteljes fékezéses blokkolások. Kanyarból kigyorsítva pedig nem rángatom a fülét, hiszen nem arra találták ki.[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Somatom
veterán
válasz Steven #120745 üzenetére
Én is elengedem. Ha motorral vagyok, akkor szabin vagyok, nem sietek sehova. De ez nem jelenti azt, hogy szabad préda vagyok. Nekem úgy tűnik, hogy itt sokan játszák a jófiút. De, azt nem hiszem, hogy ugyanígy gondolkodtok, amikor egy ilyen barom miatt mondjuk a barátnőtök fekszik az úton törött lábbal, mert az autós épp őt találta el.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
zgospel
őstag
válasz Steven #120786 üzenetére
Az megvan, hogy épp azért történik meg naponta 5x, mert soha senki nem szólt még a kretén robogósoknak, hogy talán nem így kéne?
Nagyon jól kivehető itt Bp-n, hogy melyik robogós az, aki egyébként normál motoron szocializálódott, és melyik az, aki csak kocsiból ült át, mert a 3 sávos beállt úton már nem tudott máshogy tolakodni.
Kibaszott idegesítő többek között a beállt Hungárián vagy M3 bevezetőn is, amikor, dupla sávozik valaki. Egy nyomon kéne haladni, ott nyílnak szét az autók, ahol utána a többi motoros is kényelmesen átfér. Persze az is idegesítő, ha az előttem levő motoros szenved, például az 1200 GS 3 dobozzzal nem értem miért erőlteti ott, de néhány gázfröccsel azért lehet neki jelezni, és el is szoktak engedni. Na a robogós meg a vespás ilyenkor azt se tudja hogy mi van... Közben persze mind a 2 lába lent lóg, meg hasonlók.
Álló vagy araszoló sorok között meg nem kéne 100-zal menni, az kurvára necces...
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
runner 125
nagyúr
válasz Steven #121257 üzenetére
Keress valamilyen kavicsfelverődés elleni átlátszó fóliát. Előtte papírból csináld meg a sablont, elviszed magaddal és kérsz egy akkora ívet, h 2x ráférjen a sablon. Kivágod, felragasztod és kész. Nekem ilyen van rajta, tökéletes.
De előtt ha nagyon karcos lett meg kellene polírozni a fényezést."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
FeniX-
aktív tag
-
Micsurin
nagyúr
válasz Steven #121726 üzenetére
Honnan kellett volna tudni, hogy ellenőrzés van?
Ha nem volt záróvonal és szemből nem jöttek mi tiltotta, hogy előre menjetek? Legrosszabb esetben is járműoszlop előzése történt csak.Mi volt akkor a sértődés tárgya? Kitalálom valami 30-as csajszi aki most marhára megmondja mert tányérsapkát kapott végre. Ettől csak a tujda-e miért állítottuk meg kérdést szeretem jobban, jóóóvan akkor nyissál paraszt módjára.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Xero
nagyúr
válasz Steven #121743 üzenetére
Mondjuk ram is ugy neztek mint egy urlenyre, hogy megjelentem teljes borben.
Mai vicces story tenyleg: Ugye emlitettem mar a full jogsi nelkuli sracot, mellette volt egy masik elso oktatasos, de B jogsis uriember. Nos mind a ketten 125-os Hondakon kezdtek neki (engem is arra pakoltak elso napon ). Tehat a B jogsis ur kezdte meg a kinzast es torte le a kicsi Honda tukret meg hajlitotta meg a labtartot. Majd elment es ketten maradtunk a full kezdo sraccal. O atult a mar kicsit utott gepre, majd szolidaritasbol o is lecsapta a masik tukrot egy boritassal. Szegeny kis gep ma megtanulta hol van a magyarok Istene. -
canniball
nagyúr
válasz Steven #122251 üzenetére
Persze hogy átírták, pont a múltkori postod előtt jegyeztem meg.
Itt a fejlemény: matt részeg volt az autós.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Steven
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mercedes topic
- Konzol Screenshot
- Vicces képek
- Asztalos klub
- PC-re tart a God of War Ragnarök?
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Google Chromecast topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest