-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
-
bacus
őstag
válasz Steven #145837 üzenetére
Teljesen másképp használjuk a navigációt szerintem. Gondolom te nagyjából megtervezed a nyári túrát, talán van pár pont is amit meg akarsz nézni és azokat berakosgatod egymás után. Aztán pedig a továbbiakban nem érdekel, hogy az egyik pontról a másikra hogy jutsz el, hogy az menet közben miért "terveződött" át.
Én (és még sokan rajtam kívül) úgy motorozunk, hogy a két pont között SEM mindegy, hogy merre megyünk, mit látunk, ritkán tervezünk át valamit az út közepén, stb.
A felsorolt navigációs appok többsége alapvetően vagy távolságra optimalizál vagy időre. A google maps képes áttervezni vmit, mert arra nyersz 1 percet, menet közben újra tervez észrevétlenül és persze, neki van igaza, hiszen mindent is figyelembe vesz, forgalmat, többi autó navigációjából származó online adatokat, stb. Éppen ezért én/mi is használjuk, másodlagos navigációnak!
Amit nem tud, nem mindenkinek van bmw-je, wonderwheelje (jog), bár nekem van, de azért sokszor kell menet közben is nyomkodni a telefont/navit.
Google ragaszkodik a köztes pontokhoz pl, ha elmész egy mellett, mert pl beírtad a város nevét utca nélkül, akkor ő kijelöli a városközpontot, te meg egy utcával arrébb mész át, notóriusan vissza akar fordítani és nem tudod kihagyatni vele simán.
A naviban el van tárolva az egész út, sok sok köztes ponttal. Ami előfordul, hogy mondjuk vmit ki kell hagyni, mondjuk többet is, ugyanazt a megtervezett utat el tudom indítani úgy is, hogy nem a kezdettől, vagy ami onnan következne, hanem 5 ponttal arrébbról. Akkor onnan a leggyorsabban oda navigál, majd onnan folytatja a túrát.
Nekünk fontos pár adat, amit a goggle maps (a többi programot nem vagy csak felületesen ismerem) nem is értelmez. Pl mikor van a következő pont, mikor érek oda, mikor érek a túra végére, mennyi km-t jöttem eddig, mennyi km még a túra vége.
Lássam, hogy merre terveztem (nyomvonal) ehhez képest hol megyek, ha újratervezett (mert azért egy útlezárást pl itt is online látja a telefon internetén keresztül) mikor és hol térek el.
A tervezésnél több féle pont letehető, megálló, ott mennyi időt töltök el (ezt belekalkulálja a végső érkezési időbe is pl), vagy csak "shaping" pont, azaz arra vigyen, de nem fontos pont, automatikusan átugorja stb.
Google maps NEM mutatja (és nem is akarják, hogy mutassa) az útra vonatkozó megengedett legnagyobb sebességet. Ez azért sokszor egy jó tájékoztatás pedig, hogy szerinte mennyivel lehet menni. (és 99% ban igaz is).Független eszköznél nem probléma a telefonálás, nem vált át a képernyő, nem teszi háttérbe a navit, stb, sőt pofázik a háttérben továbbra is. Sajnos én sokat telefonálok, igaz jó időben munkaidőben is (anélkül, hogy szabit vennék ki, vagy bejelenteném) elmegyek motorozni, mert telefonon elérnek, elég nagy részét a problémának vagy meg tudom oldani telefonon vagy át tudom ütemezni a megoldás pár órával későbbre. Ha csak telefont használnék, abból is kettő kellene, ha legalább néha ránéznék a képernyőre is.
A google mapsnál nem emlékszem, hogy egy szerpentines szakaszt, hogy mutat, rázoomol és látod, hogy itt most lesz egy pár hajtűkanyar pár 100m múlva, de a navin jól látszik. Ez is segít, hogy az előtted lévő buszt még most meg kell előzd, vagy ráérsz kivárni vagy beszopod tutira a következő pár km-en.
Végezetül pedig: nem vagyunk egyformák !, kinek a pap, kinek a papné. Neked ez jön be, bevált, ne változtass rajta, pláne ne a mi kedvünkért.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
-Mosquito-
őstag
válasz Steven #145834 üzenetére
Ha a telefonnal akarsz navigálni,és nem csak napsütésben,hanem esőben is oda kell az IP védelem.
A Bmw térkép az érdekes lesz majd meglátod.😃Igen, szoktam a Garmint nyomkodni menet közben, zene, vagy jobb oldalon feldobja a látnivalok, benzinkutak, éttermek, amit beallitok.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
bacus
őstag
válasz Steven #145858 üzenetére
Nem kis eső volt ez (bár inkább csak szemerkélt ) , de hol van ez attól, mikor elég 3 perc, hogy bőrig ázz még esőcuccban is. Nekem volt pár olyan is Ez ami a videón van még az, amikor még egy pillanatra sem kell megállnod (ha már rajtad az esőcucc) és még száraz maradsz.
Nem tudom, hogy jutsz el A-B-be, csak feltételezem, hogy pont úgy navigál nálad is gm, mint nálam. Én nem tudom fixálni az utat, te hogyan csinálod?
Én egyébként szoktam egyedül is menni, akkor nincs másik motoros.., nincs kétféle navi, egy eszközön legalábbis, én még mindig dönthetek úgy, hogy a telefont is bekapcsolom navigálásra.. (szoktam is néha).A bmw appra kiváncsi vagyok, én inkább a BMW Connectedride Navigator -ra lennék kiváncsi, ha látnék ilyet élőben egy kicsit ki is próbálhatnám, megrendelném.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
-Mosquito-
őstag
válasz Steven #145858 üzenetére
Itt mit kell nézni? Hogy csepereg az eső,vagy,hogy a plexi mögött szélvédett viszonylag esőt alig kapó telefont?
Tedd a telefont a kormány közepére, függőlegesen kb 45°-ben indítsd el a navigációt esőben. De nem kell hozzá motor,tedd ki az esőre vagy tedd a zuhany alá indítsd el a navit. Meg fog hülyülni a kijelző.Jut eszembe..
Pinlock. Az öntapadós verziót próbáltad már? [link] , [link]bacus:
Hagyjuk már a Quadlockot.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
zgospel
őstag
válasz Steven #145983 üzenetére
Tegnap este olvastam ezt, de már nem volt energiám válaszolni. Szinte érződik a leírásból az ügyintéző csontig hatoló fájdalma, sóhaja idáig elhallatszik és megrengeti a bútorokat a lakásban, hogy már megint dolgoznia kellett valami "barom" ügyfél miatt.
Ilyenkor mindig eszembejut ez a pizzafutár, aki tökéletesen illusztrálja a szolgáltatószektor mentalitását. "Vinni a retkes pizzát a sok gyökérnek".
szerk: én a Karasnában szerintem úgy 4 éve nem jártam, de akkoriban is már az volt a tapasztalatom, hogy amíg vittem a lóvét költeni addig mosolyogtak, haverkodtak, aztán egyszer volt egy probléma az egyik cuccal amit ott vettem és letereltek azzal, hogy "adjam el használtan". Mivel szerencsére még van 1-2 normálisabb hely ahol elbaszhatom a pénzem, így azóta sem voltam náluk.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Steven #145994 üzenetére
Elmeletileg ugy van, hogy megveszed es orulsz, de valahogy a minosegbol most nagyon leadott jopar nagyobb gyarto. Az akra db eater-et mar a panigale 1199 nel ugy kellett kiutni kalapaccsal, de van egy hegeszto ismerosom, aki vett egy termignoni rendszert egy valag penzert, meglatta a varratokat rajta, szetvagta, es ujra hegesztette szebben, mint a gyar.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
senior tag
válasz Steven #146026 üzenetére
Úgy mondom akkor, hogy egy pontot már találtam, amivel fel lehetne őket nyomni (ez a gyorsváltós-váltós-lefulladós mizzériám, amit elvileg már megcsináltak (a váltót) de a gyakorlatban semmit nem javult, ez most így röviden és tömören), elvileg így sem adhatták volna vissza a motort, csak ugye ezt bizonyítani nem egyszerű, mert ott náluk az alatt a 200m alatt nem produkálta. Ellenben roppant balesetveszélyes, ha menet közben egyszer csak lefullad a motor Az biztos, ha valaha visszakapom, minden másodpercben rögzíteni fog a gopro, hogy ezeket a hibáit be tudjam bizonyítani.
U.i: Az hozzátartozik a sztorihoz, hogy idén még nem hivogattam őket csak írtam e-mailt, általában havonta 1-2 alkalommal. Eddig nem igazán volt időm hivogatni őket.
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz Steven #146289 üzenetére
Én ma már nem voltam hajlandó motorra ülni Egész héten motorral jöttem (kb pont ugyan ennyi távot), de a tegnapi ónos eső azért odab@szott, tudtam hogy nem lesz jó idő de azért nem erre számítottam. Alig bírtam lekaparni az ülésről a ráfagyott jeget, a kocsibeállónkra gyalog nem tudtam felmenni Ellenben nagyon jó szolgálatot tett a Road 6, mondjuk 1-2e km lehet benne, de nem is csúszkáltam annyira, mondjuk óvatosan is mentem...
-
macilaci78
nagyúr
válasz Steven #146291 üzenetére
Párom mesélte, hogy tegnap több, mint tucatnyi alkalommal volt a mentő a gyár telephelyen, ennyi olyan freestyle bréktáncos volt, aki nyújtás nélkül adta elő a számát és nem tudták helyben ellátni.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Steven #146293 üzenetére
Kocsival nem vettem észre semmit. Mondjuk, teremgarázsban 10 fok volt, kint már -1-et jelzett, esett. Ennek megfelelően nem tiportam, nagyobb követési távolságot hagytam, de ennyi.
Majd kiszállásnál kapaszkodnom kellett, mert a viacolor is csúszott.
Őszi 4S gumi, nem rossz.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
senior tag
válasz Steven #146291 üzenetére
Tényleg nagyon jó, mondjuk ezért is választottam. Az előző motoromon Road 5 volt és annál tudtam hogy nyáron és ősszel is (esőbe, hidegbe) milyen a tapadása, így egyértelmű volt, hogy ilyet veszek az új motorra is.
Egyébként nem volt gáz, még pont az esőbe indultam el a belvárosba, akkor nagyon cudar idő volt, de nagyon óvatosan mentem így nem csúszkáltam egyáltalán. Hazafele meg már "meleg" volt, csak vizes volt az út, úgyhogy nyomni is lehetett neki egészen a mi utcánkig, de ott is hamar észrevettem hogy tükör jég van, így az utolsó 200m-ert 5-el tettem meg.
Párom jobban "megszívta" mert az Adv-n lévő gumi sokkal szarabb, a fék is kevésbé fog, ő elvileg hazáig driftelt körübelül, annyira nem élte -
-
A Zéé
addikt
válasz Steven #146460 üzenetére
otthon van nekem is még dobozban a Leo Vince (E jeles, papíros road legal), meg raktam fel gyári bukókeretet és gyári ledes indexet a műszaki óta, és most áprilisban lesz esedékes újból a műszaki. Ezért gondolkozom rajta, hogy beírassam-e ezeket, de attól tartok, hogy így csak felesleges plusz macerát húzok a nyakamba.
Az osztrák a horvát meg a szlovén rendőr úgysem érti, ha magyarul bele van írva, Magyarországon is 10+ éve igazoltattak utoljára. Egyedül a műszaki miatt aggódok kicsit, hogy kukacoskodás lenne...Just a simple Lineman...
-
bacus
őstag
válasz Steven #146526 üzenetére
Sztem senki. Mondjuk nem igen értettem ezt a képeket rakok be a motorról.., minek?
Ha már, akkor lenne értelme ha a tulaj is rajta lenne, mert akkor lenne esély, hogy felismerjék egymást a tagok. Sztem a motorját aki szeretné megmutatni, rakjon egy linket az aláírásába.., akár google fotók link, ott annyi képet rak ki amennyit akar.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz Steven #146542 üzenetére
Hát lehet, bár nekem Geresics idejében sem volt indíttatásom bekerülni az összefoglalóba, amikor még karbantartotta. Most pedig pláne.
Nekem van egy albumom a motoromról, talán pár száz képpel benne , a régi motorjaimról is van album.
Ha akarok vmit mutatni, akkor így könnyen megtalálom, ezért, de nem szoktam megosztani az egész albumot.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Steven #146541 üzenetére
Sztm tul nehez terepre. Terep alatt mely sarat, homokot ertek, ott az eleje elsullyedt, es ossze-vissza ment, nehez volt vele motorozni. Sima szaraz, poros uton jo (jo mondjuk egy ~105 kilos 2T hez kepest minden nehez, de ha egyszer szarabb vele motorozni? Mit mondjak?
Emelle egy TTR erezhetoen jobb, annak nem supped el az eleje, usd villaval. Pedig az se egy celszerszam.En nekem az sm verzio szimpatikus lenne ezekre a szar aszfalt utakra, de nem neztem szet meg a piacon.
Igazabol lattam egy baja fenyszoros xr 250- est, ami rettenet gyenge szar, de az a fenyszoro, olyan kellene nekem.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
válasz Steven #146839 üzenetére
Akkor te nagyon èrzèkeny vagy, mert mi mindig csoportban motoroztunk, mindenkinek nyitott rendszerei vannak a gépeken, sosem volt erre panasz hogy valakinek fàj a füle.
Arra azért kíváncsi lennék hogy te hogy mentél az sv1000sel hogy a riasztók bekacsoltak, csak mert nekem ilyen sosem fordult elő a nyitott gèpeimen.Ès egy 1 hengeres full nyitott gèp sokkal durvább a nyitott V2 1000 SVnèl, tudom mert volt.Sehol nincs az a hang amit a nagy cm3 egyhengeres produkál ha igazán húzod a szàjàt.VTR 1000 nyitott gépen is halk zümmögès volt a 625, 620, vagy 610 gépeimhez képest, mégsem történt ilyen amit te mondasz, mert lehet hogy normális tempóval mentem.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
hroberto
veterán
válasz Steven #146839 üzenetére
Valószínűleg tényleg korral jár, így 50 felé rosszul vagyok az üvöltő sor 4 hangjától, pedig régen még tetszett is.
A jelenlegi motoromom is csak a kinézet nem a gyári dob van. Igaz, a killert kivettem, hogy azért legyen egy kis hangja de messze nem zavaró.
Rendszert már biztos nem tennék alá.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
etnies
senior tag
válasz Steven #146910 üzenetére
Jó lett, de ne ilyen szögből fotózz motort
Egy kis visszacsatolás, hogy mennyire szeretik az emberek a járművek zaját.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
JoinR
senior tag
-
macilaci78
nagyúr
válasz Steven #146955 üzenetére
Alakul ez. A kesztyűt, sisakot tedd dobozba és talán kicsit lejjebbről próbált meg. Illetve ennek a gépnek talán az is jól mutatna, ha térdelve fotóznád, valahol a prizma magasságában lévő kamerával, esetleg félhátulról állva.
Szerk: ne hallgass ránk! Magadnak vetted, te élvezd.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Fűnyíró topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Formula-1
- Gurulunk, WAZE?!
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs