-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Steven #137889 üzenetére
Most erkeztunk meg Devara mi is. Uramatyam amiket itt lattunk, tapasztaltunk. Igazi Balkan. Gyakorlatilag amiket emlitettel korabban mindennel talalkoztunk.
Tegnap gyonyoru ido volt a fogaroson, hazafele kis eso. Ma viszont rongya aztunk az alpinan.
Azert van egy feelingje annak amikor esozes utan szarad az aszfalt a transalpinan es vegre elkezded huzni neki rendesen a völgyben, majd egy tempos kanyar utan szeme jon veled 6db jol megtermett boci az egesz uttestet elfoglalva.
Ahogy meg a romanok vezetnek az parade. Hosszu egyenes kirakom a motort szembe savba hogy elozok, kirakja mogem ocsem is, elhuznam hogy akkor vegigelozom a sort erre a roman siman kirakja elem az autojat, majd azele is kijon egy es mogem is. 5-en voltunk a szembe savban, szembol jottek en meg neztem hogy mi a f@sz ez itt.
Kanyarban, emelkedon, mindenhol eloznek, nem baj ha nem latnak semmit.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Steven #137923 üzenetére
Ilyenkor szoktam a b programot csinálni. Minden reggel azzal kezdem,hogy időjárás előrejelzést nézek. Ha fosh,ahová mennénk,akkor áttervezem. Ilyen időben én sem mennék fel. Mondjuk egy Glocknerre pláne nem.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
nagyúr
válasz Steven #137941 üzenetére
Nagyszebenbol indultunk hetfon szakado esoben, palyan alig lattunk valamit ugy szakadt. Felre is alltunk "karfelmeresre", szerencsere "csak" a csizmam azott be. Ott tanakodtunk hogy elinduljunk-e egyáltalán az Alpinára ilyen idoben vagy sem, vegul ugy dontottunk hogy megnezzuk milyen, max visszafordulunk. Kb mire odaertunk elallt az eso, el is kezdett felszaradni es tudtunk rajta menni par 10 km-t temposan. Valami eszmeletlen jo volt, sokkal motorozhatobb mint a fogaras, rettento elvezetes. Utana felváltva esett is meg nem is, végül Obarsia Lotrului-nal ugy dontottunk hogy nem megyunk vegig, hanem a 7A-n Devanak vettuk az irányt. A 7A is nagyon szép amúgy, de ez az esős hideg ido azert sokat kivett belolunk.
Foleg hogy a vasarnapi fogaras is kemenyre sikerult. Ott gyonyoru ido volt felfele, na meg lefele is, Argyasudvarhelyen egy ebed utan kezdett el esni az eso, Nagyszebenre menet pedig a gmaps talalt egy roviditest es Ramnicu Valcea felé vezető 73C helyett a 703H-n vitt minket. A 703H eleje nem is tunt rossznak, kicsit ganebb aszfalt volt, de esoben amugy sem mentunk gyorsan, aztan egyszercsak egy haztol balrol kirohant egy kutya egyenest ocsem motorjanak balrol. Esoben ugy beszartunk mindketten mint a picsa, o epphogy nem taknyolt en meg a ugato ebet hirtelen nem is tudtam merrol keruljem, igy kover gazzal tovább mentunk a 703H-n es egyik pillanatrol a masikra ki is fogyott az aszfalt alolunk, foldut vette at a helyet. 3 szot ha tudtunk valtani az esetrol mar jott a következő esemeny, az erdo szelen 3 masik kobor kutya egyszerre kezdett el utanunk futni Tobb se kellett CBR-ek endurot megszegyenito tempoban ugrattak at a folduton levo saras bukkanokon (szakado esoben ugyebar), ugy voltam vele hogy en ha itt megallok felfalnak elve Mire leraztuk oket mar nem volt kerdes hogy itt nem fordulhatunk vissza, marad az elore irany. Na ez a 703H jopar 10 km hosszu, a végén a földutat felvaltja a sziklas lejto, ami ilyen ketokolnyi ko darabokkal volt felszorva. Na ezen leereszkedve egyszercsak eles valtas, csont friss uj aszfalt. Ott lelegeztunk fel. Maradek napokat enyhe PTSD-vel tettuk meg, ahanyszor kobor kutyat lattunk mar kerestuk a menekulo utvonalat
[ Szerkesztve ]
-
-
csongi
veterán
válasz Steven #139684 üzenetére
Sztem a statisztika a negatív
A videóban szemléltetnek. A valóságban egy ilyen kanyarba még gyorsabban mennének bele, mert úgy is ott van a mentő rendszer gondolatával.
Egy bizonyos biztonsági rendszer felett már maga a rendszer jelenti a veszélyt.
Mindaddig így lesz, amíg ember irányít és döntést hozhat.
Egyre zöldfülűbbek mernek egyre gyorsabban menni. Bármely jármű kategóriára igaz.
Meg kell nézni az autós világban mi zajlik, és ezek fognak motorra ülni, majd a hamis tudás és biztonságérzettel nekivágni az utaknak.
Nah ez meg statisztika. Ű
A jelenlegi biztonságtechnikai rendszer valós értékét 5-10 év múlva mutatja meg a statisztika.
Lehet kevesebb lesz a bukás, de a halálos kimenetelű meg jóval több.
Emberi döntések kijavításának is megvannak a határai. Legyen ez a természetes szelekció?
Itt már visszafújta az útra?
Akinek helyén van az agya, azoknak jól fog jönni, ha érdemben működik. -
-Maci-
addikt
válasz Steven #139957 üzenetére
Köszi szépen.
Bacus:
Úgy lennék vele, hogy 1x veszem meg, csak jó legyen.
Viszont az esetek90%-ában egyedül motorozom. Ha mégsem, akkor az említett 3 haverhoz csatlakozom.
Ha velük nem megy a kommunikáció, akkor csak zene hallgatásra tudnám használni, illetve tudnának hívni. Ez utóbbi sem szokott előfordulni.
Szóval zene hallgatás... Nem tudom szeretnék e zenét hallgatni motorozás közben, ha ott az isteni kipuff hang. Ti szoktatok?If you don't know where you are going, any road will get you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Steven #139944 üzenetére
Slr2 vel nekem sincsenek jo tapasztalataim. Sokszor hiszi azt, hogy hangparancsot adtal sima beszelgetes kozben, ilyenkor persze van hogy szetkapcsol a pcsaba.
Ezert gondoltam, nekem nem kell semmi radio, meg ilyen sallang, a legolcsobbat vettem.
Nekem egyebkent bevalt, sosem megyunk tul tavol egymastol, es szerpentinen sok idod, es figyelmed nincs hosszan beszelgetni. Erre nekem tokeletes, bar igy is kisse sokallom az arat, es meg szarul is nez ki a sisakon minden ilyen biszbasz, engem nagyon zavar. Legszivesebben leszerelenem. De sokszor hasznos.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bacus
őstag
válasz Steven #140066 üzenetére
Lebeszélnélek a gopro 11-ről, vannak vele gondok, random fagyás, melegedés. Mielőtt beleugrasz olvass utána.
Én egy DJI Osmo Action 3-t vettem, az EU törvények miatt alaphangon ez is túl tud melegedni (becsapósak a tesztek a yt-on, mert mind amerikai változat van tesztelve), de van rá workaround.
Nagyon szép képe van, könnyen lehet hozzá mikrofon csatlakoztatni, akár vlogolni is jó.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Predator2
addikt
válasz Steven #140316 üzenetére
Dodoron nevelkedtem. Egy példa: Mt09-ből kiindulva, mi értelme a sor3 900ccm-es gépnek, ha az ember "B" módban használja. Nem teljesen felesleges?
Megkérdeztem, hogy miért állt, a motor 4 évet. Az alábbi választ kaptam:
"Az előző tulaja agárdi volt, de kiment Svédországba dolgozni. Ő volt a 2. tulaj. Mivel kint maradt végleg, pár év után - mivel a motor csak állt itthon - az agárdi Honda szerviz megvette tőle a motort, én pedig tőlük vettem, szinte azonnal. Ezért pár napon belül 2 tulajdonosváltás volt, én lettem a 4.">> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Steven #140325 üzenetére
R6 ot ajanlanam, (R6R) sztm a legjobb 600 as ever. R1 06 bol ilyen idosen mar velemenyes. Az meg 5 szelepes, ami sztm nagyon jo, ebbol van SP verzio is, 8000€ ert van jelenleg a kornyekemen, 500 db limitalt, marchesini felni, ohlins. Kuplung baja szokott lenni ami horror penz, vezlancfeszito, fojtoszeleppoti, mapszenzor ilyen idosen, atlag futassal elojon.
Nekem a 08-as sc59 es cbr 1000 rr jon be, de annak eleg szar blokkja volt, es nekem csak az az evjarat tetszik termeszetesen.
De kibekulok egy TL1000R el is, vagy egy 696 monsterrel, vagy vmi klasszik naked sor4 is kell lassan, 1.2 bandit, vagy xjr 1.3
Tulajdonkepp barmilyen szar johet[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
válasz Steven #140496 üzenetére
Na, neki a kompresszoros busán sem esne baja...
Ha csak el nem ütik mert 70el megy pályán.
Van ilyen ismerősöm amúgy, folyamat csekkeket kapott busával. Mindig lakott területen. Egyszer elmentünk vele, emberünk mindenhol 70-80. Mindegy, hogy gyorsforgalmi, vagy pálya, vagy főút, 30as iskolás körzet... Pályán néha megkarcoltuk a 90et, ezt csak a korrektség kedvéért mondom.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
vihartigris
őstag
-
etnies
senior tag
válasz Steven #140816 üzenetére
A pinlock illeszkedése nem jó, a két oldalsó csavarral kellene beállítani. Nekem a pinlock párásodik be, azt legalább le lehet fújtani. Ha a kettő között, az nagyobb gond.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
bacus
őstag
válasz Steven #145647 üzenetére
Hűha, ez nagyon baszó, akarom mondani tetszetős... kivéve a hátsó doboz. De lehet csak a képen, mellette állva már lehet másképp hatna.
Ez való inkább a te stílusodhoz, neked a GS az nagypapás, majd lehet annak is eljön az ideje, bár mondtad, hogy a sor4 vinnyogását szereted, ezt a GS később se fogja tudni
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
veterán
-
pepucs
tag
válasz Steven #145647 üzenetére
Very nice, grat
Nézte valaki a reggeli taschi videókat? Melyik szervíztől borult nála a bili ennyire? A hajnal performance-ról beszél? "RÁCZ" valami a város és "hajnalhasadás"-nak hívja a videóba.
Megnézném a konkrét videót mit mondtak róla amitől ennyire kiborult az öreg.[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Steven #145682 üzenetére
A felszint biztos nem ugyanolyan specifikacioval rendelkezett. A japanok nagyon alálövik a megkovetelt specifikaciot, sokszor mar elavult, piacon nem letezo specifikaciot olvashatsz a manualban.
De a felszint biztos szarabb volt papiron is. Ez fix.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bardi
aktív tag
válasz Steven #145809 üzenetére
Azért ezt így ki lehet jelenteni?
HJC sisakomban nincsen, és párásodik mint az állat, hűvösebb időben csak résre nyitva lehet vele közlekedni, AVG-ben van pinlock, és ugyan olyan időben semmi pára nem volt rajta, csak álló helyben láttam nagyon picit, ahogy lélegeztem. Pedig minden szellőző zárva volt rajta.edit: Van belőle több "szint", attól függően meddig tudja megakadályozni a párát. Nem lehet, hogy akinek most párásodik, annak "túltelítődött", és ki kéne szárítani valahogy? Ahogy én értelmezem, az anyaga kb elnyeli a nedvességet, és ezért nem párásodik.
[ Szerkesztve ]
'92 Honda VFR 750
-
bacus
őstag
válasz Steven #145813 üzenetére
Van az az idő, mikor a szar is szar
Nekem az előző sisakomban 2 évet élt a pinlock, utána kidobtam belőle,, mert rosszabb volt, a következő 3 év pinlock nélkül volt sok szellőztetéssel, egy kis melegragasztó pöttyöt tettem a zárhoz, hogy ne csukódjon le teljesen.
A mostani sisakom is 2 éves, de még nem vettem észre, hogy nem jó a pinlock, pedig a múltkor bent jártam az Euromotorban és az eladó srác mondta, hogy már lazult, alá tud menni a levegő, cserélni kéne. (csak ott rontotta el az eladást, hogy megmondta az árát )Szerintem általában véve javít vmit a pinlock (egy ideig), én legalábbis ezt tapasztaltam, de azért a fizikát nehéz kijátszani, a pára az kicsapódik mindenre ami hidegebb és ahova tud.
Én nem használok maszkot, van, de nem igen szeretem. A nyakra húzható neoprén melegítő bevált, azt fel tudom húzni a szám elé, így a kilégzett párát is szűri, meg a belégzett hideg levegőt is csökkenti. A hajszálnyi rés engem nem zavar a sisakon, szinte sosem szoktam teljesen lezárni a plexit, hogy bekattanjon.
Steven: megnézem majd azt a gyári tartót, hogy működik. Sztem csak a bmw appjával megy a vezérlés, de majd kiderül. Gratula hozzá. Én is nézegettem, hogy mit kéne még vegyek a mocira, mocihoz, de semmi értelmeset nem találtam. Telefont cseréltem, így kipróbálom a quadlock -t, kínai quadlock alap + rezgéscsillapító 3e, quadlockcase.eu -ról a vezeték nélküli töltő 23e, quadlock tok a motobox-tól 15e, már így is átléptem 40e-t
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bardi
aktív tag
válasz Steven #145811 üzenetére
Utolsó körömöm már kurvára fáztam abban a ruhában, ami még jó volt 10 fokban
Amit írsz, azzal teljesen egyetértek, csak azért írom, mert nekem a pinlock nélküli hjc után megváltás volt felvenni a pinlockos bukót, végre nem kellett választanom a látás meg az orr és szem kifagyás között, és fura azt itt leírt tapasztalatod, hogy semmit sem ér a pinlock.
'92 Honda VFR 750
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Metal topik
- Programozás topic
- Xbox Series X|S
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- E-book olvasók
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Sorozatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen