Új hozzászólás Aktív témák

  • vlevi

    nagyúr

    válasz Steven #120243 üzenetére

    Én a múlt héten mentem fél órát az új 1050-es V-Strom XT-vel.
    Sajnos nem figyeltem, hogy milyen motormódban, meg izé, hogy volt állítva, de emlékeim szerint a 2 évvel ezelőtti, még kereklámpás dodókacsa fejű 1000-es jobb volt.
    Mintha az üléspozicó is más lenne, valahogy nem éreztem rajta azt a hűdenagyon terebélyes helyet, amit annak idején a 2004-es, 650-es V-Stromon tapasztaltam.
    Alacsony fordulaton, elinduláskor furcsán dadogós volt, lehet, csak elszoktam 1 év alatt a két hengertől.
    Motorfék viszont van, gáz elengedésére azonnal bebólint, nem úgy mint a 3 hengeres Tracer. Persze biztos van olyan motorfék üzemmód, amivel ez szabályozható. Traceren ilyen variálási lehetőség nem nagyon van, habár A módban agresszívabb valamivel. De nem annyira, mint az MT09 :)
    Erőben tényleg nem éreztem olyan fickósnak mint a Tracer900-at. Igaz, az húszegynéháyn kilóval könnyebb, és majdnem ennyivel több ló, és persze a nyomatékgörbe is más. Ja, és lehet, hogy erre is van valami harciasabb motormód, de nem próbáltam, nekem a Tracer STD módja tökéletesen megfelel, azt nem szoktam állítgatni.
    Annak idején, amikor egymás után kipróbáltam Kecskeméten a V-Strom 1000-t, és a Tracer900-at, akkor a Tracer900 volt a furcsa, de aztán még 1-2 alkalommal el tudtam vinni 1-1 rövid körre, és akkor megtetszett, és azt vettem, de mostmár, hogy próbáltam az 1050 V-Stromot, már nem bánom.
    Egyébként hallottam valahol olyan véleményt, hogy a korábbi ezredeshez képest beáldoztak egy kicsit az alacsonyan ébredő nyomatékból a csúcsteljesítmény növelésének érdekében. Nem tudom ebből mi igaz.

Új hozzászólás Aktív témák