-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
fagylalt #16448 üzenetére
RS 125, illetve Tuono.
tapasztalatbólamit tudok mondani:
most újítom fel a sajátomat, 2003 as Rotax 122 es.
AF-1 nagyon öreg, csak elnyűtt van a piacon, azzal lesz költség. rotax 123 as van benne
RS ből is nagyon meg kell nézni, mert 15 000 ként illik dugattyút cserélni, meg ránézni a főtengelyre, az persze általában elmarad, és itt a gond.
a legbiztosabb, ha egy használt RSt azonnal széthúz az ember, mert ki tudja mi van benne.nálam ami kuka volt 22 e km után, az a dugattyú, a nikaszilos hengerfalnak egy hónolás kell, kuplungtárcsa, kuplungkosár épp hogy jó, önindító szénkeféi cserések, kis berágódások a hátsó rugóstag csapjain ezeket is cseréltem biztos ami biztos, első villában olaj sosem volt cserélve, láncfeszítő görgő kuka, nyakcsapágy cserés, meg rengeteg gányolás az előző gazdáktól, és ami még szomorúbb a márkaszervizektől is, ami jókora költséggel járt nekem, de ezzel tisztában voltam. szétgányolták a power nyelvet, bovdeneket, néhány elektromos kábelt stb.
kb olyan árfekvésben vettem - egy kicsit olcsóbban -, mint ahogy te tervezed, viszont ennek van rendszáma, stb.
az nsr egy gyengébb régebbi konstrukció, emlékeim szerint perselyes hengere van, ha teljesítményre vágysz, az az RS.de te nem vágysz teljesítményre, ha 3 kilóban meghúzod a határt.
a cagiva csinált még elég jó blokkokat, sztm a rotax 123 nál jobbakat, de a rotax 122 jobbnak tűnik.
volt fent egy tényleg igényesen megcsinált freccia, mito blokkal 299 ért, nah azért érdemes ennyit adni, azzal tényleg nem lesz gond. egy szerelő srácé volt, persze a kutya nem vette, mert 120 ért mennek a frecciák, hát aki munkát akar venni, az vegye a szart.amit én észrevettem, az az, hogy a sok szarrágó tulaj miatt ha van 15-20 e km egy ilyen motorban, akkor azzal kezdheted a vásárlást, hogy új dugót veszel 25 e ért, Az eggyűrűs nem dezaxiált dugókat felejtsük el, esetleg hónolás mellé mehet, és hajtókarra ránézni. meg mindenre ami kopó, mert semmit nem fordítanak ezekre a motorokra. nincs jó vétel.
mindegyikre költeni kell. ha nem teszed meg széthullik alattad, aztán lehet mondogatni, h nem megbízható, ahogy ez szokott lenni
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
fagylalt #16453 üzenetére
sztm RS. anank van a legjobb váza, blokkja, futómve.
Pocee
nézegettem néhány manualt, tényleg nikaszilos még a 87 es is.
egész jó megoldásai voltak, ugyanaz a blokk van a crm ben is, csakhát 89 től 99 ig változatlan minden. utána nem is nagyon gyártották. persze hogy fejlettebb az RS.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Integra #16545 üzenetére
Ehh.
A 7 honda az azert erosen fanatikus markabuzi dolog, amiben en nem hiszek
Bladenek is ugyanugy vannak gyerekbetegsegei, meg lesznek is, nem pusztan erre gondoltam, hanem a panigale egy total mas vevokor.
Egyreszt jobban ki van hegyezve mint a blade, de szethullani nem fog alattad olyan hamar. Ha szethullik mi lesz? Cserelik ami szar volt, van ra szavatossag. Ettol pont nem felnek. Japannal is megesik.
Inkabb a fenntartasa, meg h palyanapon elmennenek a 75 loeros gepek, mert fosol h el ne fektesd. Annak meg nincs ertelme. Ez a vitrinmotor jellemzoje.
Vagy nagyon tele kell lenni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Integra #16547 üzenetére
Hat most erre mit mondjak?
Azt hiszem elegge hondas vagy)
No offense
Elhiszem, h mukodnek, nekem azert kicsit tobb es valtozatos motorparkom volt, evjaratban, markaban, a fiatalokkal egyaltalan nem volt kulonosebb problema (pedig mit kaptak szerencsetlenek) szoval nem szeretnek egy sztereotipia, meg feluletesseg elleni kereszteshadjaratba kezdeni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
nah most olyan dolgokról fogok írni, amihez közöm nem sok volt, tehát nem állítom hgy így van.
szóval sokáig nézegettem az SP2 t meg az RSVt. valami v2 dögöt akartam venni.
Mivel az SP2 05 ig volt gyártásban ezért leginkább a második gen RSV vel hasonlítsuk össze. már csak azért is, mert mindig is drágább volt nála.
amit sosem értettem.
az RSV egy modernebb blokkal jött ki, említhetném a száraz karteles olajozást, ami sokkal hatékonyabb, az anti-hopping kuplung, a babrálható ecu. a nem vizes olajhűtő is hatékonyabb. 60 fokos hengerszög jót tesz a tömegközpontosításnak, a blokkot jobb helyre tudják rakni, tényleg monoblokk féknyereg, gyárilag fém fékcső, egy picit nagyobb lóerő, alapvetően egy modernebb gép minden szempontból. váz futómű. Beszéltem olyanokkal, akik pályára használták, elmondásaik és az ő hasonlításaik alapján "jobb" motor. a factoryról ne is beszéljünk. erre a "jobb" dologra még térjünk vissza.
SP2 nél szenvedtek a 90 fokos hengerszöggel. vagy a rugóstagot helyezed buta helyre (TL 1000S, R, Ducati L2 pl panigale) vagy a hűtőt. ők a hűtőt választották. a blokk elhelyezését is nagyban behatárolja ez a buta hengerszög. a kiegyensúlyozásnak jót tesz, de egyébként szar.
ami igazából felkúr az az, hogy elmebeteg áron kaphattál meg mindig is egy SPt. nézegettem elég sok RSVt, és SP2t, vétel miatt, az egyik tulajtól megkérdeztem h ugyan miért ilyen drága egy elmaradottabb technika, erre annyit mondott, hogy dehisz ez egy honda. hát én pont teleszarom, hogy mi van ráírva.
ami még beugrik, hogy a szomszédunknak volt, map szenzoros volt, rángatott, bután viselkedett, mire sikerült megcsinálni, egy highside áldozata lett. azt sem sikerült kipróbálnom.
szóval jobb motor-e.
honnan nézzük? Az RSV első szériája annyira jól sikerült, hogy nem tudtak eleget gyártani belőle, állítólag ezért egy kicsit megnyomták a gyártást, ami a minőség rovására ment.
az első szériában voltak elég durva dolgok, SP1 el egy időszakban kiadtak cosworth blokkos RSV SP kiadást, nah az azért odavert mindent. 145 ló volt akkoriban.
a második szériában pályahasználatnál panaszkodtak kuplung levegősödésre, hátsóféklevegősödésre, szabadonfutóproblémára.
szóval a hondát használó emberek a nagyobb megbízhatóságot hozzák fel pozitívumként. Az SP2 nek nem fog levegősödni a kuplungja az biztos.
de azért olyan hatalmas dolgokat nem kell belelátni, az is benzinnel megy, meg elkopik. megugye a szomszédnak is be tudott szarni a szenzorRSVt sem sikerült kipróbálnom.
ami nekem feltűnt, hogy valahogy az ilyen motort használó emberek sosem ütik-vágják a motort. olyan mintha fájna nekik, ha üvegelik, vagy nem úgy használják, amire lett csinálva. mondjuk úgy elég könnyű beletekerni 100e kmert, elmenni romániába egy sportmotorral, meg horvátba, max a villaszárszimering meg a nyakcsapágy bánja, szóval ha valakinek a ruhája nem kopott, valahogy nem tudok neki hinni hogy én aztán adok neki, de bírja stb.
ez is egy klisé igenkb ezeket olvasgattam cikkek formájában, meg elmondások alapján, szóval közvetlen tapasztalat nélkül nem adom a nevemet hozzá, csak egy szempont.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Basszus de fasz vagyok, rsv vel mentem mar, meghozza mille R valtozattal, oz kovacsolt felni, karbon idomok.
Az egyik mz kupas sracnak volt es elkertem.persze ez meg az elso generacios volt. Tl 1000s el volt meg elmenyem.
Egy mai sornegyhez kepest sajnos eleg butak.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Integra #16568 üzenetére
Nincs baj ezzel, bar ilyen arsavban nekem mas valasztasom lenne.
Lattam 08 as bladet 1,5m ert, annyiert enis bevallalnam. Es nem volt szar.Nem kell kovezni, en azert nem szeretem ezt a beszukult latasmodot, mert altalaban akik igy viselkednek azoknak fingjuk nincs az egeszrol, eppen ezert sikerul ennyire beszukulniuk
Ha tudomasuk lenne/tudomasul akarnak venni a tenyeket, akkor nem lennenek ennyire vaskalaposak.
Vagy forditva.
Mindegy.
Most nem rolad mondtam velemenyt, hanem ugy altalaban.Kicsit mintha bizonytalan lennel a literes sportgeppel kapcsolatban
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
KoVee84 #16576 üzenetére
Darabossag az a kiegyensulyozas. 60 es 90 fokos hengerszog kozotti kulonbseg.
Az aprilia inkabb a sulyelosztast valasztotta. Km hez nincs sok koze.
Az elso villa szimeringet nem ronam fel hibanak, az egy kopo alkatresz, nagyreszt fugg az egykerekezes es utes vagastol, de teny h az ohlinsen tobbet kell cserelni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Integra #16641 üzenetére
Hat az en eseseimbol kiindulva azert baromiritka a csak mellkasra erkezes.
Az egy nagyon szerencsetlen helyzet. Van millio dolog ami miatt nehezen kivitelezheto, pl kalimpalsz a kezeiddel reflekszbol egy ilyen esesnel, eszre sem veszed, de elobb ersz kezre, mint mellkasra.
A kormany az oke, de ha ennyire gazos hely lenne, akkor alpbol meg lenne erositve minden ruha elol.
Eleg sok esesben volt reszem, es olyan dolgokkal talakoztam, amik ennel ijesztobb voltak, pl lanckerek kozeleben a labam a forgo kereknel, esetleg egy elsokerek pofanvag, de mellkasomhoz koze nem volt semminek, meg elsokerek "kiesesnel" azaz ecsuszasnal sem, de akkor sem amikor elgazoltak az elejet a motoromnak.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Daywalker #16651 üzenetére
Realitasok talaja...
Fekkar beleallhat az ember orraba sisak alatt? Mz kupaban igen
Atmehetsz egy mz vel egy emberen nyak-mellkas magassagaban? (Nulla protektor) Igen. Es valahogy nem lett baja az embernek. Az elozo paciens vesztett egy latvanyos veradagot, de a f*szom se gondolna ilyesmikre.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
#25954560 #16653 üzenetére
Btw Amerikaban volt egy sisakellenes csoport, a vezetojuk motorbalesetben halt meg, sisak hianya miatt
Az elegge nem tett jot sztm a hirnevenekNem agalok a protektorok ellen, csak fura h kijelentunk dolgokat, h az alapnak kell lennie, de ilyesminek se nekem, se masnak a kornyezetemben nem volt resze. Meg tenyleg elobb szogelnek a kesztyumon, ruhamon, barmi mason, mint ezen. Mert ezeken a reszeken nagyokat kap az ember, es allandoan.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Daywalker #16658 üzenetére
Nah hat en veszek egy ikon aramid farmer nadragot, egy forma magasszaru cipot, borkabat, es igy fogok menni ha ugyet akarok intezni. Ezert itt is szokott elgurulni nehany ember gyogyszere h felelotlenseg.
A mostani borruham ala a gerincproti alig fer, at nem fogom varratni testpancel miatt, max ha az SSP ben indulok. Csak kerlek ezert ne nezzetek hulyenek[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
#25954560 #16666 üzenetére
hat ja, meg rohadtul sajnalom arra a lovet, hogy a katyuban ussem szet a literes sportgepet, arra meg nincs penzem, hogy palyan b.sszam ossze. nalam inkabb ez a visszatarto ero. tokeletesen tisztaban vagyok azzal, milyen motort akarok
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Integra #16668 üzenetére
oh dehogynem.
havernak sikerült egy olyanba belemennie, hogy még a rugóstagja is letört, (illetve a rotációs csillapító része a villának) mindkét felnit görgőzni kellett, guminak is annyi. és abból a felniből még nem volt annyira kispórolva az anyag, mint a mostani y küllős motoroknál.
de ez igazából egy szófordulat volt inkább, utcán nem lehet kanyarogni rendesen, hulladék utak vannak itt.
inkább ezt a horvátországot akarom erőltetni meg pályát. amúgy ki nem mennék ezekre az utakra vele, mert semmi értelme.RSV ből csakis Factory de igazából ár kérdése. 1.5M ért nem fogok venni RSVt ha van 08 as Blade is ennyiért.
minél fiatalabb, minél erősebb. a többi dolgot úgyis magamra építem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Integra #16675 üzenetére
kicsit elbeszélünk egymás mellett sztm
először is ebben a bevonzás dologban nem hiszek.
nem arról van szó hogy ővele megtörténik, akkor velem is, hanem pl amikor az árpád hídon pest felé a balosban az egyik repedés után egy egészséges gázra elkezd csapkodni a kormányod, de annyira h az első fékedben a dugattyúkat is kipaszírozza és utána kell pumpálnod ötöt mire lesz féked, akkor úgy elgondolkodsz, hogy mi ez a szar. meg írhatnék még néhány sztorit, de nem merem
Tudom nem kell annyival menni, meg akkora gázt adni. igaz. de arra vegyek rendszámos ezrest, hogy kimenjek az utcára, kátyút kerülgessek, nem húzok gázt neki, meg elváltom 7000 nél? vagy a birkaszaron elcsússzon a hátsó kerék?hát biztos vannak akiket ez kielégít, de engem annyira nem. nekem az nem elég hogy megmutatom hogy ilyen motorral vagyok, aztán pacsi a haverokkal.
annyira meg pont nem sóvárgok drága motor után, hogy egy highside után ott égjen el a másfél milla előttem. szóval pont hogy nem sóvárgok. ezért gondolkodok még mindig hogy mit vegyek. leginkább ár kérdése ez.
meg hogy a jövőben milyen lóvém lesz erre az egész sportra. tehát annyira nekem nem sietős.
azzal a kis zümmögővel elvagyok egy darabig.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
Nordschleife nem gyenge hely
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Nekem is nagy vagyam -volt?- eljutni ide, de nagyon rosszakat hallok rola. Kanyarok azert kiszamithatatlanok, mert mar a koporeteg le van kopva, nehol csak az alapaszfalt van, hulladek a minosege.
Allandoan valtozo tapadas.
Nagyon sok a mazsola a videoban, de azert felelmetes a motoros resz.
Raadasul ez kozut, nem is palyaNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
yodamastah #16733 üzenetére
Kiesik az ember az autobol!!!
Azert latszik mennyit fejlodott a technika, mert gondolom nem azert borulnak, mert olyan rohadtul tapadnak a gumik[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
első blikkre gyújtást kéne állítani, talán. nem tudom hogy mágnestekercses, vagy akkumulátoros a gyújtása...
de ha szikra van, benzin van, akkor meg kéne nézni az időpontot, hogy mikor szikrázik.
ha ez oké, akkor szivató környékén kutakodnék. Legvégső esetben - ha az előbbieken túl vagy - gyertyacsere, ugyanis az semmit nem jelent, hogy légköri nyomáson szikrázik.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Integra #16758 üzenetére
najó, azért inkább az a vicc, ha valaki ezt írja a dornáról szerintem.
de most érted, nem vagy benne, nem ismered a helyzetet, ilyet nem mondhatszpersze biztos lehetnének más döntések, jobb vagy rosszabb döntések? kinek éppen milyen. de mint mindenhol és mindig - ez egy rohadtszövevényes érdekek-kapcsolatok-pénz dolog, amit sosem az vezérel, hogy hogyan lesz a leg... akármilyen.
én leülök elé még mindig, úgyhogy szerintem jó
dehát ízlések és pofonok.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Integra #16773 üzenetére
ha érted, akkor meg miért nézed őket hülyének?
ez totál önnfentartó rendszer. ki fogják találni, hogy mindig legyen pénz benne, még akkor is ha te nem fogod nézi(gondolom bocsánatkérő levelet nem kaptál tőlük) ha te leülyézed őket akkor az kb olyan, mintha egy ferrari elmenne előtted és azt mondanád rá lyukas gatyával, hogy de szar színe volt
amíg működik, jól csinálják. ennyi.várjá, panigále x
cbr x
és akkor most bömös pipa?
még aludj rá azért néhányat
RSV4 APCR?[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Integra #16784 üzenetére
A hp4 az egy eleg durva csomag, a DYNAMIC DAMPING CONTROL- rol nem tudom mennyit olvastal, esetleg tudod-e h miaz.
Az gyakorlatilag helyetted elintez mindent. Ilyen szempontbol biztos tobbet tud az rsv4 factorynal is.
Nem ultem egyiken sem, ugyhogy max amit olvastam azok alapjan a blokk, vaz kifinomultabb az rsv4 nel, valamennyivel. Ki tudja mennyivel, es hogy tenyleg-e.
Blokk szempontbol ha osszenezed a japan ezresekkel, bomosnek dobbenet kis lokete van, ha alapbol ugy nezed, h a spanyol viaszt senki nem fogja manapsag feltalalni, akkor valamiert nem akartak akkora kompromisszumot kotni egy ilyen lokettel a tobbiek, valszeg nem hiaba. Oke, h papiron 200 lo lesz, de valaminek a karara fog menni. Fene tudja, alacsony fordulati gazreakciok, de valami biztos nagyon szar lesz ezert cserebe. Ami nem baj ha tudod mit varsz egy sportgeptol... Katyus kozutra
Rsv4 factorynal inkabb az allithato blokkhelyzet, villaszog, (gondolom neked erre semmi szukseged a kozutra) ohlins, karbon, illetve a jobb kiporgesgatlo lehet a pirospont. Allitolag a bomoson nem annyira finom, de a szaksajto ezeket a kiporgesgatlo teszteket igen feluletesen csinalja, lassan versenyzo kene ehhez, h tesztelje, es a gumi tipustol elkezdve minden befolyasolja, szoval...Amelyik jobban tetszik kulsore, azt vedd.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Integra #16787 üzenetére
Ertem. Arra azert ugyeljunk, hogy az ilyen uj leomlo, uj rendszer miatt latvanyosan jobb ez meg az - itt minden a kompromisszumkeresesrol szol manapsag, tehat egy picit fenntartasokkal olvasgassunk.
Ha valami alul jo, az felul nem jo. Ha valmi kozepen jo, az csak ott jo. Ilyenkor veszit alul-felul. Persze be lehet szerelni valtoztathato hosszusagu szivocsoveket, mindenfele kipufogoszelepet, de itt mar a vetelar is szerepet jatszik, sot a hp4 egy premium motor, szoval nem er osszehasonlitani egy mezei rr el. Sem arban, sem sehogy nincsenek egy szinten.
Persze leszarhato 200 loeronel, de meg 170 nel is hogy hol gyenge hol eros nehany szazalekkal. Ez maga a blokk, sterilen, egy csomo dologgal jatszanak, valtoattetel, stb h neked rohadtul ne tunjon fel semmi.Ha az rr t tenyleg meg akarod ulni, akkor meg is fogod.
Ha gyorsan -akarsz- menni, akkor fogsz is. Ez eleg egyszeru dolog. Ugy ertem rengeteg olyan ismerosom van, akik rohadtjol mennek, de egyaltalan nem kofinomult sem a testhelyzetuk, semmijuk. A technikai dolgok egy bizonyos szint felett elengedhetetlenek, de addig... Egy jokora pocs kell hozza, es hit hogy befordul ott is, ahol nem ugy nez kiMegbizhatosag/szervizhalozat passz, 200 loero kozeleben barmelyik ezresnel fognak dolgok tortenni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Attol fugg, milyen minosegre van szukseged.
A gyari minoseg az tulkepp egy jo minosegu alapfolia megnyomva (szitazva) azokkal a festekekkel, amit a motornal hasznalnak.
Az olcsobb verzio az persze a szines foliakbol osszevagott dolog lenne. Nem egyezik a gyari szinekkel, illetve ha tobb szinu logot akarsz, akkor tobb foliat kell ragasztani egymasra, ami tud szep lenni, de keves helyen szarakodnak ezzel. Siman egy szint arulnak es kesz.
A kovetkezo a logok digitalis nyomtatasa, ha nem valami uberkomoly geppel csinaljak, akkor gyatra, metal szinek nincsenek, illetve uv ra nagyon erzekeny.
Ezek kozott valaszthatsz, nagyszamban mindenki foliat vag. A minosegre kerdezz ra, h a tobbszinut hogy csinalja meg.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Hat ha te tudod a festeked kodjat akkor o is at tudja valtani ral kodba, es az anyagaban szinezett folia kinalat leginkabb hasonlito arnyalatat ki tudja belole valasztani. Nem valoszinu h egyezni fog, de hasonlo lesz, szoval nem lehetetlen.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
zsolt19900 #16834 üzenetére
Gs nek van kozepsztendere, nincs ertelme ilyesmit venni
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
zsolt19900 #16840 üzenetére
a bölcsőváznak nem árt az ilyesmi. ha nincs valami kiálló szar rajta, mint pl a középsztender furata
inkább vegyél hozzá bontott gyári középszendert. ezek az emelők cross motorokhoz vannak. valami ilyesmiket használnak - csak alacsonyabbat - a cruisereknél, de ilyen motornál nem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Gaming notebook topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- Milyen házat vegyek?
- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- iPhone topik
- Microsoft Outlook topic
- iPad topik
- További aktív témák...