Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #1068 üzenetére
Mostani superbike ban is van egy fasza R6R. Egész jól leírják, miket csináltak rajta.
És már megint azt hiszik, hogy a nagyobb hőterhelés miatt van rajta nagyhűtő.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
Ha az olajnyomásod elmegy, akkor gallyramegy a blokkod.
Mindig leírom, de nem hiszed elEgyébként az olajevés NEM HIBA, ha a nem a henger hordósságától történik.
Attól is eheti, hogy nem használtad fordulaton, és az olaj nem melegedett be soha, sűrű maradt, a lehúzógyűrű meg ott hagyta. Lehet ha téped ugyanannyit eszik a másikból is.
Szóval nem lehet kijelenteni, hogy szar.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #1152 üzenetére
egyébként meg a szerelők sincsenek tisztában nagyon ezekkel az olajos témával. Legnagyobb százalékuknak fogalma sincs, hogy mit jelentenek azok a számok a viszkozitásnál, keverik a hideg-melegoldalit. Döbbenet.
Az egyiknek elmeséltem pl. azt, hogy 40es olaj van benne és az 50est eszi.
Erre ő: - Nem, az nem lehet, a 40est eszi.
Most menjek bele egy meddő vitába, amikor én hajtom a bringámat, meg én rakok olajat bele ?Szóval hatalmas okosságok tudnak a felszínre kerülni.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
vasárnap kakucs vagy kecso nálunk. a hidegtől jobban megy legalább.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Egyik haver fűzöget, hogy télire kellene venni egy 2T 125 öst, havat hányni.
végülis edzésben is tartja az embert, nem rossz dolog. Kiváncsiságból elkezdtük nézni hogy mennek, hát a 90% az egy üszök. Nagyon gáz a helyzet, sőt egy hirdetést nem tudnak az emberek normálisan felrakni, tehát szűrni sem érdemes
az évjáratoknál- áraknál is érdekes dolgok vannak, főleg, amikor megláttuk ezt:
Szimpatikus öregúr, normális. Ár rendben van, hiszen papírok nélküli, évjárat stimm. Egy korrekt ember, korrekt eladással. (barátom felhívta, mert már komoly szándéka volt vele)aztán ezt:
A két motor ugyanaz. Előző emberünk elfelejtette levenni. (a második tulaj 3 napja vette meg)
Az évjárat és az ár, nem éppen.
Nah ezt hívják átb.aszásnak. nem az árképzés miatt, mert az simán elrugaszkodott. hanem az évjárat és a többi hazugság miatt. (beleütötte kézzel azt, hogy 50 ccm gratula)
ennyit a magyar használtpiacról.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
Egyébként a miheztartás végett, ugye a gsi ből indultunk ki.
Az a karbis R6 100 lóerő hátsó keréken, kb 181 kg. Pilóta legyen 70 kg. És akkor most a lóerőknek kerekítünk. Ki lehet számolni, a súly/lóerőt. Astra legyen 1095+ pilóta. Bőven 500 alatt van a lovak száma. Inkább 450
Ha 750 lovas lenne egy elsőkerekes autó, ami kisköbös és turbós, gondoljunk át azért, egész egyszerűen állandóan elforogna. Instabil szar, ráadásul akkora lyuk van a hatalmas turbó miatt, hogy értelmesen vezetni sem lehetne. 200 km/h felett füstölne a gumi folyamatosan, kanyarodni no chance. Alacsony fordulaton egy nulla lenne, nulla hengertöltöttség lenne. És igen széthullós a dolog. Még hobbinak is egy hülyeség. meg lehet csinálni? azért azt a hengertöltöttséget semmi nem bírja ami gyári. Se főtengelycsapágy, se a tőcsavarok, levágná a hengerfejet, se dugattyú, a kuplung, semmi nem bírja, meg kiváncsi vagyok a benzinre is, amivel megy.
Óvatosan a számokkal. És néha gondoljunk bele abba, hogy egy ilyen erő az aluöntvényt is el tudja rángatni! A blokk csapágyhelyei szépen elmennek.
Nem hiába cserélnek 1000 km enként blokköntvényt a versenymotorokban.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #1444 üzenetére
Ez engem is mellbe vágott.
szögezzük le, a V2 egy zsákutca. A sornégyhez vagy a többhengeres blokkokhoz képest mindenképp. Lassan az OT rendszámot kéne rakni arra az L2 es blokkra. A blokk is túl hosszú a 90 fokos hengerszögtől, egy 60 fokoshoz mindenképp, és ugye 200 köbcenti plusszal tartja a sornéggyel a lépést.
Azt hittem most meglépik a V4et. Néhány interjúban sejtetni engedték, sőt kijelentették, hogy lassan elérik az L2 határait (már régesrég elérték szerintem) csak a csökönyös hagyománytisztelet, meg "brandhez szervesen hozzátartozik az L2" hozzáállás miatt erre várni kell. Ez a lépés viszont elkerülhetetlen.
a metallográfiai ismereteink egyre jobban fejlődnek, olyan ötvözeteket tudnak előállítani, olyan keménységűeket, amik évekkel ezelőtt még sehol nem voltak, ennek ellenére a 24ezres szervizintervallum szerintem olaszos csalással hajtható végre, pl bizonyos gyújtás és befecstérképpel jön ki, a csúcsteljesítmény pedig egy gyárilag meglévő map beállításával csalható elő, miután az egész kipufogó rendszert kicseréltük egy termignonira, és not for highway use lesz belőle, meg buktuk a szervizintervallumot és garanciát.
spekuláció, de csodák manapság nincsenek.Explosión de dos tiempos
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #1541 üzenetére
Nem szívatásnak nevezném. Náluk régóta probléma hogy a fulltuningos stage6 robogókkal esnek-kelnek, balesetet okoznak. Biztosító rutinból vizsgálja a gyári állapotot. Spiegel TV ben volt egy összeállítás erről, én ott láttam néhány éve.
Mondjuk ott több lóvé van, 24 lovas 70 esekkel meg lehet menni.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Srácok!
Van egy olasz sisakom. Illetve kettő. Suomy Spec 1R mindkettő. Próbálok lőni hozzá arcpárnát, de csak Amerikában van! Az egyiknek nagyon oda van a belseje.
Olasz üszök sisak, itthon kérdeztem, mennyiért hoznak, 35 000 forint lett volna.
Érdekes módon odakint 36 $ lenne.
Európai cég, és nem lehet kapni itt. Vagy én vagyok láma?Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #1650 üzenetére
Janem. 48$, de akkor is dögöjjön meg mindenki
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Boxer001 #1679 üzenetére
Szard le a lóerőt, az csak a végsebességet mutatja. a Nm és a hozzá tartozó fordulat azt mutatja, hol kell üzemeltetni a motort
a lóerőhöz tartozó fordulattal semmit nem tudsz kezdeni, és nem is ér semmit.
ebből a szempontból azért rossz, ha egyből naggyal kezd az ember, mert azt sem tudja milyen elvárásai legyenek egy motor felé. Aztán hótmindegy, hogy ilyenkor mit vesz. majd a következőnél már kikristályosodik, hogy mit is akar.Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Projektor topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Renault, Dacia topik
- PlayStation 5
- Meghozta a 9. generációs V-NAND dizájn QLC-s verzióját a Samsung
- Rendszergazda topic
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Politika
- Amazon Fire TV Stick 4K Max
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen