-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
tutis
őstag
Az 1000-es belőle mégszebb, CB1000R..
A dobot meg száz közül is felismerem, nekem is ilyen van, bár most fog lekerülni a motorról, megszolgálta az idejét..A videó kicsit megnyugtatott hogy nem csak magyarországon vannak életveszélyes utak
Amúgy ha jól számoltam 1 db motoros volt rendesen felöltözve, persze a legtöbb motor meg az S1000R volt, mert az annyira kell nekik mint a falat kenyér
legalább egy hálós protektoringet felvennének ezek a jaszkarik, nem sokat véd, de többet mint a sima póló nyakig lobogvahttp://www.youtube.com/tutisgsxr
-
.mf
veterán
válasz KoVee84 #18804 üzenetére
Kreszt egyszer késtem le, mert elnéztem a címet, s mire a jó helyre értem, már elkezdődött és nem engedtek be. Pedig szerintem még az időveszteség ellenére is meglett volna, a pótvizsgán 2 vagy max 3 hibám volt, s gyorsan kész voltam vele.
Rutin, műszaki elsőre megvolt.
Forgalomnál az első legeslegvégén, amikor már épp szóltak volna, hogy cseréljünk, akkor néztem be egy szigettel elválasztott egyirányúból egyirányúba történő megfordulásnál a besorolás helyét.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
vendingo
veterán
Engem autós városin meszeltek el 3x-r, 4x-rre azért engedtek át, hogy ne kelljen Győrbe mennem vizsgázni.
Mindig volt valami hülyeség.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
csongi
veterán
14éves koromban moped jogsi megszerzésén fáradoztam, 3x buktam, és ráhagytam . Mondván mindenki hülye logikátlan az egész, daccal és egekbe lévő egoval .. . 28 évesen újra próbálkoztam a B kategóriával. elsőre minden, Kresz 4 pont, rutin 0 városi 0 elsősegély 0 hibapont.
Tavaly A korlátlan, Kresz 1 pont, rutin 0 városi 1 hibapont. Amiről majdnem sikerült elkésnem, rossz címre mentem halál nyugodtan, és ott közölték , vazze nem jó helyre jöttél. Nah ekkor rohanás, autóba be 175Lóerő gyí had mennyen, át Szegeden mint állat.(büszke nem vagyok rá). A végén külön jelentkeztem be hogy hahó itt vagyok. A sors pikantériája ugyan az volt a kresz vizsgán a vizsgabiztos mint a B jogsinál a rutinon. Mondtam is a többieknek ez jó ómen lesz. Egyébként meg egy véreskezű, rosszmájú banya
A jogsit még nem küldték ki de akkor már túl voltam egy 900Km-es Magyar körúton. Mire haza értem már ott figyelt az értesítő, persze motorral kellett menni az új papírét. Egy hónapig tartott nekik elkészíteni a plasztik kártyát, kész röhej.
.[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
Komolyan mondom, ez a köcsög időjárás. Nem szoktam türelmetlen lenni, de most már tényleg tele van a tököm az egésszel...és nem lehet vele semmit se csinálni. Ha csak esne simán az eső, már az se zavarna, de ne legyen már ilyen rohadt hideg is mellé.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
salieri.
őstag
Sziasztok!
Valaki mondana véleményt erről a típusú motorról?
Fogyasztás ,megbízhatóság ,kényelem? -
válasz HUfantom #18750 üzenetére
nézd meg ezt a videót
ebbe is sok mindent bele tudtak pakolni ;Dどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Alu
senior tag
& ALI_G & zsoltee10
Nem nagyon szeretném eladni, mert már lassan családi örökségnek számít.
Nézegettem 50/125 -ös DT -t, de miután mentem egy karikát barátom 200 -as DT -jével.. ..szóval valahogy nem az én világom, hát még ha 50/125 -ös lenne.. (125 -ös cr után nem mondjuk nem csoda...)
Egyenlőre jogsi sincs, ezért szeretném endurozgatásra használni, nem útra. Az 50 -es jogsit decemberben kezdhetném el (jó nagy hülyének tartom magam, hogy nem tettem le 14 évesen az 50 -es jogsit... ), de már értelmesebbnek látom megvárni a 17 -et és akkor letenni autóra, mellesleg ha jól tévedek most már nem is 50ccm -ig kapom meg automatikusan a motorjogsit, hanem 125ccm -ig.
Ez a sajnos meghalni mindegyikkel lehet mondás sajnos igaz, de ezért is szeretek jobban terepen motorozni, mert ott kisebb az esélye, hogy egy másik -csúnya leszek- barom miatt, (aki azt hiszi ő az utak királya) nyaljam fel az aszfaltot.. de lehet csak egy figyelmetlen autós is a hibás, motoron végtelen vagy... Terepen pedig nagyrészt a saját hülyeséged miatt dobod el a vasat.Lehet nektek lesz igazatok, hogy kéne néznem valami normális motort, de manapság mit érdemes terepre venni, amit nem sajnálsz annyira és nem egy vagyonba kerül?
(#18759) molnarpeter
Ha belemegyek ebbe a felújítós dologba, a blokkot szerintem kihagyom, talán csapágy + szimering amit nem ártana cserélni. Köszönöm a tanácsokat, majd lehet átolvasgatom a Simson fórumot és ott kérdezősködök tovább.λŁƯ™
-
csongi
veterán
Ha mar csaladi erekje es szerelni akarsz akkor inkabb ujitsd fel eredeti allapotara, es vigyazz ra, meg a te eletedben egy vagyont is erhet, es sokkal negyobb dolog lesz vele gurulni, egy letunt korszak termekevel. Es vegyel egy papirtalan endurot 125 mikor megunod meg eladod alkaztesznek.
-
Jakab66[hun]
senior tag
Ha valakit esetleg érdekelne, árulok Stage6 SportPro variátort, Stage6 görgőszettekkel, meg 70-es vas malossi hengerszettet.
Gipsz Jakab
-
Topiccsendőr
addikt
A 200 dt leghuteses volt meg a nyolcvanas evek vege fele, ahhoz ne hasonlitsunk egy vizes lc2es 125 os dt blokkot sztm marcsak a tippelheto hulladek blokk allapot miatt is. Ugye a cr csak zsilliardosoknak valo, ott kell cserelgetni rendesen a dolgokat, szoval nem egy zsaner.
Vallalhato sztm terepre, bar ez szigoru maganvelemeny, nem szoktam endurozni, csak belementem a temaba, h az orok tel alatt is tudjunk haverral motorozni. Nezegettunk, kiprobaltunk nehanyat.
Persze ertek ar aranyban valami papirnelkuli 4T 250/300/350/400 mintha jobban megerne, erosebbek, de fene tudja a szervizigenyuket.
Egy vizes 25 os dt t siman be lehet vallalni. 18-22 loero. Lanckerekkel is lehet jatszani, vasperselyes, olcso, vilagbol kimegy.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
fattyu
veterán
körülményekre való tekintettel tavasznak deklaráltam a mai napot. Jót gurultam
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
keszegduda
őstag
Üdv!
Műszakin mit néznek általában meg és mire harapnak kifejezetten?
-
KoVee84
senior tag
válasz keszegduda #18823 üzenetére
Ha Pesten szeretnél vizsgáztatni, akkor tudok segíteni
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #18821 üzenetére
4T-vel sem jön ki olcsóbban, ott még pluszban szelepek, vezérlés. Ott is komolyan kell venni az előírt szervizeket mert törik egy szelep vagy valami aztán anyagi csőd az egész. Haver is így járt a 250-es RMZ-jével (jó, az nem enduro). Eltört egy szelep, vitt az mindent amit ért, az volt a szerencséje, hogy tudott hozzá szerezni egy jó állapotú blokkot aztán kettőből csináltak egyet de gyári alkatrészekből többe került volna megjavítani mint amennyiért vette a motort. Persze ha vétel után egyből cseréli a szelepeket, nincs ilyen gond de csak a 4 szelep valami 50k körül van.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Alu
senior tag
válasz Topiccsendőr #18821 üzenetére
Ez vízhűtéses volt, lóerőre állítólag a 125 -ös cr -el van egyhangban (40-45), de nem olyan pörgős és nehezebb is.
Amikor megvettem a cr- t csináltam rajta egy nagygenerált (hajtókar, csapágyak, szimeringek, főtengely, dugó, membrán, lánckerekek, lánc, fékbetétek, stb..) ami aláírom majdnem annyiba került, mint egy 125 -ös DT, de utána 1,5-2 évig úgy elment a motor, hogy semmihez nem kellett nyúlni, pedig nem tagadom, közel úgy használtam mint ahogy versenyeken szokták. Egyedül a dugót cseréltem ki 2 év után, mert már egy kicsit kotyogott és eladásnál nem volt plusz pont a vevő szemében. Igaz, valami 5.000 Ft -os Ipon olajat adtam neki ~33 -as keverékkel, ami azért elég horror.
DR-z 400e -t néztem, de ott is a 04' -es motorért elkérnek 600.000 Ft -ot.... vannak árak.λŁƯ™
-
Daywalker
addikt
válasz keszegduda #18825 üzenetére
Ez attól függ hova viszed. Ha a Mozaik utcába, akkor mindenbe bele fognak kötni...van E betű vagy nincs a cuccokban, sőt ha van de látszik, hogy nem gyári, akkor abba is belekötnek (akár egy lábtartóba is). Ha nincs mibe, akkor kitalálják, hogy üt a féktárcsa
Egyébként normális helyeken gumi, fék és világítás mindenképpen legyen jó, meg ne csöpögjön belőle semmi. A többit nem tudják mérni, max a zajt...ja igen, a kipufogó. Az változó, ki mennyre harap amiatt, ha épp nem gyári vagy racsing dob."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
200as lc dt az azert nem 40 lo, hanem fotengelyen 33 lo, 23,5 Nm el, az uj cr ek allitolag 42,5 loerosek fotengelyen, 21Nm el. De a 40 loero felett nem 2 evig zavarnak egy dugot egy ilyen motorban
Versenyhasznalatnal 7,5 uzemorankent dugocsere van, szoval elhiszem hogy lotted, de Azert na.
Megugye lehet h eldobtad az agyad, de nem 2 szazados volt a dugattyuillesztesed a 1,5 ev alatt, aztan elrohant a menes nagy szazaleka reg
Dehat kinek mi az eros, kinek mi meg a jo ugye... Minden relativ.
1:20 at is szoktak adni ezeknek, mert sokat porognek, 1:33 at az utcai motorok olajszivattyuja ad nyelgazon. Szoval a motorsport koltseg, foleg 2 t nelNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #18827 üzenetére
Soktenyezos dolog, de ha azt nezzuk, h egy dt 125 18 lo gyari allapotban, ami el kimegy a vilagbol, es 127 kg, mig egy dr350 130 kg es 33 loero, akkor az ember elgondolkodik. Egy rotax 122 blokkos rx 125 gyari allapotban kb 30 lovas. Amint raraksz valami csovet, reszelni kezded, es nem figyelsz oda elegge a beallitasokra az azonnal szethullik. Ezert is van rossz hiruk ezeknek. Bar egyszeruek, de annal inkabb erzekenyek mindenre az egvilagon. Gyari allapotukban egeszen megbizhatoak. Amig hozzajuk nem nyulnak.
Amint a 2T bol 30 loero felett akarsz kohozni valamit, az rohadtdraga lesz egy 4T hez kepest. 350 dr meg oroketu, nem crossmotor.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Alu
senior tag
válasz Topiccsendőr #18830 üzenetére
Haverom ezt mondta, én nem olvastam utána.
Nikacilos hengerben (nem tudom hogy kell írni..) egy prox dugóm volt, nem volt nagy hézag a dugó és a henger között, amikor kicseréltem. Én 30üó -s dugócserélről tudok.
Jó, természetesen nem küldtem vele végig 1 órát nyélen, de nem úgy mentem vele, mint egy hímestojással..
Nem volt sokkal gyengébb a motor, szinte észre se lehetett venni, hogy lassan cserére szorul a dugó. Ugyan úgy húzott power után, mint egy évvel azután, hogy új dugó került bele. Természetesen valamennyit biztosan gyengült a motor teljesítménye, de én nem nagyon vettem észre.
Én olyat hallottam, hogy versenyen 1:40 -re keverik, ezért így csak hétvégi motorozgatásra bőven jó a 30-35 -ös keverék.
A 4T se lehet olcsóbb, hisz ott vannak pluszba a szelepek, vezérműtengely, vezérműlánc, stb.., amit ha cserélni kell csak a 4 szelep 50rongy... (én most a coross gépekből indultam ki )szerk: Azt hozzátenném, hogy tavasz közepétől ősz közepéig használtam a motort, ősz közepétől egészen tavasz közepéig csak állt a garázsban, 1x-2x lementem berúgni, hogy járjon egy kicsit. Szóval ha így nézzük, akkor 1 évet ment kb. a dugó...
[ Szerkesztve ]
λŁƯ™
-
Topiccsendőr
addikt
válasz molnarpeter #18833 üzenetére
Azt elfelejtettem meg hozzatenni, h 125 2T ket nagyobb kobos nem verseny 4T vel hasonlitottam ossze, ott termeszetesen uzemeltetesben a 4T sokkal penztarcabaratabb. De nincs nagy kulonbseg ar teren.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #18831 üzenetére
"Amint a 2T bol 30 loero felett akarsz kohozni valamit, az rohadtdraga lesz egy 4T hez kepest. 350 dr meg oroketu, nem crossmotor." Igazából nem értem minek annyira reszelgetni egy 25-öst valag pénzért, amikor pl. ott van a 250-es CR a 60 lóerejével. Havernak volt 25-ös CR, amíg nála volt, egyszer cserélt benne dugót, Wössnerre ha jól emlékszem, aztán ennyi volt, mást a motor részére nem igen költött és 2 vagy 3 évet kiszolgált nála, pedig szereti húzni neki a gázt. Az RMZ-s srácot akit meg említettem még talán lightosabban is megy, mégis durrant neki a blokk. Úgy gondolom, hogy akik írnak ide a fórumba segítségért, nem versenyszerűen fogják használni, ott meg talán jobban kijönnek a 2T-vel. Mindegyiket szerelni kell bizonyos időközönként csak a 2T-ben kevesebb a cserélendő alkatrész.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Alu
senior tag
válasz molnarpeter #18833 üzenetére
A 4T alacsony fordulaton is nyomatékos, a 2T -t pörgetni kell, hogy húzzon.
persuader: Tuning hengerfej, V-Force membrán, tuning kipufogó, valami bütykölés a gyújtáson, ill. a karbin és már ott is van a 48-50 paci. Miért lenne ez olyan hihetetlen?
Szerk:
(#18836) Archer: Egyetértek![ Szerkesztve ]
λŁƯ™
-
Alu
senior tag
válasz molnarpeter #18838 üzenetére
Holnap átolvasom, gondolom azért 125 2T vs 250 4T, mert lóerőben kb. azonosak, talán a 250 4T valamivel erősebb.
125 2T kb. 250 4T szint.
250 2T kb. 450 4T szint.λŁƯ™
-
keszegduda
őstag
válasz Daywalker #18829 üzenetére
Tegnap ránéztem az első gumira és arra lettem figyelmes hogy egyes helyeken a futófelület eléggé kopott, néhány arasznyira pedig hibátlan. Ez futómű gond lehet? Ettől tartok kissé, bár megvan az új gumi is, jobban járok ha ráteszem. A kémények E-s Akrapovic-ok csak ki lett műtve a db killer ami végeredményben egy furulya, de erre az időre visszateszem akkor, 1 csavar fogja csak. Ami még gond lehet hogy az első fékkar legvége letört az a néhány centi ahol el lett gyengítve, viszont bőven meg lehet benne így is kapaszkodni. Ez buktával járhat?
-
csongi
veterán
válasz keszegduda #18840 üzenetére
Az lenges csillapito hiba lehet. Nezesd meg mert lenyalja az uj gumit is. A fekkarert szolni fognak. Ha megvan a gyari kipufogod vizsgara tedd vissza az a biztos.
-
keszegduda
őstag
válasz csongi #18841 üzenetére
Nem hangzik túl jól. Jó esetben mire lehet számolni futóműnél, mert furán hangzik ugyan is 14k van a motorban!?
A fékkart akkor rendelnem kell úgy néz ki...
A kipufogók, gyári KTM jelzéssel vannak ellátva és E1 526-os, furulyával együtt nem lehet gond mert extra halk úgy. -
vendingo
veterán
válasz keszegduda #18840 üzenetére
Nekem a fél fékkarom le volt törve de nem kötöttek bele, ellenben az E-s DB killeres Leovincebe belekötöttek, hogy az úgy nem jó, a DB killert bele kell hegeszteni.
Azzal meg megint nem nagyon foglalkoztak, hogy kb 100-at villog 1 perc alatt az indexemCsak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz keszegduda #18840 üzenetére
Ez nem futomu. Ilyet az nem csinal
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
keszegduda
őstag
válasz vendingo #18844 üzenetére
Tehát az eddigiekből leszűrve, vizsga bázisa válogatja ki mennyire kötekedős.
Ismerem a helyieket, de nem ők csinálják sajnos a hatósági részleget, csak a helyet biztosítják. Nyilván nem sok beleszólásuk lehet a dolgokba (talán), reménykedem hogy átmegy.
Behegesztetted? -
keszegduda
őstag
válasz Topiccsendőr #18845 üzenetére
Ki kellene centírozni a kereket esetleg tojás lenne benne? Fűzött küllős egyébként... Hullámos lenne a féktárcsa? Csapágyas kerék? Menet közben elengedve a kormányt nem húz egyik irányba sem, motorfékkel szintén jó. Villa sem lóg, egyébként is elég masszív. Nyakcsapágy is érzetre jónak tűnik. Síkba állítva 1 nyomon jár a két kerék. Alapjáraton járatva viszont az első kerék eléggé rázkódik, mert a motor 1 hengeres. Sőt néha a digi km óra is jelez egy pillanatra mintha mennék vele, pedig áll.Lehet hogy ettől lenne.
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Topiccsendőr #18845 üzenetére
Kresz, alap tétel, gumikopás, "ha foltokban kopott a gumi, akkor lengés csillapító hibára lehet számítani."
Pattog az úton, vagy csak szimplán elfékezgette barátunk.
Gipsz Jakab
-
Pocee
senior tag
válasz keszegduda #18840 üzenetére
vagy egy elfékezett használt hátsót raktál annó előre
Mr.Brightside
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Autós topik
- Főzőcskés topic
- Melyik tápegységet vegyem?
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Filmvilág
- HTPC (házimozi PC) topik
- Politika
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- További aktív témák...