-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vendingo
veterán
Nem tudom ti honnan szoktatok gumit rendelni, de nekem eddig mindenki az R17.hu-t ajánlotta, de találtam egy olcsóbb céget. Belinkelem, hátha valaki nem ismeri.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
stifi
senior tag
a gumikérdés olyan mint a vallás.
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
doc
nagyúr
válasz canniball #19954 üzenetére
igen, olvastam, koszi
mondjuk a vegen az update-re nem emlekeztem, azt csak most lattamamugy pont ez a ket tipus az, amin nagyon gondolkodom (illetve harmadikkent ott van meg egy kovetkezo adag Z6, az raadasul nagyon olcso is)
majd meglatjuk kb. egy honap mulva...
[ Szerkesztve ]
-
alvaro
senior tag
Z8-at Michelin Pilot Road 3-mal együtt tesztelte Kutya:
Csak mivel nem egy motoron voltak, ezért elég nehéz összehasonlítani őket
Na mindegy, a magam részéről Pilot Road 2 fog felkerülni (már megvan), f650.hu-s brigádból többen dícsérték, és most, hogy van utód, kicsit moderálták az árát is a sz@r forint ellenére.
Egyébként végeztek a 104 ezres 100 ezres 120 ezres szervizzel (óra szerint 104k, illetve 4k, a 100 ezres eltolva egy időközi olajcsere miatt, és úgy 120 ezer lehet benne igazából). Érdekes, hogy az "alig használt" (8500km, a hivatalos ciklus 10 ezer) olajat jobban megviselte a használat, mint a "túlhordott" gyertyát (máskor 20 ezernél cserés, most 24-nél maradós).
A villaolaj se volt szép látvány 2 év után. Lehet, hogy évente fogom cseréltetni, főleg, ha ilyen hulladék utakon járok... márpedig fogok.
Összességében most kicsit jobban veszi az úthibákat, és újra sokkal finomabban jár a váltó. A letört index cseréje meg az elgörbült kormány egyenesítése már csak hab volt a tortán. Ja, 33400km után kapott új első fékbetét. Még biztos bírta volna egy darabig, de lehet, hogy egész évben ennek kellett volna bent maradni, azt meg azért mégse kéne
-
.mf
veterán
Tegnap azt vettem észre hazaérkezéskor (~250-300km-t még beletoltam munka után délután-este, egy kis dugó-szlalom M3 bevezetőn, egy kis M2/2 a határig, majd vissza egy kis M0, M1 és haza), hogy valami folyadékpermet van csak a bal csizmámon. Azt gondoltam elsőre, hogy a nemrég cserélt hűtőfolyadék sapkája lehet, hogy nem volt eléggé meghúzva. De meg volt. Ma hazamentem kajáért, s napfényben jobban meg tudtuk nézni. Nedves az a környék is, de nem onnan jön. S nem víz. Olaj...
Idomzat, tank le.
Kb hengerfej karbi-oldalától kezdődik az olajcsík, onnan lefelé minden összekenve.
Olajszint szerencsére még min. felett van.
Csakhát így ma se Kecsó, se Kakucs, se csavargás.
Valszeg csak nagy nyomás (magas ford.) mellett préselődik ki egy kevés a hengerfej-pakolásnál.
Jövő hétvégi program ezek szerint megint szerviz lesz...Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
senior tag
válasz vendingo #19952 üzenetére
Köszi, valóban, az R17 nem mindenben olcsóbb!
Statisztikát kedvelőknek: [gumiteszt.com]
És épp ez a dilemma, hogy mindenhova jó legyen..
Pl a most fennlévő Pirelli Dragon (eszembenemjut melyik típusa) egy kiváló gumi, de jártam már úgy vele nyáron, hogy kánikulai hőségben városba érve egy élesebb kereszteződésben kicsit vehemensebb / jobban elfordított kormánynál + kicsit megdöntve indulásnál majd kiesett a kezemből a motor eleje.. oldalra kicsit megcsúszott a gumi. Meglepő volt, szerintem túlmelegedhetett (szinte folyt az aszfalt) vagy / és kicsit porosabb volt ott az út.A másik végletként meg olyanokat is olvasok
pálya(sport) gumikról, hogy szinte egy hosszabb egyenesben képesek lehűlni..??és még egy dolog, a Bridgestone egyes típusainak egész jó a megítélése. (marketingje, reklámja?)
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
eddig 15k km van a tehénben, a gumi 0 km-es korában került rá. nagyon jó állapotban van, pedig nyomaték az bőven akad. igaz apám nem egy vadulós, de néha én is használom. kvázi újszerű. szerintem még legalább 15k km benne van a gumiban, utána öregedés miatt úgyis cserés lesz. hamarabb mint ahogy elfogyna a profil. maximálisan elégedett vagyok vele. kockásodásnak jele sincsen.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Archer
őstag
válasz vendingo #19952 üzenetére
A hátsó gumik tényleg elég jó árban vannak (180-ast néztem), viszont az elsők majdnem annyiba kerülnek mint a hátsók. Supercorsa SP 42k-ért szerintem elég jó, vagy az M5 Interact 33k-ért. Megjegyzem ezt a boltot.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Mela Kehes
addikt
Hali!
Igényeltem hordós green MOL kártyát. A neten 10 kiválasztott kúton 5 Ft-tal olcsóbban tankolhatok, viszont a kutas azt mondta, hogy péntektől vasárnapig 8 Ft a kedvezmény. Aki hasznal ilyet felvilágosítana?
"Ha lehet menni akkor menjünk, ha meg tökölni kell akkor meg tököljünk."
-
vendingo
veterán
Nem mai, de jó kis teszt.
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/nagy_sportgumiteszt_tapadjon_ra?page=1
Bocs, teloról vagyok.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Integra
titán
utoljára katonaságban kaptam egy fél literes dobozos kőbányait, mert vért adtam. cserébe azt kaptam. meg 2 nap eltávot.. a vizezett kantinos sör után egész finomnak tűnt a kőbányai is. egészen addig, míg kint be nem toltam egy heinekent... szóval ha lehet, ne
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
normális?どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
tutis
őstag
pályaidom ülésszivacs nem kell valakinek? (EPDM szivacs)
1 méter szélességben árulják, 2cm vastag, cm-re 400 Ft. Mivel csak méteres szélességben van, így 40cmx100cm darabot kellene megvennem, de nekem ebből csak 40x33cm-es darab kell, tehát 3 db is kitelik a táblából, így két embert keresek még akikkel közösen meg tudnánk venni a 40cm-es darabot. A költség is így harmadolódna. 16000 Ft egyben, 5335 Ft lenne fejenként..Akinek kellene, szóljon, jövő hét elején megejteném a vásárlást..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
zack
nagyúr
-
-
Integra
titán
haslam szépen széttörte a lábát
na kérem, egy hiteles pali (neil hogdson) mondja éppen (angol eurosport2 wsbk stúdió beszélgetés): vezette a panigale-t és a hp4-et, egymás után, elég sokat cserélgetve és azt mondja, hogy a hp4 sokkal könnyebben motorozható. a panigale képes a hp4 idejére, de jóval keményebb fizikai munka vele elérni a hp4 idejét és kevésbé megbocsátó ha valamit elront az ember. a hp4 egy fireblade kezelhetőségben könnyedtségben, csak széjjel van szteroidozva hozzá.
azt már csak én teszem hozzá az eredményeket látva, hogy a fireblade már csak a futottak még kategóriában foglalhat el helyet ebben a mezőnyben. nagyon elmentek mellette már..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ALI_G
veterán
Sikerült gumit cserélnem, ebéd után megyek kecsóra. Hívjon ha valaki arra jár!
-
Pocee
senior tag
válasz Integra #19986 üzenetére
viszont a fireblade még mindig egy hétköznap is használható motor,persze a többi is,de a teljesítményük már nem arra való,hogy fagyizzgasson az ember vele,ezeket már érdemes futtatni pályán,míg a fireblade közel sem kerül annyiba mint a szénné fejlesztett "versenymotorok".szóval ár/teljesítményben meg szinte verhetetlen...ja és mégis csak HONDA
Mr.Brightside
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #19991 üzenetére
okés, már csak 1 embert kell kerítenem, harmadát akkor félreteszem neked, aztán amikor kell, összefutunk..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
zsolt19900
őstag
lenne egy kérdésem nehogy hülyeségből ill. feleslegesen ezt okoljam és adjak ki pénzt rá
a szitu a következő: kicsit nagyobb tempónál 120-30 körül elkönnyül a motor eleje, lehet ezt a telóolajjal orvosolni, hogy pöppet többet tesznek bele és/vagy sűrűbb keverékkel dolgoznak a cserénél? egyszerűen nem tudom rádönteni a motort az ívre mert megy szinte egyenesen ilyenkor fék-fék aztán ugye lassabban már fordul is be a gumik múlt szezonosok szóval nem azok lesznek a bűnösek
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
csongi
veterán
válasz zsolt19900 #19995 üzenetére
Gumi csere?
-
zsolt19900
őstag
válasz csongi #19996 üzenetére
michlein pilot active pár hónapos csak nem azzal van a gond
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
vendingo
veterán
válasz zsolt19900 #19997 üzenetére
Mióta van ez a tünet?
Korábban is volt, vagy csak nem rég jött elő?Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
zsolt19900
őstag
válasz vendingo #19998 üzenetére
tavaly szezon utolsó harmadában eléggé hideges időben kezdtem meg a motorozást akkor azért sem és ugye frissesség miatt sem toltam neki, most néha tolom és akkor jön elő.... lehet ám az is hogy belém kap a szél és megemeli éppen annyira a kormányon át az elejét, hogy úgy érezzem hogy labilis, és ez nekem pont elég, és épp ezért kérdezem, hogy ha bekeményítenénk így az olajjal játszva a telót akkor ugye tovább maradna lent a földön? vagy pont puhítani kellene? a puhítással meg az a baj, hogy most is olyant üt néha ha egy bukkanóra -hosszanti bordás bukkanó- rámegyek hogy ihajj
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolt19900 #19995 üzenetére
Valszeg nem elol keresendo a problema, hanem hatul.
Hatso gatlo elofesziteset novelnem, h a segge feljebb keruljon, ezzel a suly nagyobbreszt elore megy. Az elejeben gondolom nem lehet az elofeszitest allitani. Ha lehet akkor nincs utanaallitva a hatulja hozza. Esetleg hatul szar rugo van. Vagy bepuhult az idok folyaman. Az is elofordulhat.
Szimpla geometriahiba az, amit leirtal.
Nem olajjal, nem gumival orvosolhato. Jo futomubeallitassal.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok