-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Type-R
őstag
A BMW is beállt a sorba, kíváncsi vagyok, hogy a Ducati mikor követi őket, ha már az is germán kézben van.
-
Steven
addikt
válasz canniball #19100 üzenetére
sv650ből 2007 v 8 ig nem volt teli idomos változat... magyarul csak csináltatni lehet rá... 730 volt az ára, K4 2005 forgalomba helyezésű...
amúgy google és sv650 history.. kidobja a szinkódokat és különbségeket.
vagy
svmedia[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
vendingo
veterán
Ezt a szívást....
16 fok van árnyékban, süt a nap, a motor meg legalább még 1 hétig szervizben vanMa szereltünk egy GSXR600 K4-re komplett BODIS rendszert.
DB Killerrel nagyon szépen szolidan muzsikál, nélküle meg szép hangon üvölt
Bár én 180-at tuti nem adnék ki egy rendszerért.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Type-R #19101 üzenetére
A Ducati - bar nem pont ugyanezt - de reg elkezdte a modellpaletta felduzzasztasaval.
Van mar egy millio fele monster, streetfighter, hypermotard, multistrada, panigale, amelle meg az olcso 848. Mindenkepp szelesebb piacnak gyartanak, es lefele is. Mashogy nem megy.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Integra
titán
-
Daywalker
addikt
-
tutis
őstag
válasz Daywalker #19107 üzenetére
eszembe se jutna wd40-el tisztítani bármit is amit nem akarok hogy olajos maradjon. A wd40 el nem illó anyag, bármit lekenünk vele, egy olajos filmréteg keletkezik rajta. Van aminek ez pont jó, de nem pl egy motor idomnak, vagy akár motor láncnak, ahova speciális láncsprayt illene használni..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Pocee
senior tag
válasz Daywalker #19107 üzenetére
Egyrészt,hogy nem olcsó az egészen biztos,másrészt,hogy a kismértékű rozsdát szép lassan leoldja az oké,de,hogy a lánczsírt leszedi,azt nem vagyok köteles elhinni,ezért holnap ki is próbálom,sztem a brigéciol-magasnyomású mosó kombótól nincs jobb.
Mellesleg a wd40 sztem nem is gumibarát ezért a láncban lévő gyűrűk meg is duzzadhatnak tőle.Mindenesetre lehet tévedek,de amivel olajzok biztos nem kezdek el zsíros felületeket takarítani.Mr.Brightside
-
Archer
őstag
Féktárcsákról nem is beszélve. Akkor már inkább vannak ezek a fémtisztítók (féktisztító), az pillanatok alatt elpárolog, mondjuk gumira meg műanyagra nem szerencsés fújkálni semmi ilyesmit.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Daywalker
addikt
Le lehet mosni vízzel, sőt le is kell mosni vízzel, nem árt szappanos vízzel átmosni. Viszont ha megnézitek a WD40 honlapját, ott is írja, hogy a zsíros-olajos szennyeződéseket leoldja.
Egyébként meg volt egy teszt, ahol a láncot mosták többféle anyaggal, petrólummal, WD40-nel meg csomó szarral, és a WD40 sem bántja a gumit, nem jobban, mint a petróleum. Nem is kell órákig áztatni egyikben sem. A láncot meg nem olajozni kell vele, nem arra való. Az idomnak nem értem mi baja lenne tőle. Az egy lakkozott felület. Sokkal durvább anyagoknak és behatásoknak kell ellenállnia.Mindegy, nem akarok wd40 promót tartani, mert én sem próbáltam erre a célra, és egyébként is brigéciolt használok.
Mindegy, aki teheti próbálja ki, aztán számoljon be az eredményről."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Integra
titán
válasz Daywalker #19107 üzenetére
nemtom, szerintem egy flakon wd40 azért nem a világ vége. teljesen jól csinálja a srác és jól is magyarázza, és fel is hívja a figyelmet hogy mire fújja a zember fia meg mire nem, mert különben kresselés lesz
a második videóban pedig még név szerint is mondja mely olaj alapú eltávolítóval fújja át a bringát, hogy a wd40 maradékot leszedje mindenhonnan. jó ez így, látszik, hogy igényes és alapos.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #19112 üzenetére
Nekem is volt egy olyan érzésem, hogy a srácok nem nézték végig a videókat, mert akkor látták volna, hogy hol kell használni okosan ezt a szert Mert tényleg mindent faszán elmond a csávó. Eljátszottam a gondolattal, hogy egyszer én is megcsinálom ennyire alaposan.
Tüzi: ezt most nem értem
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
vendingo
veterán
Az ismeretségi körömben többen is WD40-el pucolnak láncot.
Tavaly én is kipróbáltam,szépen lekapta a dzsuvát, nem marta meg a műanyagot se a gumit és féktárcsa se lett olyan.
A másik meg hogy nem kell ráfújni egy flakonnal.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Integra
titán
válasz vendingo #19115 üzenetére
de mi a fenének ezzel szenvedni? mész egy kört az esőben és kész, tiszta. megszárad és befújod. hamarabb elkopik a lánc és cserés lesz, mint, hogy annyira dzsuvás lenne, hogy tönkremenjen... teljesen túl van lihegve ez a lánc történet
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz vendingo #19117 üzenetére
a büdös életben nem foglalkoztam ezzel. soha egyetlen láncommal sem volt semmi baj, télen betolom a garázsba, letakarom és kész, ennyit foglalkozok vele, egy perccel sem többet. nyílván mivel rendszeresen kap esőt is, nem áll rajta a retek, de én biztos neki nem állok ezzel pöcsölni, semmi értelme, csak feleslegesen redvás lesz az ember tőle. tavasszal meg kitolom, pöcc-röff és megyek.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
mocsanisi
senior tag
5 kinézett banditból elvittek 4-et...
Erről a 2 motorról tudnátok valami véleményt. Mármint nem a típus érdekel, hanem maga a hírdetésből ami lejön nektek.
Ez nagyon tetszik, szívesen leutaznék megnézni: [link]
Ez úgy néz ki egybe van: [link]"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
mocsanisi
senior tag
-
őstag
válasz fattyu #19124 üzenetére
Vagy tényleg igaz. Hiszen a 999999 után nulla jön.
Csak elfelejtették odaírni, hogy egyszer/kétszer már körbeért a 15 év alattDe képeken jól néz ki.
el kell menni és rá kell ülni.[ Szerkesztve ]
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
ALI_G
veterán
Van itt egy elado hornet a fa alatt, szigoruan dobozmentes, top case felaras! valaki vigye izibe!
jovoheten sor?
[ Szerkesztve ]
-
Pocee
senior tag
Én már elfelejtettem,de akinek Hornete van 600-as megmondaná,hogy pontosan hány liter olaj kell a blokkba és mi a gyári viszkozitás?havernak cserélem a héten az olajat és fogalma sincs mi merre hány méter...
Mr.Brightside
-
zsolt19900
őstag
a beöntő nyílás környékén rá kell legyen írva minden ilyesmi
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
vendingo
veterán
válasz zsolt19900 #19131 üzenetére
Nem mindegyiken van rajta.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-
vendingo
veterán
válasz zsolt19900 #19134 üzenetére
Tegnap végre a kezem ügyébe került a fél éve vásárolt xenon.
Lefényképeztem neked, hogy lásd mit kell elrejteni
(Az izzókon még rajta van a védőtok)Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
zsolt19900
őstag
válasz vendingo #19135 üzenetére
hát ja ellehet azért főleg nálad
én másik projektbe kezdtem, szóval nekem majd csak kisebb dolgokkal kell megbirkóznom, de kíváncsi leszek - s szerintem a többiek is- hogy mi lesz a projektedből
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
-
Pocee
senior tag
válasz Daywalker #19142 üzenetére
ja de a bimota nem csak ezért nem tudott piaci szereplő lenni, mindig probált kitünni és ez rosszul sült el sztem,pedig nekem még mindig az egyik kedvencem ez is .
Anno gimibe szétcsúszva néztük pad alatt az aktuális motorkatalógust és abban mindig a bimota volt a legleg...számomra.Mr.Brightside
-
Steven
addikt
Itt a tavasz muhaha ki áll egy kerékre a fazer
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
zsolt19900
őstag
válasz Steven #19144 üzenetére
tavasz-tavasz, de nálunk olyan szép délutáni zápor volt hogy ihajj
szerencsétlen motorozók biztos nagyon örültek nekiFaragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
válasz Archer #19141 üzenetére
Jam, de a lengőkart az elf-el feljlesztette ki a honda, és tök jól elvan a vfr-ben is.
Bár a versenyzők nem szeretik, mert keréken elhúzza a motort, ők inkább a hagyományost preferálják.
Amúgy volt egy riport egy versenyzővel, aki a függőcsapszeges bimotával vert bucira mindenkit Annak is megvannak az előnyei.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Steven
addikt
válasz zsolt19900 #19145 üzenetére
hát én február közepe fele ahogy 0 fok felett volt , azóta járok motorral melóba és végre tapad a gumi meg nem áztam szarrá
ma elég sok motoros volt.. az utakon fura is volt hogy nem egyedül rovom a kilométereket
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
vendingo
veterán
Nekem még mindig szerelőnél van, holnap kapok infókat, hogy mire várható.
20.-a környékén megyek egy laza fertő-tó kerülésreCsak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Topiccsendőr
addikt
Kicsit sarkos kijelentes ez a buciraveres.
Az osszes versenyzo szerint nincs feedback, ezert nem lehet kihozni annyit belole.
Emlekeim szerint a bimotanak az allando pilotacsere tette be a kaput a kilencvenes evekben, amikor mindenki halomra "halt" ezzel a furomuvel, es nem tudtak egy iranyba menni a fejlesztesekkel, mert elkoptak a pilotak, es mindig mas ult rajta.
Szep volt, kulonleges volt, turagepbe pont jo, mert nem razza a kezed a macskako, meg nem bolint akkorat ha fekezel, koszonjuk, h beleoltek nehany milliardot[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
A bimota sztm mindig is piaci szereplo volt. Igaz nem itthon.
Nagyon finom motorokat csinalt, termeszetesen szuk retegnek. Nem mondok ujat, de Yamaha sornegy blokkokat, TL blokkot, Ducati blokkot kaptak ezek, sokkal konnyebb felnikkel, dragabb futomuvel, fekkel, gyakorlatilag megvettel egy feljavitott motort, amit gyarilag gyenge vazzal, futomuvel szerelt a japan. Mintha egy R1 SP-t, vagy egy mille erre lenne. Extra felni, futomu, fek, idomok.
Az 500 v due korszakot nem ertettem. Egy hulladek, meg el sem keszult, megbizhatatlan motort kidobtak piacra, nemetorszagban ettol fuggetlenul az importorok a csodbemenetel utan is osszeraktak nehanyat, szoval eleg nagy volt a mitosza
De amikor az utolsokat rugta a ceg, ilyeneket azert nem kellett volna csinalni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok