-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
3800+ #149048 üzenetére
Nem, a leegesre hajlamos generatorokat a legjobban azzal tudod ovni, ha minel tobb fogyasztot rakapcsolsz.
Viszonylag keves az a motor, ahol a fotengely meg van furva, es azon a furaton keresztul ontozod a tekercset. Lenginkabb csak felig-negyedig er bele az olajba.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
fattyu
veterán
válasz
JoinR #149052 üzenetére
mármint aki az audis mérnökkel beszélgetett?
én mindent és bármit elhiszek de olyan mocsok laikusnak és műveletlennek jött át a videóban. Mint egy a téma iránt lelkesedő bölcsész...a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
pepucs
tag
válasz
Shadowbull #149054 üzenetére
Egy gépészmérnök aki ugyan úgy sikeres mint nagyon sok másik sikeres gépészmérnök? Mitől lesz az "egyik legsikeresebb" azokhoz képest mint mondjuk (egy példán keresztül) azok a gépészmérnökök akik a siemensnél viszik a szélerőmű iparágat?
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
JoinR
senior tag
válasz
pepucs #149055 üzenetére
Jaj, mennyi kérdés.
A laikus kérdező Kling Sándor, korábbi Red Bull F1 mérnök (bár nem a motor a szakterülete, szóval lehet tényleg laikus, vagy csak így akarták fogyaszthatóbbá tenni a műsort).
Nyilván a siker szubjekív, de sokan az F1-et tartják a csúcsnak, főleg ha kompozitok fejlesztéséről van szó, ezért merészeltem ezt a kijelentést tenni, remélem nem sértettem meg senkit.[ Szerkesztve ]
-
Viktor8.
tag
Sziasztok. Lehet hülyeség amit kérdezek, de adott egy 98as bmw f650 funduro. Elméletileg neki tömlős a gyári kereke. Viszont nekem elől tömlős, hátul tömlő nélküli gumi van felszerelve tömlővel. Na már most az lenne a kérdésem,hogy szabad e tömlő nélküli gumit tömlővel felszerelni? Két abroncs között vacillálok. Az egyik egy tömlő nélküli Pirelli Rally Str a másik meg egy Mitas Enduro Trail Plus. (Elméletileg a Mitast lehet tömlővel is használni. Viszont a pirelli jobb esőben, meg lassabban kopik,de csak tömlő nélküli változat létezik belőle.) Minden félét olvastam már. Szerintetek szabad tömlő nélküli gumit tömlővel felszerelni küllős kerékre? Köszi!
[ Szerkesztve ]
"Amerre járok lebegnek kavicsok, kövek, sziklák, nyílnak virágok és visszafelé folyik a víz."
-
vendingo
veterán
válasz
Topiccsendőr #149059 üzenetére
Igazad volt, a doboz miatt szitált a kormány.
Gumit lecseréltem, mert volt ütése, illetve a kerékcsapágyat is, mert kicsit ércesen járt.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Viktor8.
tag
válasz
csongi #149062 üzenetére
Köszi! Igazából olyan gumit próbáltam keresni amivel elég sok kilométer meg lehet tenni. Illetve esőben se kezd el brutálisan csúszkálni, és ha úgy adja éppen az út akkor "terepen" se hasaljon el annyira. Sok olvasgatása után a Mitas és a Pirelli között vacilláltam. Sok tesztet elolvastam, aztán végül a Pirelli mellett döntöttem, mert az nedves aszfalton is elég jó, viszont terepen csak kicsivel rosszabb mint a mitas, és több az élettartama is.(Árban a két gumi közti különbség,2db tömlővel 50 euro volt, a pirelli 300 a mitas 250re jött ki.)Jövőhéten felkerül aztán majd meglátom, hogy mégis milyen. 2 hét múlva lesz egy 2000km-es utam.
"Amerre járok lebegnek kavicsok, kövek, sziklák, nyílnak virágok és visszafelé folyik a víz."
-
-
chess001
aktív tag
válasz
JoinR #149057 üzenetére
Kompozit anyag fejlesztése szerintem nem annyira gépész feladat, kompozit tárgyak előállítása már inkább. Nekem volt egy ismerősöm, aki anno a Torro Rossonak készített karbon egységeket, meg magának is pl snowboardot. Azért szerintem van ennél feljebb is...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
JoinR
senior tag
válasz
chess001 #149065 üzenetére
Gondolom az ismerősöd is a BME jelenlegi rektorával közösen publikált a PhD-ja során.
Meg egy elektromos egység burkolata épp olyan kihívás, mint egy első szárny tervezése, hiszen mindkettő karbon.
Legközelebb, ha arra járok, szólok a BME-n az ATT meg PT tanszéknek is, hogy amit csinálnak, az nem gépész feladat. Addig is várjuk a listát a sokkal nagyobb nevekkel az iparban. -
dellfanboy
őstag
válasz
Shadowbull #149068 üzenetére
+beraknám a bmw topicból azt a szerelőt akinek a faterját a bmw gyárból hívogítják hogy, hogy fejlesszék az autót..
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
csongi
veterán
válasz
dellfanboy #149069 üzenetére
És hogy teljes legyen a kép, mehetne Tasi is.
-
zgospel
őstag
Istenem, a megmondóemberkedés szintjei az egeket súrolják. A következő mi lesz, Joan Mir nem tud motorozni? Kb ezen a szinten van az elmúlt néhány megnyilvánulás.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
chess001
aktív tag
válasz
zgospel #149071 üzenetére
Joan még azt se tudja, mi az a BME, nemhogy a legsikeresebb gépészmérnök lenne, hogy jössz ahhoz, hogy megemlíted...
Na, ennyi köze van a topicnak ezekhez hozzászólásokhoz és ez a szintjük is.
Tudja valaki esetleg, hogy egy későbbi széria(2013 vs 2014, tök más gép) lámpája is átmegy e szó nélkül műszaki vizsgán?A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Topiccsendőr
addikt
[link]
Az Xsr900gp az fz400 szinekben is nagyon jol nez ki.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
dellfanboy
őstag
válasz
Topiccsendőr #149073 üzenetére
szép, szép de remélem 25-re a kawa kihozza ezt [link]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
dellfanboy #149074 üzenetére
Z900 alapok?
Nagyon jol nez ki ez is.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
smallmer
őstag
Sziasztok!
Egyre jobban tele van a hocipőm a budapesti közlekedéssel.
Autóval megbeszélésről megbeszélésre járok, edzeni járok, stb... fél napom azzal megy el, hogy a dugóban állok.
Arra gondoltam, hogy vásárolnék egy Yamaha NMAX 125-öt vagy hasonló robogót.
Egy a bibi. Jelenleg építkezünk, de a ház még nincsen kész. Az albérletben ahol lakom, ott meg nincsen garázs. Hogyan tudnám megoldani az utcai tárolását a robogónak? Gondoltam rá, hogy nap végén letakarom valamivel, meg valamilyen riasztót szerelnék még rá. Van egyéb más ötletetek?+ kérdés: mennyire leszek mocskos? Általában fehér ingben vagyok.
köszönöm
-
csongi
veterán
válasz
smallmer #149076 üzenetére
Javaolt a fekete ing.
Robogo ved a legjobban az idojarastol.
De a meleg, izzadas, por es egyeb szallo kosz ellen az sem.
Aztan ott vannak a bogarak, madar szar.
Lehet gyorsabb leszel, de ha izzados vagy, akkor fogsz is.
Lehet moddolt villanybringaval jobban jarsz.
Bar sem konnyu tarolni, emeletre cipelni sem egy leany alom. -
dellfanboy
őstag
válasz
smallmer #149076 üzenetére
-ha most tele van a hócipőd a robogózás nem fog megmenteni mert sokkal több veszélyes faktor lesz mint gondolod.
-csupán 1 szál fehér ingben nem ülnék robogóra
-lopás cascoés rossz topic
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
yodamastah
őstag
válasz
smallmer #149076 üzenetére
1. Van nagyrobogós topic.
2. Casco+ponyva+lánc.
3. Nmaxból 155öst vegyél ha van rá jogsid.
4. Motoros ruhában robogózz. Én a Tmaxon is pont ugyanannyira öltözök fel, mint a GSXR-en. Szard le hogy a város tele van nulla motoros szerelésben robogózókkal. Ha meleged van, vannak szuper nyári motoros cuccok.
5. Imádni fogod budapestet robogóval
6. Azzal számolj, hogy a hosszútávú túlélési esélyeid jelentősen csökkenni fognak.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz
smallmer #149076 üzenetére
Az inget védd protektoros kabáttal.
A robogón a markolatokhoz és az üléshez érsz hozzá, ami számít, az ülésre én a Decathlonban vettem táskahuzatot, a markolatot kesztyűben fogom. A többi karosszériaelem, időjárásálló.Nagy ponvya persze többet takar, de ugye a vizes ponyvát kirázni, összehajtani sem olyan egyszerű fehér ingben és kiszárítani is kell a hely.
Az NMax is csecse, sportos kivitel, át kell lépned a vázat. Én az SH-hoz vettem nyakba akasztós kötényt, ülve mellkastól bokáig takar szemből és oldalt is, a cipő meg már elfér a helyén takarásban. Csak esőben kell, de megvéd a csapadktól.
Ismerősnek 300-as Vespája van nagy plexivel, mondjuk, ő átlag termet (175 cm, 70 kg), simán elfér mögötte, legfeljebb a pirosnál állva éri eső. Persze ha tócsa mellett áll, a szomszéd sávban közlekedők simán felcsaphatják.Váltóruhával készülj fel, doboz, és/vagy nagy csomagtartós robogó. Az SH itt elvérzik, az ülés alatt még egy sisak sem fér el, az X-Max alatt meg egy golftáska is...
Váltóruha alatt cipőt is értek. Van, hogy meg kell állni és le kell tenni a lábad, akár tócsában is.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
d@vee
őstag
válasz
smallmer #149076 üzenetére
Nem leszel mocskos, de az inget vedd le motoron és szépen hajtogasd össze. Faszán beleizzadsz 30másodperc piros lámpánál álláskor.
Motoros ruci kötelező. 60-nál meglöknek, a beton/oszlop nem fogja aztmondani hogy robogóval voltál? Akkor nem ütök vissza akkorát, mintha váltós nagygépen mennél.
Én csak kívülről szemlélem a robogózást pesten, de sokkal élhetőbbnek tűnik, mint az autó.Ja
-
zgospel
őstag
válasz
smallmer #149076 üzenetére
Van egy bróker ismerősöm, aki legalább 10 éve BMW C1-gyel jár télen-nyáron kasul-keresztül a városon. Nem kell rá sisak, a szélvédő meg felfogja a bogarakat, úgyhogy a haja és a ruhája is mindig patent
Egyszer borult vele ezidőtájt, télen a fekvőrendőrre rossz szögből hajtott rá.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
válasz
dellfanboy #149069 üzenetére
Oh van erre egy miskolci maszek szerelom is, aki egy twingo motort nem tud normalisan hezagolni, de a bmw gyarban mindig hivtak tesztvezetni, mert fel percet vert a rendes pilotakra
Everybody lies.
-
gonger
senior tag
válasz
smallmer #149076 üzenetére
kb fél évig egy SH150-et lakatoltam az ablakunk alatt lévő villanyoszlophoz, leponyvázva.
Kelleni fog egy motoros kabát neked, amiben vannak protektorok, ez lehet hálós is, nyáron meleg lesz, de az inged is védi valamelyest. Javasolt, hogy legyen kesztyűd és egy motoros cipőd is + tépőzárazható térdvédő. Irodai váltócipőt, esőruhát a dobozban vagy ülés alatt tudsz magaddal vinni. -
bigdady
nagyúr
Hali
Nincs valakinek elfekvőben nem használt caberg bukósisak plexi-je amitől megválna? Elrepedt az enyém[ Szerkesztve ]
-
-
norbert1998
veterán
Topikcsendőr
Szétkaptuk tegnap az NSR-t. Arra számítottunk, hogy zselé a váltóolaj, szerencsére nem.
De ezen a motoron MINDENT sziloplaszttal raktak össze. Hengerfejcsavarok, szívótorok és kuplung dekni tömítés, karburátor, minden.Viszont a karbiban nem láttunk káoszt. A schuber teteje ugyan zöld votl, de a fúvókák egész tiszták voltak, nem volt sem zselé, sem zöldség odabent.
Viszont a dugattyúval nem vagyok megeleégedve. Zörög átfordításkor a csapágy. Tehát, ha nincs rajta a reed valve és a hengerfej, és a kuplung kosarat kézzel fordítod, csörren a dugattyú a felső holtponton.
Mértünk is, a Code D méretű a henger és a dugó is, arról azt kell tudni, hogy a gyári méret hengernél 54.005-54.015, service limit 54.080. A mért érték 54.015, furatmikróval, ahogy illik.
A dugattyú gyári mérete 53.961-53.965. A service limit 53.891. A mért érték 53.930. Tehát ez kopott, de service limit felett van.
A gyári dugattyúhézag 0.040-0.049. A servive limit 0.080. Ha ez átmérőben értendő (nincs odaírva), akkor a mi eltérésünk 0.089, tehát 9 ezreddel a limit felett vagyunk. Ha sugárban értendő, akkor bőven benne vagyunk még a limitben.Az én javaslatom az volt, hogy mivel a henger drága, ellenben szép fényes, de még a hónolás nyoma enyhén kivehető a kopó felületen (bár nikasilos, azon kéne egyáltalá lennie ilyennek??), minősítsük át az 54.015-ös hengerünket Code B-re (54.015-54.020, service limit 54.090), és vegyünk bele Code B dugattyút (53.971-53.975, service limit 53.901).
A bro ezt nem fogadta meg, rendelt egy új Code D dugót, amihez kap piston pint, gyűrűket is. A felső tűgörgőst csapágyboltból fillérekért megkapjuk mellé. Végülis, elvileg jobb lesz így. De nem sokkal szerintem.
Visszatérve a hengerre, az rendesen látható, hogy ahol a gyűrűk koptatták, ott sokkal fényesebb, de kézzel és körömmel nem érezni egyik holtpontnál sem vállat, csak szemmel látható a fényességbeli különbség.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #149089 üzenetére
Meg kellene nezni, hogy az also tugorgo milyen allapotban van, altalaban az szokott elkoszonni.
Hogy csorren a dugattyu, az sajnos nem eleg exakt.
Amit meg kellene nezni, az az, hogy leveszed a gyuruket a dugattyurol, betolod a dugattyu szoknyajaval, vagy tetejevel a hengerbe, es megmered a gyuruvegeknel a hezagot.
A hengernel a kopast a legkonnyebben ugy deritheted ki (vagy a gyari meretet) hogy a nem terhelt oldalt megmered, aztan a terhelt oldalt. Azonnal kijon mi a kulonbseg. A nem terhelt oldalon lesz meg honolas is.
(Nikaszilon is van honolas, csak a versenymotorokon, vagy production racerek-en nincs honolas)A dugattyu nehez ugy, mert nem mindegy hol mered, a terhelt oldalon egy kicsit lejjebb mered a szoknyat, es azonnal mas erteket kapsz. Japanok altalaban a szoknya aljatol 1 cm-t adnak meg, de nagyon pontatlanul lehet merni. Illetve a kopas eleve latszik a szoknyan. Sima huzastol nem lesz keskenyebb, bar alakvaltozast szenvedhet hotol, de ez valszeg ontott dugattyu, nem jellemzo ra ilyesmi.
Tehat jelenleg a henger-dugo illesztes ~ 0.08mm
El lehet vele ketyegni, de kb 1 tized es afelett magas fordulaton torni fog a dugattyuszoknya.Az alakhibat ki kellene honolni belole es nagyobb dugattyut gyuruszettel belevenni.
A legfontosabb, hogy indikatororaval valahogy az also tugorgot ki kellenne merni, mert most megkinaljatok egy passzosabb henger dugoval, nyelezes, nagyobb nyomatek aztan...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
norbert1998
veterán
válasz
Topiccsendőr #149090 üzenetére
Meg kellene nezni, hogy az also tugorgo milyen allapotban van, altalaban az szokott elkoszonni.
Sajna szét nem szedtük a blokkot, s most nem is lesz, mert amúgy ezen kívül mást nem tapasztaltunk. Persze, a csörrenést sem hallottuk eddig, csak akkor, mikor a hengerfej és a reed sem volt már a helyén. Érzésre az alsó nem tűnik rossznak, sőt, talán a felső se volt rossz, csak a gyári méretnél 2,5 mm-rel szűkebb tűgörgőt rakott bele a szaki, mert túl drága volt a gyári (6 ezer, csapágyboltban is). Az eggyel kisebb meg 800 Ft.És mivel okosba sikerült szerezni gyárinál épp egy picivel nagyobbat, ami az új dugattyúba még nem is kell befeszegetni, ezért a felső kap új csapágyat.
Amit meg kellene nezni, az az, hogy leveszed a gyuruket a dugattyurol, betolod a dugattyu szoknyajaval, vagy tetejevel a hengerbe, es megmered a gyuruvegeknel a hezagot.
Tervben van, a gyári hézag felső határa itt 0,5 mm. Viszont új gyűrűk is lesznek.
A hengernel a kopast a legkonnyebben ugy deritheted ki (vagy a gyari meretet) hogy a nem terhelt oldalt megmered, aztan a terhelt oldalt. Azonnal kijon mi a kulonbseg. A nem terhelt oldalon lesz meg honolas is.
A kopás tök uniform, furatmikró szerint nincs ovalitás a hengerben. -
Shadowbull
addikt
Na ez is érdekes lesz.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Zoli bácsi
őstag
[link]
Kisalfold.hu cikk, benne videó.
Sokan versenypályának nézik a 82-es főutat – Kitálalt a motoros a veszélyes összekötő útról (videó) -
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #149091 üzenetére
En ezt a tugorgos reszt nem ertem, de valszinusitem, h a tugorgo szelessege mas.
A gyuruhezagot igazabol ha meg van rendelve az uj gyuru-dugo szett, akkor mar nem erdemes megnezni, de en azzal szoktam kezdeni, mert abbol meg lehet saccolni, h a dugattyu volt rossz meret eleve a beepitesnel, vagy valoban ennyit kopott minden. Ha tul nagy a gyuruhezag, akkor altalaban a nikaszilban is van 1-2 szazad, ott, ahol fenyesebb.
Ezert is furcsallom, hogy ugyanolyan a terheletlen es a terhelt oldalon is a merete a hengernek.A dugattyut terhelt oldal legaljan mertetek? Vagy hol?
Osszerakasnal gyuruhezagot megint merjetek le, mert sokszor kell utanamunkalni. Sot igazabol a préstávot es a kompresszio viszonyt is mindig ellenorzom, es javasolnam osszerakasnal ezeket.
Pepecs munka kimeregetni, de parszor megragadt volna nehany henger, ha nem csinalom.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
norbert1998
veterán
válasz
Topiccsendőr #149094 üzenetére
Hát, a mérést nem én csináltam, igy nem tudok nyilatkozni a pontos helyéről.Mindenesetre, mesélek majd, ha szerelés lesz újra, hogy hogy s mint történnek dolgok. Utána ugyanez következik majd az RS125-ösön is.
-
Khaosz55
addikt
válasz
Zoli bácsi #149093 üzenetére
Én már csak annyit motorozok Magyarországon, hogyha túrára megyünk akkor elhagyom az országot, így is évente megyünk legalább 10 Ezer km-t. Annyiszor voltam már Cseszneken, hogy egyáltalán nem hoz lázba. Persze lehet Cseszneket szerpentinnek nevezni
, de akkor minek nevezzük a Dolomitokat és a Olasz hágókat? Ott valahogy nem nagyon mennek állat módban, pedig jók az utak, főleg ha azt nézzük, hogy télen járhatatlanok. Vannak olyan helyek, hogyha történne valami meg sem találnak soha... Persze ide tartozik Ausztria és csomó más hely is....
Néha olyan érzésem van, hogy a Magyar utakon motorozni a túlélésről szól... -
bacus
őstag
válasz
dellfanboy #149097 üzenetére
Egyre kevésbé, sajnos nagyon be van kamerázva és ezres eurós büntik vannak.
Van olyan útszakasz, ahol a kamerák egymásra látnak, az alagutakban ha nem tartod be az előtte kiirt követési távolságot már megy is a fénykép, az alagutak ki és bejáratánál szinte mindenhol van kamera.
A vége az, hogy mi kis pénzű csórók, akiknek nem fér bele még 4000 eurós bünti olyan helyen is betartod az indokolatlan 40-es korlátozást, ahol szinte biztos vagy, hogy nincs kamera, vagy van, de nem mér sebességet.A jobb hágókon meg sokszor 30-as korlátozás van (szerintem a sok bicajos miatt is).
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Zoli bácsi #149093 üzenetére
Apám többször mondta már, hogy nem örül, hogy nagyobb robogóra ültem, Anyám elfogadja, de azt már ő sem szeretné, ha rendes váltós motorra ülnék, mert minek az?
Apám azzal példálózik, hogy egy helybéli is erdélyi túrán elesett a motorral, elcsúszott, a villanykaró/fa/tábla fogta meg és deréktól lefelé lebénült.
Persze azt ő sem hangsúlyozza ki, hogy a megengedett sebességhez, vagy az út, forgalmi és látási viszonyokhoz képest mennyivel ment.
Azért ha a megengedett tartományon belül a megfelelő sebességet választod, akkor alapvetően biztonságosan lehet motorozni és hacsak nem kapsz segítséget a forgalom többi résztvevőjétől, akkor elkerülhetetlen bajnak kicsi a kockázata. Persze ha ráncigálják a cica bajszát, előbb-utóbb megkarmol.A motorossal értek egyet: a szabályok értünk vannak, nem csak nekünk. Aki áthágja őket, az valamennyivel több golyóval játszik orosz rulettet.
Khaosz55: egy barátom is valami 15 éves túraBMW-vel jár csapattal, tényleg csak a határig motorozik Magyarországon. Idén is az első túra első állomása Győrben volt egy napos bemelegítő tréningen. 18 motorral lefoglaltak egy időpontot pályával, instruktorral, másnap mentek tovább.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
bacus
őstag
válasz
macilaci78 #149099 üzenetére
Nyilván nem kell, meg nem is lehet minden táblát megmagyarázni, hogy miért van valahol kint egy 50-es korlátozás, mikor belátható a szakasz, stb, de alapvetően sok korlátozást azért nem veszünk komolyan (mi, mint közlekedők), mert értelmetlen, kint felejtett táblának gondoljuk, sajnos nagy részük az is.
Egyébként a motorozás teljesen élvezhetetlenné teszi, ha sehol nincs egy egy olyan szakasz aminél kicsit meg lehet sarkallni a mocit. Te a 300-ast, inkább csak közlekedésre használod, egyetértek, abban az üzemmódban max. szabály követés. Ha már egy kis élvezetet is szeretnék (ha már a km költségem többszöröse egy autós km-nél), akkor leginkább mindenhol a büntetési határ alatt megyek picivel, néha meg jelentősen felette, de ez nem határfeszegetés, hanem sokkal inkább kis élvezet becsempészés, no meg tempós haladás.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!