Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz pepucs #138921 üzenetére

    Az az alkatresz, ami meg sincs, es mutatja, nah az a szeleptoke. Ahogy korabban irtam.
    Ez egy tl S, es az elulso henger kipufogo szelepeinel tornek el altalaban a szeleptokek, ekkor ejti be a szelepet. Ahogy itt is tortent. Ezek latszodnak szelepallitasnal, hogy repedtek, tehat normalis szervizeles mellett elkerulheto a baj.
    Ez nem v2 jellegzetesseg. Ez a blokk nem hosszuloketu. Nem tep lancot. ~120 loeros motor, annyi a vegsebessege, mint egy sor4 600 nak. Nem fog egyfolytaban egykerekezni, ez egy gyenge szar manapsag.
    Leirtam a jellegzetessegeit alabb. Aki ezeket nem ismeri, az nem tudja mit kell rajta keresni, nem erti mi mitol van.
    Ez a blokk az alapja az sv1000nek, a dl nek, ami egy turamotorblokk. Sokat elfut, egyaltalan nem mondanam problemasnak, csak a korabbi, elso generaciokat.
    Teljes kepzavar meg a kihegyezett hosszuloketu, es a forog 13-14000-et. Kb 10000 et forog egy ezres v2 es. Kulonben nagyon nem lenne tartos.
    v2 es utcai motor nem tud ennyit forogni. 14 ezret a ducati gyari sbk versenymotorja forgott es ott 500km kent forgattyushazat kellett cserelni. Meg tulajdonkepp mindent.

    Viszont hiaba forog valami keveset es nincs kihegyezve, ha valoban hosszu a lokete. Alacsonyabb fordulaton a dugattyu kozepsebessege ugyanakkora lesz, mint a rovid loketunek, nagyobb fordszamon.
    De nem ezzel van baj, az alternalo tomegek sokkal nagyobb terhelest jelentenek a csapagyaknak, es az a fordulatszam novekedesevel egyre nagyobb lesz.
    Viszont a szeleptokenek semmi koze ezekhez. Egyszeruen ott valamit nem jol terveztek meg, es nagy terheles jut a szeleptokere. Talan.

    Ezt az idot senki nem adja vissza nekem, amit ennek a hulyenek a videojaval toltottem.

    [ Szerkesztve ]

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák