Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
válasz Oppenheimer #138697 üzenetére
cb1000R is szitál 180 felett. valszeg kicsi az utánfutása.
eladó topping dac
-
JoinR
őstag
válasz bajnokpityu #138701 üzenetére
Nagyobb motort kellett volna venned rendes futóművel.
-
fattyu
veterán
válasz bajnokpityu #138701 üzenetére
mily meglepő
én is gyűlölködő levelet írtam a ktmnek hogy a kékre festett supermotojuk 190nél ingatag
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hroberto #138698 üzenetére
Amennyiben az a mondando kiforgatasa, es a belekotes, hogy belekerdezek abba, amit vki mond, akkor vegulis jah. Tulajdonkepp siman higgyek el mindent feltetel, kerdesek nelkul. Nem kell itt gondolkodni, tessek szepen befogni, es egyeterteni. :D
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #138697 üzenetére
Csak egy keveset kell visszabb gorgetni
Explosión de dos tiempos
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #138704 üzenetére
Látod,el kell fogadni,ha nem teszed és bele mersz kérdezni,már egy rosszindulatú,kötekedő gyökér vagy...
Mr.Brightside
-
hroberto
veterán
válasz JoinR #138708 üzenetére
Én nem ezt mondtam, hogy ezrest kell venni, én azt mondtam és mondom most is, hogy bizonyos helyzetekben nagyobb eséllyel úszhatsz meg egy balesetet ha olyan motoron ülsz, amin normális fék és futómű van.
Egyszerű és sajnos nem ritka példa (velem is megesett) : lakott területen kívül mondjuk 100 körüli tempónál kifordul eléd egy vakegér. Ha jó féked van, nagyobb eséllyel kerülöd el az ütközést. Jó esetben meg tudsz állni, de az biztos, hogy nagyobb eséllyel lassulsz le annyira, hogy esetlegesen ki tudd kerülni az illetőt.Xiaomi 14, KTM 1290 Super Duke R Gen3
-
Pocee
senior tag
válasz hroberto #138709 üzenetére
Szerintem ha egy kereket állóra lehet fékezni akkor a fékhatás megvan,ezt egy egytárcsás műszakin átment motor már tudja,a futómű is kényes pont de ha nem pattog be,akkor szinte az is rendben van,a legsarkalatosabb pont szerintem még mindig a user,aki pánikhelyzetben ránt egy satut a hájtek' gépen és akkor le is főtt a kv.mellesleg egy nagy gyors motor megy is annyival gyorsabban mint amennyivel hosszabb lesz a féktávja,ha húzzák neki persze.
[link] kevesen fekeznek így hiába ülnek kemény motoron.Mr.Brightside
-
Geresics
addikt
válasz Pocee #138710 üzenetére
Szóval szerinted nincs különbség fék és fék között (ha mindkettő állóra tudja fékezni a kereket), és nincs különbség elektronika és elektronika között? Ill. ide ugye szorosan kapcsolódik az első futómű is (mármint a fékhatáshoz), és abban sincs különbség?
Ideje volna szólni a gyártóknak is, hogy felesleges a sok mérnök, meg fejlesztés, elég, ha a marketingesek eladják a cuccot!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Pocee
senior tag
válasz Geresics #138711 üzenetére
nem,nem akartam ennyire elmélyedni ebben,ezért fogalmaztam valóban pontatlanul,hiába tűpontosan adagolható a fékrendszered ha tök hülye vagy az adagoláshoz,és hiába van csúcs futómű alattad ha besokalsz,túlvállalsz,nem fog az sem megmenteni,vagy ha befosol kanyarban és feláll a motor mert nem mered ledönteni.
A saját agyad tud megmenteni,hogy a motorodhoz és a környezeti hatásokhoz és leginkább önmagadhoz választasz tempót...
Ideje írni az ostoba embereknek,hogy panigaleval meg s1000rr lehetetlen meghalniMr.Brightside
-
fattyu
veterán
igen csak fekete és fehér van
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
bacus
őstag
válasz Pocee #138712 üzenetére
Fentebb írta Geresics, hogy pont az nem mindegy, hogy adott körülmények között melyik motor MIKOR sokall be !
Lehetsz akármilyen profi, ha egy adott pillanatban elfogyott a motor képessége, ott bukni fogsz! Az ellentéte is tud igaz lenni, a sok okosság pl ki tud húzni a kicsit elsokallt kanyarból akkor is, ha nem vagy elég rutinos, csak kapaszkodsz az első fékbe. Ma egyre több a "kanyar ABS", ami pont erre való, hogy íven maradj miközben bénán fékezel.
Egy rossz, de elég egy rosszul beállított futómű is, szintén el tud fogyni.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Pocee
senior tag
válasz bacus #138714 üzenetére
azt is el fogjátok magyarázni,hogy a tükörtojás tojásból készül?
onnan indultunk,hogy nagy motorral nagyobb biztonságban vagy,ez hülyeség,miért gondolod hogy ha egy zászlóshajón ülsz akkor minden csak olyan távolságban bukkanhat fel,hogy az elektroninkáknak lesz ideje reagálni?értem,hogy kapsz egy faktort az agyadba,hogy oké biztonságban vagyok mert...ez meg ez van a motoromban,de ez még csak egy reménysugár...
nyilván nem vitatja senki,hogy minél profibb egy futómű annál több tartalék van benne,de akkor a 750 ccm alatt halálra vannak ítélve az emberek? R6R,GSXR600, ezek azért nem ezresek mégis komoly cucc van alattuk,régi fzr1000,gsxr1100?ezeket miért vagy kinek gyártották akkor,mert ezekben nem sok életmentő elektronika volt,meg a futóművük sem hasonlítható össze egy maival,csak akkor még nem volt fórum...Mr.Brightside
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #138711 üzenetére
Ertsd jol. Nezd az egesz dolgot egyben. Ha van egy nagyobb motorod kezdokent, akkor valoban annak felszereltsege fog megmenteni, a kisebb tarsahoz kepest? Ez egy letezo mintazat? Ez eleve nem mindig allja meg a helyet, mert vannak nagy motorok nagyon szar futomuvel. Meg van ezres sportmotor, amelyik hiresen instabil tud lenni, jo fekkel es futomuvel.
(Jo akkor rugozzunk a szavakon, valoszinuleg egy gyarto zaszloshajojat kell megvenni mindig)Ha full hulye vagy a motorokhoz, en keves eselyet latom annak, hogy olyan hatarhelyzetbe kerulj, ahol nem a motor ereje, a sulya, es a tapasztalatlansagod sodor eleve oda, es hogy a motor oldja meg helyetted az egeszet, ugy, hogy a kisebb verzioja viszont elverezne.
Biztosan van ilyen, de ezt igy kijelenteni, hogy vegyel markazaszloshajot mert annak mindene jobb, es az megment- ez igy nem igaz.
Ha allora lehet fekezni egy motor kereket barmilyen fekkel. Akkor mit tudsz meguszni lakott teruleten kivul egy olyan fekkel, ahol ennel elobb tudod allora fekezni?
Ha abs-es, es egy kisse taknyosabb a nyomaspontja egy masik fofekhenger-munkahenger attetelnel, azzal mit nyertel?
Ha kanyarban fekezel, es van kanyar abs-ed, mondjuk azt tudnam elkepzelni, de az se ment meg barmitolA futomu ebben az esetben elpattogni nem fog, ha nem usd, elore-hatra fog hajlani a villa, (az usd is, csak joval kevesebbet) az oda lesz passzirozva ugy, hogy a futomu tulajdonsagaibol, beallitasaibol szinte semmi nem szol mar bele semmibe. Ossze van rogyva az egesz egy brutalis feknel.
Ha abs-es akkor pedig az uthibakon elengedi a feket, az is jol hangzik, az se jo ha nem vagy kepzett.
Csak a motor nem fog megmenteni ha hulye vagy. Kepzettnek kell lenned neked. Aladrakhatnak akarmit, ha te kepzetlen es tudatlan vagy. Eleve leegyszerusiteni ezt hogy lehet ennyire, hogy egy nagy motor biztonsagosabb??? de ha megis ezt tesszuk, es ennyire elnagyoljuk, akkor mar a nagyobb motor ereje es sulya ugyanolyan hatrany, mint az esetlegesen jobb fek- futomu, meg kb barmit be lehet kiabalni ervkent, hiszen minden nagyon esetspecifikus. Ezert kellene a sajat elmeny, hogy vkinek miert ez a velemenye, mi tortent vele. Ha ezt nem ossza meg, akkor ezt igy gondolja a fotelbol, tapasztalas nelkul. Az meg nem valasz hogy vmit nem kell magyarazni.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hroberto #138709 üzenetére
bizonyos helyzetekben nagyobb eséllyel úszhatsz meg egy balesetet ha olyan motoron ülsz, amin normális fék és futómű van.
teljesen egyetertek. Ezen nincs is mit magyarazni.Bizonyos esetekben meg pont ez a jo futomu es fek hajszol bele abba a helyzetbe. Sztm mindig az ember a gyenge lanccszem. Eleve nem jo irnaybol van megkozelitve a kerdes, ez pont ugyanolyan, mint a milyen homerseklet biztonsagos a motorozashoz.
Explosión de dos tiempos
-
hroberto
veterán
válasz Topiccsendőr #138719 üzenetére
Nekem nagyjából ennyi is lett volna a mondandóm, hogy ha elcseszel valamit, vagy egy másik közlekedő hoz veszélyes szituációba, akkor nagyobb az esélyed megúszni a bajt egy "jobb" motorral.
Persze egyértelműen igaz, hogy jobb vassal hajlamosabb az ember túlvállalni magát.Xiaomi 14, KTM 1290 Super Duke R Gen3
-
bacus
őstag
válasz Topiccsendőr #138718 üzenetére
Jogos.
Ahogy én értelmezem: a besokallás, a sofőr vagy a motor képességeit túlhaladott pillanatnyi állapot. Elfogadom, hogy ez 99% -ban a sofőr hibája, ugyanakkor 1%-t fenntartanék annak, mikor az a motoron lévő gumi, fék, futóműé.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
nagyúr
válasz hroberto #138709 üzenetére
Ha féktávon kívül lép eléd valaki akkor segíthet a jobb fék igen (azonos tempónál ugye, de nagyobb motorral nagyobb tempót fogsz menni!), mert csutkázva (ABS)-el nem kenődsz fel. Viszont ha féktávon belül jönnek ki eléd, akkor szerintem szintén hátrányban leszel egy nagyobb géppel, egyszerűen azért mert a fékezés nem fog segíteni, irányt kell változtatnod minél gyorsabban, az meg egy kisebb motorral egyértelműen egyszerűbb.
[ Szerkesztve ]
-
Uher
aktív tag
válasz tboy93 #138722 üzenetére
De ha a nagyobb motorral nagyobb tempot mesz, akkor lehet az a kozlekedesi szituacio, ami akkor jonne letre, ha a lassabb motorral mennel, letre sem jon, mert reg mashol jarsz. Ott meg az oz jon ki eled, de az mar egy masik tortenet
Komolyan annyira tulagyaljatok az egeszet, hogy neha faj. Vegye meg mindenki azt a motort ami tetszik neki, aztan hasznalja. Aki meg felti a szaros eletet, az jarjon Hummerral.
-
Uher
aktív tag
Hummer helyett jo egy nyerges is!
-
fattyu
veterán
4 motoromból egyen vannak ilyen elektronikai huncutságok. azzal az eggyel baleseteztem. ja és az a leggyengébb és leglassabb is
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #138733 üzenetére
sose vitattam
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
bacus
őstag
Dodor szeme könnybe lábad egy ILYEN láttán.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Somatom
veterán
Meglett a Bering nacim, a téli felszerelésm utolsó darabja. Nagyon király cucc. Szombatra napocskás időt jósolnak. Van vkinek kedve gurulni egyet? Bacus?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bacus
őstag
válasz Somatom #138736 üzenetére
Lányom 21 éves, családi program van. Esetleg vasárnap, ha még mindig jó idő van.
Mondjuk én ma is motorral jöttem dolgozni, mert jött csomagom a nyugati postához, oda pedig nekem csak a motor az opció..Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Somatom
veterán
-
pepucs
tag
válasz Somatom #138744 üzenetére
Xlmoto-s course textil nadrágokat mennyire ismeritek? BF áron meglepően olcsóak az itthon kaphatóakhoz képest. Thermo betétes vízálló nadrágot keresek 5-10C közötti motorozáshoz.
Van esetleg bevált budget márka?"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Somatom
veterán
válasz vlevi #138741 üzenetére
Látod, hogy a Google a barátunk? Napsütésben, száraz úton gurultam. Még nem voltam az emlékműnél, hát most bepótoltam. H-turul. Csináltam róla egy rendeset is. Visszafelé meg ízirájder, öcsém!
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest