-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
bacus
őstag
Ok, akkor felkészültél erre, illetve tudjátok kezelni mint Yodáék. Lehet az én tapasztalataim rosszak. Már azért képes megsértődni egy haver ha megdugom a nejét.. , és akkor még anyagi kár nem is érte
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
pepucs
tag
Sziasztok,
Leadtam a karbis SV650-et kuplung állításra meg olajcserére. Repsol 10w40-> LM 10w40 Visszakaptam úgy, hogy "ez most így a tökéletes nem kell állítani semmit".
Amióta elhoztam a srácoktol 5.9L/100k-nél kevesebbet nem tudok fogyasztani bármennyire is óvatos vagyok. Előtte csak akkor volt 5.9 amikor végsebességen jöttem haza autópályán és 4.8-5.5 között volt a galyatető,város minden. Nyílván most nem ez a 0,4 visz csődbe, szimplán zavar hogy konkrétan amióta elhoztam megnőtt a fogyasztásom. Ha lámpánál állok nagyon szúrós szaga van állandóan.
KÉP[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
pepucs
tag
válasz dellfanboy #138455 üzenetére
Motorrad Szerviz Kft. munkalapot kaptam, számlát nem. Google értékelések alapján nem nevezném pékeknek őket. Utolsó tankolásnál tűnt fel, hogy baszki végig óvatosan gurulgattam és így is 6L, szóval még nem jeleztem nekik. A kérdés számomra az, hogy mit tekerhettek hova hogy így elmászott a fogyasztásom? Nem gondolnám, hogy egy olajcsere és kuplung állítástól ilyen szépen kimutatható fogyasztás emelkedésemnek kéne lenni.
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
pepucs
tag
válasz Topiccsendőr #138458 üzenetére
Munkalap: Olajszűrő, olaj leeresztő, Átnézés, Szervíz valamifirka 0,8H ( 17270 .- )
Meg elvileg meghallgatták a tank alatti csörgő hangot de semmi gondot nem találtak és fújtak még a gumikba levegőt. Így adták vissza, hogy "tökéletes, nem kell állítani semmit". Azért furcsálom, hogy egyértelműen ettől a ponttól kezdve nőtt meg így a fogyasztás...[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
pepucs
tag
válasz Topiccsendőr #138460 üzenetére
Elöl ~2.2 hátul ~2.4 , Repsol 10w40 Ásványi -> Liqui Moly 10w40 4T Street Race. Karbi egyébként tavaly volt felújítva és beállítva. Előző tulajnál tudott 4.8 -as fogyasztást is
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pepucs #138461 üzenetére
2.5-2.9 a gyari eloiras, bar ez nem okoz 4 deci tobbletet, de valamennyit hozzaad. az meg plane nem, ha egy alsopolcos repsol utan egy api sn normalis olajat raknak bele. (Ha olajokrol beszelsz, ne csak a markat add meg, hanem annak pontos tipusat es viszkozitasat is. Csak a markaval semmilyen informaciohoz nem jut az ember, mert egy markanak tobb fajta olaja van) Hacsak nem 50- es ment bele a 40- es helyett, es a hidegebb idokben az amugy is suru olaj visszafogja a motort.
A munkalapon tehat nincs odairva, hogy milyen olaj ment bele, vagy azt te vitted oda?
Lehet a karbiban kezdi vmi elfosni magat, es megemelkedett az uszoszint.Ezt igy nem fogjuk sajnos netrol megfejteni.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
pepucs
tag
válasz Topiccsendőr #138462 üzenetére
Az olajat én vittem. Repsolon belüli pontosítást nem tudok ezért nem is írtam. Sejtettem, hogy távgyógyítással nehéz lesz. Van bármi amit tudok ellenőrizni mielőtt pénz adok nekik újra a visszaellenőrzésért? Csavar, csap, fokoló, tekerő, bilincs, cső... stb?
A következővel fogják kezdeni: Ellenőrizzunk akkor szelephézagot meg vez.láncot meg csináljunk karbiszinkront.
Mindezt úgy, hogy tökéletesen vittem nekik oda és tökéletes címszóval adták vissza. Elképzelhető, hogy bármilyen tömítés a karbiban pont náluk adta meg magát?[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pepucs #138463 üzenetére
Ezert en nem vinnem vissza, mert egy szelephezag ellenorzes penzben fajni fog, es ez a koltseg elenyeszo lesz a tobbletfogyasztashoz kepest.
Karbiszinkrontol nem lesz jobb a fogyasztas, azt csak azert kerdeztem, hogy ekkor hatha hozzanyultak az alapjarati keverekcsavarokhoz is, amikor szinkronizaltak, ami ilyen sporolos uzemmodban talan beleszolhat a menet kozbeni allapothoz.
Annyit tudsz nezni, hogy tulfolyik-e a karbi, mast nemigen.Karbiszinkron teljesen felesleges olyan esetekben mint: fogyasztas, gazreakcio. Tulajdonkepp semmire nem jo, csak szep lesz tole az alapjarat, bar tudom, hogy probaljak ugy eloadni, mintha ez valamilyen alapveto hibaforras tudna lenni, vagy hatalmas fontossaggal birna.
En arra gondolnek hogy valahogy maszik el az uszoszint szep lassan, hogy mitol, azt nem tudom.
A karburator felujitasa ezert veszelyes, amennyiben nem rohadt bele a benzin, vagy teljesen jol mukodott akkor, amikor "tisztitva lett". Gyari tomitesszettet nem fogja senki megvenni, mert horror az ara, es az utangyartott tomites es tuszelepek ki tudja milyen minoseguek, de egy biztos: annyit nem fognak birni, mint a gyari. A karbihoz addig tilos hozzanyulni, amig normalisan mukodik minden.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
pepucs
tag
válasz Topiccsendőr #138464 üzenetére
Köszi a részletes kifejtőt "Lényeg a lényegben": Használom ameddig gond nincs és/vagy a fogyasztás fel nem megy mégjobban? Azon kívűl, hogy többet fogyaszt gondolom az égési folyamat se megfelelő(túl sok/kevés üzemanyagot kap) tehát valahol megkellene húznom a határt?
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pepucs #138465 üzenetére
Igy van, amikor mar fekete lesz a kipufogod/ valamit eszlelsz gazreakcioban, vagy folyik a karbi, vagy inditasi nehezsegeid vannak melegen, vagy tenyleg extrem, 6,5- 7 literes fogyasztas kezd lenni, ugy, hogy semmit nem csinalsz vele, nem forgatod.
Feltetelezem, a karbantartasok korabban el lettek vegezve, tehat en abbol indulok ki, hogy a szelephezaggal nem lehet baj, plane ilyen sporolos hasznalatnal tenyleg eleg a szervizkonyvben eloirt km nel kontorllalni a hezagokat.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
pepucs
tag
válasz Topiccsendőr #138466 üzenetére
Na erről gőzöm sincs Motorradosok azzal kezdték hogy akkor szelephézag ellenőrzés, én meg válaszoltam, hogy hallgassák meg hidegen melegen és döntsék el. Fölöslegesen ne szedjük szét azt ami jó, mert autós tapasztalat alapján abból csak a baj van. Végül nem ellenőrizték mert teljesen egészséges hangja van.
Spórolóstól nagyon messze állok csak azt írtam, hogy spórolva is annyit fogyaszt mintha 7k fölött járok vele.
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pepucs #138467 üzenetére
Hangbol nem lehet megallapitani, hogy milyen szelephezagod van. Tulajdonkepp hangrol azokat a dolgokat tudod megallapitani, ahonnan mar nincs visszaut. Ez nem olyan szakma, hogy csak hallgatozol, aztan tudsz mindent.
Ha messze allsz a sporolastol akkor az is lehet, hogy mashogy mesz mostanaban, bar te nem igy erzed. Ez igy nem eleg egzakt, tehat lehet user error is.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
pepucs
tag
válasz Topiccsendőr #138469 üzenetére
Akkor úgy néz ki szelephézag ellenőrzésre csak visszamegyek hozzájuk
Kizárt, olyan tempóba jöttem haza galyatetőről budapestre 5.2-es fogyasztással, hogy a városi direkt nagyon spórolós, kigurulós menetemre a 6 vicc... ettől persze mindig benne van a user error
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
pepucs
tag
válasz Topiccsendőr #138471 üzenetére
Úszószint csekkoláshoz darabokra kell szedniük az sv650 karbit?
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
pepucs
tag
válasz Topiccsendőr #138473 üzenetére
Köszi az infokat, szerdán bejelentkezek ezekre.
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Uher
aktív tag
válasz Topiccsendőr #138464 üzenetére
En megvettem tavaly, nem volt oszinte a mosolyom
-
pepucs
tag
válasz Topiccsendőr #137428 üzenetére
Véleményed szerint hol érdemes használni városban a karbisat? Mivel ölöm jobban, ha állandóan forgatom vagy ha 3-4k-n óvatos gyorsításokkal (értsd: akkora gázzal hogy még ne csattogjon) vagy ha 6-7000-ren fűnyírozok?
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pepucs #138477 üzenetére
Karbis sv vel mar nagyon reg mentem, nem emlekeszem az mit csinal 3000 nel. Legutoljara sv650x el mentem, az sehol nem rangatta a lancot. Szoval sztm alul hasznalhato ovatos gyorsitasokkal, ha mar valasztani kell.
Ha gyorsitani akarsz normalisan, ahhoz fordulat kell, szoval ezt a szituacio donti el.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
3800+
őstag
Sziasztok!
Sajnos a kis 125-ös CBR-em meghallhatta hogy cserélni szeretném és ezért úgy döntött búcsúként kilyukasztja ezt a membránt a karbiban, ami miatt nem lehet beállítani az alapjáratot.
A szerelő csak gyárit talált, aminek az ára elég combos... tudtok esetleg külföldi megbízható oldalt ajánlani ahonnan tudnék ilyesmit rendelni?
[ Szerkesztve ]
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
Topiccsendőr
addikt
Csak ugy infonak megosztanam a kovetkezo tortenetet.
Kb 2 eve vettem egy crossplane R1 blokkot, termeszetesen olcson. (Szart csakis olcson!) Most jutottam el odaig, hogy szetszedjem. A tulaj elvitte szervizbe, hangos volt a motor, azt mondtak neki (hallasra) hogy hajtorudas.
Nezzuk, ez a fajta diagnosztika mennyire megbizhato:A 4 es henger dugattyuja megszorult. A tobbi tokeletes allapotban van. A dugattyun semmifele hoterheles jele nincs, olajat kapott boven. Ezt a motort nagy valoszinuseggel a gyarban rosszul raktak ossze, mert a dugattyu tul nagyot tagult abban az egy hengerben, anelkul, hogy nagyobb hohatas erte volna. Tehat meretproblema lehet a dolog mogott.
Egy ilyen motornak a blokkjat csak szetszedni 110€. Mivel a forgattyushaz csavarjai egyszer hasznalatosak. Ha ossze lesz rakva, ezt azonnal el kell kolteni, anelkul, hogy barmi meg lett volna javitva.
Ezeknel a motoroknal a koltsegek miatt krvara esznel kell lenni, es egyaltalan nem fer bele az, hogy hallasra diagnosztizalnak valamit.
A 6. Sebesseg kapcsolokormei kisse el voltak verve, a fotengelycsapagyazason kavitacio jelei vannak, nem mindegyiken. Kimerni ki fogom, de csak a hajtorud kiegyenlitotengely es fotengely csapagyak koltsege kozeliti a 400€-t.
Ez egy ~18e kmt futott blokk. Ez latszik is minden alkatreszen. A fotengely gyonyoru allapotban van, akarcsak a valto, a tobbi 3 dugattyu, es a 3 hengerben egy meghuzasnyom sincs.Szoval 20e km alatt is vannak mar csodak egy alapvetoen jol kitalalt, es megbizhato blokkban.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #138482 üzenetére
Ez huvelyezheto?
Az a darab nem esett le ? Vagy kezzel lett kihajlitva? Nem latom rendesen a kepen.A telen sort keritek az en 20 ezres blokkomra.
Remelem , egy villaval meguszom.
Nem szabad venni, csak proba utan. Sajnos ez elmaradt, nem volt jaro kepes.
Startbol 100juro a tomites keszlet. -
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #138482 üzenetére
Ennyire ki van konnyitve a dugó, vagy hiányzik belőle egy darab? Csakajapan
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
norbert1998
veterán
válasz bajnokpityu #138484 üzenetére
Nah, ezek ilyenek. A tengelyre merőleges irányban éri őket némi oldalirányú terhelés, hosszanti irányban felesleges a hosszú palást. Kisebb dugósúly, kisebb ellensúly (kiegyenlítőtengely?), pörgősebb motor. És nem mellesleg a kisebb inercia miatt kanyarítani is sokkal könnyebb. Bár ez főleg egy 2T 250 vs 4T 450 enduro között jelenik meg, vagy ha szőrszálat szeretnénk hasítani, érezni azonos lökettérfogatnál is.
Ahogy nézem, ez nem hüvelyezhető blokk, szinte biztosan nikasil-es, de majd pontosít az, aki a saját szemével látja
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #138483 üzenetére
Nem huvelyezheto, nikaszilos. ~180loeros hengert mar nem lehet huvelyezni, bar a regebbieket ~150 loeroseket megprobaljak magyarorszagon, aztan van meglepetes, ha egyszer kiforgatja a tulaj.
A dugattyu az ilyen, nincs semmi baja, csak szorulasnyom van rajta. Felkent egy keves alut a hengerfalra. Megnezem, hogy honolassal lejon-e, ha nem, akkor fel lehet ujitani a hengersort, ujranikaszilozassal.
Szabad venni proba nelkul, csak legyen olcso.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #138485 üzenetére
A csapszeg eltolasaval, azaz dezaxialassal csokkentik azt az erot, de ez eleg rovid loketu motor, akkorat nem billen.
A 2t nel a dugattyupalasttal zarnod kellene a henger reseit, ott marcsak amiatt sem lehet ilyen dugattyuszoknyat kialakitani. De inkabb abba a rengeteg resbe belebillenne a dugattyu.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #138487 üzenetére
Így van.
A 2T-s témát már nem a dugattyú méretre szándékoztam felhozni, hanem az inerciára. Ugye egy 2T motorban alig van forgó alkatrész, forgó tömeg, sokkal kevésbé viselkedik giroszkópként a motor, mint egy 4T-ben, ahol egy (azonos teljesítményhez) eleve nagyobb, erősebb főtengelyed van, vezérműlánc, vezérműtengelyek, aminek azért van inerciája, és érezni lehet a hatását a motor "dobálásakor", hogy bizony van girszkóphatás. namost ezt nem első kézből mondom, sajnos nem volt még lehetőségem ennyire elmélyedni a kis tömegű motorok használatában dobálós üzemben.
Viszont hasonló inerciát okoz a nehéz dugattyú miatti nehéz főtengely, és ha van kiegyensúlyozó tengely is, annak is nagy inerciája van. Mivel ez egy rendes sport blokk, itt nemigen vannak jóvanazúgy megoldások, biztosan éreznék a profibb emberek a giroszkóphatást, merthogy nehezebb dugattyú, nehezebb főtengely, nehezebb minden lenne a motorban, még ha az egész gép súlya nem is lenne nagyobb, és valahogy a pörgősség is megmaradna.Épp ma néztem R9 videóját azzal (is) kapcsolatban, hogy a szénszál orbitális előnye a fajlagos merevségben mekkora királyság motorkeréékpár vázak esetén, csakhogy nem tud annyira "uniform" lenni a gyártás, mint az acélnál, és két váz teljesen máshogy viselkedik, és rengeteg nehézséget okozott egy motorcsere után az újat megszokni, holott ugyanaz a motor. Mi, egyszerű jobbágyok, ezeket nem biztos, hogy megéreznénk, de van az a szint, ahol bőven érezhető akár ez is, akár az inercia.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #138488 üzenetére
Pontosan. Itt mar nincs jovanazugy megoldas, pl huvelyezes, stb, mert lassan minden koppon van. Persze meg mindig nem annyira, mint 200 loeronel. Viszont a kiegyenlitotengely a fotengellyel ellentetes iranyban forog, tehat az nem adodik hozza.
Kethengeres ezrest es negyhengeres ezrest hasonlithattam mar ossze, oszinten dobalasnal nem ereztem kulonbseget, pedig mindenhol azt olvastam, hogy a v2 keskeny, kisebb fotengelye miatt sokkal jobb. Hat a sornegynel is valahogy megoldjak ezek szerint.A szenszallal mar a 90 es evek ota kiserleteznek a motoroknal. Nem jo. Nem a gyartas miatt. Az acel sem jo. A legjobb az aluminium vaz anyagnak, mert az rugalmas elegge es a csillapito tulajdonsaga a legkedvezobb. Nem csupan merevnek kell lennie.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
pruzsi
őstag
Üdv!
1986 USA Honda Shadow VT700C- hez tudtok esetleg Szívócsonkot és membránt?
(Felső)17257mk7-000
E-bay en találtam 1 db ot használtat kb 20ezer ft szállítással együtt.
Minta alapján lehet valahol ilyet gyártatni? -
vihartigris
őstag
Sziasztok!
Lassan újra motorosként vásárolnék először is bukósisakot, aztán mást is.
Melyik boltokat ajánlanátok vásárlásra ahol kellő választék, szakértelem, esetleg akció is van?
Próba nélkül nem veszek sisakot így csak a netes áruházak nem jönnek számításba.
Békéscsabán lakom, a Duna vonaláig érdekelnek a lehetőségek.bármi reciproka a semmi
-
Geresics
addikt
válasz vihartigris #138491 üzenetére
Nem ismerem a környéket, és az ottani üzleteket, lehetőségeket. De mindenképp azt javaslom, hogy áldozz rá időt, és járd végig a boltokat! Menj be, mond, hogy most fogsz újra elkezdeni motorozni, és nincs tapasztalato sisakvásárlásban! Segítőkészek lesznek mindenhol! Nyugodtan mond meg nekik, hogy el fogsz menni más márkákat is megpróbálni, mert a legtöbb gyártó más fejformára kínál ideális megoldást, és ezt csak próbával tudod megtapasztalni! Segíteni fognak megtalálni a helyes méretet, és nem fognak reklamálni, ha azonnal nem vásárolsz - ez teljesen bevett szokás a vevők között!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
LógaGéza
addikt
válasz vihartigris #138491 üzenetére
Szia,
Náluk már nézted? Anno jó raktárkészletük volt, mondjuk van már 10 éve kb mikor utoljára náluk voltam."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Somatom
veterán
Ha már vásárlás. Holnap, vagy jövő hét szombaton megyek német, vagy osztrák Louis -ba. Jövő szombattól, budapesti átvétellel ha kell vkinek vmi, írjon privit! (No bíznisz. )
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
norbeerto
csendes tag
Sziasztok!
Motorvásárlásban szeretném a közösség tanácsát kérni, elnézést ha vótmá'!
tldr; 1,5 - 2 - 3 millió körül keresek naked bike-ot inkább használtan, de új sem kizárt második szezonomra, csak és kizárólag ABS-es motorokban gondolkodom.Háttér:
Idén tavasszal szereztem meg az A kat. jogsim, előtte nem motoroztam. A szezonban egy 2006-os ABS nélküli ER6N-el mentem kb. 5000 km-t, aminek minden pillanatát élveztem, annak ellenére sajnos bepaníroztam mindkét oldalát, mert a tréningek előtt azt hittem, hogy a bab is hús.
Amíg megjavítottam voltam Safety alap 2 napos tréningen (hatalmas élmény) és Drivingcamp saját alap tréningen voltam (még nagyobb élmény Safety-s előképzettséggel), illetve magam is gyakoroltam parkolóban a bólyázást heti szinten 1 órát, ezáltal a motorkezelésem nagyon sokat fejlődött a kezdetekhez képest.
Jövőre a Drivex szinteket akarom megmászni és szeretnék kimenni Kakucsra, mert a Drivingcampen nagyon élveztem a döntögetést a kanyarokban, hogy nem maradt majrécsíkom.
A tervek szerint még a következő motorral rövidebb kirándulásokon belföldön (max. 100-200km), egy vagy két hosszabb túrán Horvátország, Szlovénia, Ausztria vennék részt majd, napi közlekedésre használnám a falum és a közeli város között alsóbb rendű utakon és tréningekre járnék vele.Tesztelni tudtam az alábbi motorokat:
Triumph Tiger Sport 660: Tudom, tudom de nekem valahogy mégis olyan "olcsó" hatásúnak tűnt (lafogott a plexi, sok az olcsó hatású műanyag stb.) A motor nem váltott ki belőlem akkora élményt, mint a reklámfilmje.
Kawasaki Versys 650: Olyan "meh" érzés volt, a plexi mögött megfőttem elég hamar nem túl melegben, úgyhogy ezután a plexis motorokat egyelőre elengedtem.
Trimuph Street Triple RS: Nagyon megy, nagyon erős, folyamatos mosoly a sisak alatt sportos támadó pozícióban ülve. Nagyon tetszett, de nem tudnám kihasználni, maximum az R-nek látnám értelmét de a pályanaphoz még nincs meg a bőrruhám, és az újszülött fiam miatt nem is erőltetném most a versenypálya határon motorozást. Közútra egy kezdőnek még túl soknak érzem az eszemmel, a szívem persze aszondja', hogy ezt vegyed. Most még nem.
Yamaha MT09 SP: Nagyon nyers, nagyon brutális, fura volt az ülése és nem tudnék vele magabiztos lenni vagy csak nagyon sokára. Nem éreztem jól magam vele, de ez nem a motor hibája.
Harley Davidson Sportster S: Nagyon "főnök" feeling az előretolt lábtartó és a Harley hang, de ez még anyagilag nagyon messze van, valamint vezetéstechnikai tréningre elég érdekes lenne menni vele.
Suzuki GSX S950: Hamar egymásra találtunk, ki tudtam vinni a héregi szerpentinre is, élveztem is, viszont az ár/érték arány nem a legjobb sajnos, ugyanannyi mint a Triumph Street Triple R, ennyiért kérdés nélkül az a győztes.
Kawasaki Z650RS: Nagyon könnyen kezelhető, mintha egy biciklin ültem volna, csak ez simán ment a bőven szabálytalan tartományban is. Jó motor, de nekem már nagyon retro.Amikről rengeteg tesztet olvastam/néztem, ám sajnos nem tudtam magam tesztelni őket, de tetszenek:
Honda CB650R – a közepes sornégyről bár nagyon jó vélemények vannak, ezt azért pörgetni kell, hogy életre keljen, ha jól értettem.
Honda CB750R (2023) - papír spec. és videók alapján nagyon egyben van a csomag és a Kawa után nagyon adná: picit erősebb de sor2 blokk, jó futómű és elektronika, az ára is helyén van. Várom a rendes teszteket róla, de ha nem bukik ki róla valami ordenáré, lehet beneveznék egyre.
Yamaha MT-07 - Lehetőleg a 2018 utáni verziók, mert a "szivacsosan puha első futómű" engem eltántorított fejben, de meggyőzhető vagyok.
Suzuki GSR 750 - Kevés van belőle, de titkos tippként előjött a Fotelmotorosban, azóta van a radaron nálam.Az ABS hiánya miatt mindenképp cserélnék, ezért csak ABS-es motorokban gondolkodom.
Előre is nagyon szépen köszönöm mindenkinek aki időt szánt rám!
[ Szerkesztve ]
-
lumpy92
aktív tag
válasz vihartigris #138491 üzenetére
A Luther utcán van Shox, a Becsey Oszkar utca-Degré sarkán is van egy motoros bolt (Lazer, Scorpion sisakok).
"never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
nagyúr
válasz norbeerto #138498 üzenetére
Szoval motoroztal fel évet, estel 2x egy er6-al, ezert most triple rs-t meg mt09sp-t nezel? Erdekes gondolat Vagy legközelebb akkorat akarsz taknyolni hogy ne tudjal forumozni sem?
Reszemrol max egy mt-07, bar sztem kezdesnek 1-2 szezonra boven eleg egy cb500F is, amivel az alapokat kellokeppen el lehet sajátítani.
De a kepzesekre jaras jó irány!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok