Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
A Zéé
addikt
válasz pakfong #137800 üzenetére
2017 január-február. Nem tudom pontosan meddig tartott, de az biztos, hogy azon gondolkoztam, hogy elmegyek fizetés nélküli szabadságra, mert minden munkánk megállt hetekig, én meg nem tudtam mit kezdeni magammal az irodában. Aztán végül nem mentem, mert sikerült megfáznom mint az állat, és táppénz lett belőle
Just a simple Lineman...
-
pakfong
tag
válasz A Zéé #137803 üzenetére
Sztem ne erőltesd, de a lényeget te is látod minden télen. Motoros szempontból ez jó, főleg aki azzal jár melózni. Majdnem egész télen megteheti, csak hozzá kell öltözni.
A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
-
nagyúr
Tegnap marha jo ido volt. Faterommal gurultunk is egy kört a Balaton felvideken. Feluton megalltunk a Repa Rozi csardaban, ez olyan kozepes minoseg, de a 2 személyes tál korrekt adag Felavattam a tanktaskamat, ami alapvetoen nem zavaro ha csak turazgat az ember, azonban ha rendesen motoroznek is akkor utban van. Sok motoros, bringás volt kint. Azt sajnos elbaltaztam hogy nem vittem el a fuldugomat igy visszafele mar szenvedtem a fejfajastol.
440km, kb 9 ora alatt nagyon lassu tempoban (sebesseghatarokat betartva, 1 oras ebedszunettel) kruzolva faterral, uj fogyirekord 3,2L/100km Jobban evett amugy az 500R mint a 250-es suzi intruder.
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz pakfong #137800 üzenetére
Én még mínuszokban is simán robogózom, ha egyébként száraz az idő. Nagy plexi, kézvédő, markolatfűtés, lábvédő kötény, garantáltan nem fázom soha. Többször volt, hogy a bélés nélküli motor dzsekire rávettem egy decathlonos, -25-re méretezett túrakabátot. Alá már nem szabad öltözni, mert az embernek melege lesz benne.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hroberto #137806 üzenetére
Egyszer emlekszem ~10 eve, egy marcius 15-en, sms t kaptam a belugyminisztertol, hogy ha elfogy a benzinem, rangassam ki a masik autobol a vezetot, es uljek at az o kocsijaba.
Vagy keverem a GTA val? Akkor 2 napig nagy ho volt. De nem egesz telen. jopar karacsonyt at lehetett motorozni a meleg miatt, es mar bajororszagban sincs feher karacsony, sot aszaly van, es melegrekord. Es ebbe az iranyba megyunk ugye a klimavaltozassal.Explosión de dos tiempos
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #137809 üzenetére
pont hozzád mentem vagy 10 éve a roxival télen, ahol ráfagytam a kormányra.
jég az az aszfalton, és emlékszem volt olyan pillanat, amikor annyira fázott már a kezem, h úgy döntöttem nem nyúlok a fékkarhoz és inkább átmegyek a pirosonehhez kifejezetten felüdülés a j300on -1ben munkába menni..
eladó topping dac
-
goofy85
kezdő
válasz Topiccsendőr #137809 üzenetére
Az a hó kemény volt. Aznap volt az utolsó munkanapom, vittem haza Pesten mindenem az irodából, otthon felhordtam mindent a lakásba és mentünk le anyósomékhoz. Éppen le tudtam enni az Alföldre, az utolsó két kilit már csak szenvedtem, de pont utolértem a hókotrót és így sikerült eljutni a házig. Ha ott nem jön arra, akkor az út szélén szoptunk volna... A kotró mögött kb két kilivel is már volt vagy 10 centi hó...
-
hroberto
veterán
válasz Somatom #137807 üzenetére
Ahogy elnézem a téli forgalmat (nem csak a Bükkben), a motorosok döntő többsége sztenderre teszi a motort télen. Szerintem nem életszerű télen a motoros közlekedés, és nem kizárólag a hó miatt. Tapadás nincs, bárhol találkozhatsz jeges résszel, 5 fokban az eső is halmozottan szar, taknyos, nyálkás az út, plusz a kiszórt só sem motor barát. Szóval nem véletlen, hogy csak ritkán látunk egy-egy elvetemült embert motoron télen.
Xiaomi 14, KTM 1290 Super Duke R Gen3
-
Oppenheimer
nagyúr
2 túrát nyomtam le a hétvégén, abból egynek a felét utassal (48 kilós szexi bnő). Hú de jó volt, és te jó isten, mennyit fejlődtem.
Ma már magamhoz képest egész merészen dőltem a kanyarokban. Ez annak köszönhető hogy magasabb XP-jű motorpilótákkal mentem és néztem hogy ők mit csinálnak. Ha meglesz a bizalmam az abroncsokban és az aszfaltban akkor nagyon jó kalandjaink lesznek.
Ma sikerült az egyetlen helyre menni az országban ahol esett, a Mátrába, úgyhogy legalább kipróbáltam kicsit az esőt is. Bár nem esett sok, de az aszfalt már nedves volt. Be is voltam tőle szarva, azon már nem döntögettem olyan serényen.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
duni84
aktív tag
válasz hroberto #137806 üzenetére
a bakonyban szintén le tud esni 20-30 centi úgy, hogy közben budapesten napsütés és 15 fok van (ez hazafele tudja rohadtul izgalmassá tenni az utat ), de akkor pontosítok az eredeti kommentemen: amikor leesik a fél méter hó, akkor nem ingázok motorral (olyankor HO van hó helyett). viszont az év minden hónapjában van legalább 10-20 olyan nap, ami pont alkalmas, ha az ember normális ruhában van. nem ilyenkor döntöget rekordokat, meg ilyesmi, hanem csak farag napi kétszer kb 30-50 percet a menetidőn.
az eső nem gond, a hideg eső sem annyira (angliában megtanulja az ember, hogy az az ideális motoros idő, amikor legalább 10 percre eláll picit. ehhez képest magyarország maga a kánaán. az északi részekhez képest az utak sem sokkal szarabbak itt ). egyedül a talajmenti fagy hozhat némi meglepit (meg a szélvédőn ki se látó, légkondit nem ismerő autósok), de ezért lőttem be a 4-5 fokot.
szerintem az utóbbi 5-6 évből bármelyik sport-túra gumi pont elég erre a szélsőséges időre is, ha nem binárisan kezeli az ember a gázt és a féket. gyakorlatilag ugyanazt kapja az ember motorkezelés szempontjából, mint amikor kifog egy szarabb napot egy több napos túrán: nem fogsz megállni, mert a másnapi szállásod már egy másik országban lesz nyilván az élmény más, ha dolgozni megy az ember, de az amúgy autóban elvesztegetendő időt úgysem kapná vissza sose. annyit szoktam még mókolni a "téli felkészítés" gyanánt, hogy a gyári helyett felrakom a mivv dobot, hogy a városba érve hamarabb észrevegyenek. a LED tompított eléggé láthatóvá tesz szemből, hátul is LED van a motoron + esőben/télen be szoktam kapcsolni az aliexpress-ről rendelt lámpát a sisakra, akkor a legvakabb sofőr is észrevesz.#metszéspontok
-
pityaa23
senior tag
Sziasztok!
Jártatok már úgy, hogy a bukósisak belső hungarocell része elkezdett mállani? Egy Caberg sisakról lenne szó. 8 éve vehettem, de csak jó 2 évet motoroztam vele. Most is csak pályaautózáshoz használnám néha-néha.
Ez egyébként cserélhető, vagy nézzek valamit helyette?
Üdv
-
zgospel
őstag
válasz pityaa23 #137823 üzenetére
Nem cserélhető, az a héjnak a része és az egyik legfontosabb eleme az energiaelnyelésnek.
Motorozáshoz mindenképpen cserélném.#137824 tboy93 ez az álló helyben is tönkremegy azért így nem igaz, sok mindentől függ. Az 5 év is csak egy nagyon átlag ajánlás a gyártók által, akik abból élnek, hogy te újat veszel Ha leírnák, hogy milyen kritériumok mentén mikor kellene adott sisakot cserélni, akkor lenne belőle egy 20 oldalas doksi, senki nem olvasná el, senki nem tudná hogy mi van. Ehelyett most mindenki rámondja, hogy 5 év azt csók. Mint a téliguminál a 7 fok mint vízválasztó...
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #137828 üzenetére
Itt már málik a hungi! Nincs miről beszélni, cserélni kell...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
Most akkor ez itt OFF?
Vagy hogy is van ez?
Na mindegy, itt az új KTM!
KTM X-BOW GT-XR*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
vlevi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #137827 üzenetére
A 4-5 évet asszem azért szokták mondani, mert a napsütés miatt eloregszik a külső műanyag héj.
De pl a Nolan sisak Lexan-bol készíti a külsőt, amire azt mondják nem öregszik a napfenytol. Ugyanez igaz sok más sisak gyártora is.
Ha viszont a belső ütés elnyelő réteg ment tönkre, akkor nincs mit csinálni, az legfeljebb a gyereknek lesz jó, bilinek :) -
goofy85
kezdő
válasz bajnokpityu #137836 üzenetére
Tudomásom szerint csak a sima műanyag héjúak öregednek az UV-től.
-
Somatom
veterán
válasz bajnokpityu #137838 üzenetére
Én most karbon sisakot vettem. Azzal nem tudom mi a szitu öregedés szempontból.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #137836 üzenetére
Egy sima lakkreteg mar nem engedi at az uvt.
Ezert lakkozzak a matricakat, kulonben kifakulnanak nagyon gyorsan.
Mindket fajta sisakra irjak az 5 evet, a froccsontottre es az uvegszalra is. Az uvegszal kotoanyaga pedig szerintem ugyanaz, mint a karbonnak.De ez nem csak az uv-tol fugg, mivel az energiaelnyelo reteg sosem kap uvt. Mint az elet minden teruleten, itt is kell egy egyszeru, mindenki szamara megjegyezheto, ertheto tomondatot sulykolni, mert ez is, mint minden az eletben bonyolult, es nem lehet mindenre rahuzni, ugyanazt, amit az emberek nagy tobbsege nem tud feldolgozni.
Ahogy zgospel irta, a teli gumik peldaja tokeletes.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
bacus
őstag
Ha egy sisak napi használatban van, nem bír ki 5 évet. A givi sisakomban 3x cseréltem arcpárnát 5 év alatt, kíváncsi vagyok a schubert c3, ami most 1 éves meddig bírja. Ez eddig pont ugyan olyan mint amikor a dobozból kivettem, még a plexi sem karcos, a pinlockon van valami folt vagy karc, de nem zavaró.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Burt1793 #137843 üzenetére
Akkor segíts már nekem abban, hogy a pinlockot ha leveszem, akkor utána vissza lehet tenni vagy ez ilyen egyszer használatos ami ezeken van?
Illetve a C3 fejtető szellőzését te érzed? Én szétszedtem,hogy nincs-e eldugulva, de semmi...viszont nem érzem a légáramlatot , mint a Nolannál.
[ Szerkesztve ]
-
-
Burt1793
veterán
válasz V.Stryker #137844 üzenetére
Vissza lehet tenni, de nem hiszem hogy jól fog illeszkedni. 4 éve nincs rajta pinlock, de az orrnál lévő szellőző lefújja a párát.
Felső szellőzőt érzem, de nem használom, mert elcseszi a séróm, be van zárva.
Nekem amúgy az a c3 van, ami még a basic és pro előtti időkből van, nagyjából a pro-nak felel meg. -
Ribi
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest