-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
El kell vinni Tasihoz ha végre hazatér a mester, szagra még az olaj benzin arányt is megmondja de ha engeditek belenyalintani talán még azt is megmondja milyen mértékben elhasznált az olaj és, hogy hol tart a motor a periódusában, ha kenetet is vehet a gyártás napját is megmondja
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #139104 üzenetére
sírtam
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Somatom
veterán
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #139105 üzenetére
A km sztem nem kizáró ok. Igaz egy csepegő injektor fejnél a környezet is benzinszagos lesz.
Félre szagolt az apukája.
Nekem is volt ilyen anomáliám. Bele éreztem olyat ami nem volt.
Egyhengeres lévén gyorsan megvolt a teszt. Aztán nem szagolgattam. -
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #139109 üzenetére
Azért nem hermetikusan záródó egy motor.
A benzin szagosító meg gondolom nem véletlen olyan büdös. Egy kevés párolgás is érezhető tud lenni. Egy olajcserénél meg elég közel kerül az ember feje a motoregységhez.
De ez a szivárgó benzin mennyiségen is múlik.Vagy tévedek? -
3800+
őstag
BUÉK Kollégák!
Kihasználva a tegnapi jó időt, beléptem én is a nagymotorosok klubbjába! 200km-re volt a lakóhelytől, de nem tudtam ott hagyni… egy CBR650F lett a befutó és azt kell mondjam nagyon nem bántam meg. Ugye ER6F volt a cél, de ez a sor4 blokk sokkal barátságosabb, pedig tartottam tőle mert papíron ugye erősebb. A plexije az kula. De ezen kívül másba nem tudok belekötni. Inkább sportos a testartás mintsem túrás, de a 2 és fél órás hazautat kibírtam egy seggel bőven.Az út végén csurig töltve ment bele 7.9 liter benya, tehát a 210 km-re a fogyija is brutál jó. Szóval összességében persze még ismerkedünk, de nagy a szerelem. Várom a tavaszt.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
oliwire
őstag
Sziasztok!
Boldog Új Évet!
Arra lennék kíváncsi, hogy létezik-e olyan motor, amivel gazdaságosan lehetne ingázni Nyíregyháza és Debrecen között? Most egy Ford Focust használok erre, az 6,5-7 literrel megy.
Még semmi motoros jogsim nincsen, felszerelés sem, így nagyobb bekerülési költségeim lennének.
Egyáltalán megéri beruházni motorra, ha gazdaságilag nézzük, ingázásra? -
-
dellfanboy
senior tag
válasz oliwire #139113 üzenetére
ingázni autopályán motorral a legnagyobb tökönlövés. sőt inkább tökönbombázás, én biztos nem kínoznám magam.
nekem voltak kollégaim harmadik világból értsd dél amerika dél ázsia. nah ő nekik nemsikerült elmondani hogy miért jó dolog a motorozás, mert ők azt mondják nekem hogy amikor ők otthon motoroztak , konstansan szarrá áztak/leégtek/ 7végén meg ált. bütykölték a vasat... amikor mondom nekik hogy Harley Davidson meg szabadság, csak nyerítenek a röhögéstél . napi szinten ingázni spórolás címszó alatt lehetetlen,
ha már megvan a fóka tartsd karban azt, ha nagyon sprolni akarsz vegyél vmi régi szivo dizelt, jarj hasznalt etolajjal, sztem gazdaságosan nem tudod olcsóbbra kihozni a motort, ha meg igen az erősen a komfort javára fog menni.
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
A Zéé
addikt
válasz oliwire #139113 üzenetére
Szia!
Hát ha csak az ingázásra kellene, és szimplán pénzügyi tekintetből nézve azért jó sok kilométert le kellene tolni, mire visszajönne a fogyasztáskülönbségen az az 1,5-2 millió, amit bele kellene rakni ebbe a projektbe. 250-300 ccm alatti géppel semmiképp se kezdenék neki, azoknak meg ilyen 3,5-4 liter körüli fogyasztással simán lehet számolni.Just a simple Lineman...
-
bacus
őstag
válasz oliwire #139113 üzenetére
Ennyire sokat eszik a Focus? Én októberben vettem egy Toyota Aygo-t amit télen én (is) használok, ez városban (Budapest) 5l alatt eszik, 90 km/h-nál pedig 4 liter alatt, bár még tartósan nem tudtam így menni vele.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz oliwire #139113 üzenetére
Mekkora idointervallumban kell kitermelnie a kb 2- 3 literes fogyasztaskulonbsegnek a motoros ruhazatodat, a motor amortizaciojat, a motor szervizkoltseget? Egyaltalan ki tudja ezt termelni ez az oszeg?
Ulj le egy papir ele, es szamold ki. Tul keves az informacio szamunkra. Nem tudjuk mennyi idore tervezel, milyen motorral, milyen kompromisszumokat vagy kepes hozni.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
oliwire
őstag
Köszi mindenkinek a választ!
A kis gyors kalkulálásaim során is hasonlók jöttek ki, hogy szinte sosem éri meg gazdaságilag.
Csak mindig is érdekelt volna a motorozás, de hobbi szinten tartva csupán most drága lenne nekem
Amúgy a Focus a 182 lovas verziós 1.5 motorral van szerelve, és hát míg keresztülverekedem magam reggel a városon, majd az M35-ön közlekedve sem lassan megyek, az megnyomja tudnék vele 6 alatt is közlekedni, de ahhoz szigorú 90, előzések nélkül kellene. -
fattyu
veterán
volt ma 17 fok gondoltam kimegyek
gsxr750 döglött aku. műszerfal feléled de felet se forgatott-
zrx1200 hát nem értem egészen, forgott forgott de nem akart indulni.
ninja 12 döglött akkua husky azért pöcc röff
ja és a meleg van meg a tapad az út nem ugyanaz... azt hiszem nyertes kártya volt hogy nem valamelyik kétszer annyi nyomatékkal voltam kint mert így is voltak kanyarból kifelé driftelések....
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Somatom
veterán
válasz fattyu #139122 üzenetére
Én még karácsony előtt gurultam egyet. Otthonról indulva nem szoktam önindítózni, hanem a hegyről lefelé gurulva, harmadikban ráhuppanok. Most meg se moccant a főtengely, azonnal keresztbe állt alattam a HD. Hmmm.... Akkor talán legyen mégis önindító!
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
válasz fattyu #139122 üzenetére
Hanyszor ugatom el, hogy le kell kotni az akkut telire
(Az st2 ben 16 Ah-as van, az egyik borulasnal az akku egy cellajat kilyukasztotta egy idomcsavar, igy most eleg keves a savszint. 10 fokban pocc roff, alatta tolni kell. Igazabol oninditoval munchenig eljutnek)
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
vicces
addikt
válasz oliwire #139121 üzenetére
én xmax 300-al ingázok. nálunk kicsit dimbes-dombos /ez hátrány ugyebár/ a környék és igy csinálok 2,5-3 literes fogyit. cserében ha jó az idő és időm is van rá el lehet vele menni helyi kirándulásokat csinálni. volt hogy nyugger gs csapatot kellett lehagynom mert nem tudom mit csináltak ott az úton elöttem
nálatok meg ha jól emlékszem lapos minden. ott csak jobb lenne a fogyasztás. az én robóm biztos meglenne 2 literből.
..
a múltkor elhoztam egy yamaha mt-09-et 1 napra a szervizből amig szervizelték a robogót és az én besz@ri motoros tudásommal sem volt sokkal több a fogyasztás a robogóénál. azaz ingázni is lehetne vele, de motorozni egy jobbat is hétvégén. viszont nulla szél és időjárásvédelem van rajta és ez azért fontos szempont ha ingázásra is kellene. az megint más kérdés, hogy kezdő motornak inkább valami kisebbet, meg van még ezer nézőpont is hogy jó rossz stb.
szerintem ha van kedved, kezd el a motorzást valami kisebbel. tudsz ingázni is. ha meg nem tetszik mégsem, biztos lesz vevő rá ez egy ilyen műfaj.:)
-
vlevi
nagyúr
válasz vicces #139127 üzenetére
mt-09...viszont nulla szél és időjárásvédelem van rajta.
Az, amelyiken van, az a Tracer
Állítólag lehet 4 körüli fogyasztással használni, de képtelenség olyan lassan menni vele
Pályán 6 körül, inkább afölött van a fogyasztása.Honda NC700, 750-re szokták mondani, hogy nagyon keveset fogyaszt, de a másik oldalról viszont pont azt szokták felhozni ellene, hogy nagyon jó munkába jaros, ingazos, esetleg kiranduló motor, de semmi több.
Nyíregyháza -debrecen között ingazva meg az idő megtakarítás se nagyon játszik, mert Pesten lehet 50-60km-t ingazni városon belül, dugóban, ahol a motorral sokkal könnyebben atjutsz, mint autóval, de országúton ez már annyira nem egyértelmű.
[ Szerkesztve ]
-
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #139126 üzenetére
veszek holnap töltőt. meg kivezetős adaptert a háromhoz azt jóvan...
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
3800+
őstag
válasz Topiccsendőr #139119 üzenetére
Nem is vontam soha kétségbe, de egész más itt olvasni és tapasztalni, csak gondoltam megosztom az élményt hátha valaki majd rákeres a topik keresőjében a típusra.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
bacus
őstag
válasz oliwire #139121 üzenetére
Egy hangyányit még segít a megtérülésben, ha parkolni is kell. A 600 Ft/h zónában (ami nem is annyira Bp közepe, mert már sok helyen ennyi), azért még elgondolkoztató a motorozás. Ha napi 5e Ft a parkolás, ami 20 nappal már havi 100e Ft, nos ott hamar megtérül a motorra váltás az ingyenes parkolás miatt.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
duni84
aktív tag
válasz oliwire #139121 üzenetére
#139121oliwire: számold hozzá a "szabadidőd órabérét", akkor könnyebb dönteni. mennyi időt spórolsz meg azzal, hogy pl a reggeli és délutáni dugót kihagyod? ha nem tudod hány forintra tippeld a szabadidőd "árát", akkor indulj ki a fizetésedből (mennyi ott az órabéred, az jó lesz a szabadidőd árának is), így be tudod hozni ezt is a számításba, mert nem csak a zöld dollárokban való költést érdemes figyelembe venni.
#139116 dellfanboy: kövezz meg, de én az utóbbi 2 évben az M7-esen ingázok, amikor be kell mennem a pesti vagy a budai irodánkba. irányonként fixen 35 vagy 45 perc, nincs olyan, hogy "korábban indulok, nehogy beduguljon és akkor a kocsiból még dolgozni sem tudok, dugóban araszoló önvezetés ide vagy oda". tömegközlekedést kétszer próbáltam vidéki otthonkámból és nem sikerült 120 perc alá szorítani az ajtótól ajtóig időt az átszállások miatt. szóval rohadt élet, hogy bármilyen motorral fogok továbbra is bejárni, amikor be kell
[ Szerkesztve ]
#metszéspontok
-
Somatom
veterán
válasz bacus #139134 üzenetére
Hááát.... Ha ehhez napi 100Km pálya is tartozik (Nyíregy - Debi oda-vissza), akkor részemről inkább villanyroller a csomiba. Sztem ott nincs beállva a pálya úgy, mint az M3, M1/M7 Budapest közelében.
Azt se feledd, hogy Te amúgy is tartasz motort, de más a matek, ha csak ezért kéne belekezdened a project -be!Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
-
fattyu
veterán
-
tboldi
nagyúr
válasz fattyu #139146 üzenetére
Nálunk az esetek döntő többségében Mosonmagyaróvár belterületén mozgott az Ypsilon, 6 km-nél többet nem ment egyhuzamban, azt is folyamatos elindulás-megállásokkal (kevés autót átengedő lámpák, mások totál felesleges udvariaskodásai, stb.), gyakori (hideg)indítgatásokkal. És akkor még tegyük hozzá, hogy anyum sem Gerhard Plattner leszármazotta, gondolhatod...
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
norbert1998
veterán
Búék
Én is szeretem a motorhangot. Ha néha szeretem meghallgatni, mert az egész fordulatszámmérőt kifizettem, de általában 90-100 között utazom, akkor nálam a DL elvan 4 liter körül.
Autóban a turbó és a lefújó hangja mozgatja a fantáziát, így a motorhoz hasonló közlekedési morállal 8-8.2 között eszik
Sok dugó nekem nincs, egy átlagos napon nem is megyek lakott területen szinte. Viszont ha a barátnőt viszem vagy hozom, akkor azért egy jó 20 perc dugó akad az autón. Az az ami jelentősen megdobja, hiába csaj minden második napon fordul elő.Jobb időben laza napon feldobom az elektromos rollert a távolsági buszra. Igaz, hogy 1.5-szer annyi idő mint autóval vagy motorral ugyanaz a nap, de a 2*30 perc busz út alatt tudok olvasni, amire sokszor amúgy nem jutna idő.
Heti 1-2-3 alkalommal rollereztem a nyáron. A roller árának felé jött vissza csak üzemanyag különbségében[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz oliwire #139140 üzenetére
Ez egy örök dilemma. Vagy keveset eszik, vagy megy
Ha a közlekedésben eltöltött idő, vagy km a munkába járás a jelentős mennyisége, akkor nehéz lesz. Kényelmes legyen, legyen erő, egyén keveset. De a fogyasztás csak egy részlet az üzemeltetési költségbe.
De egy motornak itt nincs érdemi előnye. Saját számolás kb 10 évvel ezelőtt.500 robogó, saját javítással, akkor volt 33-37 Ft/ km az üzemeltetés. Ez egy 300 akármivel jelenleg is megállja a helyét.
1.3 nem megy, eszik 4 litert. Az erősebb járműhöz képest lenne idő veszteség, de pénzben jelentős spórolás. Itt ugye nem csak uzemanyagrol szól a dolog. Hóval valamit valamiért.
Jártam hasonló cipőben, napi 200Km munka járat.#139143. Ezért nem motoroznek . Az éves használhatóság oltárán nem áldoznak fel a klímát, a fűtést, az időjárás védelmet.
A motoros ruhazattal való kinlodast meg végképp nem .
amit illik ilyen szintű használat mellett 2 évente cserélni, egy olcsóbb közepes terméknél. A drágább még sosem terül meg, csak ha védelmez, de azt meg sosem kelljen kihasználni.Motoros munkába járás, kb a fele távolsággal ésszerűbb. 5-10 km között már egy e-bike is eletkepesebb lehet.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Linux - haladóknak
- Melyik tápegységet vegyem?
- BestBuy ruhás topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Wise (ex-TransferWise)
- Vicces képek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel