Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz tboy93 #122861 üzenetére

    Ez nagyon attol fugg, a te szamodra a problema mit jelent.

    Ha szervizkoltseg oldalrol kozelitek meg egy jarmuvasarlast, sportmotort szamitasba sem vennek. Nameg melyik 600 RR, mert az sem mindegy. Alusil hengerest nem szivesen vennek, bar mint emlitettem, megint kinek mi a problema? Ha a fo szempont, hogy nem rohad le, csak gyengebb lesz, egy 10-15 loval, amit meg se erzel, es otthagyni csak akkor hagy ott, ha leeg a generator.
    Melyik 800? Koznyelvben Fi, vagy Vtec?

    A v4 nem problema, vannak tipikus hibai, generator fesszab, vagy vezlancfesz, amelyiken epp az van. de egy eleg kiforrott modell. Egy sportmotor szerelese legalabb olyan rossz, mint egy v4. Szelephezag ellenorzeshez ugyanugy darabokra kell szedni. Ha a nagy szervizek koltsegeit nezed, egy naked-nel sokkal kevesebb munkaorabol megvannak.
    Nekem 750 es vifferem van, varosban nincs bajom vele, de nekem meg nincs ket oldalso hutom, ami nyomna a meleget a labamra. Nem erzem hogy teletankolva 240 kilo. A 600 rr nel az ules alatti kipuff biztos fogja egetni a zsirt nyaron azt garantalom.

    Ha sportmotorral normalisan kozlekedsz, es nem vagy haklis finom szenzor bajokra, pl hogy a gazvetele nem olyan 1/4ed gazon, mint ujkoraban, vagy motorfeknel kicsit kesobb reagal, stb, akkor nagyon sok km-t raksz bele nagyobb kiadasok nelkul, ha nem pentek delutani gyartasu a motor. Ertsd, minden nagyonjol sikerult. Ennek hatranya az, hogy ha egyszer valami nagyobb gond lesz, pl egyik hengerben tomitetlen szelepek, ezaltal kis kompresszio, es megbontjak, akkor a sok km miatt minden el lesz kopva valamennyire, es vagy ralocsolsz annyi penzt, ami irrealis, vagy kidobod a kukaba a motort.
    Vagy jovanazugy, es rulettezel tovabb, hogy mikor fog mi elszallni.

    [ Szerkesztve ]

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák