-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mauzes
őstag
válasz bitpork #161605 üzenetére
Ja ok, az jó akkor, csak félreértettem, amit mondtál. Én úgy értettem, hogy kelletlenül vált, hogy néha kicsit megzavarodik alacsony sebességnél és rossz tempóban válthat. Legalább is tesztek egy része szerint. Mondjuk olvastam hasonlót az Astra hagyományos váltójára is, csak mellette az általánosságban sem olyan gyors, mint egy DSG.
-
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz bitpork #161712 üzenetére
Dehogy, finoman kimagyaraztam magam, de igazad van, hulyeseget csinaltam.
Viszont en napszurast kaptam, mar neztem repcsit/buszt Torinoba. Hogy mukodik Olaszorszagbol valo vasarlas? Labon nem hozhato gondolom, vagy csodarendszammal igen?
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
ludsimon
veterán
válasz bitpork #161730 üzenetére
Nem épp a problémás egyedek közzé tartozik a Tjet turbója.
De ha probléma is adódik vele, nem hiszem 150 ezer ft nál drágábbra jönne ki a fejújítása.Ez az egyetlen szopó összeg benne, kettőstömegű kuplungal megvan 130-150 ezer ft ból.
Ezek nagyon nem szar fentartási költségek.
Nem spúroskodni akarok az autón, csak próbálok a realitás talaján maradni.
Mi az ami élményt nyújt, de el tudunk vele menni hosszabb nyaralásra is.undefined
-
hobizoli
nagyúr
válasz bitpork #161781 üzenetére
a dizeltuningot szoktad olvasni a FB-n?
ott direkt oltom oket, foleg mivel a 98% vmi konszern dizelt buzeral, de nagy resze azt se tudja mit csinal igazaboladagolozas 2018-ban
kb mintha turbos autonal a karburatort akarna vki nyomas ala helyezni, mert az injektor azmijaz?csak 5 luksis csucs a jo, meg ha 2x akkora luksi is van rajta, mert az 5 lukas az isten, attol elterni elkepzelhetetlen, hiuaba van 7 meg 8 luksis gyari lukmerettel, ami porlaszt es nem frocskol
reverseflow 8v butahengerfej az jo tuningalap, mert sokan csinaljak
ja, fokent esz nelkul kbpesze mai eszemmel valszeg en sem a PGT 8v SOHC RF hengerfejes motorjat allnek neki hekkelgetni ujra, hanem pl egy 182-s Bravo HGT 2.0 20v-t strokerezve 2.5-re, meg turbo ra es 4WD ala
...vagy egy Stilo 2.4 20v Abarth-t egy sperres 6-s valtovalolcso, alapbol is jol megy, relativ konnyu a bode is, hekkelni se nehez igazabol.... meg olyan jopofa vvvrrrrrr hangja van a motornak is
mint a Totalcar-s Rulettkerek Marea 20v-vel is volt az video az autopalyan odafele menet, ha azt latta vki anno, akkor tudja mirol van szo
"Nascar ghecciiii"egyebkent gondoltunk egy TJET motorra is, hogy azt kene bevagni a 176-s vagy a 188-s Punto elejebe, csont nelkul bemenne, mert a FIRE motort mindlkettoben volt alapbol is, es a TJET is FIRE alapu motor, de igazabol ma mar a Grande Punto se annyira draga auto, abban meg gyarilag is ott van
par ezer EUR-kert van komplett auto kint, es az azert nem ugy torik, ha vmi kivalo kepessegu masik autos neked megy veletlenul, mert benezi a dolgottöbb drón kell ;P
-
diegho
nagyúr
válasz bitpork #161838 üzenetére
A súly nem sokat mond, ha mellé 145 centis valaki és 1 méter széles. Nem egy autóban ültünk már öten és csak néhányban volt probléma, lásd Fabia, de egy középkategóriás, vagy felső középkategóriás autóban már mindig bőven elfértünk, pedig én nem kis ember vagyok. Legutóbb octavia scout-ban utaztunk öten és bőven elfértünk.
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #161847 üzenetére
En csak 90 kg korul vagyok 188centihez, de hatul s-max a legkisebb, amiben eddig ultem es kenyelmes volt harom felnottnek hatul. Touranban meg a harom egyforma szeken csak rohogni tudok, igy a szelsokrol is lelog a seggem, de meg asszonynak is, aki xs-es ruhakat hord... a.k.a minyon meret. Nesa tenyleg kicsit tultolja az EV1 meret alatt nincs elet dolgot, de az teny, hogy 2felnott es 3 gyerek abban tud kb a legolcsobban kenyelmesen, meltosagteljesen utazni hosszu tavokat minden szukseges tartozekkal egyutt. Emellett az is valid, hogy az embereknek az ev 300 napjan eleg egy kicsi/kisebb auto es arra optimalizalnak es inkabb a maradek napokon osszehuzzak magukat, cserebe a varhato alacsonyabb fenntartasi koltseg igereteert, mert eleg neki a kisebb parkolohely (befer a garazsba, belvarosban jarnak sokat) vagy mert epp az asszony jar vele napi szinten es neki kuzdelem lenne egy akkora batar.
Szoval igen, el lehet ferni egy kicsi autoban is, de az nem kenyelmes. 3 gyerekules mellett meg egy atlag autoba csak a sofor tud kenyelmesen beszallni, hatul a konyoklo felen ulhet anyuka, mert egy gyerek az anyosulesre fog kerulni tutira... -
batai15
félisten
-
HeavyToys
senior tag
válasz bitpork #161917 üzenetére
Köszönöm, de ettől azért valami konkrétabbra vágytam megmondom őszintén. Nyilvánvaló, ha olyan gazdája volt, akkor így is-úgy is szar lesz.
Inkább arra lennék kíváncsi, hogy ezeknél van valami visszatérő típushiba, ami jellemzően előjön? Van olyan tapasztalat esetleg, ami hosszabb távú használat után keletkezett? Illetve mint maga a típus, mennyire számít problémás autónak? Szintén típushibákról, vagy kényes dolgokról esetleg van információ?
-
HeavyToys
senior tag
válasz bitpork #161919 üzenetére
Ezeket a frázisokat olyan szeretettel ismétlitek. Igen, mivel van benne elromolhat,de azért szerintem ez közel nem olyan mint amilyennek vizionáljátok. Egyébként csak manuális váltóval nézném, nem automatával.
120k km, főleg ha valós szerintem abszolút nem kéne hogy gond legyen. Otthon van 1.5 Dci, újkorától nálunk, 280k km-rel, minden gyári benne (turbo-befecskendező-kettős tömegű), pedig az csak 1 sz.r francia.
A Civic 1.7 Ctdi-m ben 520k van. Abban is gyári az összes cucc. Kuplungot 1x cseréltem,de csak kinyomócsapágy miatt kellett. Én vagyok a 4. gazdája.
De most japán szempontból is mit? Toyota Auris 2.0D4D, az jobb? Honda Civic 2.2 Ctdi (8. genből, amire lenne pénzem mind olyan lepusztult).
[ Szerkesztve ]
-
válasz bitpork #161921 üzenetére
Van egy honda civic 1999 a családban újkorától, sima 1,4 szívó, a föld, hold távolságot már megtette hiba nélkül, csak kopó alkatrészeket cserélve.
Az más kérdés, hogy most nekiállt a sárvédő íveknél rohadniEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz bitpork #161976 üzenetére
Ha gyárilag jön ki állófűtéssel, akkor is ugyanez a hardver van benne (akkumulátor is ugyanekkora), csak egy szoftveres funkció ez, legalábbis S60-nál. Vagy nem értem, hogy mire értetted az utólag okosítást. És igen, a gyári kezelési útmutatóban valóban írnak annyit róla, hogy legalább annyit legyen használva a kocsi, amennyit ment az állófűtés is, de 15 perc alatt már érezhetően kellemes hőmérsékletet (de még nem meleget) csinál -5 fokos kinti hőmérséklet mellett is.
[ Szerkesztve ]
-
Eagl3
veterán
válasz bitpork #162095 üzenetére
Szó nem volt arról, hogy nem kell az autót "gondozni". Ellenben semmi kedvem nincs egy három milliós használt autón 150.000 km-nél motort cserélni 1 misiért, mert letérdelt.
És erre sajnos elég sok példa van a TSI-k (főleg a láncos motoroknál) és THP motoroknál.Ezért kérdeztem, hogy ha szóba jönnek a TSI motorok, akkor mikori évjárattól és melyik típusok a megbízhatóak.
-
von toth
tag
válasz bitpork #162182 üzenetére
Például a Suzuki 1.3vvtn sem kell cserélni vagy a Toyota yaris láncos benzinesein sem. A többiről nincs személyes tapasztalatom, de sanszosnak tartom hogy hasonló a helyzet. A CVT-t vel kapcsolatban, az egyik ismerősömnek van egy lancerje, neki panasza 100 fölött sem volt. Mondjuk nekem nem tetszik a karakterisztikája, de nem is az én autóm.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz bitpork #162159 üzenetére
Szó sincs csodavárásról. Sokkal jobb és tartósabb konstrukció egy láncos vezérlés feltéve ha nem olyan fillérbaszó a gyártó mint a fauvé és nem centizi ki a dolgokat csak mert a kétszer olyan erős soha meg nem nyúló lánc többe kerülne autónként mittomén száz euróval és az szerintük már nem fér bele egy szájba tekert hétmilliós proli golf árába. Sebaj. 100k km-t elmegy a kád dugó méretű lánc is, más meg nem számít. Japcsik sem sokkal jobbak. Igaz ők többnyire mérnöki szemmel nézik a dolgokat de rájuk különösen jellemző az a szemlélet, hogy aprólékosan kiszámítják adott alkatrésznek hajszál pontosan mit kell kibírnia és azon felül zéró biztonsági tartalékot hagynak benne. Aztán ha valaki okosan beleborítja a long life olajat pláne ha a silányabbik fajtából és doktorüzemben tolja bele azt a 20+ ezer kilométert mert hiszen lónglájjf olaj az meg bírja, na akkor jönnek a gondok meg a de szar japán. Nem szar az csak a mérnök nem azzal számol amivel az okosok.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
#94529552
törölt tag
válasz bitpork #162226 üzenetére
Megvan, de nem ennyi, mert nem csak a leírásról beszéltem, és nem nyomatom, csak átnéztem(nem is 1x, hogy véletlenül se mondjak hülyeséget). A hibás és hiányos kitöltést és a belejavításokat magad is láthatod. A nepper stílusát szóvá se tettem volna, ha minden valósnak látszana, amit mond.
Én már végigjártam azt a neppertelepet, amikor autót kerestem, és ezt másnak is ajánlom, ismeret szerzés céljából. Amúgy meg saját véleményt írtam, ezzel segíteni próbáltam, és te is leírhatod, ha van véleményed róla. Szerinted, akkor ez ajánlott vétel, megbízható eladótól, és garantáltan annyi km-rel? Akkor 1:1, majd az érdeklődő eldönti a többit. -
BigBlackDog
veterán
válasz bitpork #162265 üzenetére
+ előfordulhatnak olyan rendszerek, alkatrészek, ami egyszerűbb, átlagautókban nincsenek (főleg a kortárs típusoknál). A teljesség igénye nélkül néhány példa: légrugó, kiegészítő fűtés kályhája, motorháztető teleszkóp, összkerékhajtás, bonyolultabb futómű. Ha viszont vannak ezek és rendbe is lettek téve, akkor érezhetően többet adnak, mint egy "átlagautó".
-
von toth
tag
válasz bitpork #162313 üzenetére
És akkor most mi ez a katyvasz, amit mondasz? Nem prémium csak véletlenül elkérnek érte 12 millát? Meg többet ad valami közel 20 évesen, mint egy normális új valami? Nézd, nekem nincs kedven ehhez a lakótelepi " kinek truváj az albán kereskedős béjemvéje" című kakaskodáshoz. Aki összehozta és megvette újonnan, majd amikor elérte a tisztes szolgálati időt és beszámíttatta az újba, használja örömmel bármit is vesz. A használt sem feltétlenül szar, ha gondozták, biztos jó még csempét szállítani, kempingezni, horgászni , de hogy tudjon annyit mint egy kategóriával alatti közepesen felszerlt tökúj autó, az elég meredek. Főleg 15+ év távlatából. Ez meg az én véleményem. De ez is csak egy vélemény, nyugodtan lehet ignorálni.
-
von toth
tag
válasz bitpork #162347 üzenetére
Azt én is kenem. Nem elbeszélünk, más az értékrendünk. Én sosem szerettem a használtat semmiből. Ésszerű keretek között a használt is lehet opció,de a prémium vagy luxus, az újonnan jó, vagy pedig vintage állapotban, de olyan az elmúlt 30 évben nem készült. Talán egy 1995-ös 525 mélykék metál gyári állapotú BMW vagy egy 960 Volvo patika állapotban kelthet szép benyomást , de akár egy Kadjar is már sokkal emészthetőbb, mint ezek, minden szempontból. Ehhez az 1960-as évekig kell visszamenni, hogy azt mondhassuk;ez igen. Egy Jaguar fém billenőkapcsolókkal meg fakormánnyal az büntet, de egy 20 éves dízelmerga? Ugyan már...
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen