-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dare2Live
nagyúr
válasz bitpork #179985 üzenetére
Az ok egyszerű. Magánházak esetén nem tudtak volna lopni. Állami épületeknél meg tippre min a ~fele ment zsebbe.
Végtelenül bürokratikus és mindenért fizetsz nem mellesleg 2*3órát áltam sorba legutobb... de aztán mennem kellett ovibva. Végül kaptunk tippet... lementünk hétköznap de falura és 20perc alatt megvolt. Amúgy nem kocsi val kapcsolatos volt.
Dániába lett kiküldve csapat Z/MF meló átvételre, jöttek haza dumcsiztunk, amiért itthon neki fizetnek 15+év tapasztalattal tippre 400-450k nettot, Dániába 1év tapasztalattal 1.7misi netto. Upsz.
De más világ mindenki nagyon sporty, nagyon környezettudatos, szélkerék mindenhol, alap a nagyon reformkaja... hálisten talált rendes kaját is.szerk:
@Integrale: Ez országa válogatja. Egy wörtheresee, klagenfurtnál a bérleti díjak, lakás/ház árak kb mint BP.
Amúgy rendszeresen integra ugrik be a neved láttán... csak nincs sárkány.[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Integrale
veterán
válasz bitpork #179992 üzenetére
Ugyan ugy eltem mint itthon, csak ott (Irorszag) az alberlet elvisz havi 1000-3000 kozott (terulet fuggo, fovaros, ahol sok a munka utobbi, videk ahol kevesebb, ott elobbi)+ rezsi. Az auto biztositasa 3000 euro korul/ev, az adoja 500/ev (ha 10 ev koruli euro 4, 1.6)+karbantartas+tankolas. Minden hetvegen kirandulas/utazas valahova.
Nem sporolni mentem, hanem elni. Ha nem igy lett volna, akkor nem osszehasonlithato a ketto orszag.diegho:
Szerintem az eletszinvonal nincs annyira osszefuggesben a fizetessel, inkabb fejben, mentalitasban, hozzaallasban van az elteres ilgen teren.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
őstag
válasz bitpork #179974 üzenetére
ha a boltban rajtakapnak egy tolvajt, nem elvárás hogy a tolvaj anyagi problémáit a bolt oldja meg, mielőtt megbüntetik
ha én felemelem a hangom mert mérgeznek engem, a családomat és saját magukat, akkor nekem mielőtt felemlegetem a problémát, meg kellene oldani az ő egzisztenciális gondjaikat?
(pedig az utóbbival nem az anyagi javaimat veszik el, hanem mindannyiunk egészségét)
és igen, a te dízel terepjáródra is adót vetnék ki....ez így rendben van szerinted?
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz bitpork #180010 üzenetére
kiváncsi lennék te hogy oldanád meg
ha arra várunk hogy skandináv rendszer legyen, még 100 évig szívhatjuk a büdöset
fentebb meg látni, miylen stílusban, meg miylen okosságokat böfög vissza a helyi hangadó (le sem írom a nevét, ne reklámozzam), az ilyennek nehéz is lenne a gondolkodását megváltoztatnicryptot minden termékemért elfogadom
-
válasz bitpork #180014 üzenetére
Ami az üzemanyagba be van építve adó, a műszaki vizsgákba, eredet vizsgákba, vagyonosodásba, új autó ÁFA-ja, autók javításánál alkatrészek ÁFÁ-ja..... annak elégnek kellene lennie szerintem. Így is a megadóztatott jövedelmünk után fizetünk adót. 400eFt a munkáltatótól indulva 146eFt elkölthető nettó és akkor nem üzemanyagot vettél, hanem élelmiszereket, ruhákat...
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
boorit
csendes tag
válasz bitpork #180161 üzenetére
Bocsi, pont a legfontosabbat felejtettem el leírni .
Főleg városban, havi 1-2 hosszabb utazás. Lehet hybrid is, családi házban laknak, van lehetőségük otthon tölteni. Évi 10-15000km.
Esetleg Seat Arona-ról vélemény? 4-4,3M között lehet venni újonnan, 1.0-s TSI-vel.
[ Szerkesztve ]
-
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #180399 üzenetére
A facelifttel hatul tarcsafekes lett, klasszisokkal jobb lett a vilagitasa, digitklima kerult bele. Amugy meg egy jo kis igaslo auto a regi es az ujabb is.
meg szerintem a korroziovedelme is sokkal jobb a faceliftesnek, abbol alig lattam rohadosat, mig a regibol mar siman volt 5 eve is, amit mar megevett a rozsda. -
Dare2Live
nagyúr
válasz bitpork #180520 üzenetére
az biztos.
nálunk is marad yaris második autónak amíg kell. Mert tény van/lesz olyan eset amikor jobban megéri a hibrid/elektromos... de az nem az évi 5-10.000km... márpedig yaris innentől annál többet nem fog menni. Szóval marad amíg 25+évesen már nem éri meg lakatolni... vagy már nem lesz rá szükség.@dj79: Kérdés, hogy gyürüzik be a drágulás, kinél mennyi a hibrid, elektromos.... és persze mindenhol sok régi/új modell fog jönni hibriddel... vagy akár elektromossan, nagy ccm kikopik. Piac van biztos lesz csúszás is... és persze használtpiacnak is kell jópár hónap míg árakat magával viszi az újautó drágulás.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Lacko32
tag
válasz bitpork #195476 üzenetére
Három váltót zabált meg ez a szemétláda.
Adagoló elpusztult, ahogy jelenleg két kollégáméban is.
Felrobbant a hűtő benne, egy igazi trágyadomb az egész.1.9-cel talán, de a 2.5 egy igazi betegágy. Nem hiába kapsz 3-400ér
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz bitpork #195486 üzenetére
Szerencsés vagy. Akkoriban vettük, amikor 6 éves volt. Semmi infónk nem volt róla.
Sebaj, az ember a hibáiból tanul
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
8th
addikt
válasz bitpork #195696 üzenetére
Nem tudom mennyire tekinthető hitelesnek de nem néz ki rosszul annak a motornak a gyári görbéje.
Audi A5 2.0 TFSI 190
VW Passat 2.0 TSI 190 (stage2 menü alatt ott a gyári görbe is).Már az alap 122 lovas 1.4 TSI is jó volt anno. [link]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
MC Pite
veterán
válasz bitpork #195696 üzenetére
Most megnéztem, a kombinknál 2000nél (1600-1700 a gurulgatós fordulatszám), a kisoroszlánnál kb 1700tól megvan a 80%, a gurulgatós fordulat 1800-2000 rpm (2200-2300tól úgy megindul, hogy utas meg nem mondaná hogy mekkora/szívó motor, az összes általam vezettet 1.4 16V motort ebben lenyomja, beleértve a 109 lovas Ceedet is (mondjuk az nem ment túl jól), de átlagos előzés vagy lakott végén négyesből gyorsításban a legtöbb 1.6ost is (jó, könnyű az autó).
Speciel a váltókiosztását csípem, 25-30tól kettes, 40től 3as, 50től 4es, 65-70től az ötödik. Nem a megszokott, de praktikusabb így.lali81: 2012 rémlik amikor javítitták a feszítőt, ha ezt veszed cserés. Én 1.4-re lőnék inkább, jól megy az is, de nem olyan iszákos mint az 1.8.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bitpork #195843 üzenetére
A vádakat tagadom, csak sok fb csoportot látogatok
Első körben e-service Solymár (Nattán Gyuri), akiknél próbálkoznék, mert ők gyakorlatilag mindennel foglalkoznak, amire nincs külön specialista, és delejjel megy. Vagy még Varsányi Péter (link) szokott mély szinten javítani, de úgy vettem észre, ő inkább a maszek szervizekkel működik együtt, kevésbé a felhasználóval Esetleg még az Outlanderes Sztyopa is úgy tűnik, hogy vállal több márkát.[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz bitpork #195867 üzenetére
Én sem szeretem, de tudom, hogy van olyan felhasználási mód, amire nagyon jó. Pályán elgurulni alacsony fordulaton pár deci gázolajjal. Ettől még sajnos nem fogom szeretni a traktort, ahogy Qru sem. Családi böszmeségre jó, de apának kell a pörgés, a gép érzet és a benzingőz.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Gabesz87
addikt
válasz bitpork #195954 üzenetére
"olyan nem létezik hogy gondozásmentes használt."
Én ezzel nem értek egyet. Persze attól függ, milyen korú, futásteljesítményű autóról van szó. Tény, hogy 2-300.000km-nél gondját kell viselni az autónak, természetes kopásból, használatból eredően jönnek a kisebb-nagyobb problémák: futómű, elektromos, netán motorikus. De azért egy max 4-5 éves ~100.000km-es autónál akkora nagy meglepetésre csak nem kell számítani, feltéve ha rendesen, előírás szerűen (jobb esetben még gyakrabban olajcsere miatt) vitték szervizbe. Itt a saját példám. A 2016-os, újonnan vett 1.5dci, magas felszereltségű Megane 4-esem, most 91000km-es, 15.000-enként olajat cseréltettem benne, csak Renault szervizben volt, semmi baja nem volt soha, ami miatt szervizbe kellett volna vinni. Tehát, a fenti feltevésedre reagálva, ha én ezt meghirdetem, szerinted ez egy problémás használt autó??? Mert szerintem ez pont egy gondozásmentes használt autó lesz. Persze a gondozásmentes alatt nem azt értem, hogy örökre szolgálja ki szervizelés, kopó alkatrészek cserélje nélkül az embert."Olyan van hogy jó esélyjel ráérez sok mindenre vagy tapasztalatból tud sok dolgot"
Pont emiatt intéztetném ezt az egész folyamatot olyannal, aki tapasztalt, járatos ebben, ismeri az adott típust, és jó kereskedői vénával rendelkezik. Rám egyik sem jellemző. -
veterán
válasz bitpork #196056 üzenetére
Szóval a feleségemnek keresünk automata autót, gerincbeteg, a 21 éves Honda HR-V helyett mert véres a torka. Ebben a cvt váltó miatti rántásmentes hajtás és a magas üléspozíció megvolt, az összkerék pedig jó biztonsági extra.
- Ár/évjárat: 2M/6000€ ~10 éves | 1-1,5M 14-15 éves | 2,5-ért 5-8 éves, összköltségben szerintem kb ugyan ott vagyok.
- Felhasználás: faluban és környező városokba rohangálni, iskolába menni, postára stb
- Tisztában vagyok vele, hogy egy Prius2 pont tökéletes lenne, de a feleségem valamiért nagyon nem akar Priust, de hasonlót sem. Emellett a japánosan egyszerű fekete műanyag belterek és műszerfalak taszítják.
- Túl nagyot és túl kicsit sem akar, bár mikor a múltkor kipróbálta a Passat Alltrackemet azt mondta nem is olyan nagy mint gondolta.
- Különlegeset szeretne. Ezt nem lehet megfogalmazni. Modern belteret akar tolatókamerás egérmozival, nem kockabeömlőket a fekete műanyagban kockagombokkal. Neki az ilyen beltér tetszik, az ilyentől rosszul van. Tegnap már A3 kabriót nézegetett
- Szerintem külsőre a Kadjar jönne be neki
- A suvok tetszenek neki de árban ez gond lehet, de egy magasabb nem suv is jó
- Azt mondta feketét vagy barnát De kék, zöld, sárga kizárva.
Remélem érthető miért halnak meg a férfiak hamarabb mint a nők.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz bitpork #196068 üzenetére
én is így gondolom, pedig próbáltam keresgélni néhány segítő ötletet, de egyszerűen az igányek nincsenek pariban a rászánt vételárral. vagyis arra már nem emlékszem, hogy mi is a baj például a linkelt lancia deltával, ha az tetszik.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
MC Pite
veterán
válasz bitpork #196090 üzenetére
Ez érdekelne részletesebben, hogy a hidractive3 ill a Touareg légrugójánál milyen költségek lehetnek. Előbbi gömb (ára mint egy lengéscsillapító) meg kompresszor, utóbbinál gyanítom audihoz hasonlóan aranyárban van ami jó. Vagy lehet nem tudom jól .
Tiguan hogy jött ide? Vagy csak dsg-s suvként?[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz bitpork #196098 üzenetére
Ez a szokásos vagos hozzáállás, de ezt így szeretem itthon . Teliáron 45k a gömbök darabja (szintén mint a csillapító, nem árt párban cserélni).
A bontott cucc sokat nem izgat, de a C5höz ne lenne ha vkinek (pl kompresszor) az kéne?
Touareg megbízhatóság és fenntartási költségeket meg hagyjuk. Ne, nekem ne sorold légyszi, hajós/vontatós ismerőseim már mind nyaggattak vele, volt aki vett is.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz bitpork #196109 üzenetére
Te írtad hogy ha a hidractive rendszerben hiba lesz, az húzós, ellenben javasoltad a Touraeget is (aminek a légrugóját sztem húzósabb javítani, meg maga az egész platform is költségesebb).
Nem előítéletem van, tapasztalat, sok ismerőssel, kuncsafttal. Itthon pozitív előítélettel szoktak lenni vag autókkal és ugyanannyi/több hibát 99%ban hamarabb elnéznek, mert ezt már 'ismerik'.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz bitpork #196113 üzenetére
A belenyúl a konyhapénzbe-t húzósnak értelmeztem.
Ok, igyekszem megfontoltabban dekódolni amit írsz, első körben picit mellé értelmeztem.
Abban egyetértünk, hogy nem az autók hibája, ha vannak drágább kopó elemei, de a magyarok agya ezt rohadtul nem akarja bevenni, állandóan gányilás, tákolás, fikázás lesz belőle, holott megvásárlás előtt a jellemzően tudni lehetett mik várhatóak (legyen futómű, hajtáslánc, világítás, vagy akár csak a gumik).<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Directors
senior tag
válasz bitpork #196151 üzenetére
Ezer hála az infòért. Velem 4 hete ezt csinálja a kereskedő. Egyszer ez, egyszer az a kifogás. Múlthét pénteken lett állítòlag kész a műszaki. Azt mondta a kereskedő hetfőn vagy kedden kész a kocsi. Mondtam hogy most hétvégén tudok érte menni. Azt mondta addigra tuti kész lesz aztán azòta semmi hír a kocsiròl. Annyira ideges vagyok hogy uhh. Soha többé nem veszek külföldi autòt. Jahh és múlthéten pénteken azt mondta már csak az okmányirodába kell menni. Tegnap megnéztem online hogy mikorra lenne időpont az okmányirodába. Nos a mai napra is lenne délelőttre. Nahh meg azt bánom hogy adtam előleget. De a papír csak őt védi, a vásárlòt nem. Nahh és az ilyen neppereknek tuti hogy van embere mindenhol. Kizártnak tartom hogy ennyi idő alatt nem tudta az egész folyamatot elintézni.
[ Szerkesztve ]
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest