-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Csabroncka #161066 üzenetére
Prius 2-ből kb ennyiért kezdődnek a használható darabok Automata, alacsony karbantartási igény, Bp-n van specifikus szerviz. Tolvajok egy időben szerették vinni őket, de évi 6000 Ft körül van lopáscasco.
-
grizlisandor
addikt
válasz Csabroncka #161850 üzenetére
Milyen évjárat?
Mi a motorkódja?Az a baj, hogy a márkaszerviz sem szentírás, most én egy Alteát nyüstölök, ami végig márkaszervizes volt és vannak dolgok amiket a szerelőm vett észre rajta, nem a 3 hónap alatt kerültek.
-
pècsimunkás
addikt
válasz Csabroncka #161850 üzenetére
Sosem èrtettem , hogy a női sofőr mièrt előny . Nem mondom , hogy rosszabbul vezetnek a nők mint a fèrfiak , de a legtöbb " női " autónak össze vannak karistolva a külső - , belső kilincsek , az a ajtó behúzók , a kormánykerèk a műkörmöktől , gyűrüktől.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
válasz Csabroncka #161854 üzenetére
kerüld el inkább az a biztos
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Gombinyó
őstag
válasz Csabroncka #161854 üzenetére
Topik összefoglalóban érdemes átfutni a húsz rossz motor, ezeket kerülje linken.
-
válasz Csabroncka #161856 üzenetére
A 2.0 pdtdi motorok kozul csak egy es az is megfelelo karbantartassal alkalmas a nagy tobbseg altal - igaz h szerintem hibasan de ne menjunk bele - elvart kozel gondtalan uzemeltetesre. A tobbi hitesen balul sikereult megoldas halmaz.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
rbalint88
addikt
válasz Csabroncka #161863 üzenetére
Ha 2.0 es 2007-es az auto, akkor biztosan pdtdi. A motorral is tudsz szivni es a valto se orok eletu. Ha csereltek benne az olajat rendesen, akkor 250-ig nem szabad baja legyen a valtonak. Azt kellene ellenorizni, hogy a motorban pd elemek, olajpumpa es a hajtotengelye voltak-e cserelve. Ha igen, akkor 70ezer varhatoan nyugis km-ed van. Ajanld be erte a tipus aranak also harmadolopontjat, annyiert jo vetel tud lenni.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Csabroncka #162019 üzenetére
Felszereltség kérdése is, inkább ülnék generáción belül 1-2 évvel korosabb, de fullos A4-ben, ha van benne néhány plusz biztonsági extra. Passzív tekintetben megint Audi, az egy szűk Passat, míg a Jetta egy puttonyos Golf (bár a Golf 5 is elég jól sikerült ilyen szempontból).
-
Csabroncka
addikt
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Csabroncka #162025 üzenetére
1.9 PD DPF nélkül, ha szorít a büdzsé, 3.0 TDI, ha bőven van tartalék.
Golf 1.9 ugyanúgy, vagy 2.0 BKD[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz Csabroncka #162024 üzenetére
10-12 eves dizelben nem nagyon fogsz csak valos 200k km-st talalni itthon
az olyat meg a nemet se nagyon adja el
meg azt a nepperek reg megvettek eloled, meg az olyan autok ki sem kerulnek a hahu-ra se, annak megvan a gazdaj a meg az elott
en is ugy vettem az 147-t, hogy egy FB-s csoportban rakta fel a hirdetéset még CH-bol egy kinti magyar
az itthon nem volt sehol hirdetvea valos 200k km az ugyanaz lesz, meg a kulso kasznit ado lemezek alatt ugyanaz a technika van benne
ezeket az autokat egy-egy muszaki vázra epitik fel mar 40+ eve, mert ugy sokkal olcsobb gyartani
ugy meg csak attol fugg az allapot, hogy hol hasznaltak, meg a gazdaja mennyire tartotta karban kozbennyilvan egy fokent Bp-n belerakott 200k km az nem ugyanaz a terheles ugyanannak a muszaki tartalomnak, mintha palyan vertek volna bele ugyanezt a km-t ket-harom hetente lejarva a nagyiekhoz
sokkal elobb elkpik a fek, meg szetmegy a futomu is, mint autopalyan kruzolgatva
több drón kell ;P
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Csabroncka #162225 üzenetére
Padlólemez függő. Pl. Golf alapú A3 fenntartása kb ugyanaz, de felsőbb kategóriában jellemző, hogy drágább megoldásokat alkalmaz az Audi, szóval átlagosan a modellpaletta egésze drágább, de nincs is RS6 a VW-nél 2004 A4 esetén Passattal egyezik, ott tényleg nincs eltérés különösebben.
-
diegho
nagyúr
válasz Csabroncka #162638 üzenetére
Újabb bizonyíték arra, hogy az emberi butaság határtalan.
-
válasz Csabroncka #162638 üzenetére
amit perre költött már autója is lehetne, de azt még csak nem is használta 4 évig, ez már a csak azért is bebizonyítom, hogy igazam van, vagy nem értem a dolgot
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz Csabroncka #162643 üzenetére
Én mikor átvizsgáltattam autót olyan hibákat is leírtak amit percekig kerestem (külsérelmi nyom)
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
BigBlackDog
veterán
válasz Csabroncka #162638 üzenetére
Azért az eddig olvasott "szomorú" történetek esetén nem kellett volna szerintem márkaszervizes állapotfelmérés sem, hogy kiszúrjon az ember 1-2 apró furcsaságot. Nálam az ilyenek már legtöbbször inkább kizáróak (valószínűsítem, hogy néhány problémamentes vételt is elszalasztottam már emiatt). Eddig még én sem költöttem márkaszervizes átvizsgálásra vétel előtt, de szerencsére nem is ért meglepetés.
(#162648) Csabroncka: No igen, tapasztalat nélkül, tájékozatlanul, csak úgy megérzésre belevágni eléggé önsanyargató magatartásnak tűnik.
[ Szerkesztve ]
-
alázógyík
őstag
válasz Csabroncka #166825 üzenetére
Egy ismerősöm használt ilyet, megbízható, lomha, és sokat fogyaszt.
Sok gond nem lesz vele. -
válasz Csabroncka #166825 üzenetére
Ennyiért még én is új Suzukit Swiftet/Balenot néznék, max kissé pótolva jobb felszereltségre. Semmi nem szól emellett, ráadásul 5 éves.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Csabroncka #166825 üzenetére
Milyen felhasználásra?
-
vzsryl
nagyúr
válasz Csabroncka #166832 üzenetére
Új Tipo 1.4-es szívó benzinnel. 5 év garancia ingyenes szervizzel. 3.590.000 Ft az akciós ára jelenleg az ötajtós változatnak (sokkal praktikusabb a szedánnál). Méretre kb. corolla kategória, de talán még picit nagyobb is, relatíve sokkal jobban néz ki, a szívó benzines motorral sok baj nem lehet, ráadásul 5 évig csak tankolni kell.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
8th
addikt
válasz Csabroncka #166832 üzenetére
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Csabroncka #166832 üzenetére
Prius kiválóan viseli a ridegtartást, mellette baráti fogyasztással. Ha Bp nagy ritkán útba esik, van sok szerviz (bár egyébként 99% munkát megcsinálja akármelyik szerelő), illetve egy közeli márkakereskedés praktikus a hibrid garancia hosszabbítása miatt. Hely iránti igény függvényében Ampera is megfontolandó lehet, 50-80 km-t elmegy csak árammal, dinamikus, de a csomagtér kevésbé bőséges.
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz Csabroncka #166835 üzenetére
Ezzel egyetértek, a Fluence nekem se tetszik, és gyengébb is, többet fogyaszt, stb. De már úgy látom, nem is gyártják. Helyette én is inkább maradnék a Corollánál.
-
válasz Csabroncka #166839 üzenetére
Pedig ezek már a visszatekert értékek
+1 a fiat tipora, sedan 3,49M, 5ajtós 3,59M
5év ingyen szervizzel[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
stickermajom
addikt
válasz Csabroncka #166899 üzenetére
Minden kereskedésben kínálnak fix forint alapú lízinget, más kérdés, hogy a vásárló kéri-e, vagy 1-1,5% "kamatkedvezményért" inkább rizikózik.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Csabroncka #166923 üzenetére
Első generációs Insigniát szívó benzinnel szerintem ne! Sárnehéz autó hírében áll tudomásom szerint és úgy az 1.8-as benzinnel fogyasztani is fog, meg menni sem legalább.
-
rbalint88
addikt
válasz Csabroncka #166923 üzenetére
hát az insignia a 160 lovas dízelel se raketta, pedig ott még nyomaték is van, a 140 lovas szívó 1.8 az maga lehet a pokol... nem kell fosni a turbótól. vegyél 1.6T-t vagy 2.0T-t, az halad is és fogyasztáson kívül nem magasabb a fenntartási költsége, cserébe sokkal komfortosabb lesz egy országúti előzés.
ha ennyire a megbízhatóság a cél, akkor inkább corollát vegyél. -
diegho
nagyúr
válasz Csabroncka #166999 üzenetére
Ugyanúgy, mintha forgalomban lenne, csak meg kell várni, amíg forgalomba helyezteti a nepper.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Csabroncka #166999 üzenetére
Ügyfélkapunk keresztül kb 5 kattintás és vissza van helyezve. Onnantól meg azonos az ügymenet.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Csabroncka #167003 üzenetére
Nepper? Kérd névre írva az a legegyszerűbb. Én is így csináltam. Adtam 10% foglalót aztán a többit megkapta mikor ott volt a nevemre szóló forgalmi a kezében. Indulás előtt kötöttem netrisken biztosítást és már hoztam is haza.
#nincsbennetarcsi
-
válasz Csabroncka #167006 üzenetére
Azért ha lehet te magad is legyél ott minden fázisánál. Nekem egyszer nepper íratta névre és kiderült h nem lehetett volna, mert elidegenítési bejegyzést kapott, csak valahogy sok volt az ismerőse. Igaz ma már minden elektronikus így sokkal nehezebb de ki tudja mire képesek emberek.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
#94529552
törölt tag
válasz Csabroncka #166999 üzenetére
Általában csak annyi, hogy megírjátok az adásvételit(szabályos legyen, ne előre aláírt az eladó részéről), meghatalmazást, stb., megkötitek a kötelezőt, és ezután mindent elintéz a nepper, x előleg átvétele után, majd 1-2 nap múlva az átadáskor kifizeted a maradékot. Megvan erre a rutinjuk, van amelyik pár óra alatt mindent elintéz.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Csabroncka #167324 üzenetére
Ha nem számlával igazolt, hogy normális helyen lettek cserélve az elmúlt egy évben/elmúlt 10e kilométerben, és/vagy látszik rajtuk, hogy nem frissek, akkor;
- a motorolajat, olaszűrőt
- légszűrőt, pollenszűrőt
mindenképpen cserélném.Illetve szíjas vezérlésnél, ha nem igazolhatóan volt cserés a vezérlés amikor kellett és/vagy látszik rajta, hogy már nem új, akkor annak a cseréjét is felírnám a listára.
Amit még szerintem érdemes lehet cserélni ezeken kívül, ha nem voltak cserélve (vagy nem látszik rajta, hogy frissek); hűtőfolyadék, fékfolyadék, esetleg szervofolyadék.
-
#94529552
törölt tag
válasz Csabroncka #167327 üzenetére
Fékolajat is lehetne méretni, de a gyári ajánlás szerint jobb megcsinálni a cserét az összes folyadéknál. Kintről hozott autónál a km nem mindig hihető, de voltak akik itthon is trükköztek vele, hogy például csak minden 2.-at csináltatták a szervizben. Mikor a 90-es pecsét bekerült, akkor már akár 180k-t is futhatott. A magyar ember nagyon találékony. Ha láncos, és nincs előírva csereperiódus, akkor ha csörög majd a lánc, akkor nem kéne sokáig várni vele.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Csabroncka #167324 üzenetére
Vásárlás után amit cserélnék:
- olaj, olajszűrő
- légszűrő
- pollenszűrő
- üzemanyag szűrő
- fékfolyadék
- váltóolaj, ha nem volt igazoltan cserélve
- hűtőfolyadék, legalább beméretni a kúton vagy akárhol
- gyertyák
- szervofolyadékFaternak most ezeket cseréltük első körben vásárlás után az astrán.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Csabroncka #167401 üzenetére
Triviális, de azért leírom. Le kell egyeztetni a szerződésben szereplő (autóval és személlyel kapcsolatos) azonosítókat az igazolványok tartalmával és a kocsi papírjaival, illetve az autón szereplő számokkal.
-
válasz Csabroncka #167401 üzenetére
A TIRt olvastad?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Csabroncka #167401 üzenetére
Veszel, vagy eladsz?
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
BigBlackDog
veterán
válasz Csabroncka #167768 üzenetére
Az az 1.6 szívóbenzin 1,4-1,5 tonnához szvsz iszonyatosan kevés lesz!
-
BigBlackDog
veterán
válasz Csabroncka #167772 üzenetére
Papíron igen, de próbakörön voltál mindkettővel? Az, hogy egy motornak mekkora a "lóereje" szvsz sokat nem mond a motor gyakorlatban való használhatóságáról, pl. nyomatékgörbe árulkódóbb tud lenni. És még akkor is ott vannak a váltóáttételek, meg tömeg, meg stb. Szóval egyszerűbb beleülni és menni vele egy karikát (lehetőleg olyan útvonalon, hogy pályán is ki lehessen próbálni).
Persze, gondolom átlag autós nem fog panaszkodni az erejére, de ahhoz képest, hogy mennyi üzemanyagot be tud nyelni, mehetne azért jobban is meglátásom szerint.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Csabroncka #167768 üzenetére
Euro6, 1.6 szívó, 1.5 tonna... Ehh, nem akarod te ezt Gyerekkel amugy szerintem cumi a sedan, en pont a gyerkőc miatt akarom lecserelni az enyemet.
-
Lacy6
senior tag
válasz Csabroncka #167838 üzenetére
Vagy kockáztat az ember ha elég bátor
Én 2013-ba vettem egy 2007-es Renault megane II 2.0 dci sedan-t.
Mondhatni városi használat és évi 10 ezer km-el használom.
Benzinbe az én vezetési stílusommal, legalább ilyen erős motorral 12 liter felett fogyasztana.
Tudom, mert mindig határon hajtom amikor kicsit is van rá lehetőségem.
Így meg 6,7 liter, szóval mondhatni hatalmas a difi.
Eddig csak kötelező szervíz és fékbetét csere volt.
Tankolni kell és nincs gond vele még hidegben sem.
Amíg ilyen jól üzemel sajnálnám is lecserélni.
Szóval én elég bátor voltam és jól jártam[ Szerkesztve ]
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Laraxior
titán
válasz Csabroncka #167838 üzenetére
Jó, hogy én évi 10.000km-re kötöttem biztosítást dízellel... lehet, hogy kicsit elmértem a helyzetet
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Gombinyó
őstag
válasz Csabroncka #168125 üzenetére
Szerintem nem, amúgy a 120e 4 év alatt nem mondanám soknak.
-
nesa
veterán
válasz Csabroncka #170401 üzenetére
Az ilyen hibridnek én nem sok értelmét látom ahol benzinnel termeled az áramot.
-
nesa
veterán
válasz Csabroncka #170404 üzenetére
Feleződik ha nem megy a benzines és villannyal gurulsz előrébb, de akkor se fűtés se klíma ... ha ugy gondolod hogy neked ez megéri akkor biztos jó választás, már rég olyan hibrideket kellene a Toyotának gyártani ami lazán lefut villany módba 80km és konnektoros, ennek lenne értelme.
(#170403) joamilestoné
Neked menő ha LOL-t írsz, de szerintem akkor sincs sok értelme, oké hogy kevesebbet eszik de nem annyival,pedig tök jó villanymotor van ezekbe csak az akku pakk gyenge talán ezekbe még NI-MH van?
[ Szerkesztve ]
-
Ádám16
addikt
válasz Csabroncka #171130 üzenetére
Gyönyörű autó, használjátok egészséggel!
Szabad megkérdezni a vételárat?
-
Tothgera30
Ármester
-
válasz Csabroncka #171130 üzenetére
Gratulálok! nagyon szép.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz Csabroncka #171130 üzenetére
gratulálok!
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- További aktív témák...