Új hozzászólás Aktív témák

  • tomiii.

    aktív tag

    válasz runner 125 #87138 üzenetére

    Szeretek mindent magamnak csinálni, 2-3 éve kezdtem el foglalkozni az autómmal, azóta sok mindent tanultam, gépműhelyi munkán kívül már mindent megcsinálok magamnak, sőt, ha használhatnék gépet, akkor még az alap gépmunkát is elmerném már vállalni :D

    Viszont az alvázvédelem eddig ismeretlen volt számomra, kis körül járás után úgy döntöttem, hogy:

    1. autó felbakol [link]

    2. lebontok mindent [link] mondjuk ettől sokkal alaposabban, de azóta nem csináltam képet :D

    3. drót koronggal a 20 évnyi retket levakarom róla, ekkor már látható merre lesznek érdekes helyek (mint pl a fenti képen, de amit ott látsz rozsdát, azt már le is gyilkoltam onnan,egyelőre itt tartok idő hiányában, a következőket egy hétvége alatt akarom majd össze hozni

    4. ezeken a felületi rozsdás helyeken átmegyek még szintén drót koronggal jó alaposan, ez a rozsda nagy részét lehozza

    5. RO-55 az egész aljára, fél nap pihi, este megint drót korong+csiszoló korong, megint ro-55, reggelig pihi, ekkor megint drótkorong+csiszoló korong, ekkor már nem kéne maradnia semmi károsnak

    6. zsírtalanít alaposan

    7. kényes helyekre Szürke Alkyton 2-3 rétegben, majd ahol gyárilag fekete volt a lemez, oda fekete Alkyton 1-2 rétegben, majd össze szerel, de ehhez még nem találtam ki, hogy pontosan milyen futómű lesz majd alatta, szóval ráérek :D egyéb helyekre pedig haverom ajánlott egy jó alapozót,amivel ő az egész W123 merci coupeját körbe kente miután kasztnizta az egészet, de még mindig elfelejtette megmondani a pontos nevét :D

    rücsit nem akarok, gyárilag se volt, én se fogok rátenni,nekem ne legyen csupa takony a kocsi alja :D kényes helyek úgy is kezelve lesznek rendesen, ahol meg nem volt rozsda 20 évig, ezután se lesz

    csak a tankra ráment egy napom, mire levakartam róla fémig a rozsdát, [link]

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák