Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
-
neduddki
nagyúr
HI!
na elvtarsak ugy hallom a varzsgombol hogy lesz meg fojtatatras a c kombi tszt nyoitvahagyott kerdesinek:- ))
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
DeFranco
nagyúr
Mi lehet a gond akkor, ha az auto elso inditasra nem indul, teker rendesen, de nem indul, masodik inditasra viszont egybol megy, esetleg kis gazfroccs kell. Ha 2-3 percet all, akkor pocc-roff, de 20 perc utan mar megint ketszer kell inditozni.
Az auto egy 2004-es c corsa, akku most volt cserelve, be is van merve ismetelten, az tuti jo, fogyaszto gyakorlatilag nincs, se riaszto se radio se legkondi se semmi.
Mik lehetnek a hibafaktorok valoszinusegi sorrendben?
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeFranco #82808 üzenetére
Ha teker akkor nem elektromos.
Én az üzemanyagszivattyú-üzemanyagvezeték környékén kutakodnék, esetleg üzemanyagszűrő tisztítás, ilyesmik. Valami miatt visszafolyhat a rendszerből a benzin a csőben, és az első gyújtás ráadásnál nem szivattyúz be kellő mennyiséget a rendszer az injektorba.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz molnarpeter #82810 üzenetére
Asszem kellene lenni ezekben valami visszacsapó szelepnek, de nemtom hogy működnek pontosan.
Nekem a Civic gyújtásra jól hallhatóan 2 másodpercig zúg. Nem is szoktam addig indítózni, míg be nem fejezi, és valamelyik visszajelző ki nem alszik.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
runner 125
nagyúr
Hi,
Ma autóztunk egy jót Jászberénybe. Nem akartam elkiabálni, ezért be sem linkeltem, kinéztem egy 2004-es GrandVitara-t. Végül nem hoztuk el, a tapasztalataimat viszont leírom.
1.: Gyakorlatilag egy vasat sem akart engedni a 2m-ből (persze én voltam az első vevő, de a korábbi 3 tapasztalatból nem akartam lecsúszni a látszólag "tuti" vételről...) Teljes, meghirdetett árat meg nem vagyok hajlandó fizetni egy használtautóért sem.
2.: Megjelent a volt tulaja egy Jeep-pel , persze nem tudta kik vagyunk mi, majd a nepper arcnak odaszólt egy ilyet, h "akurva, h rendberaktátok, rá sem ismertem".
3.: Tipikus neppertelep volt.
Csóró cigányokkal mosatták az autókat (egyébként döbbenet h némely falvak mellékútján még kavics sincs, csak méretes dagonya.. ), hátul náddal elkerített 3 beállásos műhely előtte pár törött autó.
"Lemossuk ezt a gumit is, vagy elég csak a műanyagápoló rá?" Ez és ehhez hasonló momentumokat kaptam el. Kereskedelemben dolgozom én is, jó emberismerő vagyok, noh itt tipikusan olyan rosszarcok dolgoztak, akik garantáltan nem csak évi 1x állítanak órát vissza és alaphangon fedőstory csak az autóbusiness...4.: Látszott az autón, h a mindennapokban nem kímélték, még ha valós is volt az a futás. Itt ott kis horpadások, festékleverődések, karcok, amelyek persze még a kinagyítható képeken sem látszódtak, de telefonban "csalódásmentesnek" állította be...
Elnagyolva ugyan, de ki volt takarítva, viszont pl. a légbefúvók sarkainál ott ült a 2mm vastag "homokszerű" redva. Kárpitok, ülés alsó műanyagján karcok.
Szóval tuti adtak neki terepen is, pedig a nepper állítása szerint "nem használták terepen". S, az alján lévő összekötőkön is elég szép csomókban ült a sár.Összességében nem volt rossz az autó állapota egyébként, de az alja aggasztott (01, 02, 03 ) és mindkét diffiből könnyezhetett kicsit az olaj, illetve az első kihajtások gumiharangja is olajos volt...
Ahhoz h ez úgy nézzen ki, mint a Volvo, még 350-400-at simán rá kellett volna lapátolnom, ami viszont már erősen lélektani határ felett lett volna.Ez van, lehet nekem voltak illúzióim, de az én 21 éves Vitara-m annó jobb karban volt.
Várok, talán bekúszik az én vételem is.Konklúzióként viszont levontam, h qrva kényelmes a Volver, 1 megállóval lenyomtuk 320km-t. Tempomat 150, GPS szerint 144-es utazóval. Jah és 6,2l 100-on.
mod.
Jah Erről van szó.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DeFranco
nagyúr
válasz runner 125 #82815 üzenetére
jo sztori. ha eszedbe jut meg par dolog amit ott meglattal-meghallottal-megereztel, ird mar meg jo tapasztalat lenne nekunk is
amugy egyre inkabb azon a velemenyen vagyok hogy az elozo tulajt erdemes megkeresni ha lehet (forgalmiban benne van) nem ez az elso boduletes elszolas amit hallok. rutintalanabbak mint a kereskedo, es sok esetben nem is titkoloznak annyira ha nem ok aruljak. veletlenul kicsuszhat ez-az
-
Kornel
veterán
válasz DeFranco #82816 üzenetére
jo meglatas.
alapvetoleg en szeretek tulajtol autot venni, sok minden kiderul azert, ha kicsit figyel az ember, mig kereskedo eseten ott van a felsz, hogy miben kamuzik epp (es kamuzik, ez biztos)
apam amikor egy 700k-s lanost vett kereskedesbol, anyam felhivta az elozo tulajt, hogy tenyleg annyi-e a km. (gyanusan keves volt, 10 evesen 80k)[ Szerkesztve ]
-
lapa
veterán
-
félisten
válasz runner 125 #82815 üzenetére
> Teljes, meghirdetett árat meg nem vagyok hajlandó fizetni egy használtautóért sem.
LOL, tiszta Kozel-Kelet. Ha nem lehet alkudni, akkor mindegy, hogy esetleg tenyleg jo aron van, akkor se erdekel senkit.
En sose engedek a hasznaltcuccok arabol, eleve olyan aron hirdetem, ahol megeri megvenni.
while (!sleep) sheep++;
-
DeFranco
nagyúr
ojojoj... ez de jellemzo
amugy eletbol vett a pelda, gondolom megvan hogy az elso haverkomajobaratszerelojeoregneneborzekeje focussal mi volt...
guten abend wie geht es ihnen und wieso focus verkaufen?
ja ja kleine focus gute focus im dezember grosse unfall, wirtschaftliches totalcar gekommen schade.
danke sehr, dann kein million forint fuer sogenannte ocskavas bezahlenugy ossze volt rakva a gep hogy ha nem tudom elore a jeditrukkot megvettem volna siman. oszt kettobol raktak ossze. megerte a vonatjegyet.
-
runner 125
nagyúr
Sry, gyorsba írtam a levelet. Természetesen, ha patika az állapot én sem haboznék, megadom a kiírt árat, (ezért is ugrottam rá a felrakást követő első munkanapon), de itt erről szó sem lehetett. Eleve hahu.-n a legdrágább 1. gen GrandVitara, másodsorban az alvázvédelemmel és a gyanús futással érveltem, de 50k-t nem volt hajlandó engedni, nem 100-at, pedig ő is elismerte, h kell rá locsolni pénzt, nem is keveset.
Ettől függetlenül eddig gyakorlatilag bármit vettem, alkudtam (még üzetben, új terméknél is). Nem vagyok pofátlan, tudom hol a határ, részben ez is a munkám, Közel-Kelet vagy sem.
DeFranco
A lényeget kb leírtam, igaz nem voltunk ott órákig, kb fél óra alatt megnéztem amit akartam.
Talán egy dolog még. Nem ismertem a fószert, de iszonyú zavaró volt, h nem nézett a szemembe, folyton a földet bámulta. Könnyen lehet h volt valami titkolnivalójuk (az előző tulaj beszólása pláne eltántorított a vételtől), persze szimplán lehet h csak szar kereskedő, nem tudom, de furcsán viselkedett.
Gondolkodtam rajta én is, h beszélek vele, de ott a telephelyen mennyire pofátlan húzás lett volna...
Mindegy, próbálok lehetőleg magánszemélytől vásárolni, vagy hivatalos márkakereskedőtől. Velük eddig pozitív tapasztalataim vannak.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DeFranco
nagyúr
válasz runner 125 #82821 üzenetére
erdekes ez en szinte soha nem nezek senki szemebe, pedig (a vicc kedveert most fogadjuk el) nem szoktam hazudni gyakorlatilag soha. egyszeruen nem esik jol. persze nem is vagyok kereskedo.
-
Typhoon47
senior tag
válasz runner 125 #82815 üzenetére
Konklúzióként viszont levontam, h qrva kényelmes a Volver
Ja csak ne legyel magasabb 175nel hogy beleferj egyaltalan a kocsiba
"Education is important but big biceps are importanter"
-
zsambek
aktív tag
válasz runner 125 #82824 üzenetére
Szia,
Ez milyen vóvó? (194 cm, opel astra h )
Ui.: mindenbe beferek, max kicsit erzem a tetot. multkor insigniaban ultem hatul, hat nem egy leanyalom az biztos ha hosszabb lenne a hajam, akkor ut vegere egy jo zselezett serot osszehozott volna nekem
zsambek`
[ Szerkesztve ]
-
zsambek
aktív tag
válasz Ace owner #82826 üzenetére
Haha, szerencsére nem
Pár száz forintos kérdés:
Volvo, S40, 2005, benzin, 1.8. Első indításkor nem mindig indul el, csak ha pumpálod neki a gázt, és utána se találja meg az alapjáratot, hanem mindig le akar állni. Ha mész vele pár száz métert, és még akkor se teljesen üzemmeleg a motor, gurulsz, lenyomod a kuplungot, leesik nagyon alacsonyra a fordulatszám, és olyan hangot ad a motor, mintha le akarna állni. Ötlete nincs esetleg valakinek ?Köszi,
zsambek`[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
Na úgy néz ki a kedves vevő, akinek egy hónapja eladtam az Omegát nem íratta át az autót.
Most kaptam egy határozatot, hogy az autót kivonják a forgalomból, mivel a vevő nem íratta át eddig. És kötelezik őt, hogy vigye be a rendszámot meg a forgalmit... Engem meg csak tájékoztattak minderről.Érdekes, mert anno a vevő erősködött, hogy full hivatalos 4 példányos adásvételi legyen és még el is ment szerezni egyet, meg közben én is tudtam szerezni egyet... (vasárnap délután volt).
Szóval jól gondolom, hogy ez engem nem érinthet és nem is fog érinteni a jövőben sem semmilyen formában?
Én egyből másnap (hétfőn délután) bementem az okmányirodába bejelenteni az eladást. Van is róla papírom, majd a biztosítást is lemondtam stb stb...Könnyen lehet, hogy a vevő fals címet adott meg? Szó se róla, nem én néztem a személyit miközben írtam hanem ő diktálta... De igazából pont le...rom mert elvileg védve vagyok...
No mindegy, más.
Most apósom adta kölcsön az Ő Omegájukat. Úgyhogy most azzal járunk. Ma azzal voltam Pesten. 2.5 TDI
Elég komoly, na. Igaz, hogy már jó régi és mindenféle baja van.... De azért nem rossz. Mármint fogyasztásban. Computer szerint pályán 140-nél egyenes úton 6,5l, majd 100-as tempóval már csak 5,5l az aktuális fogyasztás. Ami nem semmi...
Meg az autó se semmi. Csak kár, hogy már ilyen "ramaty" állapotban van. De hát van benne 620k km az óra szerint... De elgondolkodtam rajta, hogy anno 98-ban (ez 98-as) ez mégis mennyire durva lehetett. Mármint az, hogy kb a bőrön kívül full extrás. Kétzónás digitális klíma, ülésfűtés, első-hátsó szélvédőfűtés, fed. copm., 4 elektromos ablak, elektromos és fűthető tükör, 4 légzsák stb.... Szóval no 98-ban azért ez nem lehetett gyenge azt hiszem.
Nem rossz egyébként a dízel. Viszont ez már nem húz annyira, mint kéne. Legalábbis Munez TDI-je ennél sokkal jobban húzott érzésem szerint. Persze a 115 lovas benzinesnél így is jóval dinamikusabban lehet vele közlekedni. Igaz nem is húzattam meg nagyon csak egyszer Budakeszin, amikor egy idióta cabrio Peugeot-s nő(!) cseszekedett előttem és miután az előző 500m-en már ketten is ledudáltuk én meguntam és az emelkedőn kivágtam elé. Nagyon felhúzott, akkor már sokadjára (előtte városon kívül 50-nel ment(!) és nem lehetett megelőzni meg folyamatosan jöttek szemben) és eljátszottam a vissza kettő padlót. Hát mit ne mondjak, elég szépen megindult a 2,5 TDI. Emelkedőnek fölfele is, nem volt gond neki.
Szóval kellemes volt, no. Menetkomfort is talán picit jobb volt, mint az én Omegámnál, igaz após nemrég cserélt lengőkarokat rajta.
Azt mondom ha nem lenne mindenféle baja és nem rozsdásodna össze-vissza még meg is venném tőle...[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
válasz MunezXBK #82830 üzenetére
Vagyis még durvább lenne, mint amilyen volt?
Hát nem tudom, de szerintem egyértelmű a különbség. Mondjuk beindulni beindul ez is... de közel sem annyira.
Áh, mondom van baja rendesen.
Most leginkább az, hogy random lefullad kis sebesség mellett váltásoknál. Hidegen vagy melegen az mindegy neki... Úgyhogy kb úgy tudok elindulni vele, hogy jó nagy gázzal... meg kb minden váltásnál jó nagy gázzal kuplungot csúsztatva, nehogy lefulladjon. De amikor épp rájön akkor képes akár kinyomott kuplung mellett is lefulladni. Rohadt idegesítő. Apósom már elvitte vagy 3 különböző szerelőhöz és egyik se tudta megmondani mitől van, cseréltek már egy csomó mindent rajta, de ezen semmi sem segített.
Meg mondom, közel dupla km van benne, mint a tiédben.Szerk.: ja meg ma reggel 6 fokban csak másodikra volt hajlandó elindulni... Azért az én benzines Omegám még a -22 fokban is pöccre indult!
Egyébként a napokban gondolkodtam rajta, hogy már annyira felsrófoltam költséghatárt hogy már akár a tiéd is beleférne. De továbbra se mernék egy akkora dízel megvenni. Annyit nem megyek, hogy a kisebb fogyasztás behozná a szervizköltséget. De azért jól eső érzés eljátszani a gondolattal.
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
válasz MunezXBK #82834 üzenetére
Áh, nem gond, így nincs csábítás sem.
Rezgést én nem érzékeltem. Igen jó volt a menetkomfort. Persze 180-nál abban a kanyarban már kapaszkodnom kellett, hogy ne dőljek ki de amúgy nagyon korrekt.
A sokkal jobban megy-et meg még elképzelni is nehézNem is érdemes eladni ha úgyse adnának érte annyit, amennyit ér. Főleg, hogy te tudod milyen állapotban van, amit meg vennél helyette az meg lutri lenne. Persze azért egy Volvo se lenne rossz.
-
Dany007
veterán
válasz MunezXBK #82838 üzenetére
Hogy hogy nem te polírozod? Mit jelent a megsavazták? : o
Hogy hol? Hát fogalmam sincs. Nem vagyok járatos Fehérváron!
Szerk.: ha ja és amennyit sztárolom az autódat már rég százalék járna...
Egyébként egyszer mentem - vittek - egy durvább járgánnyal. De már megnem mondom milyen autó volt, mert sok-sok éve történt. Csak annyit tudok, hogy az a haver egy autó és tuning mániás volt. Azt mondta minden létezőt belerakatott a nitrón kívül. De aszondja' ha nem lenne tiltott (az?) a nitró már az is benne lenne... Na akkor ott tudtam meg mit is jelent az a mondás, hogy felszedi az aszfaltot az autó! Brutális volt nagyon.
@[rvilike]:
Áh egy picit odébb.
@tomcsi23: Egyébként nem volt nagy kanyar. De meg nem mondom hol volt... Fehérvárt általában kikerüljük. De volt két sávunk, szóval még hely is lett volna sodródni. De szerintem még bőven határon belül voltunk. Elég jól fekszi az utat így érzetre az anyósülésről.
-
lapa
veterán
válasz runner 125 #82815 üzenetére
nem tudom mire kell, meg ha jól emlékszem pontosan ki van találva milyen széria amit kinéztél, de megnézve ezt a cuccot csak az ontopik kedvéért belinkelem az alternatív világegyetemet.
nem ismerem, nem láttam soha, nem sok köze van persze sok szempontból a suzukihoz, de valamennyire mégis hasonlít (meg ugyanennyire a kraz billencshez is). alapvetően egy ilyen konfig normálisan inkább olyan 2,5+m felé kószál felnivel, ráccsal, automatával, üveggel, sibedával vagy mivel. persze rá kéne nézni mi van a rozsdával. 85-ben még csak a szívó volt, szal a moci az turbósított. úgy saccolnám a szín se gyári, de ez nem tuti.
kár azokért a nagy gumicsizmákért a kerékíven, de egy szolídabb gumival le lehetne szedni. sajnos az ot rendszám moci meg szín miatt nemigen esélyes, bár ezt ennyi képből nemigen lehet megmondani.
nem várok semmiféle érvelést, mert ez lassú hangos sokatevő öreg. csupán érdekességképp linkeltem, mert elég akcijós (azt tekintve, hogy mennyi a várható hasznos élettartama és értékállósága). ugye az ehhez eléggé hasonlító ipari verzió most listaáron 21+m (műbőr-vászon-budi ülésekkel stb).
-
mokus1
addikt
válasz runner 125 #82815 üzenetére
Sajnálom hogy nem jött össze pedig képekről tényleg gyönyörűnek tűnt.
-
-
mokus1
addikt
Karceltávolítók érnek valamit?
-
mokus1
addikt
válasz szőröscica #82848 üzenetére
Most fogom eladni és szeretném ha szép lenne
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- Bluetooth-headsetekről általában
- Windows 10
- Xbox Series X|S
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- E-roller topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
- Autós topik
- Megszületett a hivatalos Xiaomi HyperOS 2 globális terjesztési ütemterv
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest