Hirdetés
- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- Stellar Blade
- Call of Duty: Black Ops 6
- Premier előzetesen a Starship Troopers: Continuum (VR)
- Dragon Age: The Veilguard - Befutottak az első értékelések
- Azonnali játékos kérdések órája
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Star Wars: The Old Republic - MMORPG
- PlayStation 5 Pro teszt
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mr.Grincs
veterán
válasz Dany007 #82094 üzenetére
Szerintem tutira visszapörgetett, de a franc tudja igazából. Vagy a váltó lesz hulla...Annyira bizalmatlan vagyok, mert nehéz jó autót találni. Ezért kindertojás ilyen import cuccot venni mert nem tudni mit vesz az ember...És bele is lehet nyúlni a jóba, meg nem is.
zsoltee10: Köszi az infót.
[ Szerkesztve ]
/ Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / Peugeot 407 Coupe 2.7 HDi automatic / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
Dany007
veterán
válasz Kornel #82105 üzenetére
Kalkulátor. Amit a kollega linkelt.
Ott a környezetvédelmi besorolásnál meg kell nézni a "segítség" menüpontban hogy az Euro 3 hányas értéknek fele meg a kalkulátorban. Vigyázat, ott nem az euro értéket kell beírni, hanem az annak megfelelő értéket... nem tudom mért kellett így bonyolítaniuk, mindegy.
Aztán megadod hány hónapos az autó, hány köbcentis és kiszámítja neked.@Mr.Grincs:
Ja, mocskos egy dolog ez =/ Ami túl szép, hogy igaz legyen, az általában nem is igaz.
Én amúgy ezt néztem ki magamnak. Egyedül a vonóhorog megléte zavar. Nem tudom azzal mennyit tudnak ártani a motornak...
Amúgy tökéletes lenne. Nagyon rámentek a leinformálhatóságra, végig vezetett szervizkönyv stb... Persze, tudom semmit se jelentenek ezek, de mégis csak többet, mint ahol még ez sincs meg. Plusz téli-nyári gumi. Ami ha használható állapotban van, akkor már arra se kell költeni 1-2 évig. És ez is sokat számít, mert az árult autók feléhez nincs téligumi... no meg ami van nyári az is szarrá koptatott... mindegy.. : ) Tehát ha tényleg használható téli-nyári lenne hozzá, akkor simán megérné az árát. Persze egy alapos átvizsgálás után.[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
válasz Kornel #82108 üzenetére
De hogyan?
Körny véd. oszt. Euro 3-mal 6-8-as rubrika. Aztán 144 hónap a 2002-es mondeo, és 1998 köbcenti.
Nekem megint 166.500 jött ki.szerk.:
"
6.
- katalizátoros, szabályozott keverékképzésű, az ENSZ-EGB 83.05 előírás B jóváhagyás A. szintje szerint jóváhagyott, OBD-rendszerrel ellátott Otto-motoros (EURO-III)7.
- az ENSZ-EGB 83.05 előírás C és D jóváhagyás (A), illetőleg a 49.03 előírás I. jóváhagyás és 51.02 előírás szerinti jóváhagyási jellel ellátott dízel motoros (EURO-III)8.
- az ENSZ-EGB 83.05 előírás C és D jóváhagyás (A), vagy 49.03 előírás I. jóváhagyás és 51.02 előírás szerinti jóváhagyási jellel, OBD-rendszerrel ellátott dízel motoros (EURO-III)
"[ Szerkesztve ]
-
-
Kornel
veterán
igaz, hogy marc 1-től csak 2003 utani kocsikat lehet behozni?
mert akkor tárgytalan a tddi -
Cheesy
őstag
Végre itthon
Vegyesen indult a nap, 10-re mentünk a volt tulajhoz elhozni az autót, de csak a forgalomba visszahelyezést sikerült elintéznie, mert mégsem tudták az autót berakni soron kívül az ő kedvéért az ismerősénél eredetiségvizsgára. Kezdődik...
Sebaj, akkor elvisszük mi, úgyis mi álltuk volna. Kb. délben vissza Szolnokra, szerelőnkhöz el, ebédel. Ok, addig tankoljunk bele, próbáljam ki én is. Addig mögötte jöttem figyelve milyen színű-szagú gázok jönnek ki a kipuffból, 35km alatt nem volt gond. Az első futómű felől apám zajosságra panaszkodott, de amikor beültem és 60 km/h felett elkezdi produkálni, leesett, hogy ez téligumi. Apám csapágyra gondolt.
Visszaérünk, aknára rá, mester megnézi. Nincs alsó motorvédő műanyag lemez. Nabumm, olyan nagy baj nincs. Valóban igaz amit a volt tulaj állított, első futómű felújítva, minden szilent friss, stabrudak újak, kerék nem lötyög, olaj sehol egy csepp se, az egész autó alján sehol semmi rozsda, kipuff és védőlemez stimm, hátul is minden oké. Felemeli az elejét az aknában sínen futó olajos (vagy levegős?) emelővel, zacskót az ülésre, beszáll beindítja, felpörgeti az első kerekeket, motor leállít, szabadon fut, 4-en ott hallgatjuk síri csendben... tökéletes. Nincs gond a csapágyakkal sem, gumit cserélni kell. Egyébként is első dolgom lesz nézni egy jó nyárigumit a neten. (Javaslat?)
Tehát megdícsérte a doktorbácsi, minden rendben van, a motortér felett "frissolajszagot" lehetett érezni, mint amikor megbontanak egy motort. Nem égettolaj, mint amikor ereszt valahol a blokk, ráfolyik/csöppen egy felhevült alkatrészre és annak olyan a szaga. Mivel a hengerfej fel lett újítva, ezért a vízszivattyú, bordásszíj is. Hidrotőkét nem tudni.
Reá kérdeztem a kettős tömegű lendkerékre. A szerelő fejből azt mondta, hogy ennél az évjáratnál, benzines esetében nincs. A neten mást találtam. Felhívom a Juvenal-t hétfőn és motorkód, alvázszám alapján minden meg tudnak mondani az autóról. Nem árt ha ezt biztosra tudjuk, mert tegnap amikor a volt tulaj is azt állította hogy nincs benne, nem hittük el.Ezután irány az eredetiségvizsga. Nekem vissza kellett mennem dolgozni, de pár óra múlva felhívtam apámat, minden rendben ment, itt is megdícsérték az autót, mennyire egyben van. Kiderült, hogy 2005-ben rendszámot váltott, ennek okát nem tudjuk. A rétegvastagság mérő a jobb oldalon egy "csíkban" mutatott vastagabb értéket, elképzelhető, hogy meghúzták, lehorzsolták, valaki végighózott rajta egy kulcsot pl. és javították. Szerkezetileg nem volt törve az autó. Itt már végre felengedett a 3 napos gyomorideg.
Hátra van még a törzskönyv és az okmányirodai ügyintézés, ami rám marad, mert apám megy vissza külföldre. Megcsináltuk a kölcsadási szerződést és a gépjármű ügyintézéshez való meghatalmazást. Megvan az adásvételi, elkészült eredetiségvizsgálati jegyzőkönyv, biztosítás már van az autón.
Hétfőn-kedden külföldi kiküldetés, de szerdára már foglalni akarok időpontot az ocsmányirodában.
Van még valami ami kimaradt?www.vakbelmutet.hu
-
8th
addikt
válasz zolikaDB #82089 üzenetére
Ülj le és papíron kezd el kiszámolni egy átlagos nem különösebben lefingott ilyen A6-ost mennyibe fájna erre a szintre felhozni. Ugye hogy már nem is olyan drága. Másrészt ha lenne fölös 1millám aminek szabadon a seggére verhetek megvenném simán befektetésnek. Garázsban felbakolnám havi 1x megjáratnám kicsit, hogy ne rohadjon be a helyben állásban és ~10év múlva amikor már teljesen eltűnik az utakról ezen A6 generáció feldobnám német autós weboldalakra bő 3x ennyiért. Nem sokáig kéne árulgatni már most is harapnak kint ezekre főleg az S4-re és meg kell hagyni tényleg gyönyörű az autó.
...
-
zolikaDB
veterán
Igen, de en lattam az 1m-s audit, ami makulatlan es emiatt annyi, amennyi. Es nem volt az, mert ha holyagosodik az amugy cinkelt kasztni, akkor ott tores volt, es nem sima kavicsfelverodes.
Amugy igen, tudom, mobilen 3000€-tol indulnak a jobbak.
Peldaul: [link]
De akkor ez a kereskedesben sok polir es wax utan 1.5m-ra lenne kiteve.
Az en full leszervizelt, "koszosan" is sok autonal kulonbb Astramert (9 eves G sedan) meg ajanlott 400-at a nepper... 115e km-nel, amit az allapota is tukroz. -
Stafni
aktív tag
-
Cheesy
őstag
válasz !Overdose! #82119 üzenetére
Nem, hiszen nem magamnak vesszük, hanem apámnak. Az másik kérdés, hogy ő külföldön kamionozik és heteket van oda, addig meg én használom, tankolom, ha kell javíttatom. De az autó az övé, az első út joga is (Amúgy vétel előtt tettünk vele egy fordulót, amikor a volt tulaj vezette, ezt írtam is) Ezért kellett a két meghatalmazás, hogy használom és hogy ügyeket intézhessek.
Ma reggel kinézek az ablakon és egy Audi áll a kertben, nem rossz a látványDe hogy a végére maradjon még egy kis izgalom és fejcsóválás:
A törzskönyv kérdése érdekes, mert a volt tulaj elmondása alapján mivel a cége nevén volt az eutó és ráadásul forgalomból kivonva, amikor ezt megtette, le kellett adnia a törzskönyvet. Nem ástam bele magam a dologba, hogy ez így szabályos-e vagy sem, de ha hivatalos (általa aláírt és lepecsételt) adásvételivel, számlával-bizonylattal, eredetiségvizsgával, forgalmival, érvényes biztosítással és apámmal közösen aláírt letanuzott meghatalmazással odaállítok, hogy hoztam ezeket és még egy rakás pénzt, tán csak adnak majd törzskönyvet is, ami helyett egyébként is újat szoktak tudtommal adni tulajdonosváltás esetén (ami kb. 6000 HUF ha jól tudom)www.vakbelmutet.hu
-
Richard!
addikt
Ma kezdődik életed háralévő része
-
-v-
addikt
válasz Cheesy #82122 üzenetére
Amúgy vétel előtt tettünk vele egy fordulót, amikor a volt tulaj vezette
Érdekes próbakör, ahol nem a vevő vezet
nem magamnak vesszük
Na, majd akkor mielőtt magadnak veszel kérdezősködj egy kicsit jobban utána a dolgoknak szvsz mit hogy érdemes Nehogy lukra fuss
[ Szerkesztve ]
-
-
Dany007
veterán
válasz Richard! #82123 üzenetére
Nekem bejön. Nekem is ez a fajta ferdehátú(?) tetszik...
De mitől ilyen olcsó? 8-9 éves autó... Azt hittem ezek drágábban kezdenek.Egyébként mért olyan extra és kiemelendő mindenhol a vonóhorog? :S Olyan nagy dolog, nem lehet párezerért kapni azt felszereltetni és kész?
Nálam leginkább visszatartó tényező a vonóhorog megléte.... Persze lehet alaplatalanyul. -
DeFranco
nagyúr
válasz Dany007 #82126 üzenetére
ha megvan, akkor le tudod venni, 'szt nincs is. ha nincs meg, akkor ha egyáltalán fel tudod rakatni, marha nagy macera, vizsgáztatni kell, műbizonylat, anyámtyúkja. nem olyan egyszerű az, ahol nincs előkészítve rá az autó, ott gyakorlatilag nem is tudsz feltenni ha akarsz sem.
nem az a darab vas a drága, hanem az opció
[ Szerkesztve ]
-
Richard!
addikt
-
runner 125
nagyúr
-
MunezXBK
nagyúr
válasz runner 125 #82131 üzenetére
A megléte.
-
Cheesy
őstag
Akkor ott erősen füleltünk minden árulkodó zajra és zörejre, figyeltük, hogy aki előttünk vezette az milyen stílsban tette ezt. Sok úthibán mentünk keresztül, tehát még azt sem lehetett mondani, hogy egy "ideális" útfelületen tettünk volna próbakört.
Amúgy az első ráfordítás az autóra az ablaktörlő motor felújítása (végső esetben cseréje) lesz, mert lassan töröl. Szerelőnk azt mondta nem kell megijedni, 14 éve valószínű nem volt megbontva, illetve rég volt használva, egyszerűen szorul, meg kell olajozni/zsírozni. Viszont azt a részt ott rendesen szét kell szedni hozzá.
Az ablaktörlő lapátok és a rudak is cserések, már nyomot hagynak magu után, utóbbiak meg picit rozsdásak, kopottak is.
A gumikat amiket ajánlottatok nézegettem, egyelőre vetyengek melyik legyen...
195/65/R15 -ös Pirelli Snowsportok vannak rajta, kb. 80%-osak, de az egyik hátsó oldalán van egy pici hupli (szálszakadás), amit még ott észrevettünk, de tudtuk, hogy cseréljük majd mind. A legjobbat kiválasztjuk majd a gumissal, az kerül majd fel a pótkerékre, a 4 új meg nyári lesz.
Akkuból Jász-Akku-t rakott bele, háát.. én nem ilyet raktam volna bele, de majd ha cserés lesz kap egy Vartát.
A felnik kicsit karcosak, itt-ott mélyebben, nem tudom van-e értelme csiszoltatni-políroztatni. Alufelnit nem tervezek venni rá. Egyelőre...
Fejegységet ki kell cserélnem, mert a hangerőszabályzó potméter (ezt már a volt tulaj is jelezte) nem jó és ha tekerünk rajta bármely irányba, akkor folyamatosan maxra hangosodik. Amúgy tűrhetően szól, de kazettás... Ezt meg majd egy autóhifisnél megnézetem mit lehet belerakni. Nem akarok semmi óriástft-s, csicsás fost belerakni, szerintem nem illene bele.
Egy-két műanyag elem már megkopott, pl a szivargyújtós kics forgós-benyomhatós fityfiritty, nem tudom lehet-e cserélni, vagy kapni szép állapotút. A szivargyújtó működik, belül kicsit rozsdás, de nem dohányoztak az autóban ez érződik is. Kérdés majd a telefont tudja-e tölteni.Nade mindezek előtt végre papíron is teljesen érkezzen már meg az autó
www.vakbelmutet.hu
-
Dany007
veterán
válasz Typhoon47 #82129 üzenetére
"olyan 60k környékén van, én ennyiért vettem például."
Baszki ezt nem tudtam! = o
Akkor nem lehet lealkudni belőle azt az árat? Kell a kutyának a vonóhorog. Tartsa meg azt adjon 50k kedvezményt érte... Vagy 40-et mindegy... De durva...@DeFranco:
Ja azt tudom, hogy le lehet venni. Nem gond. Inkább azzal van bajom, hogy ha már fent van akkor v.színűleg használták is. És hosszabb távon biztos, hogy megterhelő a motornak plusz több száz kiló az utasokon kívül...
@MunezXBK:
Na és az pont miért?
-
runner 125
nagyúr
válasz MunezXBK #82132 üzenetére
Azt h vagy miért? Szerintem simán faxa, meg egy mozdulat és a tetőkárpittal megegyező takaró elé van húzva, így kb mintha nem is lenne.
Pl. nekem a világosabb beltér miatt simán adja, bevállalnék akár teljes üvegtetős autót is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
MunezXBK
nagyúr
Nekem nem jön be abszolút, karosszériás a szakmám, tudom mik lesznek a bajai.
-
Dany007
veterán
válasz MunezXBK #82136 üzenetére
Nekem abszolút mindegy, hogy van-e vagy nincs. Történetesen észre se veszem hogy van...
A régi Sierrában is volt meg az Omegámban is, motoros ráadásul. Soha egyszer nem használtuk, csak párszor kipróbálni hogy még megy-e... Mindenféle ápolás nélkül is simán ment még eladás előtt is.De mondom, észre se veszem hogy van... Nyáron ugye ott besüt a nap ezért el van húzva... Télen meg... Jó lenne de a sima napfénytető olyan pici hogy... hát nem tudom.
Egy komplett panorámatetőt már inkább eltudnék képzelni. Annak még talán értelme is lenne.
-
Typhoon47
senior tag
válasz Dany007 #82134 üzenetére
Használtan semmit sem ér, olyan 10-20k között lehetne elpasszolni. Ha nem kell, akkor lerugod róla az első kanyarban, de a megléte nem jelenti azt, hogy 2 tengelyes 3t-ás utánfutót húzogattak vele 24/7..
runner: még régen venni akartam egy gyönyörű 540i-t itt a kerületben és a tulaj ott asszonta, hogy ő amióta látott fejre állított napfénytetős autót azóta soha nincs a kocsijaiban, mert hogy ugye ott a buksival tompítasz, ha esés van : )
de a legnagyobb érv ellene, hogy elvesz a fejtérből és mivel nem vagyok alacsony ezért van hogy pont az a 2-3 centi hiányozna, hogy ne súrolja a fejem a tetőt...
[ Szerkesztve ]
"Education is important but big biceps are importanter"
-
tomiii.
aktív tag
válasz MunezXBK #82136 üzenetére
én amit személyesen ismerek sierrát,(csak ehhez tudok hasonlítani, mert ilyen körben mozgok, amit nem ismerek, arrol meg nem tudok véleményt mondani) mindegyik napfénytetős és egyikkel se volt soha probléma (kb 30-40db-ról van szó) pedig némelyikük 30 éves is elmúlt. más napfénytetős autóhoz nem igazán volt kozelebbi kapcsolaton egy-két renault-n es bmw-n kivul. annyira rohadnak korulotte vagy mi?
[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz MunezXBK #82136 üzenetére
Nekem emellett hasztalannak is tűnik...talán egy klímátlan dögmeleg kocsiban előny lehet, de egyébként csak rontja a beltér kinézetét is, meg a külcsínynek se tesz jót a szememben...
tomiii.: Ha gyárilag van bele rakva, akkor nem igazán jellemző, ott inkább az elöregedő szigetelés alá bejutó s ott maradó víz okoz gondot. Illetve a tovább jutó víz se kellemes az utastérben. Az utólagosan beszereltekkel viszont sok gond van, a rozsda is, és a szigetelés is hiba forrás, fölöslegesen.[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
válasz Typhoon47 #82140 üzenetére
De mért mi a különbség? Egy darab vas...
Jó amelyiken van áram kivezetés hátra megoldva az biztos többet ér.No mindegy, azért kicsit megnyugtatott a dolog, hogy nem feltétlenül jelent plusz tonnákat 24/7...
Az Omegában nem tűnt fel, hogy elvett volna a beltérből a tetőablak. Sőt a Mondeo most így az Omega után kifejezetten szűk... Túl közel van a fejem a tetőhöz meg szélességben is kicsit szűkösebb...
De amúgy ja szerkezeti integritás szempontjából lehet jobb a napfénytető nélküli.
-
bandus
veterán
válasz Richard! #82123 üzenetére
dízel nem játszik? szerintem százszor inkább az 1.6 dízel mint a 1.6 benzin. persze tudom, függ a használattól meg szervizköltség meg minden, de sokkal jobb vezetni a dízelt.
más:
ha valaki venne c vectrát, akkor ez egy jó vétel: [link] valós km, valós leírás, jó állapot, vigyáztak rá.[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Mr.Grincs
veterán
válasz Dany007 #82107 üzenetére
Szép ez a pezsgő ízű darab. Nemhiszem, hogy minde nap vontattak vele max párszor. A kuplungja sokmindent elárulhat. Ha volt cserélve nemrég akkor az csak jó.
Mellesleg elég fura így autó nélkül lenni, de majd lesz valami. Érzelmi kötődés nagyon egy szar dolog de mégis csak egy tárgy, egy eszköz volt a 407-es.
[ Szerkesztve ]
/ Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / Peugeot 407 Coupe 2.7 HDi automatic / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
runner 125
nagyúr
válasz Typhoon47 #82140 üzenetére
Akkor minden bizonnyal a tulaj nem megy járdán sem, mert hallott már olyanról, h valakinek pont a fejére esett egy cserép.
187 vagyok, nekem teljesen ok, persze kisebb autóban lehet zavaróbb.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Dany007
veterán
válasz Mr.Grincs #82146 üzenetére
Hát kíváncsi leszek. Bár nem hittem volna, hogy húzza egy hétig is a hirdetés.
Komolyan már attól is fosok ha egy általam jónak tartott autót nem visznek el egy héten belül... mert hogy akkor biztos van vele valami...
1,5 hete volt fenn egy 2002-es Mondeo. 670-ért! És sérülésmentesként árulták. Nekem túl gyanúsan olcsó volt, így nem is foglalkoztam vele... 3 nap után elvitték.Tényleg szar autó nélkül... Én már lassan második hónapja vagyok így. Persze néha-néha kölcsönkérem apámét, de... Múltkor is jól megáztunk mindhárman. Meg ez a buszozás... Az egy dolog, hogy 15 ezer kettőnknek a bérlet, de huh... Az a sok gusztustalan ember.. meg úgy eleve nem bírom a tömeget.
Plusz egy csomó minden intézése elhúzódik, tolódik, mert gyalog már nem olyan élvezet menni feladni a csekket vagy akármi... Reggelente rendesen fel kell öltözni! Délután meg cipelhetem a kabátot. Ki vagyok centizve a buszra... és ráadásul cirka fél órával korábban kell felkelnem hogy ugyanakkor odaérjek... Délután meg ennyivel később érek haza is...Mondjuk a "gyerek lebetegszik->rohanás az ügyeletre" para még nem jött rám. De már agyaltam rajta... Hogy mivan ha hirtelen szarul lesz mi meg fussunk vele gyalog az ügyeletre? :S
Volt már, hogy az ügyeletre kellett vinni, de csak beültünk a kocsiba és 5 perc... Innen gyalog min. 20-25 perc lenne. Na de tényleg nem akarok ráparázni.Az érzelmi kötődés meg szerintem természetes! Hiszen azért a többség próbál úgy autót venni, hogy tetsszen is neki az az autó. (Omegához nem kötöttek ilyen szálak, bár az eladás előtti takarításkor megsajnáltam hogy eladom... =/ ).
Mert ha csak arra kéne valami, hogy elvigyen a-ból b-be akkor vennék egy régi swiftet azt kész.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- PlayStation 5
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Android szakmai topik
- Xbox Series X|S
- Sorozatok
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest