-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Klemens
őstag
"A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
hobizoli
nagyúr
nekem is volt munaktarsam, aki 80km-rol jart be, de neki fizette a ceg ezt
meg van aki 120-rol de annak is (de neki mar nem a teljes utjat, hanem csak kb 90-100km-ig)mondjuk az ilyet sosem erettem miert jo, lakni kb mindenhol annyiba kerul, napi 3-4 ora furikazast massal is el lehetne tolteni
ha meg leszakad a ho, meg dekkolhatsz a dugoban orakat is akartöbb drón kell ;P
-
Melack
veterán
válasz hobizoli #69208 üzenetére
Árérzékeny vagyok, és ahol most vagynk, nekünk megfelelő az ár/érték arány. Mivel most egy darabig csak nekem lényeg, hogy mennyit utazok - BKVzni meg szeretek - , így nekem ez nem sok. Ha Óbudára kellene menni dolgozni, akkor mondjuk tuti költöznék.
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
Klemens
őstag
69201-re valaki?
Erről mi a vélemény?
Ami nekem feltűnt, hogy a kerekek egyenesben vannak, közben a kormány meg jobbra áll nem kicsit.
Bár a vento hibáihoz képest ez elenyésző."A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
DeFranco
nagyúr
[ Szerkesztve ]
-
Melack
veterán
válasz Klemens #69214 üzenetére
Ha kormányt zárom a Nubirán, annál is valami hasoinló szögbe áll be a kormányom. Igazából vezetés közben derülne ki, hogy ez most jó vagy sem. Amúgy a kocsi normálisnak tűnik, ez a típus mindig is tetszett. A ventóhoz képest jobb vételnek tűnik, azzal én a helyedben nem szenvednék.
(#69215) DeFranco: a marharépa....
[ Szerkesztve ]
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
hobizoli
nagyúr
válasz Typhoon47 #69211 üzenetére
az OK hogy ennyi van benne barmiert is, de aki havi 8000km-t furikazik csak meloba, annak 99.99%, hogy ezt a cege kifizeti, mert a jürgen proli zsebbol ennyit tuti nem jar
8k km még 6 literes fogyival is 500liter gazolaj lenne per ho, az 8 telitank, kb 2 naponta lehet telefujni
ha meg vereti neki 200-l, hogy egy ora alatt beerjen, akkor 900-1000 liter nyal per hoannyit ert ott sem sokan kohognek ki zsebbol, mert 1500EUR, plsuz a kocsi tobbi koltsege, gumik ra, olajcsere, biztositas, szervizek, havi 1800-2000EUR-l lehet szamolni
nyilvan csak akkor eri meg ha vki ennyivel tobbet keres, mint mashol, kulonben erre keresna most aki 5-6000EUR-t keres ott, hogy igazabol ne erre keressen, az mar eleve olyan pozocio, ahova ez uzemanygakoltseg "jar"
mert annak nem sok ertelme van, hogy keres a muki 5000-t es 2000-ert jar be 200km-rol, mert akkor dolgozzon vhol helyben 3000-ert, es sokkal tobb ideje maradde ha ugy keres 5000-t, hogy a ceg fizeti neki az autoval bejarast ezen felul, akkor az igazabol mar nem neki koltseg
megint mas kerdes, hogy 2000EUR-ert viszont lakhatna akar helyben is a kozelben nem proli helyen, ahonnan beer, es szinten fizeti a ceg...
több drón kell ;P
-
runner 125
nagyúr
A román Humvee
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Typhoon47
őstag
válasz hobizoli #69217 üzenetére
persze olyan országokban ahol minden szart el lehet számolni cégre (pl. Svájc), ott ált. a munkáltató fizeti a hasonló jellegű kiadásokat, ez tiszta sor. csak arra reflektáltam, hogy megdöbbentő mennyit mennek... nem is tudom hova tenni ezeket a kocsikat, amikben van 2év alatt 160k, hogy vajon ezeket érdemes megvenni kintről (hiszen nagyon jó árban vannak) vagy automatice szopórolleré válnak
"Education is important but big biceps are importanter"
-
TaaT
veterán
Give them hell Ukraine!
-
hobizoli
nagyúr
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
jozefgucci1
addikt
Üdv Urak !
Ma olvastam a becsületes neppert és látom előszeretettel ajánl újabb citroeneket főleg C5 -öt. Megnéztem én is mivel még mindíg nem vettem kocsit és 3-3,5 millióért már van "fullos" 2-3 éves C5 . Vélemények ?
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
nagyúr
válasz jozefgucci1 #69226 üzenetére
Hat, ugyebar a topicban nekem van ebbol a C5-bol (az enyem 2011-es sedan, 204 lovas dizel), mondjuk en ennel joval dragabban vettem (viszont kozvetlenul a Citroentol, garanciaval). Ha visszaolvasol, par helyen irtam rola, ha van konkret kerdesed, szivesen valaszolok.
while (!sleep) sheep++;
-
ZoliM@ster
aktív tag
válasz Mágus2 #69172 üzenetére
Akkor inkább visszatérek az alap tervhez: paszuly B5.5, a jó öreg 1.9 tdivel. Felmerült ötletként A6 2.5 tdivel is, de azt nem igazán használnám ki teljesítméyben plusz Igazából fontos tényező a fogyasztás. Aztán nem ártana, hogyha kell menjen is. Megbízható is legyen, nézzenis ki valahogy, kényelmes is legyen és a pénztárcámat se ürítse. Aztán a kezem belelóg a bilibe és felébredek, mert ilyen autó nincs is
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S22 Ultra
-
Kornel
veterán
bejárás témához egy kis érdekesség: ismerős hollandiában 30 euro centet kapott km-enként, és teljesen mind1, hogy 4-en mentek egy kocsival a munkahelyre, kifizették nekik(mind a 4-nek). ebből már kijön az üzemanyag és a szervizelés is, sőt még a kocsi értékvesztése is.(ha egyedül mész akkor is)
ellenben nálunk a munkáltatók többsége 9 Ft-ot fizet gépkocsira km-enként(ha a gépkocsi nem munkaeszköz, akkor ennyire kötelezik a magyar törvények), ami valljuk be a nevetséges kategória. én is napi 80-at megyek most oda vissza, de volt már 120 is. tömegközlekedés meg olyan amilyen, a máv inkább semmilyen, mert ha jön is, akkor se időbe.
-
neduddki
nagyúr
-
Vladi
nagyúr
válasz Klemens #69201 üzenetére
Szerintem jó.
De miért 150 a javítás? Futómű is sérült? Arra kell a sok alktarész?
Szerintem ez bontózva is meglenne.(#69232) kornelka:
A 9 Ft az vérlázító. Olyan 22-27 Ft a valós költség.
[ Szerkesztve ]
Nem félünk! Nem félünk! Itthon vagyunk e földön. Nem félünk! Nem félünk! Ez nem maradhat börtön!
-
hdman
őstag
+1, én is ezért ingázom sopron-bécs vonalon napi 120 km-t. Egy hasonló kecót kb 6-700 euroért tudnék bérelni kint+rezsi,stb. Itthon kényelmesebb és olcsóbb Majdnem végig autópálya kb 2x40 perc az ut 140-nel. Dugó nem nagyon van. Nem egy munkatársam bécsen belül nem ér haza 40 percen belül.
De hogy ON is legyek:
Most tűnt fel, hogy reggelente a kocsik szélvédője le van fagyva, de a kameráknál/érzékelőknél nincs. Ez mitől lehet?
Plusz láttam egy Dodge Ram-ot, basszus milyen kis pöcs fék van rajta.... LOL
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
ABE
őstag
válasz Kornel #69232 üzenetére
Hát ja, és jobban jár a cég a 9 forintos térítéssel, mintha a bérletet fizetné.
Vladi
Nekem a dízel 206-ossal ~21 forint csak az üzemanyag költség, tehát ebben nincs semmi más, se adó, se biztosítás, se pályamatrica, se szerviz, se értékvesztés, semmi. Egy Astra méretű benzines autónál simán megvan a 28-30 forint csak üzemanyagra...
-
Kornel
veterán
osztrák pálya mennyibe kerül?
havit veszel, vagy éveset?(#69237) ABE: jobban... itt mindenki csak jobban akar járni... csak mindig a munkavállaló van a .... rossz végén az új MT meg csak ad egy kalappal hozzá.
(#69239) DeFranco: igen, ez így van leírva, nyilván nem fog adózottan teljes térítést adni a munkáltató, ha nem kötelezik rá. egyszerű lenne, bele kéne írni az MT-be, hogy köteles kifizetni a munkavállalónak a teljes költségét a munkáltató, pont. Hollandiába belefér, itt nem?
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Az üzemanyag az más... azt a cég külön téríti, ha kiküldetésbe küld, de (tudtommal, most ezt csak fejből mondom) bejáráshoz nem adhatja, csak adókötelesen.
Tehát a 9 Ft-ban csak a fenntartás meg az amortizáció van benne, az üzemanyag, az más tészta. NAV-nak arra is van normája, fogyasztásra is, üzemanyagra is.
Valahol volt erről vita mostanában a fórumon, de már nem emlékszem hol...
[ Szerkesztve ]
-
-
ABE
őstag
válasz DeFranco #69239 üzenetére
Ebben az a bosszantó, amikor a kolléga X km-ről bejár, fizetnek neki két bérletet (vagy 85%-át, mittudomén), közben pedig annak töredékével kiszúrják a szemem az autóra, mert csak annyit kell adni. Persze, ne panaszkodjak, én vállaltam, meg tudom fizetni, na de akkor is, ez így marhára igazságtalan.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Kornel #69244 üzenetére
parkolni nehéz, javaslom a külterületen autót lerakni, és napijegyet venni a BKV-ra (LOL)... metróval minden frankón megközelíthető, az operánál van olyan nyilvános wc ahol áriára pisilhetsz, és zongora van a fajansz melllett... állat
rathaushoz ne menjetek, plasztik az egész, mariahilfer érdekes, neuschwansteini vásár szép
(volt tavaly)
@ABE: nem tudom mi az oka, nem volt mindig így, gondolom sok volt a visszaélés, ezért lett tilos (pontosabban ezért adóztatják)... bérletet nem adóztatják úgy, nyilván környezetvédelmi megfontolás is van mögötte
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz MunezXBK #69245 üzenetére
jó, de olyanra gondoltam, hogy p+r van-e, gondolom olcsóbb egy olyan, mint a belváros közepén...
stb. stb... semmi helyismeretem ott, egyszer voltam ott családdal, még '90 körül, trabanttalbasszus elő kellesz venni a német tudásom, vagy el fogok tévedni
(#69247) DeFranco : köszi!
egyébként a környezettudatosság jó érv lenne, ha tömegközlekedéssel oda lehetne érni, vagy nem késne folyamatosan. és mi van azzal, aki nem teheti meg, hogy késsen? szvsz kiszúrják a szemed 9 ft-al, közben máshogy esélytelen a bejárás pl. mondom én nem szórakoznék, km-enként 50 ft, és mindenki azt vesz belőle amit akar, ki bérletet, ki benzint meg olajat meg szűrőket meg gumit meg ültetőrúgót a kocsihoz[ Szerkesztve ]
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Robot fűnyírók
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Alkoholista nevelde
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- LEGO klub
- Yettel topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest