-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
-
Tökmindegy
senior tag
válasz Kornel #25249 üzenetére
Országúton (bár az azért istenkísértés megmondom a frankót,egyszer lementem Sopronba vele de sírtam utána) 3.4 re jött ki ,és csak kíváncsiságból mértük le. Igaz 120 volt a max amit mentünk vele. A vége olyan 150 körül lehetett de azt csak saccolom mert 140 nél halálfélelmem volt . De nem bántom,mert istenuccse derék egy jármű,azért nem is adtam el soha,valahogy sajnálnám. Majd szépen elsüllyed a földben idővel,néha lemosom,és érdekes a fényezése nagyon szép még mindig.
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Kornel #25249 üzenetére
Kár, azt a kis apróságot igazán belerakhatták volna Megnyugtató lenne, hogy ha állnék télen alapjáraton ketyegtetve és fűtenék, hogy tudom hogy "nembaj, azt a 300ft-t megéri!". Mondjuk nincs splash-em Az 1.0 is tudja ezeket? Vagy az még mindig az ős 1.0?
(#25251) hobizoli:Nemtudom, nekem 140km/h-s átlagsebességet még úgy se sikerült hozni, hogy volt benne 255km/h is egy szakaszon. Nyilván nem több ezer km-t mentünk
(#25253) Tökmindegy:Tud az kevesebbet is enni. Mi egy citroen BX-el, 4személyel, egy budapest-esztergom-budapest távot, éjjel 0forgalomban, stabil 70es tempóval tisztán étolajjal, többszor utánaszámolva is 3.4literre jött ki. Pedig az egy BX volt, 1.7TD motorral.
(#25257) Varoz:Az ő fogyasztása azért is hihető, mert nem mondta hogy széttaposta a gépet+mert itt gondolom többen is találkoztak már az 1.5D jelenséggel.
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Varoz
őstag
válasz Tökmindegy #25253 üzenetére
Most írjam én is, hogy egy hazug állat vagy? A te 3,4-ed hihető, de az én másfélszer annyim meg már nem? Hol itt a logika kérem? Vagy csak jól esik leszólni a másikat bármi is van?
Nekem aztán mindegy. Aki ismeri a japán autókat az tudja, hogy keveset fogyasztanak. De hajrá.
[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Dare2Live
nagyúr
azt írtad hogy
"Haver széttaposta a Civic-et. 6L.
Én széttapostam a Mazdát. 5,7L"Tényleg nem azért de ha ekkorát bekamuzol mért gondolod, hogy nem fognak rád furcsán nézni?
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
válasz moszka #25254 üzenetére
Én most rendeltem először és utoljára tőlük. Értem én h bontott dolgot rendeltem, de a racingon volt 1 héttel előtte 10k + beszerelési gar. Itt nem. És 3 hét 2 ígéret után még a postát is rám htk-zták. De tényleg abba fejeztem, mert végül megkaptam amit kértem, még ha az új alkatrész árának felébe is került.
Kérdezd meg Munez kollégát is a váltó árajánlatról amit Tomiéktól kapott
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Varoz
őstag
válasz Dare2Live #25259 üzenetére
Nem kamu, szín igaz. 1,3-nak szerinted tata tempó 140-150-es átlag?
Na mindegy, nem foglalkozok ezzel. Nekem teljesen mindegy miben hisztek.
Akit érdekel, annak leírok szívesen bármit. Ti meg mehettek ahova akartok. Meghagyom a bennfenteseknek a topikot is. Vakítsátok csak egymást.[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Tökmindegy #25253 üzenetére
3.4et a 998ccmes Yaris akkor eszik ha ~40km/hs átlaggal mész, 0w20al, min 2.6barra fujt max 165ös gumikkal.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Kornel
veterán
válasz Szplöttyy #25256 üzenetére
tudja az 1.0 is, kivéve a GC-t, abban nincs semmi, de szó szerint.
a GLX és a GS is tudja, 1.0 és 1.2 is. egyébként majdnem 1.0 lett, egy exportra gyártott GS, ami itt ragadt, de már áldom az eszem, hogy nem vettem megint egy háromhengeres fűnyírómotort(#25263) Dare2Live: egy saxo 1,5D-ről van szó. az jóval kevesebbet eszik, mint a yaris.
[ Szerkesztve ]
-
Tökmindegy
senior tag
Én aszondom fejezzük be mára ezt a témát Varoz kollega benzin fogyasztását illetően. Mint tudjuk az egész családja benzinen nevelkedett ,és mint mondta szakértők,,mi több tehetségek is ,én készséggel elfogadom,hogy 140-150Km/H nál 6 literrel mászkált ,ha neki ez megnyugvást okoz. Nála asszem csak egy ember tudna kevesebb benzint elfogyasztani ,az Chuck Norris de őt nem is lehet halandókhoz hasonlítani.
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
Dare2Live
nagyúr
Nem írtam én sehol tatat. Ha igen mutass rá.
Azt írtam, hogyha ilyeneket beírogatsz:
"Én széttapostam a Mazdát. 5,7L"
akkor ne furcsáld egyesek hmmm "kételkednek"...szerk: ez uígy érvényes a 140-150nél 5.7lre is. Azis furcsa. Persze hacsak nemvolt egy 50-80km/hs hátszeled, nem tolt hátulról egy suv....
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Kornel #25265 üzenetére
Na ez jó hír, bár nem fenyeget hogy Splash-em lesz Mondjuk nekem mindig nagy a szám, hogy elég a literes is, mert jóaz keveset eszik stb. De szerintem 3nap után ülnék benne, két lábbal nyomnám a gázt, dagadnának az erek a nyakamon és üvöltenék hogy "mennyéééémáááá tee hulladééék"
(#25267) Dare2Live:Mindegyik literes régi yaris tudja ezeket a fogyikat? A faceliftes is? Mi volt a legalacsonyabb fogyid? Ezek amúgy kivitelezhető fogyasztások, vagy tényleg 5bárra fújt 155/70 R13, és lehelni a gázt?
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Kornel
veterán
válasz Kornel #25265 üzenetére
yaris 1.0 azért kicsivel több....
(#25269) Szplöttyy: volt kollégám ilyen... 1.0 wagon nála 6 felett eszik (országúton), de inkább nem ültem be mellé
Amúgy nem rossz ötlet, felfújom 2,6 barra a kerekeket, behajtom a tükröket, hátha bemegy 4,5 alá a fogyasztás
[ Szerkesztve ]
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Kornel #25270 üzenetére
Az a baj mindig elrontom a fogyimat. Elhatároztam hogy majd normális leszek, és egésznap finomkodok óvatoskodok, de mindig elszakad a cérna, és akkor 7ezerig meg se áll Bár múltkor ezer forintból majdnem 50km-t mentem, nem számoltam pontosan de ~5körüli fogyi lehet. Mondjuk csak csorogtam 60-70 néha 80-al is
Smoke & Torque
-
hobizoli
nagyúr
hujeur, az Euro normak miatt csodak nincsenek, van egy x eloiras, es a lambda szondara kikorrigal az ECU ugy, hogy annak megfelelo legyen a kibocsatas
ami idealis esetet feltetelezve ezen modosithat par %-t fel-le, az az atlagnal kisebb/nagyobb kozegllenallasi tenyezo, meg a hosszabb/rovidebb valto
de a lenyeg: ezek miatt ma mar tobb liternyi diffik nem lesznek
több drón kell ;P
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Szplöttyy #25269 üzenetére
Itt van pár év gyüjtése. [link]
Autópályán én nem közlekedek, autóuton nagyjából betartom a 90et és falvakban az 50et. Előzgetést nem viszem túlzásba a 90/50el ~mindenki megy. Ha nem akkor meg elég ha pörgetem 70nél még gyorsul.
Hardwareról annyi, hogy 175ös energysaver gumik van rajta (nem 145ös ecopia), csak a megengedett +10%ig vannak túlfujva (2.4bar), 0w20as olaj van benne. Ennyi.
Ezen felül ha pirosnál többet kell állni mint 15sec leállítom a motort (jellemzően fejből tudom mi mikor), falvakba beérkezésnél nem fékezek hanem a táblánál márcsak ~60al megyek, mecsekről lefele pl végig motorfék = 0 fogyasztás 12kmen keresztül, meg sok ilyesmi. De nem 145ös a gumi és megvan a visszapillantóm és városon kivül néha ha megfeledkezek magamról akár 120al is száguldok de min 90el. Igaz mostanában kezdek rászokni dombos vidéken a pulse&glidera....
Szóval időben sokat nem vesztek, nem tartok fel senkit és így jön össze amit a táblázatban látsz.[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Tökmindegy #25268 üzenetére
ismerem. Igaziból lassan már "mindent" ismerek ami beszerezhető és keveset eszik.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
MunezXBK
nagyúr
TDITamás 110-ért mondott váltót, amit Győrben 60-ért megkaptam...
-
Pff...saját magadnak gerjeszted ezt a sok baromságot.
Azért azt vágod, hogy a te "tapasztalatoddal" szemben 10-15 ember tapasztalata áll???? (itt azért érdemes elgondolkozni, hogy ki kamuzik )
1.3-as benzines, átlag 140-150 5-6 lityi között...aha (az átlagsebességet tudod, hogy mit jelent?)
Pont nemrég írtam, hogy Pest-Miskolc, este M3, pályán fix. 140-el óra szerint (tempomat), egy pár lassítás volt 5.4l/100km. (6gangos, 106lovas 1.5dci). És nem, nincs rossz állapotban, de ha te az 1.4-es hondáddal ugyan ezt megcsinálod, hát becsókolok neked.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Szplöttyy
senior tag
válasz zoo8800 #25282 üzenetére
Mindenkinek a szíve joga mit hogy használ, szvsz abban semmi kivetnivaló sincs, ha kihasználom a motor által nyújtott lehetőségeket. Jobban árt az amikor az Vip Car 15W40en töltögetik bele 25ezrenként Mondjuk lehet én vagyok a kivétel, de én nem hazudozok, eddig bármit adtam el, én megmondtam róla hogy mi a helyzet. És olyan árban adtam. Én az a fajta vagyok, ha egy átlagosan ~1millába kerülő autót árulnak 650ért, és látom rajta hogy ez meg az baja van, nem fordítok hátat, hiszen erre számítottam. Ettől függetlenül viszont azért van igazság abban amit írsz, néha rám is jön, hogy nem kéne bántani, olyankor visszafogom magam.
Smoke & Torque
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Szplöttyy #25276 üzenetére
advanced dolog mint a pirosnál való leállítgatás amikor ugye álló helyzetben 0 a fogyasztás.
Én csak domboknál használom.
Ha nagy a leejtése a leejtőnek akkor motorfék és 0 a fogyasztés.
Ha viszont pici a leejtő leejtése, nem lehet motorfékezni mert lelassul az autó. Ilyenkor kikapcsolom a motort és szépen megyek lefelel leállított motorral. 0 a fogyasztás.
Székesfehérvár-BP között pl elég jól lehet játszani. Felmegyek a dombra=pulse ott leállítom a motort és sokszor 4-5kmen át glide= csak megyek lefele 0 fogyasztással, 90/50 környékén.Míg azonban a pirosnál való leállítgatás + motorfék használata nem balesetveszélyes, addig ez az tud lenni, uis pl Yarisnál pl 3-4 teljes fékezésre van lehetőség utána elmegy a szervó.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
hdman
őstag
Atyaég... Ti nem vagytok tiszták... állo motoral gurulni, hogy megspóroljatok 20 forintot? azt hittem, ilyen csak a mesében van.
Azt ugye tudjátok, hogy ilyenkor se kormány, se fékszervó nincs? Ha kiugrik elétek egy őz vagy rosszabb esetben egy gyerek, mit csináltok?!
Ez most kellett igy lefekvés előtt...
Sopron city :)
-
Balupapa
senior tag
és akkor mitörténik ha nincs kormányszervó? pár autóban járó motornál sincs
a fék az már cinkesebb....menetközben leállítani a motort énis "tulzasnak" tartom. elég a motorfék h 0-a legyen.
kerékbilincs: a szabály az szabály Pesten nem egy mentőssel eljátszották.
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
qdak
addikt
-
Xero
nagyúr
Az itthoni és a német Honda S2000 felhozatalról mi a vélemény? Felmerült egy kósza ötlet a fejemben "játszós autó ameddig még nem túl ciki" címszó alatt.
Képben vannak még az E46 323i-k vagy 325i-k is.
Nyilván teljesen más kategória, de alapvetően E46-ra pályázom, viszont a japánok közül megfogott ez a kis méregzsák. (Tulajdonképpen a japánok közül csak ez fog meg az elérhető árkategóriából.)
Azzal sem vagyok igazán tisztában, hogy a felkelő nap földjéről jött erősebb gépek alkatrész ellátása és árazása hogyan is alakul. Inkább európai autó párti vagyok.
Minen ötletért-válaszért előre is köszönet.
példák: Honda S2000 - MO
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
-
Xero
nagyúr