-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
qdak
addikt
válasz Szplöttyy #25899 üzenetére
chip
nagyobb elemek (7-7,5mm)
nagyobb turbo
aztan, hagy fustolujon :$
mien mercibe van amugy?mod: om606 8mm: youtube.com/watch?v=Gu5TjjUVzT8
[ Szerkesztve ]
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Tökmindegy
senior tag
válasz latyak17 #25893 üzenetére
Nem mindegy ki másolja azt a kulcsot? Beviszed egy kulcsmásolóhoz oszt mond egy árat max 1-2 ezres lesz.Nem egy bonyolult kulcs az 20 éves autóhoz amúgy kulcs se kell egy lapos csavar húzó al is működtethető
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
Zewa
senior tag
Sógor jelöltemék csinálják ezt a mókát. Pár apró megjegyzés.
-Pár nm-eket nem lehet venni vagy ha igen csak jó drágán.
-Aktivátor megfelelő hígítási arányát hónapokig kísérleteztek
-Pont 30fokos víz kell a mókához.
-Fényező pisztoly, kompresszor és hely kell....szóval nem éppen ilyen csináld magad a sufniban téma.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
_NCT
őstag
Sziasztok!
Elveszett, elégett, megsemmisült szervizkönyvet lehet másikat márkaszervizben kérni nem? Szóval használtautónál ez nem lehet a kifogás alapja, hogy elveszett?!
-
hdman
őstag
Driftelés tankkal: [link]
Sopron city :)
-
_NCT
őstag
válasz Tökmindegy #25908 üzenetére
Tegnap kb 50 kocsit néztem meg, ráment az egész napom. Azokból kb ez volt a legpatentebb állapotú, habár a motorháztetőn kavicsfelverődés látható, bár lassan 10 éves autónál nem meglepő. A színe szerintem élőben nem annyira gáz, belülről patika. Habár 850-ért volt kitéve
Ami miatt aggódom, az az,hogy 2009-ig van vezetett szervizkönyve, a másik meg, ha nyáron ehhez a 75 pacis motorhoz még légkondit akarok kapcsolni, szerintem örülök ha gurulok, előzés elfelejtve.
Megane II-ből felénk meg még a milla felettiek is hagynak kívánni valót maguk után Azt hinné az ember, hogy vidék, és olcsóbbak az autók...
-
Szplöttyy
senior tag
W124. De rakják W123-ba W201-be is, pedig abba csak OM605-van gyárilag(2.5Dturbo) de ugyanaz a blokk, csak egy hengerrel kevesebb. De még W123-ba is rakják, sőt E30-as BMW-be(fail) és Volvokba is.
W123 250D
Volvo 740 OM606
És az über BMW Fail:BMW E30 OM606De számomra hihetetlen, hogy gyári motorbelsővel ráakasztja a kamionturbót, meg a Mynä adagolót, és ~6-6500rpm-et forog, és így megy.
Smoke & Torque
-
latyak17
tag
válasz Tökmindegy #25902 üzenetére
nem, mert a plázákban vásárlóközpontokban elkérnek simán 5 ezret másolásért, mert elkezdi az nem olyan egyszerű, mert ha szarul csinálja akkor nem biztos hogy nyita a zárakat.. mondom ok heló.. vannak meszek vállalatok, bár kis létszámban, de inkább őket keresem meg..
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
hdman
őstag
Egy kis érdekesség az indexről:
Egy ganz jendrassik flv 12 es mozdony motor mit érhet kb ? 1980as gyártású de csak 52 üzemórával ? Egy 440kw os generátort hajtott, 2szer ment éles üzemben a többi próbaüzem volt évente egy óra
330kg ot nyom rajta a turbó 700kw a teljesítménye és 4600Nm körüli a nyomatéka
73 kg az adagoló elég nagy kulcsok kellenek hozzá Kamrás, elég érdekes műszaki megoldások vannak rajta, nem kell szégyenkeznünk nekünk magyaroknak, nem értem most miért nem vagyunk képesek ilyen alkotásokra? Ez kicsit már filozófikus de jó érzés ezt látva magyarnak és büszkének lenni
kb 200 liter motorolaj kell bele, minden évben cserélték, egy korházat vitt, üzemkésznek kellett lenni bármikor.
Sopron city :)
-
_NCT
őstag
Nembaj, ha meglesz az autóm, kell hozzá egy trailer is, hogy tudjam mivel szállítani
-
Tökmindegy
senior tag
Enyém is 1.4 es igaz 88 vagy mennyi lóval de nem eget rengető a teljesítmény vesztés klímával.Nem mondom,hogy paripa,de azért lehet avval menni.Ha viszont ez szempont akkor nincs mese erősebb autó kell,az meg lehet többet eszik.
Amúgy 8 éves vasat vezetett szervizkönyvvel te Magyarországon ha találsz akkor egy varázsló vagy.
Mert ki az az idióta aki márkaszervizbe hordja a gar lejárta után többszörös pénzért? Te sem tennéd.[ Szerkesztve ]
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
Manitou
addikt
válasz Tökmindegy #25922 üzenetére
Nekem 14 éves vezetett szervízkönyves autóm van De lassan betelik a könyv
-
Kornel
veterán
válasz Tökmindegy #25922 üzenetére
én 4 évesen végig vezetett szervizkönyvvel vettem, és legalább 2 évig még oda is fogom hordani, legalább az olaj és szűrő cserékre, hogy dokumentált legyen az előélete, ha el fogom adni.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Tökmindegy #25922 üzenetére
Nem feltétlenül eszik többet egy erősebb autó...
-
qdak
addikt
válasz Szplöttyy #25911 üzenetére
van benne tartalek
hat tobb levego meg tobb gazolaj
egy nemet foruumon olvastam h sima chippelessel is 221 re fel huztak sztem az is szep mar
amit meg kedvelek V8 CDi 250 LE vel alapbol
csak az olyan lutris motor, 606 meg eleg legendas ...
bmw be nem tom az olyan fura, van a bm s nek is nagy diesele... eleg fail
mennyi LE a celod?(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Kornel #25930 üzenetére
Nekem volt 1.4 szívó benyásom, de városban nem evett sokkal kevesebbet, mint a mostani, 2.5 V6-os diesel-em.
Először faterék is azt kérdezték, hogy minek 2.5-es? Ha ez is majdnem annyit eszik, akkor nem mindegy miben ülök.
Sőt, inkább úgy írom, hogy nem mindegy mi eszik alattam X litert.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz moszka #25933 üzenetére
újan megvenném, megadnám neki a kötelező szervizeket, kiemelten figyelve az olajcserékre.
most használtan valaki pénz híján spórol kicsit az olaj minőségén, illetve kitolja a csereperiódust, és/vagy pályázás után visszahűlés előtt leállítja a kocsit, ami megint csak nem használ a turbónak, stb...
megveszem 3-4-5 évesen a kocsit, utána meg bármikor jöhet a turbó és/vagy kettőstömegű csere, ami el is viszi a fogyasztáson már, vagy még csak később megspórolt pénzt, ráadásul addig sincs kocsid, amíg javítják. -
Arcképgyáros
nehéz kicserélni az első égőt golf4esben?
-
moszka
tag
válasz Kornel #25934 üzenetére
Ja hogy te ennyire spórolós vagy Akkor 1.2 szivó kielégít
Kettőstömegű vw konszern autóknál 400e km fele szokott cserés lenni...MunezXBK:
Ezen feszeng akinek nem volt dízele. Ha be is szarna a turbó 80-100e ért de lehet olcsóbban felújítják a következő 400-500e km-re...[ Szerkesztve ]
kőbalta
-
Kornel
veterán
válasz moszka #25941 üzenetére
én most beálltam arra, hogy 4 és 8 éves kora között használok egy autót, így keveset költök szervizre, és az értékvesztése is megfelelő mértékű a számomra. nekem se időm, se energiám szervizeket látogatni. volt már 12, sőt 15 éves kocsim is, 200k km-el, tudom, milyen szervizigénye van azoknak, és egy fiatalabb, kevesebbet futottnak.
-
_NCT
őstag
-
Dare2Live
nagyúr
válasz MunezXBK #25937 üzenetére
"Nálatok mindig ez a kettőstömegű/turbo para van..."
Lehet te szerencsés voltál és 800.000Ftért olyan A6?ot vettél amin mindig mindent megcsináltak, de még ilyenkor is 280.000km fölött ha eddig semmi nem volt cserélve lehet 10, lehet 80.000km múlva de elöbb utobb vmi be fog esni.
És ez csak a motor mert ha jól emlékszem az A6nál más alkatrészárak se a Ford/Fiat... árszintjén mozognak és 280.000km/14?év után azért a felfüggesztés/gátlók.... is már ~"megfáradtak"...Nem beszólni akarok, lehet kifogtál egy megkímélt darabot, javítgatod és k* jó érzés lehet beleülni, hajtani....
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Bdanyy
addikt
Ha úgyis TDI meg A6 [ez] hogyhogy csak ennyi?
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt