-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
veterán
válasz rbalint88 #221620 üzenetére
Hétvégén még nézegettem a kínálatot, pár tesztet - elég jó áron is vannak az e-Golfok, meg tényleg relatív olcsó is hozzá ami a belsőégésű társaival megegyezik.
Akkumulátorra van valamilyen garanciaz a VW-nél? Követsz valamilyen csoportot, klubbot - esetleg mennyire jellemző akuprobléma ennél a modellnél - ha egyáltalán?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
rbalint88
addikt
válasz gzbotii #221653 üzenetére
Az iparagi standard 8ev/ 100e v 160e km akkugarancia van ra, nalunk a 8 ev biztos elobb lesz meg, 5 evesen van benne 35e km De az akkugari feltetele az idoben elvegzett eves szerviz.
Lattam mar hirdetve gariban komplett akkucseres peldanyt, de az inkabb egyedi hiba lehetett. Vannak hirdetve 100+ ezer km-rel boven, nincs erdemi kapacitascsokkenes sem. -
őstag
újként milyen PHEV lehetőségek vannak most, ha nem akarok nagy autót? fejből Kia XCeed ugrik be, de hátha van más?
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
band1103
őstag
Sziasztok!
Segítséget kérek az autó választásban.
- Második autó lenne munkába járáshoz 1 személyre, 50km/nap ingázáshoz városból vidékre.
- fenntartása egyszerű és olcsó legyen
- fogyasztása nagyon kicsi legyen
- szeretném elkerülni a kerülendő motorokat
- gyártó mindegy
- lóerő mindegy
- méret mindegy
- kora mindegy
- 1M max 1.5M Ft-ig.Ki mit ajánl?
"A bölény királyul néz ki: tisztára mint egy rasta tehén !" # * Have a Nice Death!* ...powered by vérpistike... #
-
őstag
az még nem elérhető (a toyota.hu nem listázza)
#221656 molnarpeter Golf nem elérhető újonnan, legalábbis a weboldal nem listázza, de a Leon jó tipp, köszi (meglep, hogy milyen g.tszi drága)
#221658 focvis Formentor is jó tipp, bár az kívül esik a kereten PHEV verzióban, még a Leonnál is egy millával vastagabb alapáron
Octavia túl nagy, kb 4,30 méterbe kéne beleférni, valahol a Jazz és a CX-5 között félúton
Niro PHEV ronda, azt ne mondjátokCaptur PHEV mennyire gyász?
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
molnarpeter
nagyúr
válasz band1103 #221659 üzenetére
Nem használnám ki a keretet - VW Lupo/Seat Arosa 1.7 SDI a fillérezés netovábbja. Rozsda a fő ellenség, lehet megéri olasz/spanyol importot intézni, vásárlás után időnként waxos alváz kezelésre hordani (vagy spray otthon). Szívó dízel, végtelen egyszerű és megbízható, meg nyilván gyenge.
-
őstag
válasz molnarpeter #221661 üzenetére
esetleg Peugeot 106 1.5D vagy ennek a Citroen verziója
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
bigdady
nagyúr
válasz dellfanboy #221528 üzenetére
Most kaptam opel-től fin ajánlatot. 90% tőke és 10% kamatról indul, és futamidő végén 99% tőke 1% kamatig megy, szóval korrekt. Hosszabb futamidőre is 70%-30%-ról indul.
Nem olyan mint skoda, ahol utóbbinál futamidő első felében csak kamat van és így 1% tőke és 99%-ról indul...[ Szerkesztve ]
-
bigdady
nagyúr
válasz dellfanboy #221666 üzenetére
Majd bejelentkeztek az Opel finance-al a Skodához
-
fpatrik17
senior tag
válasz fpatrik17 #212864 üzenetére
Üdv újra!
A tavalyi vásár el lett napolva, viszont most 1-2 hónapon belül megkapná édesanyám a Notást és nagy dillemmában vagyok mit nézzek helyette.
Ami kellene:
- Ingázós budget diesel 2.5-3.5 millió Ft-ból
- Évi 20-25k km futás. Budapest ide nekem ~150 km, ebből 90 km autópálya (M5, így a vége araszolós). Ez a táv menne heti 1, max 2x.
- 192 cm, 95 kg vagyok. Szeretnék kényelmesen elférni elöl, illetve ha valaki mögém ül, akkor ne nyomorogjon (vicces, de a kis Note ezt simán tudta)
- Fogyasztás max 6 liter
- Megbízható motor, elfogadható árú futómű és kopó alkatrészek. (A Note igénytelenségét elérni nyílván lehetetlen, de nem szeretnék csilliárdokat költeni évente az autóra)Egyelőre két elképzelésem van (de mást is szívesen meghallgatok):
1. Lancia Delta manual 1.6 vagy 2.0 MJet (120 le vs 165 le)
- 1.6 - 2.1 millió körül tudnék találni. Felszereltségből tempomat alapkritérium, ha 1.6-ost vennék akkor kapna egy Manky optimalizálást is. Pluszben lenne egy android multimediá tolatóradarral/kamerával, mert a zenét és a wazet is szeretjük.2. Peugeot 508 manual 2.0 HDi-vel (163 le, ez tudtommal nem spénesedik)
- 2.5 - 3 millió körül tudnék szerintem kifogni vállalható, 2010-14 közötti példányt. Itt is tempomat amiről nem lennék hajlandó lemondani meg egy androidos fejegység.+1 Ok a Delta mellett, hogy a cimbora szerelő Olasz specialista, mert a Fiatnál húzott le vagy 8 évet.
Ha a végösszegeket nézem nagyságrendileg 1 millióval több lenne egy 508-as számomra kulcsrakészen. Éves fenntartásban e kettő gépjármű között mekkora lehet a difi? Van esetleg valakinek tapasztalata a két sassal egymáshoz képest?
Egyéb tipp vagy javaslat esetleg? Köszi!
[ Szerkesztve ]
• Honor Magic5 Pro •
-
vzsryl
nagyúr
válasz fpatrik17 #221668 üzenetére
Civic 9. gen 1.6 i-Dtec, Nissan Pulsar 1.5dCi.
Belül mindkettő D szegmenst idéző méretekkel rendelkezik, sőt a Pulsar vetekszik a Superb-bel hátsó lábtérben.
A fogyasztásuk nagyon kedvező, pályán 130 tempomattal szerintem be tudnád vinni 5 liter környékére, vagy alá. Nekem a faceliftes, mk2-es, 2.0 CRTDI (CFFB) Superbem 140 tempomattal 5,5-öt kért (csak OMV maxxmotiont kapott), de az több, mint másfél tonna üresen.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
őstag
válasz szőröscica #221663 üzenetére
a Renegade elmebeteg módon drága, 17,5-től indul, annyiért fullos Formentort kapni
500x-ből csak mild hibrid van, a 600 meg csak villanyos“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
KoVee84
senior tag
válasz Balázs_a_laz #221642 üzenetére
Furcsa, hogy eddig senki nem dobta be, de ha nekem nem lett volna kereten felül, akkor tuti új land cruisert rendelek. Nekem ez az új forma elképesztően bejön.
Toyota Land Cruiser 2024 -
Red_Bull
aktív tag
Üdv!
Tapasztalatok érdekelnének a 2008 utáni Lancerekkel, van esetleg közületek valakinek?
Elsősorban fenntartási költségekkel kapcsolatos tapasztalatok/vélemények érdekelnek.Elvileg megbízható, könnyen szerelhető kiforrott technológiájú autó a benzines motorokkal. Viszont valahol olvastam, hogy egyes alkatrészeket nehézkes hozzá beszerezni, csak aranyáron márkaszervízből, és ebből adódhatnak problémák, ebből mi igaz szerintetek? Nekem ez furcsa azért, elterjedtségben nem egy opel astra, de annyira nem is ritka autó azért.. -
bigdady
nagyúr
válasz molnarpeter #221475 üzenetére
Toyota corolla-t nem írtad és kb scala árkategória (alap verzió esetén). Nem ajánlott, vagy mik a vélemények róla? Úgy látom ez nem a kis motor turbó vonal
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Balázs_a_laz #221686 üzenetére
Attol meg lehet kenyelmes, a korai ML Mercik is alvazasak voltak es kenyelmesek is.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
dellfanboy
senior tag
válasz Balázs_a_laz #221686 üzenetére
24-es landi szétveri a hátad? hát meglepődnék.. 90-es években haver faterjának volt 1-2x gurultunk vele lada után őő minek is mondjam? hatalmas luxus volt. azóta meg eltelt 30év...
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Balázs_a_laz
aktív tag
válasz dellfanboy #221689 üzenetére
Qru, dellfanboy: nem tudom, valamiért az volt bennem, hogy alváz, pick up, laprugó, az nem a kényelem melegágya, de valóban, nem csak a laprugónál áll meg a világ alváz esetén sem.
A '24-est egyáltalán meg lehet már nézni valahol?
-
fpatrik17
senior tag
válasz Gombinyó #221671 üzenetére
Köszi a tippet neked is és molnarpeternek is! Néztem már a Mondeokat típusazonos motorral, de se kívül se belül nem jönnek be. Az 508 minden téren hangulatosabb nekem. Talán még a Laguna kombit is hamarabb választanám a 2.0 dCi-vel, mint a Mondeot.
vzsryl köszi neked is a Civic+Pulsar javaslatot. Tudom, hogy elég ízlésficamos vagyok, de ezek helyet pedig a Delta-t vinném inkább.• Honor Magic5 Pro •
-
vzsryl
nagyúr
válasz fpatrik17 #221694 üzenetére
A Lagunat előtte üléspróbázd, mert nincs nagy lábtér mögöttem. Sokkal terpeszkedősebb, mint a Superb, mert belül jóval szélesebb (a sokkal nagyobb Talisman-nál is 4cm-rel), de hosszúságban kategória átlag alatt van, mint egy Insignia.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
tboldi
nagyúr
válasz grizlisandor #221682 üzenetére
És az óra is 20:47-et mutat verőfényes napsütésben.
Komolyra fordítva: ha tényleg napi használatban van és csak ennyi km-t futott, az eltömődött EGR garantált, de orvosolható.
Illetve ami furcsa, hogy a hirdetés szövegével ellentétben többször cserélt gazdát, valamint a km-nél is volt egy kiugrás (48k-61k-54k), ami valszeg csak elírás, röpke 1 hét alatt 13k km-t megtenni azért durva lenne.
Ja, és holnapután lejár a műszakija.A sárga pedig nekem is kedvencem, bár a ködlámpa burkolatát feketére festetném.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
Golfnal is a hirdetesben, amiben irta, hogy gariban csereltek az akkut, 8M erteket irt. Ahhoz kepest (marka, kategoria, kapacitas kulonbsege) nem vesz a 17M.
Az mondjuk durva, hogy egy EQS-be belevert 150k-nal tobbet, nincsenek meg 3 evesek se. Erre dizelt kellett volna, tobb szempontbol is… -
hobizoli
nagyúr
44misi az alapara
3 evesen ker egy 17millios gyogyitast...
amugy meg er kb 28-30 milliot 3 evesen
=GTKtöbb drón kell ;P
-
BigBlackDog
veterán
válasz Balázs_a_laz #221690 üzenetére
hogy alváz, pick up, laprugó > Nem egy Hilux volt az véletlen?