-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz TeeJay #221303 üzenetére
Meg kell nézni olvasóval... jobb minőségű AutoCom kiírja nem csak azt mekkora táv volt az utolsó regeneráció óta / mennyire telített jelenleg de azt is kiköpi mennyi hamu/el nem égethető cucc van benne. Fogod látni hány gramm a gyári limit és jelenleg mennyi van benne. (Jellemzően ~80% körül már lesznek bajok pl 50g-ra van belőve gyárilag akkor 40 körül már nagyon gyakran fog regenerálni / végbe sem fog menni.)
---
DPF nem jelent automatikusan EURO5-öt arra azért figyelj, az Astra GTC nekem is EURO4 de már DPF-es.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #221305 üzenetére
A szintén Euro 4-es 1.3 Multijet Ypsilonhoz opcionális extra volt a részecskeszűrő, a miénkbe szerencsére nem kérték, így csak mérsékelten rossz választás városozásra.
Érdekes módon kizárólag a 90 pacis, manuális váltós Platino és Oro, azaz a legmagasabb vagy eggyel alatta lévő felszereltséghez lehetett beikszelni €600-ért. Gondolták, hogy ez valami upmarket cucc?
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #221306 üzenetére
KamuHobbiZöldek a lebomló poharas Starbucks rettenetért így nagyobb nyugalommal gurultak el vele...
---
Imi szinten istenített szerelő akit kerestem vezérlés csere miatt annyit reagált a kérdésre, hogy mégis mennyi egy ajánlott szűrő alá: ...rosszabbul járok anyagilag de azt mondom neked is mint mindenkinek... inkább írjuk ki, nem lesz ez sehogy zöldebb.Egyetlen másik 1.7-es alá sem került csak a csodálatos faceliftesek alá az utolsó 2-3 modellévben.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #221307 üzenetére
Oh, Starbucks! Ki kéne ugranom Parndorfba!
Egyébként a MiTóba is szerelték röpke 2 évig (2009-2010) ezt a 90 pónis 1.3 Multijetet ugyancsak részecskeszűrő nélkül, van helyette viszont M20-as váltó.
És úgy rémlik, valamelyik Octaviából is volt egészen sokáig DPF nélküli 1.9 TDI. -
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #221309 üzenetére
-
Micsurin
nagyúr
válasz molnarpeter #221310 üzenetére
Vegyesben ~500-550, csak pályán 710 volt az utolsó kettő. Nem igazán aggódok miatt, ordít a kocsiról, hogy hétvégi kirándulós autó volt és nem városi csata ló.
Azzal együtt, hogy a jó olaszos kocc nyomok javításai itt ott azért fellelhetőek.
tboldi karnyújtáson múlt, hogy nem 1.3-as Mito lett. Elindultunk megnézni az 1.4-est amit anno meséltem és volt visszafelére leszervezve egy 1.3-as csak az a nyomorult eladta egy szó nélkül mondván "előbb jöttek" és ez visszafelé a pályán derült ki.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
TeeJay
félisten
válasz tboy93 #221304 üzenetére
Vezess.hu teszten Ford S-Max-ot felemelték és ott nincs DPF és 2009 előtti
[link] Varga Tibor mondja is hogy EURO4-hez még nem volt EURO5-höz kellett bevezetni.
Napok óta ehhez vadászok valami listát hogy létezhet-e 2009-es EURO5 bevezetés előtti Galaxy amibe DPF-et rakott volna a Ford?Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
batai15
félisten
válasz grizlisandor #221314 üzenetére
így van ,nekem is így volt utólagosan a 206sw(2.0hdi )
-
veterán
A 2000 utani golfok, polok, lupo olcsojanos autonak mi a nagy baja 500 es kornyeken? Rozsda?
Everybody lies.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Pttypang #221318 üzenetére
Rozsda. SDI motor hibátlan kell legyen. 3 hengeres TDI: kettőstömegű hiba, főtengely törés, PD fészek probléma, olajpumpa lánc. Benzin: általános kopások, trafó.
Lupo = Arosa
Polo = Ibiza, Fabia, Cordoba
Golf = Bora, Octavia, Leon, Toledo, A3 (bár abban nem volt SDI)
Golf PQ34 galvanizált, küszöb eleje és első sárvédő ami rohad, lepusztultabb példányokon a csomiajtó, azokat én otthagynám inkább... Ha opció az import, olasz vagy spanyol behozatalon gondolkodnék. -
slett27
addikt
Megvettem a lehetetlent. 320k-ból "autót". Egy Honda Civic 1.4 90LE Sedanra esett a választás. 1999-es. Rozsda elképesztő hogy alig van a kocsin. Talán garázsban állhatott sokáig. Sok ilyen nincs. Lövök képeket majd..... (persze ha valakit érdekel).
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
félisten
válasz slett27 #221321 üzenetére
Utaztam ilyenben utasként, nekem bejött... egyedül a csomagtartó nem tetszett, de az egyik szedánban sem leányálom.
Várjuk a bemutatót![ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
slett27
addikt
Ennyiért ez "ien".
Csinálok a motortérről is, meghallgatom a véleményetek mit láttok amit én esetleg nem.
47 évesen az "első" kocsi. Igazából ha jól számolom 17 volt eddig.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
grizlisandor
addikt
válasz molnarpeter #221325 üzenetére
Remélem nem a fórumtárs volt autója került hozzá a tesóktól.
-
szabonagyur
félisten
válasz slett27 #221327 üzenetére
Ami most volt balesete ott mi történt lehet tudni?
Ami nekem fura, hogy 10 év alatt ment bele 10e km
#221328grizlisandor: neem, ez sedan az övé nem az volt, 3 ajtós ha jól rémlik.
[ Szerkesztve ]
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
slett27
addikt
válasz lorcsi #221330 üzenetére
szabonagyur : Lökhárító első, lámpák cserélve lettek.
lorcsi : 2 hét kb. Nem volt egyszerű. Vezérlés, hátsó kipufogó dob csere. Gyertya csere. Illetve a kp zár javítás így első körben.
Iszonyat le vannak rúgva az ilyen korú autók. Sírni lehetne.... no meg ebben a kategóriában már erősen jelen vannak a tesók, így ez is nehezíti.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
Micsurin
nagyúr
válasz grizlisandor #221328 üzenetére
Az három ajtós gen7 volt.
(RCE953)[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
slett27
addikt
válasz focvis #221333 üzenetére
Köszi !
Az előzményekről annyit hogy 3 "drága" autót buktam. Egy Fiat Bravo T-Jet 2007-es -> féltengelyek (200e) , fűtőradiátor (60e), digitális klíma motorcsere (80e), váltó csapágyak (400e munkadíjjal, anyaggal), klíma (100e). Utána egy 2008-as bordó Bravo féltengelyek helyett ott a szervo adta meg magát a többi ugyanaz (~150e). Valamint egy Hyundai i30 2009-es 1.4 109LE 196.000km -> motorhiba dízel lett belőle a hangja alapján, erőtlen lett, füstölt. Javítás ~800e-1M. Aztán lett egy Peugeot 207 1.4 VTi Prince motoros autó, ott szintén megadta magát a motor 139.000 km-nél. Így ennek megfelelően az össze pénzt elbuktam. Sajna olyan autókat fogtam ki ahol előjött az össze típushiba. IJ. Ennek egy része meg is lett csináltatva de ugye a takaró nem volt olyan hosszú.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
Micsurin
nagyúr
válasz slett27 #221334 üzenetére
Abba a Tjetbe én beleálltam volna... kvázi a sok csereberével többre jött ki a dolog mint lett volna a felújítás ha amúgy egyben volt a bodé és a motor.
M32-öt egyszer kell összerakni és kihézagoltatni és megtömni 3 liter olajjal utána már kiszolgál. Féltengelyekre meg az a 200 irreális... ~50/db az SKF féltengely és nem hiszem, hogy 100 lenne a munkadíj. Többi aprólék ha kavicsot kap a hütő stb a cickány sem lesz sajnos olcsóbb. Automata klíma hisztire Bravo esetén szintén megvan a szakavatott személy márkacsopikban.
Civichez ott keresnék egy tisztességes szerelőt is ezek után.
Használd egészséggel a Civicet de őszintén szerintem ha van egy jó alap kezdj el hozzá ragaszkodni. A hazai piacon ez a legtöbb amit az ember magáért megtehet szerintem.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
slett27
addikt
válasz lorcsi #221336 üzenetére
Szerintem csak szerencsém volt. Nem volt alternatíva. Annyi három hengerezős, motorhibás VW konszernes kocsit láttam (Seat Ibiza, Leon, Golf, Polo) elment a kedvem tőle.
Ha ezt előre tudom így is teszek. De már mindegy. Köszönöm, megfogadom a tanácsot.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
rhunseeker
tag
Most feldobott a Facebook egy Bravot, ami az összes leírt hibájával is túl szépnek tűnik
És általában ami annak tűnik, az nem az
linkSzerintetek van bármi értelme foglalkozni vele?
Mert tegyük fel még ha beesik egy váltófelújítás is majd, akkor is kb 1.5-ből meglenne.
Vagy vegyek inkább 1.8-2-ért olyat ami elvileg csak beleülős és hátha szerencsém van és tényleg az? Eddig ez volt a terv, csak most ez beindította a fantáziám. -
grizlisandor
addikt
válasz rhunseeker #221339 üzenetére
Nem tűnik reménytelennek, kell rá egy állapot felmérés és utána kell dönteni.
-
nagyúr
válasz TeeJay #221338 üzenetére
Eselyes hogy akkor a nemet elso tulaj (vagy ottani kereskedes?) kerte dpf-el. Hozzateszem, 12 eves koraig nem is volt gond vele. Pedig kapta az ivet renddsen, napi 2-10 alkalommal ingaztak az uzletuk es a lakasuk kozott vele ami 1km Plusz rengeteg ugralgatas gyerekek utan, ugyintezes, stb. Persze kapott mellette azert autopalyas egetest is, Europat is korbejarta, de nekem meglepő volt hogy ilyen sokaig problemamentes volt.
[ Szerkesztve ]
-
TeeJay
félisten
válasz tboy93 #221341 üzenetére
Legalább már okosabb lettem hogy alapvetően a 2.0 tdci 140LE motoros Galaxy 2010/4-ig főleg ha EURO4-es akkor esélyes hogy DPF mentes kivéve ha németből származik
2010/4 után meg már mindegyiken van.
Mivel dél pesten lakom nekem is elég sok rövidebb ingázás lenne mert klímázok és megyek klímákat takarítani aztán van hogy panel telepen belül egyik végéről másikra megyek át ami kevesebb mint 1km és naponta több cím is van.
M0-on is lesz persze hajtva de az havotna 2-3x csak szóval jobb nekem ha nincs DPFTelepen nálunk láttam eddig 3-4Galaxy-t, rendszámot lekérdeztem és szinte mindegyik 2010 előtti és találtam olyat amiben 480ezer km van de ott van és látom hogy naponta mennek vele mivel máshol áll a parkolóban este mint reggel ahol állt
Sőt ha.hu-n van 700e+ km-es is szóval tényleg a világból kimegy ha megkapja a karbantartást meg a csere alkatrészeket időnkéntMixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
válasz TeeJay #221343 üzenetére
Parkolóban láttam ütött kopott melós autónak néz ki
NXN 980
Ford Galaxy 103kw 2006.09 gyártás 2009.01 óta Magyarországon
Van benne valósan kb. 600e km és megy basszus
2. tulajnál van most, ahogy látom első tulaj autókereskedésnek adhatta és azok szépen 150e km-t vissza is tekertek (törne le a keze mindnek aki tekeri az órát)
Kimegy tényleg a világból a 2.0 tdci motor?Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
Köszi már csak meg kell találni a kevésbé rossz vételt és pár évig eljárok vele melózgatni lazán.
Még csak azt nem döntöttem el hogy inkább legyen olcsóbb és ráköltök vagy legyen 4-500ezerrel drágább és reménykedek hogy arra nem kell annyit költeni márAz előbbi felállásra jobban hajlok mert esélyes hogy valamire úgyis költeni kell és akkor még mindig nem vagyok ott mintha drágábban veszek valamit amire csak kamuzták hogy ezt azt megcsináltak már rajta
Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
nagyúr
válasz TeeJay #221344 üzenetére
Taxis ismerősömnek is Galaxy-ja volt. Kettő is.
Azt mondta, hogy mivel hosszú távon használja (nem városi taxi, hanem cégekkel szerződott személyszállító - vendégeket fuvaroz gyárak és repterek között), nem fél attól, hogy baja lesz.
Valahol 700k környékén volt az egyikben, amikor VAG csoportra váltott.
Még hozzátette, hogy "karbantartás, odafigyelés".Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
Új hozzászólás Aktív témák
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000