Új hozzászólás Aktív témák

  • molnarpeter

    nagyúr

    válasz KKG #201991 üzenetére

    Egy jó Isuzu D-Max platódobozzal? Az egy szerszám, leírtakat úgy érzem, elég jól fedi. Árban is jó, technika sem széthullós. Itthoni klíma miatt rozsda prevencióra érdemes költeni talán (bármi is lesz), de szolid technika, szeretik a gazdák, és őszintén szólva mezőgazdaságban ritkán van simogatva.
    Ötlet szintjén, de talán kevésbé jó match az igényekre:
    L200 szintén viszonylag baráti árban megy, bár fapad Hilux sem a világ vége, teher nélkül viszont valószínű a Navara lesz legjobb (hátul spirál rugó, összes többi laprugós, utóbbi sem gond amíg nem ül senki hátul üres platóval)...
    G osztály is jó ötlet, keret függvényében. Olcsóbban régi alvázas ML, 5 hengeres 270 CDI kb örök ahogy emlékszem.
    Ha már Toyota, 4runner?
    Illetve külföldi piacos járművek vonalán még a RAM 2500 ugrott be, ha beesik egy adagolós 5.9 Cummins, az kiváló darab (KDP tab kit kell rá, és elmegy 1-2 millió km-t :D), de már lehet méretben nagyobb a kelleténél.
    Mazda is jó ötlet, ők még adnak nagy szívó motort. Mondjuk a körítés az kevésbé indusztriális, inkább kigrammolt, bele kell ülni :F 6 kombi is szóba jöhetne.
    Ssangyong is nyomja a puritánabb autókat talán, de nekem sötét folt, nem ismerem őket nagyon.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák