-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz Bling95 #179448 üzenetére
Milyen GTE? Használt? Ha igen mennyit futott és mennyi idős? Egy új Ceed biztos, hogy jobb lesz megbízhatóság szempontjából. A GTE meg sokkal nagyobb élményt fog adni és komfortot főleg ha highline. Meg ott a 30 km elektromos hatótáv ha csak kicsiket közlekedsz.
Hétvégéén ültem egy Passat GTE-ben. Az az ülés halljátok. Nagyon király [kép] Imádom ezt a kocsit, kell egy ilyen mindenképpen.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz akooos #179454 üzenetére
Erre nem lehet egzakt választ adni. Ha városban hajszolták és mindig töltötték akkor szinte csak a villany ment. Ha pályán hajtották akkor meg szinte csak a benzinmotor. Viszont a DSG az folyamatosan vált, tehát az elektromos üzemmódban is használódik valamennyire. De ha időben cserélgették az olajat akkor elvileg ezekkel 250-ig gond nélkül el lehet mászkálgatni. Annyi viszont előnyére válik a GTE-nek, hogy dugóban nem nyírja a sok araszolgatással a kuplungot és a kettőstömegüt. (mondjuk ezt nem tudom, hogy az 1.4 tsi mellett van-e kéttömegű)
Amúgy meg csodák nincsenek, már 2-3 éves korukban is benne lesz ezekben 100-150k km. Tehát ha akarnál se tudnál alacsony futásút venni. Én már 200 felett nem vennék, mert ott már bármikor bejöhet valami. De ez sem biztos, mert ha folyamatosan 130-al rakták bele tökéletes olajcserék mellett akkor meg elmehet sokkal többet is hiba nélkül.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz akooos #179456 üzenetére
Ez minden használt autóra igaz. Ez a GTE se más mint a többi TSi DSG. Nem az elektromos rendszer fog rajta meghalni, attól kell a legkevésbé tartani. Ott van az Outlander PHEV, egy sokkal egyszerűbb technika, de azért ott is mellé lehet nyúlni teljesen más dolgok miatt. Ott a CVT meg a sima szívó benzin a jó, de mellette fogyaszt annyit mint bármi más benzines tehén.
Ha biztosabbra akar menni az ember akkor a HSD vonalon kell nézegetni.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Bling95
őstag
válasz MunezXBK #179452 üzenetére
Lehet, viszont árban közel áll egymáshoz.
Nagyjábol 7, maximum 7,5 milliós kerettel nézegetek elsősorban Golf méretű autókat. Ennyiből már van értelmes felszereltséggel új autó is.
Ellenben szívem szerint elektromos autóba ülnék bele, ha lenne olyan példány ami ennyi pénzért elmegy mondjuk valósan 300km-t pályan is. Ilyen egyelőre ennyiért nincs.
És itt jött be a képbe a GTE. A 3-4 éves 100k alatt futott példányok ( adott esetben ilyen 50k körül is) beesnek már a keretembe. Kérdés, hogy mennyire félő, hogy a gatyám is rámegy utána.
A többi plug-in nagyjábol kiesik. Ioniq drágább, Outlander túl nagy, Ampera csak Type1 és talán kevésbe megbízható, V60 nagy is + dízel.
Remélem érthető a dilemmám
-
Doki16
addikt
válasz Bling95 #179458 üzenetére
50k körül futott példányokkal biztos nem lesz gondod, de még 100k alatt lévőkkel sem. Legyen rendezett az előélet és annyi Arra kell figyelni, hogy 60-nál legyen meg a DSG olajcsere. A TSi-be ugysem látsz bele. De ha egy két éves példányban van 100k akkor azt úgysem városban rakták bele.
Az a kérdés, hogy elég-e neked a max 30-35 km elektromos hatótáv és van-e türelmed mindig töltögetni, ha naponta kifogyasztod. Mert ha nem töltöd rendszeresen akkor nincs értelme a pluginek, akkor inkább a sima 7-es GTi.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
rbalint88
addikt
válasz Doki16 #179459 üzenetére
Felve kerdezem, hogy biztos nem szarazkuplungos dsg van benne? Mert akkor elengednem...
bling95: palyazasnal nem baj a dizel szerintem. Viszont nagyon kellemes-kenyelmes auto a V60.
amugy leginkabb uj ceed, lehetoleg kezi valtoval, a dct nem a legjobb konstrukcio, nem birja a sok dugozast.
-
Doki16
addikt
válasz rbalint88 #179463 üzenetére
Én úgy tudom, hogy nem. Az összteljesítmény 400 Nm. Ebből gondolom, hogy olajos lehet, hiába "csak" 250 Nm a benzines motor teljesítménye. Meg a szervizkönyvben ott van 60-nál és 120-nál a pipa a DSG olajcsere mellett, hogy Igen, cserélve.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Lajki
tag
Sziasztok!
A Opel Insignia CT 2.0 CDTI BiTurbo 4x4 -ről mi a véleményetek?
Motor, felfüggesztés és a többi. Korábban már írtam, hogy milyen körülmények között használnám.Heti 2-3x járnék vele Ceglédre, plusz nap mint nap a Csepel Müvekhez és 2-3 havonta vinnék vele 300-400 kilót. Városban is járkálok heti rendszerességel.
Előre is köszönöm!
-
Doki16
addikt
válasz MunezXBK #179465 üzenetére
6 Sebességes. Utánanéztem kicsit. Biztosan olajos DQ400e váltó. [link] Van külön váltóolajhűtő.
Magában a váltóban van benne a villanymotor. KÉP Együttes használat mellett már nem bírná el a 400Nm-t a száraz. Jah meg látszik a kettőstömegű is
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz rbalint88 #179469 üzenetére
Ez a kolléga döntése lesz majd. Nekem Golfban jobban bejön mint A3-ban. Amúgy meg technika ugyanaz mindegyikben Nyilván az Audiban jobb a beltér és a komfort. Mondjuk amennyi az A3 annyiért már kapni Passat GTE-t akkor meg már más a fekvése az Audinak
(#179468) MunezXBK: Most már így, hogy utánanéztem tutira olajos.
VW-nél nem merek már csak ilyen 6 vagy 7 sebességes dologra apellálni főleg egy GTE-nél.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr
Valaki probalta mar a VW-fele 190 lovas TSI-t _es_ a TDI-t is? Osszevetes?
while (!sleep) sheep++;
-
nesa
veterán
Fiat Croma 2005-2010 ig 1.9 dízelnél mire kell figyelni, melyik ajánlottabb 120 vagy a 150 lovas?
-
Dare2Live
nagyúr
Berendeltem a Vengat egyik utolsó lesz az enyém össz van 20db eladatlan még MOon. 1.6 szivó izé multi port injection digit klíma, tolató kamera, radar, ülés, kormányfűtés....
ami hiányzik az a panoráma tető és a kulcs nélküli indítás.Néztem pár használtat is de bejojozott a szemem a 3misi alattiaknál... ülés kiült, cigivel kiégetett, cigiszag, elektromos dolgok vagy működnek vagy nem, kédergumi kiszakadva, motor nivopálca ~30%on, láthatóan minden vonal összevissza van... egész elképesztő roncsokat árulnak 2-3misi között.
Lehet 3misi felett vannak rendben lévők, de 4.5 az új 7év garival...Amitől viszont hülyén néztem az az üzembehelyezési díj 200K. Végül 150Kba kiegyeztünk de az is rablás. Remélem nagyon rendesen üzembe helyezik 150Kért.
Ami miatt végülis Venga lett az az, hogy feleségem aszondta neki kényelmesebb + rövidebb és még a 440literes csomagtartó is csuszással bővíthető 510re. Nekem a Suzuki az 1.4turboval szimpibb volt... "de nem enyém lesz." Lett még volna versenyző máshonnan is de az extrak+turbo+jobb minőségérzet úgy itéltük meg nem ér meg +1.5misit.
szerk: rendeltem még csomagtértálcát, kilincs mögé fóliát, csomagtartó mögé fóliát, kell még küszöbre legalább én oldalamra fólia, kartámasz, vmi hó/vízbiztos szőnyeg... meg majd késöbb vmi tetőzsák, esetleg tetőcsomagtartó brutál zsákkal.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
vzsryl
nagyúr
válasz richies #179462 üzenetére
Este, ha lemész a garázsba, és nagy a csend, akkor lehet hallani, ahogy csámcsog rajta a rozsda.
Ha be tudod vizsgáltatni, és nem rohadt még el az alja, akkor egy gyors alvázvédelem után jó lehet.
Motorban a 2.0 benzin egy csoda. Jól fogyaszt, jól megy, csendes és nem akar tönkremenni sem.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Steven88
tag
Sziasztok
Ha a régi kérdésemre bár nem kaptam választ, de azért még egyet feltennék.
Szerintetek megéri egy Renault Thalia 2006-os elvileg 158e km, ilyen felszereltséggel: Felszereltség: ABS (blokkolásgátló) - elektromos ablak elöl - vezetőoldali légzsák - 6 hangszóró - állítható kormány - CD-s autórádió - centrálzár - fedélzeti komputer - fényszóró magasságállítás - hátsó fejtámlák - indításgátló (immobiliser) - ködlámpa - Manuális (5 fokozatú) sebességváltó - Manuális klíma - pótkerék - riasztó - szervokormány - színezett üveg - utasoldali légzsák - ülésmagasság állítás - vonóhorog.
600e ft
Előre is köszönöm -
-
BigBlackDog
veterán
válasz Steven88 #179475 üzenetére
Milyen motorral lenne? Benzines, 16 szelepes 1.4, vagy 1.6 esetén én elgondolkoznék erősen a dolgon, de egy kicsit próbálnék faragni még az árból. Viszont az állapotát nem ismerem, így inkább csak okoskodok. De szvsz a Thalia, ha volt gazdája, nem egy rossz autó a saját kategóriájában. Jó, jó, mondjuk inkább igáslónak mondanám.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Dare2Live #179473 üzenetére
A150k-ban van vagyonszerzési, műszaki, rendszám.... Meg kb 50eFt munkadíj
Amúgy gratula és kíváncsi vagyok, szerintem szeretni fogja, meg most tényleg jó vétel ennyiért, én is agyaltam rajta, de a formája nem gyerebe ezért elengedtem.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
F-ECT$
titán
Seat Ateca-t nézegetek, és az alap Style mellett van FR és Xcellence felszereltség. Viszont nem nagyon látom, hogy mi a különbség ez utóbbi 2 között. Toltam összehasonlítást a konfigurátorban, de 1-2 apróságon kívül semmit nem találtam, és árban is ugyanaz. Mit nem veszek észre?
Dive ever, work never.
-
-
F-ECT$
titán
-
Steven88
tag
válasz BigBlackDog #179477 üzenetére
Igen ezt elfelejtettem. 1.4 16 szelepes benzines. Első kocsi lenne így az állapotát ha tudom mással nézetem meg.
-
-
-
nagyúr
Ma ultem Tarraco-ban, Kodiaq-ban es egy fullos Superb-ben. Utobbi - szamomra - messze a legjobb auto ezek kozul, a Tarraco az alja (az ulesek es az ulespozicio miatt).
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000