-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Doki16
addikt
Tarcco jó választás ha az infotainment rendszer a lényeg.
De amúgy ha igazán jó belteret akarsz akkor VAG vonalon érdemes nézelődni. Ott a T-Roc, Tiguan és Touareg. Ezek nagyon jó fedélzeti rendszereket kaptak. A kormány mögötti kijelző elég jól testre szabható. Van AA és Carplay. Etalon belsőtérben jelenleg meg az Audi. Q3,Q5,Q7,Q8. Melyik szimpatikus. Nagyon infotainment rendszer van mindegyikben. Mindegyikhez van TSi ami viszont "rosszabb" a HSD-nél.Igen a RAV4 rendszere nem a legjobb, de maga az autó baromi jól sikerült. A hybrid megbízhatósága legendás és a hatékonyság nagy, ezáltal a fogyasztása jó.
V60-ból csak T6,T8-at (hybrid) vennék ha ennyi pénzem lenne rá.
De mi az amit keresel amúgy? SUV, Crossover, sedan, kombi? Mert mindent írtál már?
Highlandert nem vennék itthonra, nagyon ritka kocsi, kérdés ki tudja rendesen javítani, karbantartani.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr
válasz Doki16 #178954 üzenetére
> SUV, Crossover, sedan, kombi?
SUV, kombi, crossover, egyteru, barmelyik szoba johet.
Plug-in hibrid nem jo nekem, maceras tolteni.
Audik nem tetszettek sose.
Touareg nagyon draga.
Tiguanbol a sima kicsi es draga, az Allspace draga, akkor mar Tarraco.while (!sleep) sheep++;
-
Doki16
addikt
Mennyi az ár amit max akarsz költeni és mi a legfontosabb a kocsiban? Azért a Taracco is van 13 millió minimum. Ennyiért már Van nagyon fullos Passat kombi is.
De ha az infotainment rendszer a lényeg akkor VAG vonalon keresnék valamit virtual cockpit-tel.Amúgy meg a Tiguan ugyanannyi mint a Taracco
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
-
Doki16
addikt
válasz Coyot #178958 üzenetére
Én az új 2,5-re gondoltam. Tesztek alapján is parádés a fogyasztása. Városban meg ahol nagyon sokan használnak ilyen kocsit ott egyenesen verhetetlen.
Mondjuk egy nagy benzines autótól miért nem jó a 9-10? A Q5-el járkáltunk el 7-el, ami egy nagyon jónak számító CR dízel.
Az Auris hibridemmel közlekedek 4 literrel. Azért ezt mégsem lehet várni egy RAV4-től.
(#178959) emvy: Én értem, de még mindig nem írtad mennyi a keret meg, hogy igazán mik az igényeid a kocsi felé és mire kell
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz motoflug #178965 üzenetére
Ha meg tudjátok beszélni vele akkor most még adni kell neki egy esélyt és aláíratni egy adásvételit vagy ajándékozást egyenesági rokonnak (ami így illeték kedvezményes és később árulható)- a meghatalmazás szerintem azért nem jó, mert ha valami oknál fogva kifuttok az időből az megkavarhatja a papírmunkát, de nagyon.
Ha viszont szerintetek már nem beszámítható de pl tiltakozik akkor a körzeti orvos és az önkormányzat cociális irodájának a segítségével felügyelet alá kell helyeztetni és a gondnoka jogosult lesz helyette eladni. Ez utóbbi időigényes folyamat.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
nagyúr
válasz Doki16 #178964 üzenetére
Jo, leirom.
- 2 gyerek
- evi <10k km, heti atlag 2 varosi kor
- nem akarok vele sokat foglakozni, csak menjen (a mostani Citroen csak megy, evi 1x szerviz, es kesz)
- belulrol legyen tagas, kenyelmes
- automata
- ne legyen gyengebb, mint a mostani C5-om
- elol-hatul radar
- vagy szovet ules, vagy szelloztetett bor
- tavolsagtartos tempomat jo lenne
- jo lenne Android Auto, de ha nincs, nem tragedia
- erzodjon masszivnak es tartosnak, meg legyen is az
- dizelnek nem szeretem a hangjatKeret: nem akarok tobbet kolteni, mint ami muszaj. Nem az utolso fillereimet koltenem autora, de hulyen ereznem magam, ha egy evi 10k-ra hasznalt kocsi, amit az utcan tarolok, tulsagosan feltuno/draga lenne. Ja, egyebkent sem akarok tul latvanyos kocsit, szoval semmi X6, Merci meg ilyesmi nem jon szoba Tehat 'indokolhato' mennyisegu penzt szeretnek rakolteni.
Ami nem szamit: fogyasztas. Az ertekvesztes meg a karbantartas ugyis tobb penzt elvisz.
Nem ragaszkodom semmilyen markahoz, nem zavar az olasz meg a francia. Ami zavar az a gaz belso ter, ezert peldaul a Fordok nem jonnek be.
Peldaul egy eros benzines Kia Sorento tok jo lenne, de olyan pont nem nagyon van. Vagy az uj Hyundai Santa Fe, de az draga. Vagy Volvo V60 CC, de az is draga. Vagy egy Highlander, de az is indokolhatatlanul draga
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
Doki16
addikt
Szerintem a te kritériumaidnak bőven megfelelne egy Passat Variant 2.0 TSi DSG-vel. Újként semmi baj nem lehet vele, nem kell attól tartani, hogy lerobban. Minden felsorolt extra benne van és igényes szép a belsőtere. Közben meg tucat autó, mert ebből adnak el gyakorlatilag a legtöbbet Európában
2 gyereknek bőven elég, ha szervizeled akkor rendben lesz. Nagyon átgondolt az egész konstrukció. Nekem B7 volt, a mai napig imádom. Legkényelmesebb kocsim volt. Az Auris a nyomába se ér.
Majd el felejtettem. Ha Toyota megbízhatóságát akar a szuper HSD rendszerrel, de normális belsőtérrel akkor ott a Lexus. Érdemes lenne ránézni.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Coyot
őstag
válasz Doki16 #178964 üzenetére
Azért nem jó tőle a 9-10 liter, mert ha jól rémlik erőben valahol ott volt mint a 2.0 szívó lassan 20 éves crv. Ehhez képest nem érzem hol van itt az előrelépés, és az autó olyan körülmények között tudja a régi autók fogyasztását amire kb használható - hosszabb távokra. A rav4, crv, nagy suv ez nem városi közlekedésre való járművek szerintem, valamiért viszont mindenki oda szeretné beerőszakolni - itt valóban jól is fogyaszt - ami megint más kérdés tudom, csak "hangosan" értetlenkedem ilyenkor.
Az új 2.5öst nem ismerem, bár nagy előrelépést nem gondolnék bele. Ha jól rémlik a Vida Jani tesztelgette és mindig a magas fogyasztás volt amit kiemelt negatívumként - de ezt majd megnézem.
Az auristól az parádés fogyi, pályán hogy fogyaszt monduk 300km-en keresztül 130-140 re állított tempomattal?
Má' nem
-
nagyúr
válasz Doki16 #178968 üzenetére
Hm, csak 190 loero, es valami 14 millara jon ki felkonfiguralva, az sok. A Lexusok meg... -- az NX300 kicsi/gyenge, az RX meg draga. Meg a Lexusok meg szarul is neznek ki szerintem.
De koszi azert, gondolkozom rajta.
CX-5 meg egy erdekes tema.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
Doki16
addikt
válasz Coyot #178969 üzenetére
Ha a fogyasztás lenne a lényeg akkor tényleg nem éri meg. De sokan SUV-ra vágynak a városba és oda is veszik többen sajnos. Országúton meg el kell viselni akkor ezek szerint amit tud. De a HSD mellett szól a megbízhatóság.
Keveset pályázok vele, ez nem erre van kitalálva. Országúton ezt tudja. [kép] Ez épp a hétvégi Mecsekben járós túrám.
Autópályán 130-al olyan 6 liter körül fogyaszt reálisan, de ott nincs rekuperáció és csak egy sima 1,8 szívó van. Csodát nem szabad tőle várni.(#178970) emvy: A 190 lóerő kevés? Milyen autót akarsz ami a közép kategóriában 10 millióig ettől erőseb és benzines? Passat a190 lóval "erősebb" mint egy Tarracco ugyanolyan motorral.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
őstag
-
Qru
MODERÁTOR
Akkor Camry vagy Mondeo Hybrid?
mod:
diegho: Az a baj, hogy az EU-n belül csak nálunk van, a legközelebb az oroszoknál van 2.4 GDI Sorento ha jól tudom.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tom1939 #178985 üzenetére
Nem hiszem, részterhelésen biztosan kevesebbet eszik a turbós motor a nagyobb hatásfok miatt (legalábbis papíron biztos). Olcsóbban gyártható a szívó (olcsóbban is adhatja így a gyártó), vagy esetleg kevesebb a károsanyag kibocsátása inkább az állhat mögötte.
Pont most néztem, az Impreza kombinál (Levorg) most vezette ki a Subaru az 1.6 turbós motort és helyére a 2.0i szívó jött.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
őstag
Ja, nagy kár az 5008 motorjai miatt. Nekem pont jó lenne szükség 7 személyesnek, de a motorválaszték a következő:
- 1,2 3 henger (kuc kuc, akkor is ha már nem kénérzékeny)
- 1,6 prince (tudom javították, köszike)
- és teljesen pöpec dízelek (sokat megyek városban dízel nem lehet)Ugye jól tippelek hogy az új hibrid is 1.6 prince motorra épült? Ha nem akkor van még remény
Pedig guszta belül és ebben a kategóriában egész olcsó.
NX talán jobb lesz a mostani rav4 alapon ha kijön valamikor...
-
NB2
aktív tag
Én azért még emésztem, hogy 192 LE nem elég Főleg egy passatnak!
-
Akkor i30N 275 lovas változat, nem sokkal drágább, mint a proceed
tboldi: majdnem 2 tonna, de azért 185 ló/1000 kg nem olyan rossz[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg