-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Citroware #177500 üzenetére
Akkor jogos N47 motor, BMW topikban keress rá (vezérlés, hajtókarcsapágyak, EGR, hűtőkazetta tisztítás a jellemző dolgok). Sűrűbb olajcserével jobb lenne a helyzet motort illetően. Automata nagyon jó, Protruck tud teljes olajcserét csinálni, a régi olajat kimosva. Összkerékhajtás plusz költség - valami kicsit lógós tud lenni viszonylag hamar, F10-ben találkoztam a hanggal, de sajnos elfelejtettem a márkaker diagnózisát Beltér kidolgozása egyszerűbb, kemény műanyagok vannak, kormányon a tekerő gumi borítása csúnyán kophat (ha körömmel kapirgálták). A zongoralakk felületek meg márkától függetlenül zavar engem Szélvédőmosó beöntő furcsa kialakítás.
-
Ha mondjuk skodát nézel (a superb nekem pl nagy kedvencem csak Iza közölte h vagy ő v a skoda jel ) akkor a Laurin & Clement legyen a cél- a legjobban felszereltek, mindenben a passat mellett van. Ha manuális akkor pl a leghosszabb 6-s váltó van benne. Mágus2nek az octija pl a 2.0 tdi 140LE-s aggregáttal (és ő nem a visszafogott vezetési stílusáról ismert) 5 liter alatt eljárkál vele pályázva. Valamelyik évben eljött Kassáról Siófokra, helyben mentünk kicsit meg maceráltuk és a visszaúttal együtt is valami 4.8 körül volt. Egy negyed tankkal megjárta vagy hogy.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
nagyúr
válasz bitpork #177510 üzenetére
Egyelőre az a nagy kérdés, hogy apámnak muszáj-e odaadnom a C5-öt (mert igazából nekünk szuper, kényelmes, megbízható). Ebben a naptári évben tuti nem veszünk semmit.
Egyébként nincs még nagyon elképzelésem, hogy mi lenne helyette. Superb szép nagy, belülről tok jó. Stelvio tetszik kívülről. Tarraco is jónak tűnik. A felhasználási módra leginkább valami hibrid lenne jó, de a Toyoták belseje kicsit gáz.
while (!sleep) sheep++;
-
-
nagyúr
válasz molnarpeter #177513 üzenetére
Nem tudom, hogy bármi más hibridet érdemes-e, mint Toyotát. A GTE plug-in, ugye? Én utcán parkolok, szóval kevésbé jó.
while (!sleep) sheep++;
-
őstag
válasz bitpork #177507 üzenetére
fura ez, a vw meg a nevében is népautó, mégis szinte már premiumnak tekintik
mennyi tanulmány van erről, hogy kell okosan árazni bizonyos dolgokat, pedig nem is jobbak mint a másik ami olcsóbb, de mégis ezt fogják kívánatosnak tartanicryptot minden termékemért elfogadom
-
Doki16
addikt
Sima öntöltő hibridbe egyértelműen a Toyota a legjobb. Igen a GTE Plugin és mellé van egy 1.4tsi meg egy 6 sebességes DSG.
Amúgy FL utáni Auris már nem gáz belülről. A CHR és az új RAV4 is elég jóra sikerült már. Egy Ececutive Corolla TS meg már tök jó lett.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr
válasz molnarpeter #177521 üzenetére
Nem járok be dolgozni. Igazából tök ritka, hogy kell az autó
while (!sleep) sheep++;
-
szabonagyur
félisten
Mit lenne erdemes venni 2,5-3,0 millioig ami palyazasra alkalmas es nem zajos?
Dizel vagy benzin?
Varos ritka lenne igy, dizel is szoba johet siman.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
rbalint88
addikt
válasz szabonagyur #177524 üzenetére
alfa 159 2.0jtdm elég jól szigetelt és megbízható a motorja. audi a3-tól felfele jó a 2.0 cr tdivel, passat szintén. golf6-ról focvis tud nyilatkozni, neki volt, igaz tsi-vel. volvokat is számításba venném az 5hengeres motorokkal (2.0 1984ccm, 2.4). emlékeim szerint a 2.2 i-ctdi accord is kellemes volt, de az csak két főig, ha 180+-osok utaznának. igazából C-D szegmens normálisabb zajszigetelésű autói mind jók lehetnek. J Astra nagyon pozitív csalódás volt, 160 felett kezdett megjönni a zaj benne (1.4T-vel, lehet a dízel zajosabb)
-
Dare2Live
nagyúr
"Igazából tök ritka, hogy kell az autó"
Akkor minek hibrid? Annak a lényege az évi min 15 de inkább 20.000km+ város. Ha nagyon Toyota zsáner van akkor ott az 1.2es turbo. 1.2misivel olcsobb avval egy corolla.
Amúgy jövőre bejön a 95grammos határ és erős a gyanum, hogy rengeteg új hibrid fog jönni. Meg elektromos. Aki kiamarad az uis versenyképtelen lesz.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
válasz Dare2Live #177526 üzenetére
Nem úgy lesz hogy gyártónként kell kiegyensúlyozni, mint most? Tehát ha a gyártónak van olyan kis hybridje ami alatta van akkor a felette lévőt kompenzálhatja és csak az ezen felüli után kell fizetni büntetést?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz bitpork #177528 üzenetére
De igen, az eladási számok is számítanak, az egész eladott autók átlagát nézik és ha felette van az után kell fizetni a zsanettot
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Dare2Live
nagyúr
válasz bitpork #177528 üzenetére
de.
Csakhát egy nem nagy 1.8as új corolla hibrid világrekorder termikus hatásfokú atkinosnnal is kipöfög magából 95grammot/km WLTP szerint. Tehát még a jelenlegi legleg hibrid is annyit tud, hogy utána nem kell fizetni. De kibalanszolni semmit nem fog.
Eközben a corolla a fogyira agyonhegyezett 1.6ossal pöfög 139 g/kmet. Az 2020tól azt jeleniti, hogy 95*44= +4180EURba fog kerülni. Az +1.3misift. Lényegében egyárba kerül a hibrideel = értelmét veszti.
De egy golf 1.4 TSI is 138 g/km.Tényleg örülnék vki kijavítana... hogy elszámoltm, hogy NEDC szerint nézik, hogy...
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
válasz Dare2Live #177532 üzenetére
Óh nem félek én lesznek olyan megoldások mint az i3 esetében: majd jön egy tisztán villanyos és választhatsz hozzá egy különálló aggregátort. És akkor meglesz. Igaz röhejes az egész de valami ilyesmire számítok. Maj lesznek 4000-t mg 8000-t forgó esetleg karbonszálas aggregátok is a porschénál
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Dare2Live
nagyúr
válasz bitpork #177533 üzenetére
Pont ilyesképp próbált csalni (dehát tudja az NEDC ciklus szerint a kibocsátást....) pl VW.... aztán mi lett belölle.
Nincs nagyon más megoldás mint hozni kell az elektromosat. Mert 0gram az nagyot fog átléagon és szuperkredit. (Még ha tudjuk, hogy az áramtermelésnek pl MOon kb a fele CO2 mentes (40% Paks ~40% + 10%"megujuló"))
Meg hozni kell a hibridet.Egy SUV "2tonna magas építés nagy motor" adója meg orbitális lesz.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
Doki16
addikt
válasz batai15 #177536 üzenetére
Gyanítom azért mert mégsem lehet olyan egyszerű
Azért az Atkinson ciklusú benzinmotor mellett a lényeg a bolygóműves két villanymotoros E-CVT. Ami még senkinek se sikerült. Igen bőg meg minden, de jelenleg a legmegbízhatóbb automata "váltó".
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
batai15
félisten
Amúgy láttam élőben az új Toyota camryt nagyon begyere ,igazából egy bajom van vele hogy nincs hozzá solar tető .
-
Qru
MODERÁTOR
válasz batai15 #177536 üzenetére
Egy csomó szabadalom védi a technológiájukat, így nem lehet csak úgy lemásolni...
Az Atkinson-ciklusú motor meg önmagában nem elég ugye. Nagyon sok gyártó tudja már a változó szelepvezérlés birtokában, hogy az Otto motor részterhelésen átvált Atkinson-ciklusra, plusz ott van még a hengerlekapcsolás...
#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
válasz batai15 #177538 üzenetére
Ha én tudnék venni egy Camry-t nem nagyon érdekelne a szolár tető
Prius-ban volt/van. Ott mire tudtak használni? Nagyon pici az, hogy bármit csináljon.
Leaf-ben volt azt tudom, de ott csak a 12 Voltos aksit töltötte aminek nem tudom, hogy mi értelme volt?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz batai15 #177540 üzenetére
De az az egész hajtáslánc érdeme, az Atkinson motor önmagában nem lenne elég hozzá, pont ahogy írod. Ugyan nagyobb a hatásfoka mint egy Otto motornak de gyengék azok a motorok önmagukban. Nem véletlenül nem terjedt el széles körben...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
batai15
félisten
De ezt mondom ,kb mindenki tudja hogy működik a Toyota hibrid rendszere , mégse másolják le ... Például jön az új Peugeot 508 hibrid majd annak is az 1.6 turbó az alapja .. Toyota meg dízeleket meg szegyenito fogyasztási adatokat produkál ,és már annyira nem is kompromisszumos a teljesítmény sem.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz batai15 #177545 üzenetére
Ennek oka részben az ellentétes vásárlói kívánalmak, hogy legyen erősebb mint az előd de egyen kevesebbet is. Ezt nehéz megvalósítania a gyártóknak. A HSD-t meg nem másolhatják le csak úgy, mert csomó szabadalom védi. Valami (legalább részben) újat kéne letenniük az asztalra azt meg nem kevés idő és pénz kifejleszteni. Jobban jár a gyártó, ha a meglévő technika mellé raknak vmi kis villanyhajtást és kész. Nincs jelentős fejlesztési/tesztelési/gyártási költség.
#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
válasz batai15 #177543 üzenetére
Na várj, most panoráma tető vagy szolár tető, mert nem mindegy. Panoráma az nekem is van az Aurisban is baromi jó, tényleg nagyon látványos tud lenni.
(#177542) BigBlackDog: Biztos, hogy nem tud működtetni önállóan egy klímát. Ilyen melegben mint amik most voltak, nekem 2-3 kW körül fogyasztott. Azt egy ilyen 0,5-1 négyzetméteres panel nem állítja elő.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz BigBlackDog #177542 üzenetére
Egy autónyi panel nem valami sok áramot tud előállítani
A hyundainál is van ilyen most, 1300km hatótávot tud éves szinten hozzáadni megfelelő körülmények között. Ez napi 3,5 km, amúgy amikor üzemel egy napelem bazi forró tud ám lenni.
Előállítás+ költség vásárláskor, ne adj isten jégeső...
Nem tudom van-e éttelme.
Másik cikkEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
- Sorozatok
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- 3D nyomtatás
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Videós, mozgóképes topik
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest