-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Morris
veterán
válasz footy #157899 üzenetére
Pontosan. Le kell szni a városi fogyasztást.
Nem releváns. Városba kis köbcentis varrógép kell. Országútra, pályára nagy dízel. Én nagy dízellel városozok sokat sajna, de mivel nincs dpf, így bírja is a vas. Olykor kikormolom Gyula és Csaba között a negysávoson azt annyi.
A vegyes fogyim 7-7,5liter között alakul. Nekem ez jó így.[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz hülyegyerek #157900 üzenetére
Én mondjuk eddigi legnagyobb dugót Győrben éltem meg, egyik péntek reggel 8-9 óra között, dél felől jövet a belvárosba. Budapesten eddig relatív mindig megúsztam (kivéve, ha baleset volt).
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Morris #157901 üzenetére
Én Németországban élek és itt is jellemző, hogy az emberek legnagyobb része nagy dízellel áll a reggeli dugóban. Őket per pill nem tudom megkérdezni, de akkor téged: tudatos volt, hogy ilyen felhasználásra dízelt vettél, vagy a vásárlás idején éppen ez kocsi volt elérhető, jó paraméterekkel?
Saját példával élve: nekem mióta új kocsi vásárlását tervezgetem eszembe sem jutott a dízel. Az idő 85%-ban, de csak a megtett táv 50%-ában városi használatra lesz a kocsi és úgy voltam vele, hogy inkább a benzint fizetem, mint a szervizt. Így jutottam a döntési folyamatban nagyobb turbós/kompreszoros sornégyes és a szívó v6-os motorokig. A megbízhatóság miatt ezen belül is főleg utóbbi vonz.
Túl ésszerűen gondolkodnék, vagy van valami, amit nem tudok?
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
kisza25
félisten
Nekem az i30 1,4 crdi 10000 km átlaga 5,2 fedélzeti szerint (nem nulláztam ki, tankolva 1-2 dl különbség)
50% falu hidegen, 20% országút, 20% autópálya, 10% állva járó motor ügyfeleket várva (lehet ez több is, nyáron klíma, télen fűtés miatt) így már okEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Morris
veterán
válasz Johnny_vT #157903 üzenetére
4 éve vettem az 1.9 paszulyt.
Korábban 1.4 benzin Golf 4-em volt.
A történet: asszonypajtival együtt éltünk. Jött a baba. Nagyobb autó kellett. Sokat mentünk Békéscsabáról Békésre és Gyulára. Megvettem a kombi passatot. Tavaly elváltunk. Elköltöztem. Passat maradt. Ehelyett keresek most 1.6 szívó Golf plus-t. De mivel az 1.9 pd relatíve igénytelen motor (mármint nagyon megbízható és szinte minimális költséggel fenntartható), így nagyon gondolkozom a cseréjén. Nem szivesen fizetek rá 1 misit. Igaz, hogy fiatalabb a plus, de erő nem sok van benne. Két autót meg nem akarok fenntartani.[ Szerkesztve ]
-
Komi28
senior tag
válasz Johnny_vT #157910 üzenetére
Én úgy gondolom amennyit megtakarítok a diselen azt a szervizköltségen vissza is megy. Így talán olcsóbb lesz és nem kell sokat és drágán szervizeltetni. Jól gondolom?
Viszont ha van jobb dizeles ajánlat, kettőstömegű, részecskeszűrő, turbó stb. javításának minimalizálására azt is szívesen veszem
-
Johnny_vT
senior tag
-
-
Declare
őstag
válasz Komi28 #157911 üzenetére
En 160k km el vettem 2008 as 1,7 es dizel astra H GTC t. 3,5 ev alatt beletettem kb 110k km t es a dizelessege miatt nem fizettem semmi szervizt. (attetelesen....a valto szar ebben a szeriaban...gyarilag gyenge minösegüek a csapagyak...)
Ezen kivül most szorakozik az EGR szelep, azt valszeg ki kell cserelni. 30-60 ezer huf mindennel asszem.
Atlag fogyi 5,5 liter es (mivel a nemeteknel) a gazolaj jelentösen olcsobb, mint a benzin (30-60Ft kb), igy asszem nincs kerdes, hogy eddig jol jartam e
Neked kell merlegelni....ha van jo szervizes ismerös, akiben megbizol + van ugy mindig zsebben, hogy ha beszivod, akkor mondjuk 2-300 ezret barmikor kifizetsz egy szervizre, akkor meg lehet kockaztatni a dizelt (mondjuk a Magyar üzemanyag arakat nem ismerem most).
Persze kifoghatsz valami sz@r hasznalt dizelt es akkor pech...egy szivo benzinnel mondjuk nincs akkora riziko[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz footy #157915 üzenetére
Debrecen - Város délkeleti feléből a nyugati ipari parkba volt hogy közel 45perc alatt értem el, ~9km
Budapest - XX. ker. Pesterzsébet -> III. ker. Graphisoft park szintén kb. 45 perc, visszafelé akkor voltak a nagy zűrök a Széll kálmán tér felújitása miatt emiatt kb. 1 óra, ~19kmHidd el gáz Debrecen, csúcsidőben arányaiban ugyanolyan retek mint BP., csak Bp. egy 2milliós főváros ott előfordul az ilyen, Debrecen meg egy 200ezres 'koszfészek'.
-
footy
addikt
válasz Kickass #157917 üzenetére
Laktam Debrecenben az Istvan uton(aztan Segner teren) es a Furedin is, mindket helyrol jartam be a Bethlen utcara a Var utcara es a Vezerre melozni. Nekem nem volt szar, max 5 perc bukok voltak.
Budapesten nem laktam huzamosabb ideig, de az atutazas is altalaban szar 8-10ig es 16-18-ig. A kozlekedesi moral is ott a legszarabb.
[ Szerkesztve ]
-
-
Kickass
őstag
válasz #89874944 #157925 üzenetére
Pedig akkor nem is Waze-ztam
Jó persze volt olyan is hogy csak a Soroksárin álltam 45-50percet, nem is olyan rég mikor a kínai delegáció miatt kb az egész város meg volt halva.Hozzá kell tenni én nem élek Bp-n, csak az elmúlt ~3 évben viszonlyag sokat járok a fővárosban és olyankor a 'bázis' erzsébeten van, tehát onnan kb. minden messze van
-
Bad Pritt
félisten
Első generációs Fabia mekkora belül egy G Astra Caravanhoz képest, van ezzel kapcsolatban valakinek tapasztalata? Külső mérete kicsivel kisebb csak a cseh.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Kickass
őstag
válasz Bad Pritt #157930 üzenetére
Milyen magas vagy?
Az ülőlap talán hosszabb a G-ben, a háttámla meg talán a Fabiaban kényelmesebb, viszont a fóbia középkonzoljában van egy kidudorodás engem a 190 centimmel kifejezetten zavart, bevertem a térdem és hosszabb úton se volt kényelmes nekitámasztani.
A családi autó egy Fabia, nekem volt G-m, az én véleményem, hogy a G az alap plüss ülésekkel is ég és föld a Fabiahoz képest. -
-
Bad Pritt
félisten
válasz szőröscica #157937 üzenetére
Hát ez semmilyen formában nem alternatívája a másik kettőnek.
(#157936) bohoc71: Nem nekem kell, még ennek a sztorinak a sokadik folytatása ez a kérdés is.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
szőröscica
addikt
válasz Bad Pritt #157938 üzenetére
Egy élhető kombi, ellenben az okádék belsejű G Astrával meg a fóbiával.
De 1 milláért kaphatnál valami régebbi Avensist, egy jó 406-os Peugeot-t, C5-ös Citroent, bármit, amiben nem az az első gondolatod, hogy te jó ég, azért kelek fel reggel, hogy egy ilyen tejfölösdobozban gurulgassak?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz szőröscica #157937 üzenetére
Ezzel a bömössel nem csak a Gastra-Focus-Megane tengelyen lépünk túl, hanem egyenesen másik bolygón landolunk És a mosolygós fej ellenére nem viccből, hanem komolyan értem. Aki népautók közt keresgél, mert megbízható társ kell neki, valószínűleg nem akar fenntartani egy szénné extrázott öreg prémiumot.
Ezt a "kis" alkut meg ugye csak viccből írtad? A tulaj "Nem minden áron eladó" jeligével hirdeti
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Bad Pritt
félisten
válasz szőröscica #157939 üzenetére
Nem csak az ár a lényeg, méret, fenntartási költség, fogyasztás. Egy 528 touring mégis mennyivel eszik többet egy 1-4es Astránál?
A realitások talaján maradva: 1 millióért keresne egy kombit, 1.4, 1.6-os motorral és lehetőleg 4 méterhez legyen közelebb a hossza, ne 5-höz. A 307-est kizártuk, Golfból, Corolla E12-ből nem igazán volt életképes példány. Megane II, Astra G, Focus I-ből van durva mennyiség, ezeken kívül tényleg nem tudom, mit lehetne még érdemes nézni.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz szőröscica #157941 üzenetére
Ne haragudjon egyik fél sem, nem akarok a vevő zsebében turkálni. Node 20 éves nagymotoros prémiumatutót akkor sem túl fair, logikus, okos, morális dolog ajánlani olyannak, aki már a kocsi megvásárlásának tényével is legalább egyötödével átlépi a rendelkezésre álló keretet!
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
BigBlackDog
veterán
válasz szőröscica #157945 üzenetére
Mondjuk ennél, csak a rohadás, a nyűgösebb 5-ös váltó és az esetleges magasabb fogyasztás miatt félnék. Nekem mondjuk tetszik, nem mondom, hogy rossz választás, csak nem feltétlen mindenkinek optimális. Szerintem, ha valaki "Gastra-Focus-Megane tengelyen" mozog, akkor racionálisabb
autótA-ból B-be szállító eszközt akar találni.[ Szerkesztve ]
-
HKorn
addikt
Opel Astra H 2008-as 1.4 Benyó, garantált 169K km-el mi a reális ár érte?
[ Szerkesztve ]
Run&Ride
-
Integrale
veterán
T25-ös Avensisról mi a vélekedés? 1.6-os 2006-2008 (egyik 2006-os, másik 2008-as). Azon kívül, hogy igénytelen a belseje, mennyire tartós? Ezt is érinti az olajfogyasztás?
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Mini-ITX
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Milyen TV-t vegyek?
- Vicces képek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- PHP programozás
- iOS alkalmazások
- Autós topik
- SkyShowtime
- További aktív témák...