-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz HookR #145795 üzenetére
Mondjuk a bézs belsőt nem erőltetném gyerek és/vagy kutya mellé, de ízlések és pofonok.
Szövetet sehogy se, bőrt meg csak szellőztetve.
Passatból elég sok van szövetüléssel, ami viszont fűtött, szellőztetett és masszírozós. Na én olyanra hajtok majd asszonynak. Panorámatető nekem is kell, de csak ha nem ázik be.
Az ideális nekem egy olyan gép lenne -ami nincs- ami a fent említett üléssel, Dynaudio hifivel, panoráma tetővel, tolatókamerával, viszont sima halogén fényszóróval rendelkezik. Na ilyen nincs. Amiben megvan a felszerelések nagyja, az mind xenonos, aminek a rizsszem led menetfénye szerintem gáz. Dynaudio horror ritka, eddig még csak bőrös autóban láttam. Mondjuk utólag hifit berakni még mindig egyszerűbb, mint napfénytetőt, de jobb szeretném nem piszkálni az autót.
Ja és Mágus ajánlása - na meg a választék miatt is- 2.0TDI DSG a kiszemelt. A szívást belekalkulálom, de sajnos a hallottak alapján a benzinesekkel sincs kevesebb probléma, cserébe többet esznek. -
HookR
addikt
válasz htomi85 #145797 üzenetére
Eltérő szempontrendszer, eltérő modus operandi.
(#145801) rbalint88: Megvan a módja, hogyan lehet rá vigyázni. I40-ben például eleve nagy piros pont, hogy a bézs bőr ellenére a talpalávaló és a csomagtér sötétszürke kárpitot kapott. Ettől függetlenül nálam alap a csomagtartóban rendszeresített pléd és esetleg a gyári gumitálca (Kutyát max a csomagtartóig és ne tovább, az utastérben semmi keresnivalója.), illetve a sűrűn használt bőr üléseken a színben harmonizáló vékony szövetpárna.
B7 Passatba van félbőr belső is (bézs és sötét is), az nem jó? Szvsz ideális kompromisszum.
[ Szerkesztve ]
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
Kornel
veterán
Honda insightrol vélemények?
[link] -
kovacsroli
senior tag
Sziasztok!
Evi 70k palyazasra valami tipp? Keret 2,3m a vetalarra, legfobb szempontok a takarékosság es a minel kisebb fenntartási költségek. Esetleg tempomat. Egy 2006os Swiftet fog váltani.
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
SG3rg0
őstag
Két autóra leszűkítettem az autó vásárlást!
Opel Astra J Sedan 1.6 115LE 4.5M
Ford Focus Kombi 1.6 Ti-VCT 125LE 4.9MA felszereltség nagyon hasonló mind a kettő bő felszereltségű. Durván 400ezer difi van a kettő között.
Melyikkel járnék jobban hosszú távon. 1,6 Ti-VCTnincs sok tapasztalat a neten. -
veterán
válasz kovacsroli #145807 üzenetére
Egy hónapon belül lesz eladó egy jó barátom VW Golf 5 kombija 1.9 PD TDI, 105 le, első tulaj, 2009. nyári, valós 180 ezer km.
Ha a konkrét autó nem is játszik bármi okból, valami hasonlót keresnék ennyi kilométerre. Minden bokorban van hozzá szerelő és alkatrész, alig fogyaszt, megbízható vas. -
-
ACAB95
tag
Üdv
Amióta az eszemet tudom, dízel autót hajtok. Már kezd elegem lenni, abból hogy amit megspórolok az üzemanyagon a háromszorosát költöm szervízre. Tudnátok ajánlani olyan "dinamikus" benzinest, amivel lehet egész szép fogyasztást csinálni? Keretem 1m... Vagy inkább vegyek bevált TDI -t? Köszönöm"Ami nem öl meg, az megerősít."
-
Poultier
tag
válasz HookR #145805 üzenetére
Ő is elkapta a hetente más autó tetszik kórt(E Merci, C Merci, A4, 9-3), mint itt a topikban olyan sokan, amiből kigyógyult egy "mazda6kell" megérzéssel. Hetekig kereste az igazit, még a fenti autószalonon megtalálta az igazit, az olcsónjót! 2007-es 1.8-as szívóbenga 6-os 160k méterrel. Nagy volt az öröm, még emberünk észre nem vette, hogy kevés az olaj a verdába, amit gyorsan feltöltött gyárival. Utána ment vele még pár km-t, amikor egy nagy csattanással megállt a kocsi. Szervizben mondták, hogy hengerfejes, és az olajnyomás szétnyomta a dugattyút, majd a hengerbe is jutott bőven, tehát a motor kuka. Másnap javasoltuk, hogy érvényesítse a jótállást a kereskedőnél, aki elhajtotta hogy nem volt tudomása a dologról, ergo nem felelősségre vonható!!! Némi fenyegetőzés után se kapott pénzt, se a javítást nem vállalta a szalon, a srác megcsináltatta saját költségén.
Ez miatt ez a szalon egy kalap bélsárt se ér.. -
akooos
veterán
Sziasztok!
Bevallom csak átfutottam az összefoglalót és a keresőt sem használtam. Autóvásárlás előtt állok, de túl sok a kiszemelt jószág...Az első és egyben legnagyobb esélyes a B5.5 Passat, 131 pacis pd tdi.
Ezen kívül ami szóba jöhet: BMW E46 320D, Mazda 6 2.0CD, Mondeo TDCI. Ezek az elsődleges kiszemeltek.
Mellettük még esélyes B5-ös Passat, 90-110-116 LE, ugyan ezzel a motorral Octavia..
Németországban venném az autót és ott is használnám. Kb 2500 eurót szeretnék rászánni.
Melyiket felejtsem el, mit nézzek még meg? Fontos lenne, hogy kombi legyen, manuális (lehetőség szerint 6-os) váltóval, klímával. Elsősorban dízel, mert 2 havonta 5-6k km belemegy, de a benzintől sem zárkózom el. Van valami ajánlott autó, amit kihagyhattam?Előre is köszönöm a segítséget
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz SG3rg0 #145808 üzenetére
Kialakítása miatt a kombival. Azt azért kétlem hogy a Ti-Vct-vel nincs tapasztalat. A Focus 1mp-el jobban sprintel 0-100 között, és valamennyivel kevesebbet is eszik mivel lényegesen könnyebb az Astra-nál. Mindkét motor 6000rpm-en adja le a max. teljesítményt, nyomatékuk pedig 4000rpm-nél ér véget. Nekem mindkettő a szívem csücske.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Bull Boss
senior tag
Sziasztok! Új Vitara vagy Mitsubishi ASX? Utóbbival van valakinek tapasztalata?
-
szilchi
őstag
Szép napot.Valaki tudna segíteni gépjárműadat lekérdezésben?Nincs ügyfélkapum se elektronikus személyim A felmerülő költségeket természetesen kifizetem.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
Sirandrish
legenda
Üdv.
Erősen gondolkodunk az asszonykával hogy kellene nekünk egy ótó.
Leírom mire gondolunk.
Bevásárlásra, családlátogatásra, kisebb (50-100-150km) utakra lenne használva, és lényegében csak hétvégénként. Persze nem minden hétvégén, de a lényeg hogy nem lenne agyonhasználva.
Amit szeretnénk:
-1M alatti ár (részletre vennénk valszeg)
-5 ajtós (ha 3 az se baj, de az 5öt preferálnánk)
-2005ös-nél ne legyen régebbi
-Megbízható legyen (ez talán a legfontosabb...egyikünk se autóguru és nem is akarunk bíbelődni vele)
-Kis fogyasztás
-Kis motor (mindenképp 1.4 alatt...1.3 vagy alatta lenne a legjobb)És lényegében ennyi.
Mik amik ebbe beleférnek, és melyiket miért lenne érdemes megvenni?
Köszi előre is.
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
nagyúr
válasz Sirandrish #145833 üzenetére
Punto II, gombóc Swift, ilyesmik.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Sirandrish
legenda
válasz Tsebacsi #145834 üzenetére
A Swiftet nézegettem mert 800 körül már elég jókat kapni, de mivel nem értek hozzá, szeretném ha valaki azért leírná hogy mit és miért
Értem hogy jó, de miért, és miért jobb mint egy golf pl, meg ilyenek
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Richard!
addikt
válasz Sirandrish #145833 üzenetére
Gombóc Swift 1.3, G Astra 1.4, C Corsa, Peugeot 206. Természetesen mind benzines motorral.
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
válasz Sirandrish #145835 üzenetére
Ismerősöm most vett 1,1M-ért 1.5-ös gombóc swiftet. És bevált neki.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Sirandrish
legenda
válasz Luck Dragon #145837 üzenetére
Nekem bőven elég az 1.3as
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
t1
addikt
válasz Sirandrish #145833 üzenetére
Fabia.
-
-
Sirandrish
legenda
Nah pont ezért írtam, amit. Valaki beírt 4 autót, te beírtál egy ötödiket, de hogy melyiket, miért lenne érdemes megvenni azt sajna még most sem tudom. A Fabia mitől jobb mint az Astra? Vagy a Suzuki a Grande Puntonál?
Érted?
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Tothgera30
Ármester
válasz Sirandrish #145842 üzenetére
Egyik sem jobb vagy rosszabb, mivel használt autónál főleg az állapotot kell/érdemes nézni. Szerintem vadássz egy szép, megkímélt Swift-et, azzal nagyon kevés esély van lyukra futni, illetve alkatrészárak kedvezőek, motorja pedig örök élet. Az ABS kocka és az 1.3-as motornál a nyeles tengely csapágy szokott meghibásodni, ez 1.5-ös motornál nem jellemző. Szerintem.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Szajo
őstag
válasz Sirandrish #145842 üzenetére
Nem feltétlenül jobbak egyik a másiknál... Külsőre, belsőre neked melyik tetszik jobban?
A golf, fabia nál koruknal fogva belefoghatsz gyujtotrafo gondb stb swiftnel egy két futómű gondba stb stb de ezek is mind olyanok lesznek, hogy az előző tulaj hogy használta mit cserélt mit nem stb...
Egyikkel sem "jársz" jobban szerintem, amelyik jobban tetszik azok közül nézegess a többi már autó és autó közt is változik... -
molnarpeter
nagyúr
válasz Sirandrish #145835 üzenetére
Nem jobb, hanem olcsóbb/egyszerűbb fenntartani, tudtommal ez volt a szempont Tothgera30 leírta a tipikus problémákat, próbálj olyat keresni, aminél ezekkel a dolgokkal foglalkoztak érdemben (cserélték a fékfolyadékot 2 évente, stb).
-
Sirandrish
legenda
Köszönöm skacok...ezek már tényleg érdemi infók
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Integrale
veterán
válasz rbalint88 #145847 üzenetére
Dedraban az van, az elozoben pedig szurke alcantara volt. Csak farmerjaim vannak, na meg a csaladban mindenkinek (utcara), nem fogta meg egyik sem egyiket sem.
Ami bosszanto, az a bolyhosodas, borotvaval orvosolhato, ideig oraig jo is lesz.
"Bad reklám is reklám too"
-
Acheron
őstag
válasz footy #145783 üzenetére
Thanks! Gondolkodom ilyesmi teljesítményű motoron is, viszonylag élhető kompromisszumnak tűnik kisebb testű / tömegű autónál. A mostani 1.4 -es, 97 lovas, 130 Nm-es szívóbenzinesnél biztosan sokkal jobb, ez sajnos nem nagyon (nagyon nem) partner az előzésekben, ha sietni kell valahová, emellett a pályán nem megy, de legalább torkos gazdagon.
Én keveset városozom, és hegyre sem nagyon vinném, de azt nem tudhatom ezeknél, hogy az előző tulaj menyire kímélte. A linkelt példány mondjuk 42 ezer kilométert ír, ami akár még hihető is egy 3 éves autótól,ez alatt talán nem lett még széthajtva.
Mondjuk ebben az árban inkább húzna a szívem egy ilyen Passathoz vagy egy ilyen A4 -hez.
Btw, eltekintve most a 2.0 TSI-TFSI motoroktól, egy hasonló Audi fenntartási költségei kb hogy viszonyulnak a Passatéhoz? Szignifikánsan magasabb? -
őstag
válasz Bull Boss #145829 üzenetére
Én tesztvezettem az Asx-et, engem alapvetően az tartott vissza 2 éve hogy minden tesztben nagyon hangosnak tartják pálya tempóban. A városi kis tesztben kellemes volt.
Amire érdemes figyelni hogy az Asx inkább Scross méret mint Vitara. De ha elég méretben a vitara, és elviseled a suzukis belsőt akkor én is a vitarát mondanám (és fenntartásban biztos olcsóbb lesz, a suzuki szervízek jó olcsón dolgoznak és alkatrész is jobb eséllyel lesz olcsóbban a nagy számu vitara miatt).
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Könyvajánló
- Honor 90 - modellalkat
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- DIGI internet
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- NBA és kosárlabda topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest